Taart altijd lekkerquote:Op maandag 20 juni 2011 23:32 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh, ik ben 4 dagen later jarig: zal ik taart meenemen?
Zal niet de eerste keer zijn dat ik dat doe hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is daar RotterdamLopen met ajax spullen op eigen risico
Daarom kom ik ook nietquote:
jij drinkt helemaal niet?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
Als je in mijn gezicht gaat schreeuwen dat je bloed wilt zien, haal ik alleen mijn schouders op gok ik. (dronken mensen)
Ik drink met mate.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jij drinkt helemaal niet?
Jammer dat ik niet kom hequote:
Ga heen met je Penisbaard filmpjes en ga heen met je niet grappige filmpjes.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:09 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Maar nooit zo bazig als deze FOK!meet:
the fuckquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:09 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
dat is dus echt geen fok meetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:09 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Waarom geen hoofdletter?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom die meerdere n's?
WAT DEZE MAN ZEGT IK HEB GEZEGD TEGEN MIJN BAAS SORRY MENEER DE CHEF IK MOET ECHT HELE BELANGRIJKE DINGEN DOEN SORRY KAN NIET KOMEN WERKEN GRGRquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
SNUF EN LAMA443 KOMEN OOK, GR GR, OKOK, TOI TOI TOI
WHOLLAquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WAT DEZE MAN ZEGT IK HEB GEZEGD TEGEN MIJN BAAS SORRY MENEER DE CHEF IK MOET ECHT HELE BELANGRIJKE DINGEN DOEN SORRY KAN NIET KOMEN WERKEN GRGR
Hij zegt: wel chicks hosselen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |