Staat er ook op bijv. drie aromettes voor drie kopjes.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:20 schreef jeoff het volgende:
Wij hebben het ook eens gekocht en volgens mij was het niet 1 boon per kopje maar 1 boon per wat normaal een schepje gemalen koffie is.
Ik vond het zeker niet bijzonder vergeleken met normale snelfiltermaling dus ik koop het niet meer.
Even Updatequote:Op zondag 3 juli 2011 12:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Staat er ook op bijv. drie aromettes voor drie kopjes.
Overigens vind ik dit echt een onzinproduct, alsof ik geen koffie kan zetten uit de losse pols. Daar heb ik dat persvormpje of schepje echt niet voor nodig.
Die aanbieding voor een euro is dan wel goed meegenomen.
De review is leuk en ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe groot die bonen in werkelijkheid zijn en ook hoe sterk die bonen zijn. Ik zou die bus schudden als een sambabal om te kijken hoe lang ze heel blijven.
Toffe update! Bedankt voor de testen. Die vier boontjes zo naast het karmuntje zijn kleiner dan ik dacht en ook voor hier in huis te weinig voor vier kopjes.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:47 schreef rac het volgende:
[..]
Even Update
Wrijving zorgt voor een kleine hoeveelheid losse koffie,
[ afbeelding ]
Met 4 bonen in de bus kort rammelen levert dit resultaat
[ afbeelding ]
na een halve minuut rammelen zijn de bonen terug veranderd in koffie
[ afbeelding ]
Nog even terug naar de grote van de voorgevormde boontjes
[ afbeelding ]
en bij deze nog een kleine sfeer impressie van 4 boontjes tegelijk
[ afbeelding ]
De grote van de boontjes is ongeveer gelijk aan het maatschepje voor 1 kopje, ik heb zelf een maatje voor 2 koppen.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Toffe update! Bedankt voor de testen. Die vier boontjes zo naast het karmuntje zijn kleiner dan ik dacht en ook voor hier in huis te weinig voor vier kopjes.
Het ziet er leuk uit maar voor de reguliere prijs veel te duur en compleet nutteloos.
Hier heb ik geen last van gehad niet bij 10 koppen (is het meest wat in mijn kan past), heb ook weleens een keer 3 koppen gezet ging ook goed , meestal is dat minder.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:05 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb het ook een keer getest. Normaal gebruiken wij een Dolce Gusto, maar als er een kamer vol visite is, dan is een pot wel eens handig. Dus daarom ook zo'n bus met "bonen" en ookal is het idee leuk, het is niet optimaal.
Bij een grote pot koffie zetten, vallen niet alle bonen uit elkaar, waardoor je vervolgens een pot slappe koffie hebt. Het water loopt te makkelijk tussen de bonen door, waardoor in het begin bijna water door het filter de pot in sijpelt.
Kortom, leuk idee, maar zal nog wat verder doorontwikkelt moeten worden.
Dat zou zomaar aan het apparaat kunnen liggen, maar bij gewone koffie heb je daar in ieder geval geen last van.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:12 schreef hrac het volgende:
[..]
Hier heb ik geen last van gehad niet bij 10 koppen (is het meest wat in mijn kan past), heb ook weleens een keer 3 koppen gezet ging ook goed , meestal is dat minder.
Misschien ligt het aan je apparaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |