abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98263487
quote:
Multiculti moet wijken voor Hollandse waarden

De Nederlandse samenleving en de 'waarden waarop deze berust' moeten in ons land centraal staan. Dat schrijft minister Piet Hein Donner ( Binnenlandse Zaken) in vervolg op het Regeerakkoord in zijn donderdagavond verschenen Integratienota.

Zo wordt gelaatsbedekkende kleding in de openbare ruimte verboden, als het aan Donner ligt. Dat zou per 1 januari 2013 moeten ingaan.

Hij spreekt van een 'koerswijziging' waarmee het kabinet 'afstand neemt van het relativisme dat besloten ligt in het model van de multiculturele samenleving'.

De samenleving verandert, ook door de komst van migranten, maar mag 'niet uitwisselbaar zijn voor welke andere samenleving dan ook'.

Het is verder niet aan de overheid om mensen te laten integreren, maar aan de migranten zelf om daar hun best voor te doen. Die moeten uit zichzelf proberen een nuttig lid van onze samenleving te worden. Integratiebeleid voor specifieke groepen gaat van de baan.

Zelfstandig bestaan

Donner vindt dat het reguliere beleid op tal van terreinen (arbeid, scholing, wonen) genoeg moet zijn voor elke burger om naar vermogen een zelfstandig bestaan op te bouwen. Ook wordt normoverschrijdend en crimineel gedrag aangepakt zonder te kijken of de afkomst van de pleger een rol heeft gespeeld.

Er komt voorts een wetsvoorstel voor de strafrechtelijke aanpak van huwelijksdwang. Ook moeten gemeenten regelen dat streng wordt opgetreden tegen mensen die hun kansen op de arbeidsmarkt belemmeren door gedrag of kleding. Zonodig komt het kabinet nog met een extra voorstel hiervoor.

Verblijfsvergunning ingetrokken

Van mensen die zakken voor het inburgeringsexamen wordt de verblijfsvergunning ingetrokken, tenzij ze een heel goede verklaring hebben.

Verplichte inburgering voor Turken is in strijd met de associatieovereenkomst EU-Turkije. Daar heeft de rechtbank in Rotterdam zich over uitgesproken. Het kabinet hecht echter ook erg aan de integratie van mensen van Turkse afkomst en gaat kijken of er toch nog iets te halen valt.

PvdA

De grootste oppositiepartij, de PvdA, is geschrokken van de integratienota vanDonner. ''Ik vrees dat het kabinet een historische vergissing begaat'', aldus integratiewoordvoerder Martijn van Dam van de partij.

''Eigenlijk wordt er gezegd: er zijn problemen, maar wij gaan er niks aan doen. Die geluiden waren er ook in de jaren zestig en tachtig. Dat is niet goed afgelopen. Ik ben bang dat we over tien jaar weer moeten constateren dat het uit de klauwen is gelopen.''

Van Dam wijst op de problemen met de Marokkaanse jongens, die algemeen als groot worden gezien. ''Nu komt er dus geen gerichte aanpak meer. Ik kan me niet voorstellen dat de kiezers van de coalitiepartijen en de PVV willen dat de problemen worden verwaarloosd.''
http://www.nu.nl/politiek(...)llandse-waarden.html

Lekker allemaal op klompen een harinkie happen....kom maar op met de 100 comments. :')
pi_98263840
quote:
Van mensen die zakken voor het inburgeringsexamen wordt de verblijfsvergunning ingetrokken, tenzij ze een heel goede verklaring hebben
Is dat niet wat overdreven? Die cursus is knettermoeilijk en slaat als een lul op een drumstel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 16 juni 2011 @ 20:16:49 #3
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_98264125
Vanaf heden eten wij alleen nog maar tulpen en handelen we in negers.
  donderdag 16 juni 2011 @ 20:19:10 #4
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_98264225
quote:
Van Dam (PVDA) wijst op de problemen met de Marokkaanse jongens, die algemeen als groot worden gezien. ''Nu komt er dus geen gerichte aanpak meer.
Thee drinken is een "gerichte aanpak" :?
  donderdag 16 juni 2011 @ 20:22:33 #5
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_98264387
Goeie actie van Donner , Hij heft gelijk je mag hier best wonen maar past je wel aan aan ons land.
Dat is toch niet meer dan normaal dat je aanpast aan het land waar je wil gaan wonen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_98264471
quote:
Van mensen die zakken voor het inburgeringsexamen wordt de verblijfsvergunning ingetrokken, tenzij ze een heel goede verklaring hebben.
Goede verklaring:

quote:
Het is verder niet aan de overheid om mensen te laten integreren, maar aan de migranten zelf om daar hun best voor te doen.
pi_98264475
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ik heb een bloemenstalletje :'( Smaakt zo'n neger een beetje?
pi_98264566
quote:
Ik kan me niet voorstellen dat de kiezers van de coalitiepartijen en de PVV willen dat de problemen worden verwaarloosd.
Daarom hebben die kiezers zijn partij juist dan ook links laten liggen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_98264572
quote:
Het is verder niet aan de overheid om mensen te laten integreren, maar aan de migranten zelf om daar hun best voor te doen. Die moeten uit zichzelf proberen een nuttig lid van onze samenleving te worden. Integratiebeleid voor specifieke groepen gaat van de baan.
Prima, maar dan moet er wel verplicht worden gesteld dat de immigrant na drie jaar verplicht een eenmalig examen aflegt. Indien het examen niet behaald wordt dan moeten ze zonder pardon en zonder weerwoord binnen een maand oprotten, als je niet binnen drie jaar aangepast bent dan zal je het ook nooit doen.
  donderdag 16 juni 2011 @ 20:26:15 #10
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_98264579
Wilders-stemmers krijgen wel waar voor hun geld..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 16 juni 2011 @ 20:29:15 #11
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_98264737
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:26 schreef Perrin het volgende:
Wilders-stemmers krijgen wel waar voor hun geld..
90% daarvan haalt zo'n cursus niet eens.
  donderdag 16 juni 2011 @ 20:31:55 #12
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_98264891
Aldus Donner, het toonbeeld van de moderne Nederlander.
"Lekker" streng zijn.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_98265461
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:26 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 16 juni 2011 @ 20:43:23 #14
280950 samvirus
Testiculos habet llemax
pi_98265582
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

http://educatie.ntr.nl/nationaleinburgeringtest/#
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
pi_98265976
quote:
Een 5,3....ik ben alweer gezakt. dat wordt met gezichtsbedekkende kleding over straat lopen van schaamte....tot januari 2013, als het aan Donner ligt.
  donderdag 16 juni 2011 @ 20:54:13 #16
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_98266184
vraag 4: een college gaat trouwen, ze geeft een klein feest, u bent niet uitgenodigd. Wat doet u?

antwoord: A, B, C

nieuw antwoord voor échte Hollandse maatstaven: die kut negeren en even lekker vies aankijken op het werk.

Serieus, dat ze zoiets durven te vragen in een "inburgeringstoets". Lekker "liberaal" ook om daar een 'goed antwoord' aan te koppelen. Gadverdamme.

edit: oh god, volgende vraag: welke voortuin is in Nederland geaccepteerd?

Hallo, familie Flodder nog nooit gekeken? Dat is dé gemiddelde voortuin tegenwoordig. (in een wat minder buurt dan)

:')

edit2: vraag 9, ahahahaha! "u dochter is een slimme meid" Ga jij eens rap werken, kut! Dit land gaat helemaal naar de knoppen door schooiers als jou!
(tja, kenniseconomie he)

[ Bericht 19% gewijzigd door Frith op 16-06-2011 21:00:12 ]
  Eindredactie Games donderdag 16 juni 2011 @ 20:58:34 #17
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_98266451
quote:
lol, whut!

0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_98266518
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:58 schreef donald_dick het volgende:

[..]

lol, whut!

[ afbeelding ]
Vierde kindje? Is dat niet wat stigmatiserend? :?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_98266624
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:50 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Een 5,3....ik ben alweer gezakt. dat wordt met gezichtsbedekkende kleding over straat lopen van schaamte....tot januari 2013, als het aan Donner ligt.
Helemaal met je eens hoor. Die prachtwijken in o.a. R'dam en A'dam hebben zich prima ontwikkeld met alle 'waardevolle' gelukszoekers. Kopje thee erbij, uitkerinkje erbij, strik eromheen en veel plezier in Nederland!... Pffff....
pi_98266658
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:59 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Scherp.
Is erg onnederlands, tegenwoordig dan.
  Eindredactie Games donderdag 16 juni 2011 @ 21:03:02 #22
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_98266721
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:59 schreef Ferdo het volgende:

[..]

ow, dan heb je deze nog niet gezien

donderdag 16 juni 2011 @ 21:05:04 #23
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_98266848
Moeten dit soort vragen iemand kwalificeren als Nederlander.. wtf3 :')
pi_98266921
Ik wacht op de vraag:

U komt er achter dat 1 van uw nieuwe collega's bij de buren in zijn oude wijk in brievenbussen heeft lopen pissen, wat doet u?

A. Niets, wat is het probleem?
B. U vertelt uw collega dat hij het na zoveel stress maar even rustig aan moet gaan doen.
C. U knikkert hem het team uit.
pi_98266929
quote:
13s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:05 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Een échte Nederlander weet natuurlijk precies waarom wij ooit begonnen zijn met het afsteken van vuurwerk....dat is de peiler van onze culturele beschaving, die ons onderscheidt van alle landen om ons heen.
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:09:19 #26
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_98267083
Ha, een 2,8. Ja, de officiële tijd van Alkmaar naar Enschede is wat korter, maar we hebben het dan over de NS...

en andere ongemakken die uitermate Nederlands zijn. En die vuurwerkvragen zijn inderdaad belachelijk.
  Eindredactie Games donderdag 16 juni 2011 @ 21:09:52 #27
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_98267122

altijd belangrijk
  Eindredactie Games donderdag 16 juni 2011 @ 21:11:47 #28
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_98267227
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:09 schreef donald_dick het volgende:
[ afbeelding ]

altijd belangrijk
of als je belwinkel mislukt...

Leren ze alleen maar hoe snel ze kunnen profiteren van ons sociaal stelsel?
pi_98267263
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:09 schreef Frith het volgende:
Ha, een 2,8. Ja, de officiële tijd van Alkmaar naar Enschede is wat korter, maar we hebben het dan over de NS...

en andere ongemakken die uitermate Nederlands zijn. En die vuurwerkvragen zijn inderdaad belachelijk.
Stond toch duidelijk in: zónder vertraging. Terecht gezakt!

En het was Amsterdam, niet Alkmaar
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:13:49 #30
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_98267329
Even weer ontopic...

quote:
Hij spreekt van een 'koerswijziging' waarmee het kabinet 'afstand neemt van het relativisme dat besloten ligt in het model van de multiculturele samenleving'.
Uitstekende uitspraak. Het klassieke model van de multiculti samenleving is een mislukking. Dat zag zelfs Merkel al in.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_98267340
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:11 schreef donald_dick het volgende:

[..]

of als je belwinkel mislukt...
Kleine kans. Er zijn in de grote steden genoeg belwinkels te vinden die al jaren draaien zonder een noemenswaardig aantal klanten. Dus dat is best lucratief. ^O^
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:14:18 #32
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_98267356
Grappig, ik heb een 6.8. In het verleden heb ik dezelfde test ook wel eens geprobeerd en toen zakte ik altijd.

Misschien dat ik nu oud en wijs genoeg ben om door te hebben wat die zeikstralen van het IND zo'n beetje van immigranten willen horen. Ik heb dan ook niet geantwoord vanuit m'n eigen mening, maar de meest zeurderige en bureaucratische antwoorden gekozen.

Ik zou overigens wel eens een 'echte' test willen zien.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_98267505
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:13 schreef Fir3fly het volgende:
Even weer ontopic...

[..]

Uitstekende uitspraak. Het klassieke model van de multiculti samenleving is een mislukking. Dat zag zelfs Merkel al in.
Tjsa, ik vraag me altijd af hoe je een mono cultuur door de regering kunt laten opleggen. Als ik (man) morgen met een jurk en vlechtjes in over straat ga lopen en dat word een hype mag dat dan, of valt het niet binnen 'de cultuur'?
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:17:11 #34
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_98267510
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:12 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Stond toch duidelijk in: zónder vertraging. Terecht gezakt!

En het was Amsterdam, niet Alkmaar
Vertraging? Geannuleerde trein zul je bedoelen.

;(
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:18:27 #35
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_98267585
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:17 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Tjsa, ik vraag me altijd af hoe je een mono cultuur door de regering kunt laten opleggen. Als ik (man) morgen met een jurk en vlechtjes in over straat ga lopen en dat word een hype mag dat dan, of valt het niet binnen 'de cultuur'?
Leuk idee, ik doe alvast mee.
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:19:04 #36
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_98267612
quote:

[..]

Het doet niemand kwaad, dus waarom niet :P?
pi_98267634
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:14 schreef Strani het volgende:
Grappig, ik heb een 6.8. In het verleden heb ik dezelfde test ook wel eens geprobeerd en toen zakte ik altijd.

Misschien dat ik nu oud en wijs genoeg ben om door te hebben wat die zeikstralen van het IND zo'n beetje van immigranten willen horen. Ik heb dan ook niet geantwoord vanuit m'n eigen mening, maar de meest zeurderige en bureaucratische antwoorden gekozen.

Ik zou overigens wel eens een 'echte' test willen zien.
Met het kiezen voor de politiek meest correcte en postbus 51-style antwoorden kom je inderdaad een heel eind.
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:20:03 #38
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_98267687
quote:
Vraag 7
Het is nieuwjaarsdag. Tijdens de jaarwisseling hebben u en uw buren vuurwerk
afgestoken. Er ligt nu veel rotzooi op straat. Wat doet u?
Antwoord A is goed.

De gemeentereiniging veegt inderdaad af en toe de straat aan. Maar zeker na feestjes op
straat is het gebruikelijk zelf even alles aan te vegen.
Komen politici soms nooit buiten ofzo?

Na carnaval ligt dat spul fucking weken op straat en na oud & nieuw ook.
pi_98267698
quote:

[..]

Als je het op je werk doet, dan heb je een probleem:

quote:
Ook moeten gemeenten regelen dat streng wordt opgetreden tegen mensen die hun kansen op de arbeidsmarkt belemmeren door gedrag of kleding.
Verder is het natuurlijk de wet van de grote getallen....als er genoeg mensen zijn die het leuk vinden en meedoen, dan is het cultuur, zo niet, dan ben je een perverse subgroep die onze normen en waarden saboteert.
pi_98267699
heb die test een tijd geleden al eens gedaan, meehhn wat een kleinburgerlijkheid word daarin gesuggereerd :r
Sowieso alsof je normen en waarden kan vaststellen :')
.
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:21:24 #41
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_98267778
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:06 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Een échte Nederlander weet natuurlijk precies waarom wij ooit begonnen zijn met het afsteken van vuurwerk....dat is de peiler van onze culturele beschaving, die ons onderscheidt van alle landen om ons heen.
Weten waarom wij vuurwerk afsteken heeft niks te maken met het zijn van een Nederlander.

De vragen zouden veel universeler moeten zijn. Vrijheid van keuze, lichaam en gedachten staan centraal, en niet wat voor tuin Henk & Ingrid hebben en wat voor troep ze voor hun net geboren kind willen. Zulke kennisvragen kunnen met gemak geleerd worden, als men zich hier eenmaal bevindt.

Sowieso zijn burgerlijk aangelegde tuintjes een aanslag op het landschap, liever wildgroei ^O^
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:22:34 #42
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_98267855
Ik zeg fuck het consultatiecentrum.
  Eindredactie Games donderdag 16 juni 2011 @ 21:22:39 #43
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_98267859
quote:

[..]

dan ben je tegenovergestelde goth!
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:23:13 #44
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_98267889
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:19 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Met het kiezen voor de politiek meest correcte en postbus 51-style antwoorden kom je inderdaad een heel eind.
Is het hebben van de kennis welke antwoorden typisch postbus 51 zijn niet al een goede indicator?
pi_98267942
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:20 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Als je het op je werk doet, dan heb je een probleem:

[..]

Verder is het natuurlijk de wet van de grote getallen....als er genoeg mensen zijn die het leuk vinden en meedoen, dan is het cultuur, zo niet, dan ben je een perverse subgroep die onze normen en waarden saboteert.
Precies het is hartstikke subjectief, doet mij altijd denken aan:

quote:
Dienstplichtig soldaat R. Wehrmann weigerde in maart 1971 zijn haar te knippen en werd door de Krijgsraad veroordeeld tot 2 jaar cel.
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:24:24 #46
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_98267968
quote:
6s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:23 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Is het hebben van de kennis welke antwoorden typisch postbus 51 zijn niet al een goede indicator?
Haha, scherp. Buitenlanders moeten gewoon op Youtube alle Postbus 51 spotjes kijken en dan slagen ze met een 10. Hm, misschien kan ik dit voor een zacht prijsje in een pakket aanbieden.
pi_98268365
quote:
Ik moet het land uit. :') :') :')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_98268553
Piet Hein Donner die ballen toont ^O^
Of het in de praktijk enorm veel gaat opleveren is me trouwens een andere vraag. Maar het statement is in ieder geval gemaakt.
pi_98268747
Aan de wet houden - Taal kunnen spreken/verstaan - Eigen inkomen verdienen (indien mogelijk). Moeilijker is het toch niet? Dat is het enige wat ik van zowel een autochtoon als een allochtoon zou willen eisen. Vragen stellen die feiten vertegenwoordigen (zoals nummer 21) vind ik dan nog relevant. Feiten die een mening vertegenwoordigen (zoals 22) gaan mijns inziens helemaal nergens over.

Echter, ik heb nog steeds 100 keer liever te maken met iemand die zich gewoon aan de wet houdt (niet steelt, moord, verkracht, enzovoorts), die zich verstaanbaar kan (en wil) maken en zijn of haar eigen inkomen verdient, dan met een persoon die hiep hoi het inburgeringsexamen heeft gehaald, maar verder overal schijt aan heeft.
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:39:07 #50
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_98268794
Met sommige punten ben ik het gewoon eens. Ook dat men niet meer kijkt naar de afkomst van daders na strafbare feiten.

Alleen die inburgeringscursus..daar haak ik af.
pi_98269302
quote:
Even weer ontopic...

Dat is toch niets nieuws onder de zon? Bolkestein riep zoiets rond 1990 en in 2000 schreef Paul Scheffer een befaamd artikel met die conclusie in het NRC. Dat Donner dit nu roept is oude koek. Het moet wellicht aanspreken bij mensen die nog in de waan zijn dat "links" nog steeds multiculti voorstaat.
Het enige nieuwe wat hij roept is dat de overheid er zijn handen vanaf trekt. Dat lijkt me vragen om problemen. Je wil dat men integreert maar je laat ze aan hun lot over...

Al vond ik de cursus hierboven ook nogal een farçe, dat moet toch echt beter kunnen. Leg dan onderliggende principes en ideeën van onze Westerse samenleving uit.
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2011 @ 22:11:28 #52
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_98270634
Die gerichte aanpak heeft nooit geholpen. Gewoon de wet handhaven voor iedereen en geen subsidies en hulpverlening meer in de bodemloze multikulput.

En Cohen kan wel mekkeren over de toekomst en hoe dit uit de klauwen gaat lopen... waar is zijn hand in eigen boezem dat het de laatste decennia al uit de klauwen was gelopen? Slappe zak ook.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_98270753
quote:
Even weer ontopic...

[..]

Bestaat er zoiets als een klassiek model van de multiculturele samenleving?
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:14:51 #54
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_98270842
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Bestaat er zoiets als een klassiek model van de multiculturele samenleving?
Jazeker.
pi_98270893
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Jazeker.
Vertel.
pi_98271098
Hoe precies ziet Donner het "wijken van de multiculti" voor zich? Alle butenlânders eruit ofzo?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:19:45 #57
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_98271103
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vertel.
Google is your friend.
pi_98271330
Ik vind het hartstikke fijn dat we eindelijk eens het lef hebben om onze eigen cultuur in Nederland superieur te verklaren boven de andere culturen maar hoe gaan we er nu voor zorgen dat ´immigranten` zich aanpassen aan die dominante cultuur?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:23:42 #59
165633 eriksd
The grand facade...
pi_98271342
Koos, soms maak je het mij best lastig. Ik ben geen fan van de PVV en dit riekt een beetje naar symboolpolitiek, maar elke keer als ik ergens aan twijfel zie ik wat voor complete mongolen zich in het anti-kabinet kamp bevinden en keer ik weer terug.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_98271519
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:26 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ze hebben juist het CDA van Donner links laten liggen. De PvdA is gewoon de tweede partij van Nederland. Ik besef ook wel dat jij dit al lang weer bent vergeten maar je wordt zo wel heel creatief.

Maar goed, als iedereen dol is op kaas verdwijnen de integratieproblemen natuurlijk vanzelf *O*
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_98271601
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef 3-voud het volgende:
Die gerichte aanpak heeft nooit geholpen. Gewoon de wet handhaven voor iedereen en geen subsidies en hulpverlening meer in de bodemloze multikulput.

En Cohen kan wel mekkeren over de toekomst en hoe dit uit de klauwen gaat lopen... waar is zijn hand in eigen boezem dat het de laatste decennia al uit de klauwen was gelopen? Slappe zak ook.
Lieverd, het CDA is al bijna tien jaar onafgebroken aan de macht.
pi_98271627
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef eriksd het volgende:
Koos, soms maak je het mij best lastig. Ik ben geen fan van de PVV en dit riekt een beetje naar symboolpolitiek, maar elke keer als ik ergens aan twijfel zie ik wat voor complete mongolen zich in het anti-kabinet kamp bevinden en keer ik weer terug.
Ik vind du_ke ook een rare, maar om daarom nou terugkeren naar het foute kamp.
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:29:48 #63
165633 eriksd
The grand facade...
pi_98271679
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vind du_ke ook een rare, maar om daarom nou terugkeren naar het foute kamp.
Tsja. Die reactie van de PvdA op deze nota bijv. Weer dat bezwerende vingertje. Gadverdamme. Dan maar Donner.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_98271738
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:29 schreef eriksd het volgende:

[..]

Tsja. Die reactie van de PvdA op deze nota bijv. Weer dat bezwerende vingertje. Gadverdamme. Dan maar Donner.
Je hoeft de PvdA ook niet te omarmen. Doe ik ook niet. Sowieso kies ik altijd mijn eigen lijn in plaats van dat ik mij achter een partij verschuil.
pi_98271841
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:29 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik heb ook niet zoveel met de PvdA maar zit die haat bij jou zo diep dat dit soort gedrag van CDA, PVV en SGP maar direct omarmt? Is dat niet heel erg vanuit het negatieve beredeneren?
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:33:18 #66
165633 eriksd
The grand facade...
pi_98271868
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je hoeft de PvdA ook niet te omarmen. Doe ik ook niet. Sowieso kies ik altijd mijn eigen lijn in plaats van dat ik mij achter een partij verschuil.
Dan schommel ik ergens tussen haat en liefde voor dit kabinet in. Ik weet het nog niet helemaal.
Bis bis bis
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:34:04 #67
165633 eriksd
The grand facade...
pi_98271904
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik heb ook niet zoveel met de PvdA maar zit die haat bij jou zo diep dat dit soort gedrag van CDA, PVV en SGP maar direct omarmt? Is dat niet heel erg vanuit het negatieve beredeneren?
Tja, ik vind deze hele nota ook maar symboolpolitiek hoor. Verfrissend, dat wel, maar intrinsieke waarde heeft het niet echt m.i.
Bis bis bis
pi_98271908
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef 3-voud het volgende:
Onder staatssecretaris Cohen is in 2000 een nieuwe Vreemdelingenwet van kracht geworden die de kraan heeft dichtgedraaid. Als iemand in dit land de zgn "massa-immigratie" heeft stopgezet is het Job Cohen wel. Sinds die wet van kracht werd in 2001 is van massa-immigratie geen sprake meer.

Misschien moet je de beste man eens danken.
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
pi_98271933
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:33 schreef eriksd het volgende:

[..]

Dan schommel ik ergens tussen haat en liefde voor dit kabinet in. Ik weet het nog niet helemaal.
Het is gewoon slappe hap.
pi_98272021
quote:
13s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is gewoon slappe hap.
Mij kan het ook nog niet overtuigen :P
pi_98272899
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Niet dat mijn link enig effect gaat hebben. Volgende keer moet ik je precies hetzelfde weer linken en uitleggen. http://www.vocsite.nl/geschiedenis/slavernij.html

Heb nog wel meer linkjes. En de Tulpen zijn niet eens Nederlands :D
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Ah, vandaar je eerdere reactie.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_98272996
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:36 schreef du_ke het volgende:

[..]

Mij kan het ook nog niet overtuigen :P
Ze zeggen gewoon; Wij doen alsof er iets gaat veranderen, maar er gaat niets veranderen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_98273181
Ben geen fan van Donner, maar ik ben het hier helemaal mee eens.
Da gao nie nou!
pi_98273598
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:27 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ze hebben juist het CDA van Donner links laten liggen. De PvdA is gewoon de tweede partij van Nederland.
Oh ja, da's waar! Hoeveel zetels won de PvdA ook alweer?

En dan was er natuurlijk die enorme verkiezingsnederlaag van de PVV. Ja, de kiezer had inderdaad behoefte aan halve maatregelen.
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2011 @ 23:07:21 #75
341203 3-voud
pi_98273763
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:28 schreef skrn het volgende:

[..]

Tesamen met de PvdA. CDA maakte economisch beleid, de PvdA intergratie.
pi_98273788
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:07 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Tesamen met de PvdA. CDA maakte economisch beleid, de PvdA intergratie.
In de afgelopen 10 jaar is de stempel van de PvdA op het beleid erg bescheiden geweest.
pi_98273940
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:04 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Oh ja, da's waar! Hoeveel zetels won de PvdA ook alweer?
Anderhalve procentpunt minder. Wow echt gigantisch! Stop de persen!
quote:
En dan was er natuurlijk die enorme verkiezingsnederlaag van de PVV. Ja, de kiezer had inderdaad behoefte aan halve maatregelen.
'De kiezer' bestaat niet maar als ze iets heeft laten zien is dat ze het ook niet weten. Het politieke landschap is zeer versnipperd en we zitten uiteindelijk opgescheept met een kabinet dat in de TK verkiezingen minder dan 50% van de stemmen wist te halen en geluk had met de restzetels en waar dit voor de EK verkiezingen net verkeerd uitviel. Knap hoor om hier de behoefte van 'de kiezer' uit te halen :Y
  donderdag 16 juni 2011 @ 23:12:15 #78
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
  donderdag 16 juni 2011 @ 23:16:39 #80
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_98274228
quote:
6s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:15 schreef du_ke het volgende:

[..]

Uitzetting per direct als je ze niet weet te beantwoorden.
lol een gemiddelde nederlander zou er waarschijnlijk voor zakken.
Sisco Certified
  Eindredactie Games donderdag 16 juni 2011 @ 23:18:09 #81
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_98274284
pi_98274335
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:16 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

lol een gemiddelde nederlander zou er waarschijnlijk voor zakken.
Heb de test een keer gedaan en had een dikke 8 :D
pi_98274337
Wat een totale onzin, zolang ze zich maar gedragen en niet iets doen wat tegen de wet is mag van mij iedereen hier wonen en mogen ze hun cultuur behouden :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 16 juni 2011 @ 23:29:36 #84
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_98274799
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:18 schreef donald_dick het volgende:

[..]

geen tinypic maar reclame, daarom -1
Ja sorry, had ze eerst een img tag gegeven, maar het werkte om een of andere reden niet.
Sisco Certified
  donderdag 16 juni 2011 @ 23:31:51 #85
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_98274919
quote:
11s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dus zelfs een slimme nederlander weet het niet voor elkaar te krijgen om een 10 te halen?
Sisco Certified
  Moderator donderdag 16 juni 2011 @ 23:37:33 #86
249559 crew  Lavenderr
pi_98275179
quote:
11s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik ook :D
  donderdag 16 juni 2011 @ 23:56:33 #87
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_98276124
quote:
En belangrijker nog, willen we echt mensen uit gaan zetten omdat ze dit soort onzin niet kunnen beantwoorden?

maar goed, ik kijk uit naar de strenge aanpak van de Chinese bevolking van Nederland, want die staat nou niet bekend om hun goede integratie, maar eerder om hun segregatie van de rest. 8-)
I'm just really stupid with my money, which is why I'll never have a lot of it! Problem solved, dilemma deleted!
pi_98277470
Ik kwam ook maar op 6.1. Die vragen zijn echt belachelijk :') Het is belangrijk dat ze weten dat vrouw en man hier gelijk zijn. Dat je ook verliefde kussende stelletjes kan tegenkomen zonder dat daar een berisping voor uitgedeeld hoeft te worden. Dat kinderen hier rechten hebben. etc etc etc.

Het boeit totaal niet hoe jij je gedraagt tegenover de buurvrouw die een kindje krijgt. Dat zijn dingen die totaal onbelangrijk zijn, want elke witte Nederlander is daar anders in.Net als de allochtonen daar niet gelijk in zijn. Sommige blanken willen alleen familie en eigen vrienden over de vloer, net als sommige allochtonen dat willen. Sommige mensen vieren verjaardagen, en sommige mensen niet. Dat leer je allemaal vanzelf wel en vind ik totaal niet interessant.
  † In Memoriam † vrijdag 17 juni 2011 @ 00:57:25 #89
341203 3-voud
pi_98278601
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:07 schreef du_ke het volgende:

[..]

In de afgelopen 10 jaar is de stempel van de PvdA op het beleid erg bescheiden geweest.
Maakt niet uit. Hun eigen visie en uitvoer wat integratie beleid betreft is voldoende om ze erop aan te spreken.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 01:05:52 #90
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_98278829
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 00:26 schreef paddy het volgende:
Ik kwam ook maar op 6.1. Die vragen zijn echt belachelijk :') Het is belangrijk dat ze weten dat vrouw en man hier gelijk zijn. Dat je ook verliefde kussende stelletjes kan tegenkomen zonder dat daar een berisping voor uitgedeeld hoeft te worden. Dat kinderen hier rechten hebben. etc etc etc.

Het boeit totaal niet hoe jij je gedraagt tegenover de buurvrouw die een kindje krijgt. Dat zijn dingen die totaal onbelangrijk zijn, want elke witte Nederlander is daar anders in.Net als de allochtonen daar niet gelijk in zijn. Sommige blanken willen alleen familie en eigen vrienden over de vloer, net als sommige allochtonen dat willen. Sommige mensen vieren verjaardagen, en sommige mensen niet. Dat leer je allemaal vanzelf wel en vind ik totaal niet interessant.
Zo is dat. Eigenlijk gewoon genoeg bewijs dat die hele cursus slechts een manier is om het aantal immigranten willekeurig te limiteren. Als je geluk hebt en de juiste antwoorden gokt, mag je blijven.
pi_98280062
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:28 schreef skrn het volgende:

[..]

VVD van 1994 tot 2006 onafgebroken. Wat zegt dat? Laatste jaren kon je al niet meer van regeren spreken i.v.m Dallas praktijken.
pi_98280312
quote:
PvdA-leider Job Cohen noemt de brief van Donner aan de Tweede Kamer een “historische vergissing”, meldt de NOS. Volgens hem krijgt Nederland hier “over een aantal jaar de rekening van gepresenteerd.”"
Oppositieleider _O- _O- _O- Job Cohen overdondert ons met argumenten.

Historische vergissing? Wat voor "vergissing"? En wat was het achterlijke idee om immigranten foldertjes in hun eigen taal te sturen dan?

De rekening gepresenteerd? Welke "rekening"? Wat houdt die holle frase in? En what about de miljarden die vergooid zijn juist door dat debiele multikulbeleid??

Wat een ongelooflijk tergend domme mongool is die Cohen toch. :D
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 17 juni 2011 @ 02:26:24 #93
3542 Gia
User under construction
pi_98280462
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 00:26 schreef paddy het volgende:
Ik kwam ook maar op 6.1.
Knap, ik net op een 5,5. En dan weet ik, als rasechte Helmonder, nog dat Helmond niet in Limburg ligt.
pi_98280494
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 02:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oppositieleider _O- _O- _O- Job Cohen overdondert ons met argumenten.

Historische vergissing? Wat voor "vergissing"? En wat was het achterlijke idee om immigranten foldertjes in hun eigen taal te sturen dan?

De rekening gepresenteerd? Welke "rekening"? Wat houdt die holle frase in? En what about de miljarden die vergooid zijn juist door dat debiele multikulbeleid??

Wat een ongelooflijk tergend domme mongool is die Cohen toch. :D
Als je nou het stukje bovenaan dit topic leest (supermoeilijk!!)
staat er:
quote:
''Eigenlijk wordt er gezegd: er zijn problemen, maar wij gaan er niks aan doen. Die geluiden waren er ook in de jaren zestig en tachtig. Dat is niet goed afgelopen. Ik ben bang dat we over tien jaar weer moeten constateren dat het uit de klauwen is gelopen.''
Dit namens Cohen over het feit dat Donner vindt dat de overheid er maar niets aan hoeft te doen, namelijk:
quote:
De overheid gaat dus lekker de andere kant op kijken, net zoals vroeger dus, wat best wel een historische fout genoemd kan worden.

Maar goed, als je in je eigen Cohen-theedrink-coconnetje zit omdat je wel eens de Telegraaf openslaat, hoef je na twee zinnen ook niet verder te kijken.
pi_98280842
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 02:28 schreef MadScientist het volgende:

[..]

Als je nou het stukje bovenaan dit topic leest (supermoeilijk!!)
staat er:

[..]

Dit namens Cohen over het feit dat Donner vindt dat de overheid er maar niets aan hoeft te doen, namelijk:

[..]

De overheid gaat dus lekker de andere kant op kijken, net zoals vroeger dus, wat best wel een historische fout genoemd kan worden.

Maar goed, als je in je eigen Cohen-theedrink-coconnetje zit omdat je wel eens de Telegraaf openslaat, hoef je na twee zinnen ook niet verder te kijken.
Het is heel simpel; de overheid moet sowieso kleiner en zich zeker niet bezighouden met of migrantjes wel Nederlands leren. Als ze het niet leren, hebben ze slechts zichzelf ermee.

Niks net als vroeger. Vroeger werden multimiljarden geinvesteerd om maar vooral de gunstjes van de migrantjes te verdienen (Cohen is een exponent van dat wanbeleid) en ze lekker in de watjes te leggen.

De enige problemen met migranten bestaan daaruit dat een deel van hen gruwelijk crimineel is en die moet je heel simpel het Nederlands paspoort ontnemen en als ongewenst vreemdeling over de grenzen van Europa flikkeren. Opdonderen, je kreeg alle ruimte je hier te ontplooien, je weigert, prima, opdonderen dan.

De grootste historische fout die de PvdA -gelukkig!, ze decimeren zichzelf met hun domme keuzes- gemaakt heeft, is Joppie Cohennetje de kar te laten trekken.

Gelukkig is die hele sociaal-democratie zo dood als een pier en legt dit kabinet in de persoon van -helaas ook een droeftoeter van hier tot Marrakesh- Piet Hein Donner de verantwoordelijkheid eindelijk eens waar ie hoort; bij de migrant.

De rest van je aantijgingen komen waarschijnlijk uit een of andere overgesubsidieerde onderbuik. :W
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 17 juni 2011 @ 03:29:35 #96
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_98281102
Job Cohen is de auteur van de huidige vreemdelingenwet, voor zover ik weet (ook na enige aanpassing). Maar laat het gegeven dat de man al eens daadwerkelijk staatssecretaris is geweest en wel enige bekendheid heeft de portefeuille van integratie vooral buiten beschouwing tijdens het gooien met stront naar de man.

Terwijl hij op dit moment (volgens mij) zo'n beetje de meest ervaren politicus in de Tweede Kamer is. (en buiten het kabinet)

Kan me vergissen, maar dat hele 'Cohen deugt niet' gedoe slaat nergens op.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 04:09:27 #97
117098 Hathor
Effe niet
pi_98281271
Het is in ieder geval wel goed dat niet zomaar jan rap en zijn ouwe moer hier naar binnen kunnen rollen en meteen de steun induiken, we hebben al genoeg van dat soort.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_98281376
Ik mag blijven *O*

Grappig, dat lijstje van BN-ers wat dan bij de uitslag volgt :D

Ik vraag me werkelijk af waarom iemand die in Nederland wil komen wonen/werken/leven moet weten uit welk land in verweggistan wij de nootmuskaat importeren :?
pi_98282129
Jammer van de vragen die rechtstreeks uit "Henk en Ingrid's oer-Hollandsche kennis-kwis" komen, maar prima om meer zelfredzaamheid en eigen initiatief van allochtonen en asielzoekers te eisen. Na de "multiculturele samenleving" mag de zieligheidsindustrie als volgende de nek omgedraaid worden, net als - wat mij betreft - de volledige parlementaire democratie overigens.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_98282187
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 00:57 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Hun eigen visie en uitvoer wat integratie beleid betreft is voldoende om ze erop aan te spreken.
Goh, een sneue omtrekkende beweging omdat je originele stelling niet klopt. Wie had dat nou verwacht :)?
  vrijdag 17 juni 2011 @ 08:30:38 #101
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_98282396
Wel, het paupervolk is weer tevreden gesteld.

Je zou dit knekelkabinet toch een collectieve hersentumor toewensen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_98282464
Dat 'Hollandse' dat je te pas en te onpas tegenkomt,daar wordt ik ondertussen ook wat moe van. Zullen we er weer gewoon Nederlandse van maken :{
pi_98282466
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 04:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik mag blijven *O*

Grappig, dat lijstje van BN-ers wat dan bij de uitslag volgt :D

Ik vraag me werkelijk af waarom iemand die in Nederland wil komen wonen/werken/leven moet weten uit welk land in verweggistan wij de nootmuskaat importeren :?
Gaan ze nu Victoria Koblenko uitzetten?? *O*
pi_98282639
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 08:30 schreef Ringo het volgende:
Wel, het paupervolk is weer tevreden gesteld.

Je zou dit knekelkabinet toch een collectieve hersentumor toewensen.
Dit. Wát een collectieve armoede zeg.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_98282878
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 02:56 schreef El_Matador het volgende:

Gelukkig is die hele sociaal-democratie zo dood als een pier

Ik vind de PvdA ook een kut-partij, maar als de sociaal democratie dood zou zijn, dan zijn alle andere stromingen dat ook....ze zijn nog steeds de tweede partij van NL en gezien het versnipperde politieke landschap in NL kun je hooguit stellen dat er geen echt grote partijen meer zijn.
pi_98282993
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 02:56 schreef El_Matador het volgende:

Het is heel simpel; de overheid moet sowieso kleiner en zich zeker niet bezighouden met of migrantjes wel Nederlands leren. Als ze het niet leren, hebben ze slechts zichzelf ermee.

Niks net als vroeger. Vroeger werden multimiljarden geinvesteerd om maar vooral de gunstjes van de migrantjes te verdienen (Cohen is een exponent van dat wanbeleid) en ze lekker in de watjes te leggen.
Dat is dus precies wél net zoals vroeger, toen hield de overheid er zich ook niet mee bezig of de migrantjes wel Nederlands leerden. Maar goed, jij ziet ook geen onderscheid tussen vroeger, laten we zeggen, jaren 60,70,80 toen we de andere kant op keken met zijn allen en vroeger, vanaf pakweg ergens in de jaren 90 toen we beseften dat je mensen niet moet laten verrotten omdat dat niet werkt.

quote:
De enige problemen met migranten bestaan daaruit dat een deel van hen gruwelijk crimineel is en die moet je heel simpel het Nederlands paspoort ontnemen en als ongewenst vreemdeling over de grenzen van Europa flikkeren. Opdonderen, je kreeg alle ruimte je hier te ontplooien, je weigert, prima, opdonderen dan.

De grootste historische fout die de PvdA -gelukkig!, ze decimeren zichzelf met hun domme keuzes- gemaakt heeft, is Joppie Cohennetje de kar te laten trekken.

Gelukkig is die hele sociaal-democratie zo dood als een pier en legt dit kabinet in de persoon van -helaas ook een droeftoeter van hier tot Marrakesh- Piet Hein Donner de verantwoordelijkheid eindelijk eens waar ie hoort; bij de migrant.

De rest van je aantijgingen komen waarschijnlijk uit een of andere overgesubsidieerde onderbuik. :W
gruwelijk crimineel, over de grenzen flikkeren, wie spreekt hier uit zijn onderbuik. Dit klinkt als pure xenofobie. En het gros van de mensen over wie je het hebt zijn Nederlandse staatsburgers die hier zijn geboren, die "zet je niet uit". Daar zullen we mee moeten omgaan en zorgen dat ze op één of andere manier wél deel van deze samenleving worden. Dat eigen verantwoordelijkheid riedeltje van dit kabinet klinkt wel mooi (voor sommigen) maar het verleden heeft dus al wel uitgewezen dat dat alleen maar voor isolement zorgt.
pi_98283551
Ik vind het wel goed dat de overheid niet meer aan dat knuffelen doet want dat is niemand goed.
Dit is Nederland met regels die voor iedereen gelden en als je je daar niet aan wilt houden dan mag je zelf de gevolgen ondervinden.
pi_98283676
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 03:29 schreef Frith het volgende:
Job Cohen is de auteur van de huidige vreemdelingenwet, voor zover ik weet (ook na enige aanpassing). Maar laat het gegeven dat de man al eens daadwerkelijk staatssecretaris is geweest en wel enige bekendheid heeft de portefeuille van integratie vooral buiten beschouwing tijdens het gooien met stront naar de man.

Terwijl hij op dit moment (volgens mij) zo'n beetje de meest ervaren politicus in de Tweede Kamer is. (en buiten het kabinet)

Kan me vergissen, maar dat hele 'Cohen deugt niet' gedoe slaat nergens op.
Oh, dus als je staatssecretaris bent geweest, heb je recht van spreken? _O-

En "ervaren politicus"? Dat zegt iets over je capaciteiten? Slechts over je oeverloze domheid je in dat soort gezelschappen in te likken.

Je vergist je danig. Zelfs voor een PvdA'er is Cohen een ultiem zwaktebod. En dat zegt wat. Wat een dropmongool die vent.

pi_98283798
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:04 schreef MadScientist het volgende:

gruwelijk crimineel, over de grenzen flikkeren, wie spreekt hier uit zijn onderbuik. Dit klinkt als pure xenofobie.
Het eeuwige linkse mantra.

Als er IETS niet xenofoob is, is het stellen dat immigranten niet per se slecht zijn, maar juist de rotte appels de boel voor de grote welwillende meerderheid verpesten.

Waarom denk je dat normale welwillende Marokkanen geweigerd worden in een discotheek? Door xenofobe uitsmijters? Nee, door uitsmijters die weten wat voor tuig er rondloopt.

Zet het tuig uit en de normale Marokkaan met baan heeft geen enkele reden gediscrimineerd te worden.

quote:
En het gros van de mensen over wie je het hebt zijn Nederlandse staatsburgers die hier zijn geboren, die "zet je niet uit". Daar zullen we mee moeten omgaan en zorgen dat ze op één of andere manier wél deel van deze samenleving worden. Dat eigen verantwoordelijkheid riedeltje van dit kabinet klinkt wel mooi (voor sommigen) maar het verleden heeft dus al wel uitgewezen dat dat alleen maar voor isolement zorgt.
Nederlandse EN Marokkaanse staatsburgers he? Als jij het op de ene school verpest, word je er ook afgetrapt, helemaal als je nog op een andere school ingeschreven staat ook.

Je moet niet andermans probleem jouw probleem maken...

Isolement? Daar kiezen die gasten toch zelf voor? Ik ken zat buitenlanders die Nederlands gewoon geleerd hebben omdat ze zich daarvoor ingezet hebben en het hen hielp een goede toekomst op te bouwen.

Dat kunnen dus alle immigranten.

Tuig en profiteurs verdienen geen overheidssteun. Laat minimale overheidssteun bestaan voor mensen die het echt moeilijk hebben. En dat zijn vaak autochtonen. Voedselbankbezoekers bijvoorbeeld.

Weg met die immorele knuffeldeken gebaseerd op slechts een immigrantenstatus.

pi_98283805
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:01 schreef mr_me_me het volgende:

[..]

Helemaal met je eens hoor. Die prachtwijken in o.a. R'dam en A'dam hebben zich prima ontwikkeld met alle 'waardevolle' gelukszoekers. Kopje thee erbij, uitkerinkje erbij, strik eromheen en veel plezier in Nederland!... Pffff....
Precies, tijd dat we het eens gaan omdraaien. Wil je niet integreren... dan heb je een probleem. Wil je niet die tent uittrekken...dan heb je een probleem. Wil je niet integreren dan ga je dat maar in eigen land doen.

:W
pi_98283833
quote:
13s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:05 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Er is zelfs een vraag wat je een pasgetrouwd stel moet geven als je niet uitgenodigd bent voor de huwelijksplechtigheid :') :') :')

A) Iets voor in de keuken
B) Geld
C) Kaartje
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_98283843
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Precies, tijd dat we het eens gaan omdraaien. Wil je niet integreren... dan heb je een probleem. Wil je niet die tent uittrekken...dan heb je een probleem. Wil je niet integreren dan ga je dat maar in eigen land doen.

Het wordt tijd dat we eens normaal na gaan denken. Als je radicalen wegstuurd naar een ander land komen ze met nieuwe motieven terug. Denk toch is na jongen.
Another day in paradise, surrounded by bloodsuckers and parasites.
pi_98283852
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vind het hartstikke fijn dat we eindelijk eens het lef hebben om onze eigen cultuur in Nederland superieur te verklaren boven de andere culturen maar hoe gaan we er nu voor zorgen dat ´immigranten` zich aanpassen aan die dominante cultuur?
Wat is dat dan .... "onze eigen cultuur"
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_98283859
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:49 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Het wordt tijd dat we eens normaal na gaan denken. Als je radicalen wegstuurd naar een ander land komen ze met nieuwe motieven terug. Denk toch is na jongen.
Dus moeten we ze maar gaan onderhouden? Want ze komen toch terug? Zo werkt het niet. Heeft niets met nadenken te maken.
pi_98283866
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:04 schreef MadScientist het volgende:

[..]

gruwelijk crimineel, over de grenzen flikkeren, wie spreekt hier uit zijn onderbuik. Dit klinkt als pure xenofobie. En het gros van de mensen over wie je het hebt zijn Nederlandse staatsburgers die hier zijn geboren, die "zet je niet uit". Daar zullen we mee moeten omgaan en zorgen dat ze op één of andere manier wél deel van deze samenleving worden. Dat eigen verantwoordelijkheid riedeltje van dit kabinet klinkt wel mooi (voor sommigen) maar het verleden heeft dus al wel uitgewezen dat dat alleen maar voor isolement zorgt.
Roeptoeter anders nog wat harder en gooi er voor de verandering nog wat extremen tegenaan. We hadden Europabreed al veel eerder zelfredzaamheid en eigen initiatief van nieuwkomers moeten eisen ipv iedere onopgeleide analfabeet met een jankverhaal met open armen te ontvangen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_98283910
Ik schrik echt van die inburgeringsvragen. Is er ergens een motivatie te vinden waarom een vraag in een inburgeringsexamen wordt gesteld?
pi_98283914
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dus moeten we ze maar gaan onderhouden? Want ze komen toch terug? Zo werkt het niet. Heeft niets met nadenken te maken.
Je opmerking over die tenten slaat helemaal nergens op. Ik hoop met heel mijn hart dat Nederland een land zal blijven waarin je je geloof mag belijden hoe jij dat wilt. (Ook al ben ik zelf niet gelovig). Dus dat je 'tenten' mag dragen, tulbanden, hoofddoekjes, kruisjes, keppeltjes, whatever.

Wat niet wegneemt dat geloofsgekken die geweld niet schuwen in een donker hol moeten worden weggestopt natuurlijk.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 17 juni 2011 @ 10:05:20 #118
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_98284292
Oude wijn in nieuwe zakken en Henk en Ingrid zijn dolblij ^)
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_98284443
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij allemaal uit de woorden van Donner haalt :')
pi_98284503
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:52 schreef Jarno het volgende:

[..]

Je opmerking over die tenten slaat helemaal nergens op. Ik hoop met heel mijn hart dat Nederland een land zal blijven waarin je je geloof mag belijden hoe jij dat wilt. (Ook al ben ik zelf niet gelovig). Dus dat je 'tenten' mag dragen, tulbanden, hoofddoekjes, kruisjes, keppeltjes, whatever.

Wat niet wegneemt dat geloofsgekken die geweld niet schuwen in een donker hol moeten worden weggestopt natuurlijk.
Van mij mag je ook elk geloof aanhangen, nergens zeg ik dat het niet mag. Maar als dat je belemmert om werk te vinden of aan de maatschappij deel te nemen mag je van mij aan je lot worden overgelaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')