quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:41 schreef porsche1 het volgende:
[Review voor Prijsvraag] Fietsend naar school.
1e is binnen.
Ga eens ergens anders lopen trollen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:37 schreef menszonderwens het volgende:
[Review voor prijsvraag] Magische muziekdoos
2e
net zoals de Grootste Paintkneus bij dat indianentopic ook kan winnen.quote:Uiteindelijk zal i Cadeau.nl de beste, leukste, grappigste of mooiste review kiezen
Ook bij een grappige review dien je gewoon een product te reviewen. Met foto's, uitgebreide tekst etc.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:04 schreef Levolution het volgende:
Volgens mij dachten ze hiermee kans te maken:
[..]
net zoals de Grootste Paintkneus bij dat indianentopic ook kan winnen.
Dus als ik foto's van mijn fiets maak en er wat bij zet dan mag het?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook bij een grappige review dien je gewoon een product te reviewen. Met foto's, uitgebreide tekst etc.
Een review die zonder de prijsvraag ook gewoon in REV zou passen dus. En dat mag idd best grappig, maar wel gewoon compleet.
Lees het genoemde reviews-tips topic in de OP bijvoorbeeld eens. Zet iets fatsoenlijks in elkaar, beschrijf wát voor product je reviewt. Een 'fietsritje met regen' hoort in KLB of ONZ, niet in REV.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dus als ik foto's van mijn fiets maak en er wat bij zet dan mag het?
Staat in de OP.quote:
Lijkt me geen groot probleem, en anders kun je er ook nog een topic van maken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:50 schreef iBenny het volgende:
Ik heb meegedaan in een bestaan topic. Geen idee of dat ook mag en anders heb ik gewoon pech
[TheInsiders] Colgate Total
[Tandpasta] Colgate Totalquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lijkt me geen groot probleem, en anders kun je er ook nog een topic van maken.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:56 schreef rubje het volgende:
Nou omdat er wordt aangedrongen meld ik voorlopig 2 reviews,enne... als ik win weiger ik toch mijn prijs bij voorbaat want ik schrijf voor mijn lol en niet voor geld of prijzen.Bij deze dus.
![]()
Coffee Company(meer een kort'verhaaltje' dan een echte review zoals men van mij gewend is.)
Restaurant Sweet Bali Rotterdam(een review zoals men dat van mij gewend is met bijbehorende foto's)
dus je meldt voorlopig 1 topic..quote:Niet onbelangrijk:
Op dit moment reeds bestaande reviews in REV, dingen helaas niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |