http://www.nu.nl/politiek(...)llandse-waarden.htmlquote:Multiculti moet wijken voor Hollandse waarden
De Nederlandse samenleving en de 'waarden waarop deze berust' moeten in ons land centraal staan. Dat schrijft minister Piet Hein Donner ( Binnenlandse Zaken) in vervolg op het Regeerakkoord in zijn donderdagavond verschenen Integratienota.
Zo wordt gelaatsbedekkende kleding in de openbare ruimte verboden, als het aan Donner ligt. Dat zou per 1 januari 2013 moeten ingaan.
Hij spreekt van een 'koerswijziging' waarmee het kabinet 'afstand neemt van het relativisme dat besloten ligt in het model van de multiculturele samenleving'.
De samenleving verandert, ook door de komst van migranten, maar mag 'niet uitwisselbaar zijn voor welke andere samenleving dan ook'.
Het is verder niet aan de overheid om mensen te laten integreren, maar aan de migranten zelf om daar hun best voor te doen. Die moeten uit zichzelf proberen een nuttig lid van onze samenleving te worden. Integratiebeleid voor specifieke groepen gaat van de baan.
Zelfstandig bestaan
Donner vindt dat het reguliere beleid op tal van terreinen (arbeid, scholing, wonen) genoeg moet zijn voor elke burger om naar vermogen een zelfstandig bestaan op te bouwen. Ook wordt normoverschrijdend en crimineel gedrag aangepakt zonder te kijken of de afkomst van de pleger een rol heeft gespeeld.
Er komt voorts een wetsvoorstel voor de strafrechtelijke aanpak van huwelijksdwang. Ook moeten gemeenten regelen dat streng wordt opgetreden tegen mensen die hun kansen op de arbeidsmarkt belemmeren door gedrag of kleding. Zonodig komt het kabinet nog met een extra voorstel hiervoor.
Verblijfsvergunning ingetrokken
Van mensen die zakken voor het inburgeringsexamen wordt de verblijfsvergunning ingetrokken, tenzij ze een heel goede verklaring hebben.
Verplichte inburgering voor Turken is in strijd met de associatieovereenkomst EU-Turkije. Daar heeft de rechtbank in Rotterdam zich over uitgesproken. Het kabinet hecht echter ook erg aan de integratie van mensen van Turkse afkomst en gaat kijken of er toch nog iets te halen valt.
PvdA
De grootste oppositiepartij, de PvdA, is geschrokken van de integratienota vanDonner. ''Ik vrees dat het kabinet een historische vergissing begaat'', aldus integratiewoordvoerder Martijn van Dam van de partij.
''Eigenlijk wordt er gezegd: er zijn problemen, maar wij gaan er niks aan doen. Die geluiden waren er ook in de jaren zestig en tachtig. Dat is niet goed afgelopen. Ik ben bang dat we over tien jaar weer moeten constateren dat het uit de klauwen is gelopen.''
Van Dam wijst op de problemen met de Marokkaanse jongens, die algemeen als groot worden gezien. ''Nu komt er dus geen gerichte aanpak meer. Ik kan me niet voorstellen dat de kiezers van de coalitiepartijen en de PVV willen dat de problemen worden verwaarloosd.''
Is dat niet wat overdreven? Die cursus is knettermoeilijk en slaat als een lul op een drumstel.quote:Van mensen die zakken voor het inburgeringsexamen wordt de verblijfsvergunning ingetrokken, tenzij ze een heel goede verklaring hebben
Thee drinken is een "gerichte aanpak"quote:Van Dam (PVDA) wijst op de problemen met de Marokkaanse jongens, die algemeen als groot worden gezien. ''Nu komt er dus geen gerichte aanpak meer.
Goede verklaring:quote:Van mensen die zakken voor het inburgeringsexamen wordt de verblijfsvergunning ingetrokken, tenzij ze een heel goede verklaring hebben.
quote:Het is verder niet aan de overheid om mensen te laten integreren, maar aan de migranten zelf om daar hun best voor te doen.
Ik heb een bloemenstalletjequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Vanaf heden eten wij alleen nog maar tulpen en handelen we in negers.
Daarom hebben die kiezers zijn partij juist dan ook links laten liggen.quote:Ik kan me niet voorstellen dat de kiezers van de coalitiepartijen en de PVV willen dat de problemen worden verwaarloosd.
Prima, maar dan moet er wel verplicht worden gesteld dat de immigrant na drie jaar verplicht een eenmalig examen aflegt. Indien het examen niet behaald wordt dan moeten ze zonder pardon en zonder weerwoord binnen een maand oprotten, als je niet binnen drie jaar aangepast bent dan zal je het ook nooit doen.quote:Het is verder niet aan de overheid om mensen te laten integreren, maar aan de migranten zelf om daar hun best voor te doen. Die moeten uit zichzelf proberen een nuttig lid van onze samenleving te worden. Integratiebeleid voor specifieke groepen gaat van de baan.
90% daarvan haalt zo'n cursus niet eens.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:26 schreef Perrin het volgende:
Wilders-stemmers krijgen wel waar voor hun geld..
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daarom hebben die kiezers zijn partij juist dan ook links laten liggen.
http://educatie.ntr.nl/nationaleinburgeringtest/#quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
90% daarvan haalt zo'n cursus niet eens.
Een 5,3....ik ben alweer gezakt. dat wordt met gezichtsbedekkende kleding over straat lopen van schaamte....tot januari 2013, als het aan Donner ligt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:43 schreef samvirus het volgende:
[..]
http://educatie.ntr.nl/nationaleinburgeringtest/#
lol, whut!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:43 schreef samvirus het volgende:
[..]
Vierde kindje? Is dat niet wat stigmatiserend?quote:
Helemaal met je eens hoor. Die prachtwijken in o.a. R'dam en A'dam hebben zich prima ontwikkeld met alle 'waardevolle' gelukszoekers. Kopje thee erbij, uitkerinkje erbij, strik eromheen en veel plezier in Nederland!... Pffff....quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een 5,3....ik ben alweer gezakt. dat wordt met gezichtsbedekkende kleding over straat lopen van schaamte....tot januari 2013, als het aan Donner ligt.
Scherp.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vierde kindje? Is dat niet wat stigmatiserend?
ow, dan heb je deze nog niet gezienquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vierde kindje? Is dat niet wat stigmatiserend?
Een échte Nederlander weet natuurlijk precies waarom wij ooit begonnen zijn met het afsteken van vuurwerk....dat is de peiler van onze culturele beschaving, die ons onderscheidt van alle landen om ons heen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:05 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Moeten dit soort vragen iemand kwalificeren als Nederlander.. wtf3
of als je belwinkel mislukt...quote:
Stond toch duidelijk in: zónder vertraging. Terecht gezakt!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:09 schreef Frith het volgende:
Ha, een 2,8. Ja, de officiële tijd van Alkmaar naar Enschede is wat korter, maar we hebben het dan over de NS...
en andere ongemakken die uitermate Nederlands zijn. En die vuurwerkvragen zijn inderdaad belachelijk.
Uitstekende uitspraak. Het klassieke model van de multiculti samenleving is een mislukking. Dat zag zelfs Merkel al in.quote:Hij spreekt van een 'koerswijziging' waarmee het kabinet 'afstand neemt van het relativisme dat besloten ligt in het model van de multiculturele samenleving'.
Kleine kans. Er zijn in de grote steden genoeg belwinkels te vinden die al jaren draaien zonder een noemenswaardig aantal klanten. Dus dat is best lucratief.quote:
Tjsa, ik vraag me altijd af hoe je een mono cultuur door de regering kunt laten opleggen. Als ik (man) morgen met een jurk en vlechtjes in over straat ga lopen en dat word een hype mag dat dan, of valt het niet binnen 'de cultuur'?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:13 schreef Fir3fly het volgende:
Even weer ontopic...
[..]
Uitstekende uitspraak. Het klassieke model van de multiculti samenleving is een mislukking. Dat zag zelfs Merkel al in.
Vertraging? Geannuleerde trein zul je bedoelen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Stond toch duidelijk in: zónder vertraging. Terecht gezakt!
En het was Amsterdam, niet Alkmaar
Leuk idee, ik doe alvast mee.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:17 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Tjsa, ik vraag me altijd af hoe je een mono cultuur door de regering kunt laten opleggen. Als ik (man) morgen met een jurk en vlechtjes in over straat ga lopen en dat word een hype mag dat dan, of valt het niet binnen 'de cultuur'?
Het doet niemand kwaad, dus waarom nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:17 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Tjsa, ik vraag me altijd af hoe je een mono cultuur door de regering kunt laten opleggen. Als ik (man) morgen met een jurk en vlechtjes in over straat ga lopen en dat word een hype mag dat dan, of valt het niet binnen 'de cultuur'?
Met het kiezen voor de politiek meest correcte en postbus 51-style antwoorden kom je inderdaad een heel eind.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:14 schreef Strani het volgende:
Grappig, ik heb een 6.8. In het verleden heb ik dezelfde test ook wel eens geprobeerd en toen zakte ik altijd.
Misschien dat ik nu oud en wijs genoeg ben om door te hebben wat die zeikstralen van het IND zo'n beetje van immigranten willen horen. Ik heb dan ook niet geantwoord vanuit m'n eigen mening, maar de meest zeurderige en bureaucratische antwoorden gekozen.
Ik zou overigens wel eens een 'echte' test willen zien.
Komen politici soms nooit buiten ofzo?quote:Vraag 7
Het is nieuwjaarsdag. Tijdens de jaarwisseling hebben u en uw buren vuurwerk
afgestoken. Er ligt nu veel rotzooi op straat. Wat doet u?
Antwoord A is goed.
De gemeentereiniging veegt inderdaad af en toe de straat aan. Maar zeker na feestjes op
straat is het gebruikelijk zelf even alles aan te vegen.
Als je het op je werk doet, dan heb je een probleem:quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:17 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Verder is het natuurlijk de wet van de grote getallen....als er genoeg mensen zijn die het leuk vinden en meedoen, dan is het cultuur, zo niet, dan ben je een perverse subgroep die onze normen en waarden saboteert.quote:Ook moeten gemeenten regelen dat streng wordt opgetreden tegen mensen die hun kansen op de arbeidsmarkt belemmeren door gedrag of kleding.
Weten waarom wij vuurwerk afsteken heeft niks te maken met het zijn van een Nederlander.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een échte Nederlander weet natuurlijk precies waarom wij ooit begonnen zijn met het afsteken van vuurwerk....dat is de peiler van onze culturele beschaving, die ons onderscheidt van alle landen om ons heen.
dan ben je tegenovergestelde goth!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:17 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Is het hebben van de kennis welke antwoorden typisch postbus 51 zijn niet al een goede indicator?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Met het kiezen voor de politiek meest correcte en postbus 51-style antwoorden kom je inderdaad een heel eind.
Precies het is hartstikke subjectief, doet mij altijd denken aan:quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je het op je werk doet, dan heb je een probleem:
[..]
Verder is het natuurlijk de wet van de grote getallen....als er genoeg mensen zijn die het leuk vinden en meedoen, dan is het cultuur, zo niet, dan ben je een perverse subgroep die onze normen en waarden saboteert.
quote:Dienstplichtig soldaat R. Wehrmann weigerde in maart 1971 zijn haar te knippen en werd door de Krijgsraad veroordeeld tot 2 jaar cel.
Haha, scherp. Buitenlanders moeten gewoon op Youtube alle Postbus 51 spotjes kijken en dan slagen ze met een 10. Hm, misschien kan ik dit voor een zacht prijsje in een pakket aanbieden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is het hebben van de kennis welke antwoorden typisch postbus 51 zijn niet al een goede indicator?
Ik moet het land uit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:43 schreef samvirus het volgende:
[..]
Dat is toch niets nieuws onder de zon? Bolkestein riep zoiets rond 1990 en in 2000 schreef Paul Scheffer een befaamd artikel met die conclusie in het NRC. Dat Donner dit nu roept is oude koek. Het moet wellicht aanspreken bij mensen die nog in de waan zijn dat "links" nog steeds multiculti voorstaat.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:13 schreef Fir3fly het volgende:
Even weer ontopic...
Uitstekende uitspraak. Het klassieke model van de multiculti samenleving is een mislukking. Dat zag zelfs Merkel al in.
Bestaat er zoiets als een klassiek model van de multiculturele samenleving?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:13 schreef Fir3fly het volgende:
Even weer ontopic...
[..]
Jazeker.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bestaat er zoiets als een klassiek model van de multiculturele samenleving?
Vertel.quote:
Google is your friend.quote:
Ze hebben juist het CDA van Donner links laten liggen. De PvdA is gewoon de tweede partij van Nederland. Ik besef ook wel dat jij dit al lang weer bent vergeten maar je wordt zo wel heel creatief.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daarom hebben die kiezers zijn partij juist dan ook links laten liggen.
Lieverd, het CDA is al bijna tien jaar onafgebroken aan de macht.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef 3-voud het volgende:
Die gerichte aanpak heeft nooit geholpen. Gewoon de wet handhaven voor iedereen en geen subsidies en hulpverlening meer in de bodemloze multikulput.
En Cohen kan wel mekkeren over de toekomst en hoe dit uit de klauwen gaat lopen... waar is zijn hand in eigen boezem dat het de laatste decennia al uit de klauwen was gelopen? Slappe zak ook.
Ik vind du_ke ook een rare, maar om daarom nou terugkeren naar het foute kamp.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef eriksd het volgende:
Koos, soms maak je het mij best lastig. Ik ben geen fan van de PVV en dit riekt een beetje naar symboolpolitiek, maar elke keer als ik ergens aan twijfel zie ik wat voor complete mongolen zich in het anti-kabinet kamp bevinden en keer ik weer terug.
Tsja. Die reactie van de PvdA op deze nota bijv. Weer dat bezwerende vingertje. Gadverdamme. Dan maar Donner.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind du_ke ook een rare, maar om daarom nou terugkeren naar het foute kamp.
Je hoeft de PvdA ook niet te omarmen. Doe ik ook niet. Sowieso kies ik altijd mijn eigen lijn in plaats van dat ik mij achter een partij verschuil.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsja. Die reactie van de PvdA op deze nota bijv. Weer dat bezwerende vingertje. Gadverdamme. Dan maar Donner.
Ik heb ook niet zoveel met de PvdA maar zit die haat bij jou zo diep dat dit soort gedrag van CDA, PVV en SGP maar direct omarmt? Is dat niet heel erg vanuit het negatieve beredeneren?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsja. Die reactie van de PvdA op deze nota bijv. Weer dat bezwerende vingertje. Gadverdamme. Dan maar Donner.
Dan schommel ik ergens tussen haat en liefde voor dit kabinet in. Ik weet het nog niet helemaal.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hoeft de PvdA ook niet te omarmen. Doe ik ook niet. Sowieso kies ik altijd mijn eigen lijn in plaats van dat ik mij achter een partij verschuil.
Tja, ik vind deze hele nota ook maar symboolpolitiek hoor. Verfrissend, dat wel, maar intrinsieke waarde heeft het niet echt m.i.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel met de PvdA maar zit die haat bij jou zo diep dat dit soort gedrag van CDA, PVV en SGP maar direct omarmt? Is dat niet heel erg vanuit het negatieve beredeneren?
Onder staatssecretaris Cohen is in 2000 een nieuwe Vreemdelingenwet van kracht geworden die de kraan heeft dichtgedraaid. Als iemand in dit land de zgn "massa-immigratie" heeft stopgezet is het Job Cohen wel. Sinds die wet van kracht werd in 2001 is van massa-immigratie geen sprake meer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef 3-voud het volgende:
En Cohen kan wel mekkeren over de toekomst en hoe dit uit de klauwen gaat lopen... waar is zijn hand in eigen boezem dat het de laatste decennia al uit de klauwen was gelopen? Slappe zak ook.
Het is gewoon slappe hap.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan schommel ik ergens tussen haat en liefde voor dit kabinet in. Ik weet het nog niet helemaal.
Niet dat mijn link enig effect gaat hebben. Volgende keer moet ik je precies hetzelfde weer linken en uitleggen. http://www.vocsite.nl/geschiedenis/slavernij.htmlquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Vanaf heden eten wij alleen nog maar tulpen en handelen we in negers.
Ah, vandaar je eerdere reactie.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
90% daarvan haalt zo'n cursus niet eens.
Ze zeggen gewoon; Wij doen alsof er iets gaat veranderen, maar er gaat niets veranderen.quote:
Oh ja, da's waar! Hoeveel zetels won de PvdA ook alweer?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze hebben juist het CDA van Donner links laten liggen. De PvdA is gewoon de tweede partij van Nederland.
Tesamen met de PvdA. CDA maakte economisch beleid, de PvdA intergratie.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:28 schreef skrn het volgende:
[..]
Lieverd, het CDA is al bijna tien jaar onafgebroken aan de macht.
In de afgelopen 10 jaar is de stempel van de PvdA op het beleid erg bescheiden geweest.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Tesamen met de PvdA. CDA maakte economisch beleid, de PvdA intergratie.
Anderhalve procentpunt minder. Wow echt gigantisch! Stop de persen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar! Hoeveel zetels won de PvdA ook alweer?
'De kiezer' bestaat niet maar als ze iets heeft laten zien is dat ze het ook niet weten. Het politieke landschap is zeer versnipperd en we zitten uiteindelijk opgescheept met een kabinet dat in de TK verkiezingen minder dan 50% van de stemmen wist te halen en geluk had met de restzetels en waar dit voor de EK verkiezingen net verkeerd uitviel. Knap hoor om hier de behoefte van 'de kiezer' uit te halenquote:En dan was er natuurlijk die enorme verkiezingsnederlaag van de PVV. Ja, de kiezer had inderdaad behoefte aan halve maatregelen.
Uitzetting per direct als je ze niet weet te beantwoorden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:12 schreef FoolWithMokey het volgende:
http://gyazo.com/13ad9b362314d206a21cb4b7a4153086
http://gyazo.com/306363eeb0c90be26713e321e67bf879
http://gyazo.com/8c3d952ffe6e7bb291d708635ec44d5c
http://gyazo.com/7974900638ab69e6d84d692012357af6
http://gyazo.com/846aeec913ebed7d3253acf8a30fccbd
http://gyazo.com/bb305f1551323b52461360a76f10bcd8
Who the fuck bedenkt deze vragen?
lol een gemiddelde nederlander zou er waarschijnlijk voor zakken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Uitzetting per direct als je ze niet weet te beantwoorden.
geen tinypic maar reclame, daarom -1quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:12 schreef FoolWithMokey het volgende:
Heb de test een keer gedaan en had een dikke 8quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:16 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
lol een gemiddelde nederlander zou er waarschijnlijk voor zakken.
Ja sorry, had ze eerst een img tag gegeven, maar het werkte om een of andere reden niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
geen tinypic maar reclame, daarom -1
Dus zelfs een slimme nederlander weet het niet voor elkaar te krijgen om een 10 te halen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb de test een keer gedaan en had een dikke 8
Ik ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb de test een keer gedaan en had een dikke 8
En belangrijker nog, willen we echt mensen uit gaan zetten omdat ze dit soort onzin niet kunnen beantwoorden?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:12 schreef FoolWithMokey het volgende:
Maakt niet uit. Hun eigen visie en uitvoer wat integratie beleid betreft is voldoende om ze erop aan te spreken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
In de afgelopen 10 jaar is de stempel van de PvdA op het beleid erg bescheiden geweest.
Zo is dat. Eigenlijk gewoon genoeg bewijs dat die hele cursus slechts een manier is om het aantal immigranten willekeurig te limiteren. Als je geluk hebt en de juiste antwoorden gokt, mag je blijven.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:26 schreef paddy het volgende:
Ik kwam ook maar op 6.1. Die vragen zijn echt belachelijkHet is belangrijk dat ze weten dat vrouw en man hier gelijk zijn. Dat je ook verliefde kussende stelletjes kan tegenkomen zonder dat daar een berisping voor uitgedeeld hoeft te worden. Dat kinderen hier rechten hebben. etc etc etc.
Het boeit totaal niet hoe jij je gedraagt tegenover de buurvrouw die een kindje krijgt. Dat zijn dingen die totaal onbelangrijk zijn, want elke witte Nederlander is daar anders in.Net als de allochtonen daar niet gelijk in zijn. Sommige blanken willen alleen familie en eigen vrienden over de vloer, net als sommige allochtonen dat willen. Sommige mensen vieren verjaardagen, en sommige mensen niet. Dat leer je allemaal vanzelf wel en vind ik totaal niet interessant.
VVD van 1994 tot 2006 onafgebroken. Wat zegt dat? Laatste jaren kon je al niet meer van regeren spreken i.v.m Dallas praktijken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:28 schreef skrn het volgende:
[..]
Lieverd, het CDA is al bijna tien jaar onafgebroken aan de macht.
Oppositieleiderquote:PvdA-leider Job Cohen noemt de brief van Donner aan de Tweede Kamer een “historische vergissing”, meldt de NOS. Volgens hem krijgt Nederland hier “over een aantal jaar de rekening van gepresenteerd.”"
Knap, ik net op een 5,5. En dan weet ik, als rasechte Helmonder, nog dat Helmond niet in Limburg ligt.quote:
Als je nou het stukje bovenaan dit topic leest (supermoeilijk!!)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oppositieleider![]()
![]()
Job Cohen overdondert ons met argumenten.
Historische vergissing? Wat voor "vergissing"? En wat was het achterlijke idee om immigranten foldertjes in hun eigen taal te sturen dan?
De rekening gepresenteerd? Welke "rekening"? Wat houdt die holle frase in? En what about de miljarden die vergooid zijn juist door dat debiele multikulbeleid??
Wat een ongelooflijk tergend domme mongool is die Cohen toch.
Dit namens Cohen over het feit dat Donner vindt dat de overheid er maar niets aan hoeft te doen, namelijk:quote:''Eigenlijk wordt er gezegd: er zijn problemen, maar wij gaan er niks aan doen. Die geluiden waren er ook in de jaren zestig en tachtig. Dat is niet goed afgelopen. Ik ben bang dat we over tien jaar weer moeten constateren dat het uit de klauwen is gelopen.''
De overheid gaat dus lekker de andere kant op kijken, net zoals vroeger dus, wat best wel een historische fout genoemd kan worden.quote:Het is verder niet aan de overheid om mensen te laten integreren, maar aan de migranten zelf om daar hun best voor te doen. Die moeten uit zichzelf proberen een nuttig lid van onze samenleving te worden. Integratiebeleid voor specifieke groepen gaat van de baan.
Het is heel simpel; de overheid moet sowieso kleiner en zich zeker niet bezighouden met of migrantjes wel Nederlands leren. Als ze het niet leren, hebben ze slechts zichzelf ermee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:28 schreef MadScientist het volgende:
[..]
Als je nou het stukje bovenaan dit topic leest (supermoeilijk!!)
staat er:
[..]
Dit namens Cohen over het feit dat Donner vindt dat de overheid er maar niets aan hoeft te doen, namelijk:
[..]
De overheid gaat dus lekker de andere kant op kijken, net zoals vroeger dus, wat best wel een historische fout genoemd kan worden.
Maar goed, als je in je eigen Cohen-theedrink-coconnetje zit omdat je wel eens de Telegraaf openslaat, hoef je na twee zinnen ook niet verder te kijken.
Goh, een sneue omtrekkende beweging omdat je originele stelling niet klopt. Wie had dat nou verwachtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Hun eigen visie en uitvoer wat integratie beleid betreft is voldoende om ze erop aan te spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |