Zware zut gewoon onderin dus.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:54 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat het een beetje krap wordt met m'n mappen alleen. Die passen nu ook niet in m'n kast, die staat ernaast gefrot
Max. belasting: 13 kg
Whut, da's ook niet veel
Moet lukken.quote:
Of je doet er wat de deur uit, vast wel boeken waarvan je eigenlijk weet dat je ze nooit meer gaat lezenquote:
Ja, die staan al beneden in een grote doos, niemand wil ze hebbenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of je doet er wat de deur uit, vast wel boeken waarvan je eigenlijk weet dat je ze nooit meer gaat lezen
Poedersuiker?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:04 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik vanmiddag een appeltaartje gehaald bij de AH voor m'n zwager, blijkt er rare poederzut op te zitten en nu vertrouwen ze het nietGeen idee wat het is. Gaan ze er morgen mee terug. Ik neem ook eens wat mee hoor
Don't say that.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of je doet er wat de deur uit, vast wel boeken waarvan je eigenlijk weet dat je ze nooit meer gaat lezen
Nee, het is grover. Lijkt wel wit fijn havermout. En ook wat zwarte stukjes ofzo? Pfff. Volgens mij hadden ze het allemaal maar m'n zus vertrouwt het niet.quote:
Het is goedbedoeld advies, als je de rest van je leven nooit meer een boek de deur uit doet kan je straks een garagebox huren voor je boeken alleenquote:
Super-Grover!quote:
I know, maar ik wist CL's antwoord alquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is goedbedoeld advies, als je de rest van je leven nooit meer een boek de deur uit doet kan je straks een garagebox huren voor je boeken alleen
gewoon bij het uit vuil geknikkerd?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know, maar ik wist CL's antwoord al. Ik had ze dan ook allang weggedaan. Want ja, jammer dan, maar ik ben geen hoarder
. Als niemand het wil, dan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |