Het is oneerlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan er heen kruipen als ik wil
Hm.... Groningen hier, ruim 2 uur. Vind het erg ver.... Rij wel dezelfde dag terug.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef smegmanus het volgende:
Hoi vriendjes en vriendinnetjes.
Indien er personen zijn die mee willen rijden (regio Almelo / Hengelo / Enschede zegmaar) dan laat het maar weten. Het is ongeveer 2 uur rijden dus ik rijd niet terug, tenminste .. niet dezelfde dag
Moet ik je ophalen, je mag wel op de trekhaak zittenquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:38 schreef porsche1 het volgende:
Ik kom niet.
Misschien over een paar jaar kom ik eens.
Ik twijfel of dat een goede motivatie is om wel te gaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Moet ik je ophalen, je mag wel op de trekhaak zitten
Zal een dotje vaseline op de trekhaak doen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik twijfel of dat een goede motivatie is om wel te gaan.
Oke, als je me ook weer terug brengt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Moet ik je ophalen, je mag wel op de trekhaak zitten
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:52 schreef JJH het volgende:
Misschiener. Komen wel toffe personen zo te zien.
Tof.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:03 schreef kdrietjeh het volgende:
Maybe'er. Ik woon in Rotterdam, da's lekker dichtbij.
Dump der.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:58 schreef rulerofdeath het volgende:
m'n vriendin moet ineens op die zaterdag d'r verjaardag houden
ja, en dat is ook niet de bedoelingquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar als het grote afzeggen nu al begint zit ik straks in mijn eentje.
Je werd al genoemd als toen we dit aan het regelen waren, omdat ik eerst 18+ riep. Maar voor jou maken we een uitzondering.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:10 schreef gewoonfaye het volgende:
Oke, ja, leuk, misschien... Maar dan ben ik zker de enige 16jarige
EN IK WORD NIET GENOEMD HE EN JE WEET DONDERS GOED DAT IK OOK GEEN 18 BEN SJONGE JONGE WAT EEN SYSTEEM DIT WEERquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je werd al genoemd als toen we dit aan het regelen waren, omdat ik eerst 18+ riep. Maar voor jou maken we een uitzondering.We zullen lief voor je zijn.
wat loop je stom te zeuren als je toch niet komtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
EN IK WORD NIET GENOEMD HE EN JE WEET DONDERS GOED DAT IK OOK GEEN 18 BEN SJONGE JONGE WAT EEN SYSTEEM DIT WEER
Dat doet er niet toe, het is meer het idee van dat er niet aan me gedacht werd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat loop je stom te zeuren als je toch niet komt
hoezo werd er niet aan jou gedacht?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe, het is meer het idee van dat er niet aan me gedacht werd.
Dat doet pijn.
Maar ooit ben ik denk ik wel van de partij.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
Porsje1. Als jij komt zorg ik dat marsel er ook is, vind die vast leuk. ok ok. grgr
En nu graag gewoon serieus.
Nee, Jij komt gewoon.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kom enkel als porsj1 komt, dan neem ik mijn kaasfondue mee.
Nee ik ben ook niet 16.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:10 schreef gewoonfaye het volgende:
Oke, ja, leuk, misschien... Maar dan ben ik zker de enige 16jarige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |