Het is oneerlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan er heen kruipen als ik wil
Hm.... Groningen hier, ruim 2 uur. Vind het erg ver.... Rij wel dezelfde dag terug.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef smegmanus het volgende:
Hoi vriendjes en vriendinnetjes.
Indien er personen zijn die mee willen rijden (regio Almelo / Hengelo / Enschede zegmaar) dan laat het maar weten. Het is ongeveer 2 uur rijden dus ik rijd niet terug, tenminste .. niet dezelfde dag
Moet ik je ophalen, je mag wel op de trekhaak zittenquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:38 schreef porsche1 het volgende:
Ik kom niet.
Misschien over een paar jaar kom ik eens.
Ik twijfel of dat een goede motivatie is om wel te gaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Moet ik je ophalen, je mag wel op de trekhaak zitten
Zal een dotje vaseline op de trekhaak doen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik twijfel of dat een goede motivatie is om wel te gaan.
Oke, als je me ook weer terug brengt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Moet ik je ophalen, je mag wel op de trekhaak zitten
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:52 schreef JJH het volgende:
Misschiener. Komen wel toffe personen zo te zien.
Tof.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:03 schreef kdrietjeh het volgende:
Maybe'er. Ik woon in Rotterdam, da's lekker dichtbij.
Dump der.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:58 schreef rulerofdeath het volgende:
m'n vriendin moet ineens op die zaterdag d'r verjaardag houden
ja, en dat is ook niet de bedoelingquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar als het grote afzeggen nu al begint zit ik straks in mijn eentje.
Je werd al genoemd als toen we dit aan het regelen waren, omdat ik eerst 18+ riep. Maar voor jou maken we een uitzondering.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:10 schreef gewoonfaye het volgende:
Oke, ja, leuk, misschien... Maar dan ben ik zker de enige 16jarige
EN IK WORD NIET GENOEMD HE EN JE WEET DONDERS GOED DAT IK OOK GEEN 18 BEN SJONGE JONGE WAT EEN SYSTEEM DIT WEERquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je werd al genoemd als toen we dit aan het regelen waren, omdat ik eerst 18+ riep. Maar voor jou maken we een uitzondering.We zullen lief voor je zijn.
wat loop je stom te zeuren als je toch niet komtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
EN IK WORD NIET GENOEMD HE EN JE WEET DONDERS GOED DAT IK OOK GEEN 18 BEN SJONGE JONGE WAT EEN SYSTEEM DIT WEER
Dat doet er niet toe, het is meer het idee van dat er niet aan me gedacht werd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat loop je stom te zeuren als je toch niet komt
hoezo werd er niet aan jou gedacht?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe, het is meer het idee van dat er niet aan me gedacht werd.
Dat doet pijn.
Maar ooit ben ik denk ik wel van de partij.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
Porsje1. Als jij komt zorg ik dat marsel er ook is, vind die vast leuk. ok ok. grgr
En nu graag gewoon serieus.
Nee, Jij komt gewoon.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kom enkel als porsj1 komt, dan neem ik mijn kaasfondue mee.
Nee ik ben ook niet 16.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:10 schreef gewoonfaye het volgende:
Oke, ja, leuk, misschien... Maar dan ben ik zker de enige 16jarige
Ik regel taart voor je.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:15 schreef onlogisch het volgende:
Wat kies je voor datum joh?
Zie mn profiel
Voordat ik 'm vrij ga vragen, woon jij nog steeds enigzins bij mij in de buurt?quote:
Ik woon in Lelystad nog steeds. Waarschijnlijk wil Smegmanus rijden. Die komt uit het verre oosten. Die kan langs Zwolle komen, en dan kom ik ook wel daar heen dan!quote:Op zondag 19 juni 2011 06:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Voordat ik 'm vrij ga vragen, woon jij nog steeds enigzins bij mij in de buurt?
Carpoolen? Of ga je met de trein?
Oké, is prima.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik woon in Lelystad nog steeds. Waarschijnlijk wil Smegmanus rijden. Die komt uit het verre oosten. Die kan langs Zwolle komen, en dan kom ik ook wel daar heen dan!
Awhhh, maar ik had het er gister met mama over. Ik moet nu stiefpaps overhalen en dan nog een keer vragen en dan moet ik een shitload aan informatie hebben en dan mag ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je werd al genoemd als toen we dit aan het regelen waren, omdat ik eerst 18+ riep. Maar voor jou maken we een uitzondering.We zullen lief voor je zijn.
Als je ouders mij willen spreken, adres willen hebben, telefoonnummers, whatever, je roept maar he.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Awhhh, maar ik had het er gister met mama over. Ik moet nu stiefpaps overhalen en dan nog een keer vragen en dan moet ik een shitload aan informatie hebben en dan mag ik
Als ik mag
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:19 schreef Monopoly het volgende:
Vorige keer met JJH gezeten in zo'n tent. Beide verschrikkelijk lam. Op een gegeven moment wou hij zeggen: Ik ben niet lam hoor!
Wat wij hoorde: IIIhhh bee nieoe lom hooororrrrorororr
Oke tof!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je ouders mij willen spreken, adres willen hebben, telefoonnummers, whatever, je roept maar he.
anders hossel ik goudvis sowieso, als jij niet kanquote:Op maandag 20 juni 2011 00:15 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga woensdag checken of ik vrij kan krijgen, lukt dat dan kom ik en misschien neem ik Goudvis_ en Lama443 ook wel mee
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
anders hossel ik goudvis sowieso, als jij niet kan
Ja was een grapje manquote:Op maandag 20 juni 2011 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb faye al, maak je niet druk, ik wil alleen medepubers meehebben daarheen.
koelboxen meenemen, zou dat helpen? moet je even een vriezervak vrijmaken om van die koelelementen in en uit te doenquote:Op maandag 20 juni 2011 00:41 schreef Myraela het volgende:
Ik bedenkt me trouwens net, ik heb geen grote koelkasten om veel bier koel te houden. Nou kan ik de normale koelkast wel leeghalen en nutteloze dingen zoals groenten enzo weggooien.[ afbeelding ] Dan is er een beetje ruimte.
Is het bij jou thuis op Zuid?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:41 schreef Myraela het volgende:
Ik bedenkt me trouwens net, ik heb geen grote koelkasten om veel bier koel te houden. Nou kan ik de normale koelkast wel leeghalen en nutteloze dingen zoals groenten enzo weggooien.[ afbeelding ] Dan is er een beetje ruimte.
Mja, het houd bier koel, maar vind het zo'n gedoe om mensen dat allemaal mee te laten slepen. Komt wel goed joh, we zorgen gewoon dat de eerste biertjes goed koel zijn en daarna merken ze er steeds minder van.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
koelboxen meenemen, zou dat helpen? moet je even een vriezervak vrijmaken om van die koelelementen in en uit te doen
Ja man, volgens mij valt de helft al neer bij binnenkomst als ze zien hoe klein het is.quote:
bovendien: hoe meer bier je drinkt, hoe meer ruimte in de koelkastquote:Op maandag 20 juni 2011 00:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, het houd bier koel, maar vind het zo'n gedoe om mensen dat allemaal mee te laten slepen. Komt wel goed joh, we zorgen gewoon dat de eerste biertjes goed koel zijn en daarna merken ze er steeds minder van.
quote:[..]
Ja man, volgens mij valt de helft al neer bij binnenkomst als ze zien hoe klein het is.
Ik heb een koelbox op 220v en 12v. Dus die kan ik wel meenemen.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:41 schreef Myraela het volgende:
Wiewhutwhat?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:54 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen () vernomen dat het 'Misschieners?'-lijstje wel eens snel zou kunnen teruglopen en verplaatst zou kunnen worden naar 'Wie komen er?'-lijstje
(rara, hoe zou dat nou komen?)
Oh dat zou wel nice zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb een koelbox op 220v en 12v. Dus die kan ik wel meenemen.
met mijn komst is de zaak van Eze veranderd, dus het 'waarschijnlijk niet, misschien wel' is meer een 'waarschijnlijk wel, misschien niet' geworden...quote:
quote:[..]
Oh dat zou wel nice zijn.
Yeah sure, maar kan ik misschien s'avonds met jou mee naar huis? Dan heb ik weer meer kans dat ik magquote:Op maandag 20 juni 2011 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
iedereen wilt die babyface immers meeten.
Het ligt eraan in welke staat je van plan bent die meet te verlaten, want als je stomdronken ons huis binnenwandelt, zullen mijn ouders dat niet erg prettig vinden.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Yeah sure, maar kan ik misschien s'avonds met jou mee naar huis? Dan heb ik weer meer kans dat ik mag
Drank is juist goed voor jequote:Op maandag 20 juni 2011 14:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het ligt eraan in welke staat je van plan bent die meet te verlaten, want als je stomdronken ons huis binnenwandelt, zullen mijn ouders dat niet erg prettig vinden.
Ik drink minder tot niet waar jij bij bent, dat weet je...quote:Op maandag 20 juni 2011 14:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het ligt eraan in welke staat je van plan bent die meet te verlaten, want als je stomdronken ons huis binnenwandelt, zullen mijn ouders dat niet erg prettig vinden.
In dat geval mag het waarschijnlijk, moet ik wel nog navragen en alles, maar dat komt wel voor de bakker denk ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik drink minder tot niet waar jij bij bent, dat weet je...
maar je moet me echt behoeden voor shotjes, die zijn echt evilquote:Op maandag 20 juni 2011 14:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In dat geval mag het waarschijnlijk, moet ik wel nog navragen en alles, maar dat komt wel voor de bakker denk ik.
Ik ga je niet als een kleuter achterna zitten om te kijken of je wel of niet drinktquote:Op maandag 20 juni 2011 14:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
maar je moet me echt behoeden voor shotjes, die zijn echt evil
daar letten we met z'n allen wel opquote:Op maandag 20 juni 2011 14:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
maar je moet me echt behoeden voor shotjes, die zijn echt evil
ik ga wel op een andere manier schieten op fayequote:Op maandag 20 juni 2011 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar letten we met z'n allen wel op![]()
geen shotjes voor gewoonfaye
Ik neem safari mee, dan ben ik happyquote:Op maandag 20 juni 2011 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar letten we met z'n allen wel op![]()
geen shotjes voor gewoonfaye
Snuf meldt.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga je niet als een kleuter achterna zitten om te kijken of je wel of niet drinktAls je in een dronken staat bent, zal je gewoon bij myraela moeten overnachten of bij iemand anders, zo simpel is het.
Ninja editsquote:
Safariquote:Op maandag 20 juni 2011 14:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik neem safari mee, dan ben ik happy
Ze is bang voor mono... kan ik wel begrijpen natuurlijkquote:Op maandag 20 juni 2011 14:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ninja edits![]()
Ik ga gelijk woensdag proberen vrij te hosselen![]()
Goudvis_ wil trouwens niet mee waarschijnlijk
Mono is vast niet zo engquote:Op maandag 20 juni 2011 14:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze is bang voor mono... kan ik wel begrijpen natuurlijk
Mono is een schatjequote:
quote:
Hij is ook niet eng hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind em niet eng, mijn babyfacewederhelft alleen wel
We hebben al de nodige avonturen beleefd, ik vind het wel jammer dat ik er niet bij kan zijn dezen keer.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben inderdaad niet eng. Misschien een tikkie overweldigend op het begin, maar dan zul je snel merken dat ik een toffe peer ben!
dat vind ik ook jjammerquote:Op maandag 20 juni 2011 14:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
We hebben al de nodige avonturen beleefd, ik vind het wel jammer dat ik er niet bij kan zijn dezen keer.
Ach, er komen er nog meer aan. Ik ga verhuizen in augustus ergens, ook naar 010 . Waarschijnlijk ook in Zuid, dat is nog even afwachten. Maar dan moet dat ook gevierd worden natuurlijk!quote:Op maandag 20 juni 2011 14:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
We hebben al de nodige avonturen beleefd, ik vind het wel jammer dat ik er niet bij kan zijn dezen keer.
Jongen, wij gaan echt stappen dan.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ach, er komen er nog meer aan. Ik ga verhuizen in augustus ergens, ook naar 010 . Waarschijnlijk ook in Zuid, dat is nog even afwachten. Maar dan moet dat ook gevierd worden natuurlijk!
Ok, fijn, weten we in ieder geval waar we niet op moeten rekenen.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:28 schreef Nietmijneigennaam het volgende:
IK KOM NIET! IK KOM NIET! IK KOM NIET!
quote:Op maandag 20 juni 2011 17:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik kom! Heb het net gevraagd en het is goed, ik moet alleen nu wel even een naam en een adres hebben.
quote:Op maandag 20 juni 2011 17:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik kom! Heb het net gevraagd en het is goed, ik moet alleen nu wel even een naam en een adres hebben.
Zolang als je je billen in je broek laat is het goed ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben inderdaad niet eng. Misschien een tikkie overweldigend op het begin, maar dan zul je snel merken dat ik een toffe peer ben!
Not gonna happenquote:Op maandag 20 juni 2011 18:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Zolang als je je billen in je broek laat is het goed ja.
DAT heb jij vaker geroepenquote:
Ik welquote:
Kaat gedumpt?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:43 schreef rulerofdeath het volgende:
mag ik misschien bij de misschieners?
waarschijnlijk kan ik toch
Vast niet.quote:
neequote:
Ze is van plan om voor die tijd dood te gaan?quote:
Sukkel!quote:Op maandag 20 juni 2011 18:52 schreef Monopoly het volgende:
Alles wat Huppel over mij zegt hieronder is onwaar!!
Ik was al aan het dmenquote:
met een lekkere kontquote:Op maandag 20 juni 2011 14:47 schreef Monopoly het volgende:
Dat was ook jouw eerste meet he?quote:
Met ONZ-usersquote:
omnomnomquote:Op maandag 20 juni 2011 18:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik dank u zeer voor deze op waarheid berustte opmerking!
diezelfde fatboy?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was al aan het dmen![]()
Tevens neem ik een fatboy en een 2persoonsluchtbed mee
nee, dat gelukkig ook nog nietquote:Op maandag 20 juni 2011 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze is van plan om voor die tijd dood te gaan?
Mijn kont doet nog steeds pijn jaquote:
Flips en ik wilden gaan zitten en RoD trok de fatboy weg. BAM lagen we daar op onze kontquote:
kusje op je kontjequote:Op maandag 20 juni 2011 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flips en ik wilden gaan zitten en RoD trok de fatboy weg. BAM lagen we daar op onze kont
Klootzakquote:Op maandag 20 juni 2011 18:58 schreef Monopoly het volgende:
En overigens hou ik me in als ik bij Smegmanus in de auto zit. Ik word zijn collega hier in ONZ binnenkort!
oh dear...quote:Op maandag 20 juni 2011 18:58 schreef Monopoly het volgende:
En overigens hou ik me in als ik bij Smegmanus in de auto zit. Ik word zijn collega hier in ONZ binnenkort!
Jij denkt dat Smegma jou nog wil ophalen na dit soort uitspraken?quote:
het is dat ik niet kan anders had ik hem wel even geredenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij denkt dat Smegma jou nog wil ophalen na dit soort uitspraken?
Wie (be)rijdt wie ?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is dat ik niet kan anders had ik hem wel even gereden
Hij moet een beetje inbinden, anders heb ik ook geen vervoer!quote:Op maandag 20 juni 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij denkt dat Smegma jou nog wil ophalen na dit soort uitspraken?
Als je vervelend doet rijd ik gewoon met 120 tegen een boom. De bijrijders airbag is defect namelijkquote:Op maandag 20 juni 2011 18:58 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Als je vervelend doet rijd ik gewoon met 120 tegen een boom. De bijrijders airbag is defect namelijk
Hij doet niet vervelend in de auto. Is een voorbeeldige bijrijder.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Als je vervelend doet rijd ik gewoon met 120 tegen een boom. De bijrijders airbag is defect namelijk
En ik laat marokkanen omvallenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij doet niet vervelend in de auto. Is een voorbeeldige bijrijder.
Totdat hij een dodelijk bierpoepje laat ontsnappen!
ja ik zou wel willen, maar ik kom nietquote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
Wie willen er nou allemaal blijven slapen? Wie wil met mij in het grote bed?
ikquote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
Daar heb ik geen last van gehad.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij doet niet vervelend in de auto. Is een voorbeeldige bijrijder.
Totdat hij een dodelijk bierpoepje laat ontsnappen!
Die had ik al gereserveerd toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
De carpoolplaats bij Raalte.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zat alleen maar bier te zuipen naast je, en ik moest 2 keer pissen
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Telkens als ik daar langs kom moet ik weer aan die dag denken
Lamlazerus overdag
MSN webcam alles!quote:Op maandag 20 juni 2011 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook wel weer eens de epische blote kont van mono meemaken
Sowieso! Goed punt.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er gaat niets boven the real deal mono, dat moet jij toch weten
Myranusjes.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Ohja oeps.
Blauwe smegmyrtjes maken heeft prioriteit.
Of Myranusjes of smegeala's.
Ik wil graag blijven slapen. Toen ik zei dat ik terug naar huis zou rijden kreeg ik commentaar want blijkbaar moet ik aan de zuipquote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
Zuipen is immers ook een religie!quote:Op maandag 20 juni 2011 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil graag blijven slapen. Toen ik zei dat ik terug naar huis zou rijden kreeg ik commentaar want blijkbaar moet ik aan de zuip
daar begin ik niet aan hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 19:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sowieso! Goed punt.
Wanneer is er een Hoorn meet dan ? XD
Wtf doet die dikke zeug in dat lederen pakje?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:17 schreef Monopoly het volgende:
Overigens, om in de stemming te komen met lachen en ranzige verhalen die daar ongetwijfeld ook komen :
Ik denk niet dat SSB mij uitnodigtquote:Op maandag 20 juni 2011 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Miscshien de open huis avond van SSB
Niemand weet het , en niemand wil het wetenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wtf doet die dikke zeug in dat lederen pakje?
Jahaa!quote:
Tuurlijk, je ken niet nuchter blijven.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil graag blijven slapen. Toen ik zei dat ik terug naar huis zou rijden kreeg ik commentaar want blijkbaar moet ik aan de zuip
Kan ik wel maar mag ik nietquote:Op maandag 20 juni 2011 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk, je ken niet nuchter blijven.
Hey de hele episodequote:Op maandag 20 juni 2011 19:17 schreef Monopoly het volgende:
Overigens, om in de stemming te komen met lachen en ranzige verhalen die daar ongetwijfeld ook komen :
Tof was ie inderdaadquote:Op maandag 20 juni 2011 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hey de hele episode
Wauw dit is geweldig!!!!!!
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zou die sexvrouw wel doen
ik neem wel van die groene mee.quote:
quote:
Ja hallo babyface ontmoetenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:13 schreef naatje_1 het volgende:
Zie, ik zei het toch, met mij meteen huppel en eze uit het misschieners lijstje
Eerder andersomquote:Op maandag 20 juni 2011 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie allen wegvluchten als ik/jullie aan komen lopen...
Moet lukken.quote:
nu ga ik ook komen ook, bangmaken lukt niet meer (behalve als je ineens met een ajax logo aan komt zetten, dan wil ik nog wel eens flippen)quote:
ja, ga nou niet lopen provoceren dat ze daar voort met een ajax shirt gaan rondlopenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nu ga ik ook komen ook, bangmaken lukt niet meer (behalve als je ineens met een ajax logo aan komt zetten, dan wil ik nog wel eens flippen)
Oh ja dan moet ik wel even mn ajax spullen uit mn auto halenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nu ga ik ook komen ook, bangmaken lukt niet meer (behalve als je ineens met een ajax logo aan komt zetten, dan wil ik nog wel eens flippen)
Het is daar Rotterdamquote:Op maandag 20 juni 2011 22:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ga nou niet lopen provoceren dat ze daar voort met een ajax shirt gaan rondlopen
ojah, zit wat inquote:Op maandag 20 juni 2011 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is daar RotterdamLopen met ajax spullen op eigen risico
ik kan overal slapen, ik ben wel vroeg wakkerquote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
wij zijn niet zo moeilijk hoor in Rotterdamquote:Op maandag 20 juni 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja dan moet ik wel even mn ajax spullen uit mn auto halen
Blijf maar gewoon slapen. Je gaat echt niet in je eentje naar huis, taxi is onzin. We vinden wel een plekje.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan overal slapen, ik ben wel vroeg wakker
En anders neem ik de taxi naar huis.... of een bus ofzo
Of ik ga op mijn driewieler naar huis
ik pas er wel tussen ergensquote:Op maandag 20 juni 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijf maar gewoon slapen. Je gaat echt niet in je eentje naar huis, taxi is onzin. We vinden wel een plekje.
Taart altijd lekkerquote:Op maandag 20 juni 2011 23:32 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh, ik ben 4 dagen later jarig: zal ik taart meenemen?
Zal niet de eerste keer zijn dat ik dat doe hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is daar RotterdamLopen met ajax spullen op eigen risico
Daarom kom ik ook nietquote:
jij drinkt helemaal niet?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
Als je in mijn gezicht gaat schreeuwen dat je bloed wilt zien, haal ik alleen mijn schouders op gok ik. (dronken mensen)
Ik drink met mate.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jij drinkt helemaal niet?
Jammer dat ik niet kom hequote:
Ga heen met je Penisbaard filmpjes en ga heen met je niet grappige filmpjes.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:09 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Maar nooit zo bazig als deze FOK!meet:
the fuckquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:09 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
dat is dus echt geen fok meetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:09 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Waarom geen hoofdletter?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom die meerdere n's?
WAT DEZE MAN ZEGT IK HEB GEZEGD TEGEN MIJN BAAS SORRY MENEER DE CHEF IK MOET ECHT HELE BELANGRIJKE DINGEN DOEN SORRY KAN NIET KOMEN WERKEN GRGRquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
SNUF EN LAMA443 KOMEN OOK, GR GR, OKOK, TOI TOI TOI
WHOLLAquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WAT DEZE MAN ZEGT IK HEB GEZEGD TEGEN MIJN BAAS SORRY MENEER DE CHEF IK MOET ECHT HELE BELANGRIJKE DINGEN DOEN SORRY KAN NIET KOMEN WERKEN GRGR
Hij zegt: wel chicks hosselen he
Op internet hebben we een grote mond, maar in het echt zijn we heel verlegen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:55 schreef Myraela het volgende:
Kunnen jullie wel dat kinderachtigge schreeuwgedrag achterwege laten dan?
als ze dat doen laten we ze even 10 minuten los in de ghettoquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:55 schreef Myraela het volgende:
Ik zal lief doenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:55 schreef Myraela het volgende:
Daar zitten we dan toch alquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:56 schreef mr-green het volgende:
[..]
als ze dat doen laten we ze even 10 minuten los in de ghetto
MAMA VAN FAYE, WE GAAN NAAR EEN GHETTO!quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te hard tegen mijn moeder
Ze weet nu ongeveer alles over Myra, zo erg is hetquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
MAMA VAN FAYE, WE GAAN NAAR EEN GHETTO!
()
Wat is spangen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:40 schreef Snuf. het volgende:
Ik loop bijna elke week in het donker door Spangen. Ik kan wel wat aan
Damn, dat kan ook wel een likje verf gebruikenquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Waar het Sparta stadion is.
[ afbeelding ]
Haha ik ben wel eens in die straat geweest maar kan me niet herinneren dat het er zo uitzag? Er is ook geen google maps auto geweestquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Damn, dat kan ook wel een likje verf gebruiken
Gezelligquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:23 schreef Ezechielk het volgende:
Ik kan weer posten
Even officieel, de kans is inderdaad reëel aanwezig dat ik mijn hoofd ook ga laten zien
Wat is het?quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Keertje met een paraplu op in de trein.
joaquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga niet met de trein dus ik kan niet meedoenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee kan ook in huisquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga niet met de trein dus ik kan niet meedoen
Zitten we allemaal in de huiskamer van Myr met een parapluquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
We gaan naar een meet en nemen mee: een paraplu
Ik zeg doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zitten we allemaal in de huiskamer van Myr met een paraplu
hoezo kon je niet posten?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:23 schreef Ezechielk het volgende:
Ik kan weer posten
Even officieel, de kans is inderdaad reëel aanwezig dat ik mijn hoofd ook ga laten zien
doe nog maar de misschienersquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op de zeker weten?Of de misschien?
Je staat er weer bij.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe nog maar de misschieners
bij mij is nooit wat zeker
Jullie staan erbij.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:01 schreef Snuf. het volgende:
Myraela zou je ook Snuf. en Lama443 er bij willen zetten?
jij moet ff balen zegquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:24 schreef JaimyLee het volgende:
Ik wil ook komen maar kan niet omdat dan in turkije
Turkije of FOK! BBQquote:
Tot straksquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:55 schreef smegmanus het volgende:
Hihi ik ga nu ook lekker BBQ'en ow yeah.
50 Man, 3 vaten bier und vleisch. Omnomnomnom.
Oh, ik ga je tegen die tijd even PM'enquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef smegmanus het volgende:
Hoi vriendjes en vriendinnetjes.
Indien er personen zijn die mee willen rijden (regio Almelo / Hengelo / Enschede zegmaar) dan laat het maar weten. Het is ongeveer 2 uur rijden dus ik rijd niet terug, tenminste .. niet dezelfde dag
Ik hoorde van mono dat jij en mono met smegma meerijdenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik ga je tegen die tijd even PM'enMet meer is gezelliger dan alleen.
Tenzij je de auto al vol hebt
Oh, nou, als Mono het zegt dan moet het wel waar zijn, hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoorde van mono dat jij en mono met smegma meerijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |