abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98135625

Zijn er nog meer mensen die dit aan het testen zijn? Ik moet nog een review schrijven dus ik ga een poging wagen.

Al vaak had ik me opgegeven voor allerlei campagnes van The Insiders maar nu mocht ik eindelijk eens wat testen! En wel tandpasta :D Had net een voordeelpakket gekocht dus ik heb nu voor de komende 2.5 jaar tandpasta :P

Het pakketje bevat 4 grote tubes tandpasta en 10 mini's om uit te delen of mee te nemen op vakantie :9

De verpakkingen vind ik wat schreeuwerig, sowieso onzin om een tube tandpasta in een doosje te stoppen maar alez. De tube zelf knijpt wel lekker :9

De smaak van de tandpasta is fris. Alsof je een kauwgumpje kauwt. De substantie is niet te dun of te dik. De blue gel van Colgate vind ik veel te waterig, binnen no time zit je mond vol met speeksel/tandpastaschuim :P

De frisse smaak blijft nog een tijdje hangen en warempel, ze beloven 24 uur bescherming, de volgende dag is er werkelijk minder ochtendmeur!

Na deze korte review kan ik zeggen dat ik het echt een lekkere tandpasta vind die ik zou kopen mits niet te duur.Hoewel ik dus de komende tijd flink kan poetsen zonder überhaupt iets meer te hoeven kopen :P Verder is tandpasta maar tandpasta dus ik weet er verder ook weinig over te melden.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 01:46:03 #2
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_98144562
Goed idee, ik ga mn tanden zo maar eens poetsen. Met colgate, van de Action :)
Ook hoi !
pi_98340031
[Tandpasta] Colgate Total

[ Bericht 97% gewijzigd door Benny op 18-06-2011 19:20:55 ]
pi_98903742
Leuke review! ;-) Op de volgende link kan je nog meer reviews vinden over Colgate Total http://www.theinsiders.eu(...)al&country=2&id=3239 .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')