abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98313415
Product: Sugru
Eigenschappen: zelfdrogende, kneedbare, waterbestendige, zelfklevende, afwasbare siliconensubstantie
Verkrijgbare kleuren: rood, groen, blauw, zwart, wit
Prijs: Ongeveer 15 euro voor 12 pakjes van 5 gram en een euro aan verzendkosten
Link: http://sugru.com/

Sugru is volgens de makers ontworpen om verspilling tegen te gaan. Om je eigen gadgets en andere spullen te hacken en te repareren zodat ze langer meegaan. Tussen de foto's die gebruikers van Sugru ingestuurd hebben zag ik onder andere een zelfontworpen iPhone standaard, een gerepareerd lichtknopje, zelfgemaakte stempels en nog veel meer zaken. Er was geen twijfel mogelijk, dit goedje moest ik als geek-girl ook gaan proberen.

Het bestelproces verliep makkelijk en binnen een week had ik de siliconen klei in huis. Ik had besloten om de overloop van het bad te omvatten met een ring van Sugru zodat ik een hoger waterpeil in mijn bad zou hebben. Geheel volgens de aanwijzingen van de verpakking heb ik eerst mijn handen gewassen en de rand van de overloop ingesmeerd met afwasmiddel (dit omdat ik de ring wilde kunnen verwijderen en hij dus niet aan het bad mocht plakken). Hierna heb ik 3 zakjes Sugru in de kleur blauw geopend. De klei ruikt nauwelijk en is goed kneedbaar. Wel is de klei enigzins plakkerig en laat wat blauwe residu achter na het kneden, dit is goed verwijderbaar met afwasmiddel en water. De ring was erg makkelijk te maken en na een dag drogen moest ik natuurlijk uitproberen of de poging geslaagd was. Ik liet het bad vollopen en YES.. geen koude tieten meer!

Kortom ik ben erg tevreden over Sugru en ga het zeker weer gebruiken. Het volgende project zit al in de planning.

Het product krijgt van mij een 8,5
. De enige punten waarop het product nog beter kan is verkrijgbaarheid (alleen via postorder nu, mag van mij in elke gamma/karwei etc liggen), het aantal verkrijgbare kleuren (waar is de geel?) en het feit dat het iets afgeeft aan je handen.

Hieronder de illustratie die ik naar de makers van Sugru heb gestuurd:

[ Bericht 1% gewijzigd door Dr.Dragonfly op 17-06-2011 22:41:54 ]
No one gets remembered
For the things they didn't do
pi_98314972
Oké? 8)7
pi_98315464
Mooie, interessante review en fijn dat je geen koude tieten meer hebt B-).
Ik heb ook even op de site zitten neuzen en ik kwam dit tegen;

Eigenlijk moet ik dat hebben :o :D want mijn Z-toets ontbreekt.
Je geeft alleen aan dat het wat afgeeft, is dat enkel en alleen in het begin, of blijft dat zo?
pi_98319248
Alleen in het begin, als het nog niet droog is. Zodra het droog is geeft het niet meer af.
No one gets remembered
pi_98338547
Wat handig! :o _O_

Wel stom dat je niet alleen van een bepaalde kleur een pakketje kan bestellen. (of kijk ik ergens overheen?)
pi_98341652
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 17:04 schreef iBenny het volgende:
Wat handig! :o _O_

Wel stom dat je niet alleen van een bepaalde kleur een pakketje kan bestellen. (of kijk ik ergens overheen?)
Jawel, als je onderaan deze pagina https://sugru.com/buy op de link "small single coloured pouches" klikt kom je bij de enkele kleuren :Y
No one gets remembered
pi_98342178
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 18:42 schreef Dr.Dragonfly het volgende:

[..]

Jawel, als je onderaan deze pagina https://sugru.com/buy op de link "small single coloured pouches" klikt kom je bij de enkele kleuren :Y
Ah, onderin... dat had ik nog niet eens gezien ^O^
  maandag 11 juli 2011 @ 00:11:27 #8
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_99303817
Leuk spul !
pi_99519733
Geweldig spul.
Zou dit werken om een iets te grote schoen passender te maken aan de achterkant?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99519822
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:53 schreef wyccie het volgende:
Geweldig spul.
Zou dit werken om een iets te grote schoen passender te maken aan de achterkant?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen het floepen :o ? (je hak eruit)

Hmm B-). Dat wil ik ook wel weten. Van die specifieke plakdingetjes hiervoor werken bij mij namelijk niet.
pi_99521530
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:55 schreef Anne het volgende:
Tegen het floepen :o ? (je hak eruit)

Hmm B-). Dat wil ik ook wel weten. Van die specifieke plakdingetjes hiervoor werken bij mij namelijk niet.
Het floepen, ja. :Y
Die plakdingen werken bij mij wel, maar dan moet het niet een hele maat te groot zijn (dat heb ik soms aan de voorkant wel nodig).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')