abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98427945
Vandaag,maandag 20 juni 2011 is dan de 2de Coffee Company,gelegen aan de Meent,hoek pannekoekstraat,
in alle stilte geopend. :Y

Voorzijde Meent

Van binnen naar buiten kijkend

Het nieuwste filiaal van de Coffee Company oogt van binnen zoals je van het Coffee Company
concept wel mag verwachten. Simpel in opzet,schoon,uitnodigend en overzichtelijk. :s)

De lange (lees)tafel in het midden vd zaak

Naast het feit dat men daar een goed kop koffie,broodjes,frisdranken,shakes etc.daar kan nuttigen (of meenemen) is de Coffee Company,naast hun 1 uur free wifi bij het plaatsen van een bestelling,er ook om bekend om bij tijd en wijle een impromptu feest in hun filiaal te organiseren (meestal vrijdagavond) en men als ‘buren’ aan de overkant Van Dalen rookartikelen,het Vlaamsch Broodhuys en supermarkt Jumbo heeft. Kortom voor diegene die na
het werk nog allerlei huiselijke zaken willen inslaan is een "rondje" Meent zo gedaan. :D

De toonbank bij binnenkomst met vitrine

Het personeel is jong,amicaal maar ook gedienstig en heeft een redelijke kennis van zaken als het om hun assortiment aankomt en weet ook op die verzoeken die men niet in het assortiment heeft,een goed alternatief aan te bieden waardoor je als klant toch met een tevreden gevoel weggaat. ^O^

De plastic bekertjes met een kan gratis water die er altijd voor dorstige types staat.

Een mooie combinatie van water en een latte macchiato

De Coffee Company is elke maandag t/m donderdag geopend vanaf 07:30 uur t/m 19:00 uur.en vrijdagavond t/m 21:00 uur en gedurende het weekend vanaf 09:00 uur t/m 19:00 uur. :z

Coffee Company NL

[ Bericht 35% gewijzigd door rubje op 22-06-2011 13:47:10 ]
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  maandag 20 juni 2011 @ 20:54:18 #2
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_98430508
Namaak Starbucks dus.
Feyenoord Rotterdam
pi_98498784
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:54 schreef o.us het volgende:
Namaak Starbucks dus.
Nee, Starbucks heeft goede koffie :')
pi_98507400
Starbucks is echt troep voor de echte koffieliefhebbers en leent zijn populariteit alleen maar aan grote reclamecampagnes in de media en exposure op tv. :Y :r Gelukkig is men daar nu al een jaartje of wat achter en zoals je al overal kon lezen zijn er al flink wat filialen wereldwijd en vooral in de USA gesloten. :O

Bij de Coffee Company zijn de koffiebonen die men gebruikt echt van behoorlijke/goede kwaliteit en dat ruik je vooral als men iets prepareert. Ook de melk die men gebruikt is van uitstekende kwaliteit en dat met name te zien als men bijv. een macchiato bestelt. :Y
pi_98510708
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:02 schreef rubje het volgende:
Starbucks is echt troep voor de echte koffieliefhebbers en leent zijn populariteit alleen maar aan grote reclamecampagnes in de media en exposure op tv. :Y :r Gelukkig is men daar nu al een jaartje of wat achter en zoals je al overal kon lezen zijn er al flink wat filialen wereldwijd en vooral in de USA gesloten. :O

Bij de Coffee Company zijn de koffiebonen die men gebruikt echt van behoorlijke/goede kwaliteit en dat ruik je vooral als men iets prepareert. Ook de melk die men gebruikt is van uitstekende kwaliteit en dat met name te zien als men bijv. een macchiato bestelt. :Y
Ook al vind ik de koffie vrij prijzig bij de CC, het is inderdaad van prima kwaliteit!
pi_98512020
Ik moet wel zeggen dat het centrum van Rotterdam steeds meer van dit soort koffiehuizen op elke vierkante meter grond in de binnenstad krijgt. :{
Wordt tijd dat men dit soort kwaliteitshuizen ook eens in de regio brengt want daar is het gemiddeld genomen erg karig. :Y
pi_99730207
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:02 schreef rubje het volgende:

Ik kom alleen een keer langs als de bonen door kinderarbeid zijn verkregen en een westerling de teelt in handen heeft en alleen maar rijker en rijker wordt en de medewerkers worden uitgebuit.

kan je me dit bevestigen
pi_99731107
Dit topic lijkt me eerder spam van een medewerker/eigenaar, dan een review :')
U MAD?
pi_99765065
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
Dit topic lijkt me eerder spam van een medewerker/eigenaar, dan een review :')
Lijkt me sterk want hier: vrouwelijk personeel Coffee Company Rotterdam Meent onbehoorlijk! heeft meneer sterke kritiek op de service van het personeel.

Niet echt goede ''reclame'' dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')