Dan is er een beetje ruimte.
koelboxen meenemen, zou dat helpen? moet je even een vriezervak vrijmaken om van die koelelementen in en uit te doenquote:Op maandag 20 juni 2011 00:41 schreef Myraela het volgende:
Ik bedenkt me trouwens net, ik heb geen grote koelkasten om veel bier koel te houden. Nou kan ik de normale koelkast wel leeghalen en nutteloze dingen zoals groenten enzo weggooien.[ afbeelding ] Dan is er een beetje ruimte.
Is het bij jou thuis op Zuid?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:41 schreef Myraela het volgende:
Ik bedenkt me trouwens net, ik heb geen grote koelkasten om veel bier koel te houden. Nou kan ik de normale koelkast wel leeghalen en nutteloze dingen zoals groenten enzo weggooien.[ afbeelding ] Dan is er een beetje ruimte.
Mja, het houd bier koel, maar vind het zo'n gedoe om mensen dat allemaal mee te laten slepen. Komt wel goed joh, we zorgen gewoon dat de eerste biertjes goed koel zijn en daarna merken ze er steeds minder van.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
koelboxen meenemen, zou dat helpen? moet je even een vriezervak vrijmaken om van die koelelementen in en uit te doen
Ja man, volgens mij valt de helft al neer bij binnenkomst als ze zien hoe klein het is.quote:
bovendien: hoe meer bier je drinkt, hoe meer ruimte in de koelkastquote:Op maandag 20 juni 2011 00:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, het houd bier koel, maar vind het zo'n gedoe om mensen dat allemaal mee te laten slepen. Komt wel goed joh, we zorgen gewoon dat de eerste biertjes goed koel zijn en daarna merken ze er steeds minder van.
quote:[..]
Ja man, volgens mij valt de helft al neer bij binnenkomst als ze zien hoe klein het is.
Ik heb een koelbox op 220v en 12v. Dus die kan ik wel meenemen.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:41 schreef Myraela het volgende:
Wiewhutwhat?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:54 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen () vernomen dat het 'Misschieners?'-lijstje wel eens snel zou kunnen teruglopen en verplaatst zou kunnen worden naar 'Wie komen er?'-lijstje
(rara, hoe zou dat nou komen?)
Oh dat zou wel nice zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb een koelbox op 220v en 12v. Dus die kan ik wel meenemen.
met mijn komst is de zaak van Eze veranderd, dus het 'waarschijnlijk niet, misschien wel' is meer een 'waarschijnlijk wel, misschien niet' geworden...quote:
quote:[..]
Oh dat zou wel nice zijn.
Yeah sure, maar kan ik misschien s'avonds met jou mee naar huis? Dan heb ik weer meer kans dat ik magquote:Op maandag 20 juni 2011 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
iedereen wilt die babyface immers meeten.
Het ligt eraan in welke staat je van plan bent die meet te verlaten, want als je stomdronken ons huis binnenwandelt, zullen mijn ouders dat niet erg prettig vinden.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Yeah sure, maar kan ik misschien s'avonds met jou mee naar huis? Dan heb ik weer meer kans dat ik mag
Drank is juist goed voor jequote:Op maandag 20 juni 2011 14:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het ligt eraan in welke staat je van plan bent die meet te verlaten, want als je stomdronken ons huis binnenwandelt, zullen mijn ouders dat niet erg prettig vinden.
Ik drink minder tot niet waar jij bij bent, dat weet je...quote:Op maandag 20 juni 2011 14:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het ligt eraan in welke staat je van plan bent die meet te verlaten, want als je stomdronken ons huis binnenwandelt, zullen mijn ouders dat niet erg prettig vinden.
In dat geval mag het waarschijnlijk, moet ik wel nog navragen en alles, maar dat komt wel voor de bakker denk ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik drink minder tot niet waar jij bij bent, dat weet je...
maar je moet me echt behoeden voor shotjes, die zijn echt evilquote:Op maandag 20 juni 2011 14:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In dat geval mag het waarschijnlijk, moet ik wel nog navragen en alles, maar dat komt wel voor de bakker denk ik.
Ik ga je niet als een kleuter achterna zitten om te kijken of je wel of niet drinktquote:Op maandag 20 juni 2011 14:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
maar je moet me echt behoeden voor shotjes, die zijn echt evil
daar letten we met z'n allen wel opquote:Op maandag 20 juni 2011 14:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
maar je moet me echt behoeden voor shotjes, die zijn echt evil
ik ga wel op een andere manier schieten op fayequote:Op maandag 20 juni 2011 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar letten we met z'n allen wel op![]()
geen shotjes voor gewoonfaye
Ik neem safari mee, dan ben ik happyquote:Op maandag 20 juni 2011 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar letten we met z'n allen wel op![]()
geen shotjes voor gewoonfaye
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |