Frans? Duits?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Zolang het geen chinees is ofzo, laat ik ze liever uit.
Joah dat zeg ik, "chinees ofzo"quote:
Die stofjes vertalen ze 9 van de 10 keer nog verkeerd ook.quote:Bij CSI enzo heb ik liever wel ondertiteling, maar ik ben zo'n spast die precies wil weten welke stofjes ze gebruiken enzo. En van de ondertiteling leer ik zelf ook nog wat'Oh hebben zij dat zo opgelost, even opschrijven!'
quote:
Nou ja, geef je op en probeer het zelf eensquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Joah dat zeg ik, "chinees ofzo"
[..]
Die stofjes vertalen ze 9 van de 10 keer nog verkeerd ook.
Ahwwwquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:16 schreef rhubarbje het volgende:
Goedemorgen!
ik heb een kadotje voor jullie
dan word je dag heel vrolijk
http://twentytwowords.com(...)part-while-sleeping/
Dit is lekker zeg:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:59 schreef Kuukske het volgende:
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
Werk allemaal maar mee, anders gaat Q héél lang krassen denk ik.
Wat een mongool.quote:Google heeft adsense tijdelijk uitgeschakeld. Er is de laatste maanden iemand bezig elk topic waarin een tepel zichtbaar is aan te melden bij adsense en aangezien wij alleen maar reactief kunnen ingrijpen na een melding kan dat een probleem zijn.
Fuck, mijn levenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Nou, daar gaat singles
Geen foto's van de wortel meer, An!
Algeheel internetverbodquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit is lekker zeg:
Ik zie geen advertenties meer
[..]
Wat een mongool.
Kan je dat eerste woord even weghalen, Annie? Anders komt de Google-politie langs.quote:
Het eerste wat ik dacht toen ik het las was nog zo van.. oh. Dan wordt e.e.a. SFW. Toen las ik FB en toen dacht ik .. Oh ships! Nu moet ik serieus gaan werken.quote:
Het betekent het einde van ONS. Ant. Ons. Jij en ik en onze gedeelde fotocollectie.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:13 schreef Anthraxx het volgende:
Mocht fok! platgaan, dan vond ik jullie ok. En een paar meer dan okay.
Hoezo? Er zijn meer manieren dan alleen een fossiel forum. Heb jij al een Dropbox?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het betekent het einde van ONS. Ant. Ons. Jij en ik en onze gedeelde fotocollectie..
Nope. Helemaal niks wat stiekem 12+ is ofzo.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik snap er geen reet van, tepels mogen niet van google?
Een wattes?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn meer manieren dan alleen een fossiel forum. Heb jij al een Dropbox?
Geslachtsgemeenschap bekt toch niet zo lekker als Fuck.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan je dat eerste woord even weghalen, Annie? Anders komt de Google-politie langs.
Apart. Het is niet dat je met google zelf geen smut kan vindenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nope. Helemaal niks wat stiekem 12+ is ofzo.
Het zou wat zijn, fok geveld door internetcensuurquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:13 schreef Anthraxx het volgende:
Mocht fok! platgaan, dan vond ik jullie ok. En een paar meer dan okay.
Ja, en door een loser die meent dat elke tepel een zonde is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zou wat zijn, fok geveld door internetcensuur
Mag je dat nog wel zeggen: "loser"?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, en door een loser die meent dat elke tepel een zonde is.
Ik verdenk iemand uit de bijbelbelt. Minstens.
Ligt er aan of dit zielig stukje mens dat rapporteert bij Google.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mag je dat nog wel zeggen: "loser"?
Wordt jouw tietenavatar dan ook een probleem?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nope. Helemaal niks wat stiekem 12+ is ofzo.
Je ziet geen tepelquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wordt jouw tietenavatar dan ook een probleem?
En al een waarschuwing via pm binnen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zie dat de regelgeving al weer afgezwakt is, je mag weer gewoon kut zeggen
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En al een waarschuwing via pm binnen?Als ze nu al afzwakken. (al mogen wij je ook "aangeven". ) Dan gaat het snel hier.
Ik neem alvast afscheid. [ afbeelding ]
Niks over tekstquote:Hoi R&P-ers,
Een behoorlijke aanvulling en verandering binnen R&P. Het volgende mag namelijk niet meer:
• Foto's, usericons en video's met schokkende, gewelddadige of seksuele inhoud
De reden waarom, kun je hier lezen: Ik zie geen advertenties meer
En mochten jullie bovenstaande ergens zien, plaats dan even een TR. Jullie medewerking wordt gewaardeerd!
en mocht je grappig proberen te zijn.... don't
Groetjes
de R&P mods
Ander account?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ooh ik ga jullie missen hoor als fok dood gaat
gelukkig is mijn icon nu wel voor alle leeftijden
die van mijn andere acount dan vast niet
moet jij niet naar mundial?quote:
Ik denk dat fok het wel overleeftquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ooh ik ga jullie missen hoor als fok dood gaat
gelukkig is mijn icon nu wel voor alle leeftijden
die van mijn andere acount dan vast niet
Liefie_!quote:
Ik moet eerst nog op kraamvisite, zit te wachten op een droge periode. En van daaruit naar mundial, als er nog iemand meegaat tenminste. Ze zijn niet zo enthousiast over het weerquote:
Dat was me een vuige slettebak!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |