Op internet hebben we een grote mond, maar in het echt zijn we heel verlegen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:55 schreef Myraela het volgende:
Kunnen jullie wel dat kinderachtigge schreeuwgedrag achterwege laten dan?
als ze dat doen laten we ze even 10 minuten los in de ghettoquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:55 schreef Myraela het volgende:
Ik zal lief doenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:55 schreef Myraela het volgende:
Daar zitten we dan toch alquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:56 schreef mr-green het volgende:
[..]
als ze dat doen laten we ze even 10 minuten los in de ghetto
MAMA VAN FAYE, WE GAAN NAAR EEN GHETTO!quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te hard tegen mijn moeder
Ze weet nu ongeveer alles over Myra, zo erg is hetquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
MAMA VAN FAYE, WE GAAN NAAR EEN GHETTO!
()
Wat is spangen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:40 schreef Snuf. het volgende:
Ik loop bijna elke week in het donker door Spangen. Ik kan wel wat aan
Damn, dat kan ook wel een likje verf gebruikenquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Waar het Sparta stadion is.
[ afbeelding ]
Haha ik ben wel eens in die straat geweest maar kan me niet herinneren dat het er zo uitzag? Er is ook geen google maps auto geweestquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Damn, dat kan ook wel een likje verf gebruiken
Gezelligquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:23 schreef Ezechielk het volgende:
Ik kan weer posten
Even officieel, de kans is inderdaad reëel aanwezig dat ik mijn hoofd ook ga laten zien
Wat is het?quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Keertje met een paraplu op in de trein.
joaquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga niet met de trein dus ik kan niet meedoenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |