Gaan ze nu Victoria Koblenko uitzetten??quote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik mag blijven![]()
Grappig, dat lijstje van BN-ers wat dan bij de uitslag volgt
Ik vraag me werkelijk af waarom iemand die in Nederland wil komen wonen/werken/leven moet weten uit welk land in verweggistan wij de nootmuskaat importeren
Dit. Wát een collectieve armoede zeg.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:30 schreef Ringo het volgende:
Wel, het paupervolk is weer tevreden gesteld.
Je zou dit knekelkabinet toch een collectieve hersentumor toewensen.
Ik vind de PvdA ook een kut-partij, maar als de sociaal democratie dood zou zijn, dan zijn alle andere stromingen dat ook....ze zijn nog steeds de tweede partij van NL en gezien het versnipperde politieke landschap in NL kun je hooguit stellen dat er geen echt grote partijen meer zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:56 schreef El_Matador het volgende:
Gelukkig is die hele sociaal-democratie zo dood als een pier
Dat is dus precies wél net zoals vroeger, toen hield de overheid er zich ook niet mee bezig of de migrantjes wel Nederlands leerden. Maar goed, jij ziet ook geen onderscheid tussen vroeger, laten we zeggen, jaren 60,70,80 toen we de andere kant op keken met zijn allen en vroeger, vanaf pakweg ergens in de jaren 90 toen we beseften dat je mensen niet moet laten verrotten omdat dat niet werkt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:56 schreef El_Matador het volgende:
Het is heel simpel; de overheid moet sowieso kleiner en zich zeker niet bezighouden met of migrantjes wel Nederlands leren. Als ze het niet leren, hebben ze slechts zichzelf ermee.
Niks net als vroeger. Vroeger werden multimiljarden geinvesteerd om maar vooral de gunstjes van de migrantjes te verdienen (Cohen is een exponent van dat wanbeleid) en ze lekker in de watjes te leggen.
gruwelijk crimineel, over de grenzen flikkeren, wie spreekt hier uit zijn onderbuik. Dit klinkt als pure xenofobie. En het gros van de mensen over wie je het hebt zijn Nederlandse staatsburgers die hier zijn geboren, die "zet je niet uit". Daar zullen we mee moeten omgaan en zorgen dat ze op één of andere manier wél deel van deze samenleving worden. Dat eigen verantwoordelijkheid riedeltje van dit kabinet klinkt wel mooi (voor sommigen) maar het verleden heeft dus al wel uitgewezen dat dat alleen maar voor isolement zorgt.quote:De enige problemen met migranten bestaan daaruit dat een deel van hen gruwelijk crimineel is en die moet je heel simpel het Nederlands paspoort ontnemen en als ongewenst vreemdeling over de grenzen van Europa flikkeren. Opdonderen, je kreeg alle ruimte je hier te ontplooien, je weigert, prima, opdonderen dan.
De grootste historische fout die de PvdA -gelukkig!, ze decimeren zichzelf met hun domme keuzes- gemaakt heeft, is Joppie Cohennetje de kar te laten trekken.
Gelukkig is die hele sociaal-democratie zo dood als een pier en legt dit kabinet in de persoon van -helaas ook een droeftoeter van hier tot Marrakesh- Piet Hein Donner de verantwoordelijkheid eindelijk eens waar ie hoort; bij de migrant.
De rest van je aantijgingen komen waarschijnlijk uit een of andere overgesubsidieerde onderbuik.
Oh, dus als je staatssecretaris bent geweest, heb je recht van spreken?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:29 schreef Frith het volgende:
Job Cohen is de auteur van de huidige vreemdelingenwet, voor zover ik weet (ook na enige aanpassing). Maar laat het gegeven dat de man al eens daadwerkelijk staatssecretaris is geweest en wel enige bekendheid heeft de portefeuille van integratie vooral buiten beschouwing tijdens het gooien met stront naar de man.
Terwijl hij op dit moment (volgens mij) zo'n beetje de meest ervaren politicus in de Tweede Kamer is. (en buiten het kabinet)
Kan me vergissen, maar dat hele 'Cohen deugt niet' gedoe slaat nergens op.
Het eeuwige linkse mantra.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:04 schreef MadScientist het volgende:
gruwelijk crimineel, over de grenzen flikkeren, wie spreekt hier uit zijn onderbuik. Dit klinkt als pure xenofobie.
Nederlandse EN Marokkaanse staatsburgers he? Als jij het op de ene school verpest, word je er ook afgetrapt, helemaal als je nog op een andere school ingeschreven staat ook.quote:En het gros van de mensen over wie je het hebt zijn Nederlandse staatsburgers die hier zijn geboren, die "zet je niet uit". Daar zullen we mee moeten omgaan en zorgen dat ze op één of andere manier wél deel van deze samenleving worden. Dat eigen verantwoordelijkheid riedeltje van dit kabinet klinkt wel mooi (voor sommigen) maar het verleden heeft dus al wel uitgewezen dat dat alleen maar voor isolement zorgt.
Precies, tijd dat we het eens gaan omdraaien. Wil je niet integreren... dan heb je een probleem. Wil je niet die tent uittrekken...dan heb je een probleem. Wil je niet integreren dan ga je dat maar in eigen land doen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:01 schreef mr_me_me het volgende:
[..]
Helemaal met je eens hoor. Die prachtwijken in o.a. R'dam en A'dam hebben zich prima ontwikkeld met alle 'waardevolle' gelukszoekers. Kopje thee erbij, uitkerinkje erbij, strik eromheen en veel plezier in Nederland!... Pffff....
Er is zelfs een vraag wat je een pasgetrouwd stel moet geven als je niet uitgenodigd bent voor de huwelijksplechtigheidquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:05 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Moeten dit soort vragen iemand kwalificeren als Nederlander.. wtf3
Het wordt tijd dat we eens normaal na gaan denken. Als je radicalen wegstuurd naar een ander land komen ze met nieuwe motieven terug. Denk toch is na jongen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Precies, tijd dat we het eens gaan omdraaien. Wil je niet integreren... dan heb je een probleem. Wil je niet die tent uittrekken...dan heb je een probleem. Wil je niet integreren dan ga je dat maar in eigen land doen.
Wat is dat dan .... "onze eigen cultuur"quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vind het hartstikke fijn dat we eindelijk eens het lef hebben om onze eigen cultuur in Nederland superieur te verklaren boven de andere culturen maar hoe gaan we er nu voor zorgen dat ´immigranten` zich aanpassen aan die dominante cultuur?
Dus moeten we ze maar gaan onderhouden? Want ze komen toch terug? Zo werkt het niet. Heeft niets met nadenken te maken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:49 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we eens normaal na gaan denken. Als je radicalen wegstuurd naar een ander land komen ze met nieuwe motieven terug. Denk toch is na jongen.
Roeptoeter anders nog wat harder en gooi er voor de verandering nog wat extremen tegenaan. We hadden Europabreed al veel eerder zelfredzaamheid en eigen initiatief van nieuwkomers moeten eisen ipv iedere onopgeleide analfabeet met een jankverhaal met open armen te ontvangen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:04 schreef MadScientist het volgende:
[..]
gruwelijk crimineel, over de grenzen flikkeren, wie spreekt hier uit zijn onderbuik. Dit klinkt als pure xenofobie. En het gros van de mensen over wie je het hebt zijn Nederlandse staatsburgers die hier zijn geboren, die "zet je niet uit". Daar zullen we mee moeten omgaan en zorgen dat ze op één of andere manier wél deel van deze samenleving worden. Dat eigen verantwoordelijkheid riedeltje van dit kabinet klinkt wel mooi (voor sommigen) maar het verleden heeft dus al wel uitgewezen dat dat alleen maar voor isolement zorgt.
Je opmerking over die tenten slaat helemaal nergens op. Ik hoop met heel mijn hart dat Nederland een land zal blijven waarin je je geloof mag belijden hoe jij dat wilt. (Ook al ben ik zelf niet gelovig). Dus dat je 'tenten' mag dragen, tulbanden, hoofddoekjes, kruisjes, keppeltjes, whatever.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dus moeten we ze maar gaan onderhouden? Want ze komen toch terug? Zo werkt het niet. Heeft niets met nadenken te maken.
Ik weet niet wat jij allemaal uit de woorden van Donner haaltquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Precies, tijd dat we het eens gaan omdraaien. Wil je niet integreren... dan heb je een probleem. Wil je niet die tent uittrekken...dan heb je een probleem. Wil je niet integreren dan ga je dat maar in eigen land doen.
Van mij mag je ook elk geloof aanhangen, nergens zeg ik dat het niet mag. Maar als dat je belemmert om werk te vinden of aan de maatschappij deel te nemen mag je van mij aan je lot worden overgelaten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je opmerking over die tenten slaat helemaal nergens op. Ik hoop met heel mijn hart dat Nederland een land zal blijven waarin je je geloof mag belijden hoe jij dat wilt. (Ook al ben ik zelf niet gelovig). Dus dat je 'tenten' mag dragen, tulbanden, hoofddoekjes, kruisjes, keppeltjes, whatever.
Wat niet wegneemt dat geloofsgekken die geweld niet schuwen in een donker hol moeten worden weggestopt natuurlijk.
Koos ziet de laatste strohalm van Cohens achterlijkheid tegen de achtergrond van een rode sikkel gloeien.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal uit de woorden van Donner haalt
Malle Joppie zit er toch niet lang meer joh, zelfs zijn eigen partij mot hem niet meer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Koos ziet de laatste strohalm van Cohens achterlijkheid tegen de achtergrond van een rode sikkel gloeien.
geniet ervan jongen. Zolang het nog duurt. Wat een treurigheid.
Kom daar es om in de VS (waar alle migranten zich Amerikaan voelen). Gratis Arabische taallessen voor Turken? Joppie betaalt het wel. Uit onze zak. Graftyfuslijer.
Juistem.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Van mij mag je ook elk geloof aanhangen, nergens zeg ik dat het niet mag. Maar als dat je belemmert om werk te vinden of aan de maatschappij deel te nemen mag je van mij aan je lot worden overgelaten.
Dat zou jammer zijn. Geen betere kandidaat om de PvdA echt de afgrond in te helpen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Malle Joppie zit er toch niet lang meer joh, zelfs zijn eigen partij mot hem niet meer.
Jochie, die hele Cohen kan mij gestolen worden. Ik geef geen ene reet om de woorden van dominee Donner. Het is holle retoriek, louter bedoeld voor de ietwat simpele buhne. Ik had jou wat dat betreft hoger ingeschat.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Koos ziet de laatste strohalm van Cohens achterlijkheid tegen de achtergrond van een rode sikkel gloeien.
geniet ervan jongen. Zolang het nog duurt. Wat een treurigheid.
Kom daar es om in de VS (waar alle migranten zich Amerikaan voelen). Gratis Arabische taallessen voor Turken? Joppie betaalt het wel. Uit onze zak. Graftyfuslijer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |