Flips en ik wilden gaan zitten en RoD trok de fatboy weg. BAM lagen we daar op onze kontquote:
kusje op je kontjequote:Op maandag 20 juni 2011 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flips en ik wilden gaan zitten en RoD trok de fatboy weg. BAM lagen we daar op onze kont
Klootzakquote:Op maandag 20 juni 2011 18:58 schreef Monopoly het volgende:
En overigens hou ik me in als ik bij Smegmanus in de auto zit. Ik word zijn collega hier in ONZ binnenkort!
oh dear...quote:Op maandag 20 juni 2011 18:58 schreef Monopoly het volgende:
En overigens hou ik me in als ik bij Smegmanus in de auto zit. Ik word zijn collega hier in ONZ binnenkort!
Jij denkt dat Smegma jou nog wil ophalen na dit soort uitspraken?quote:
het is dat ik niet kan anders had ik hem wel even geredenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij denkt dat Smegma jou nog wil ophalen na dit soort uitspraken?
Wie (be)rijdt wie ?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is dat ik niet kan anders had ik hem wel even gereden
Hij moet een beetje inbinden, anders heb ik ook geen vervoer!quote:Op maandag 20 juni 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij denkt dat Smegma jou nog wil ophalen na dit soort uitspraken?
Als je vervelend doet rijd ik gewoon met 120 tegen een boom. De bijrijders airbag is defect namelijkquote:Op maandag 20 juni 2011 18:58 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Als je vervelend doet rijd ik gewoon met 120 tegen een boom. De bijrijders airbag is defect namelijk
Hij doet niet vervelend in de auto. Is een voorbeeldige bijrijder.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Als je vervelend doet rijd ik gewoon met 120 tegen een boom. De bijrijders airbag is defect namelijk
En ik laat marokkanen omvallenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij doet niet vervelend in de auto. Is een voorbeeldige bijrijder.
Totdat hij een dodelijk bierpoepje laat ontsnappen!
ja ik zou wel willen, maar ik kom nietquote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
Wie willen er nou allemaal blijven slapen? Wie wil met mij in het grote bed?
ikquote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
Daar heb ik geen last van gehad.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij doet niet vervelend in de auto. Is een voorbeeldige bijrijder.
Totdat hij een dodelijk bierpoepje laat ontsnappen!
Die had ik al gereserveerd toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
De carpoolplaats bij Raalte.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zat alleen maar bier te zuipen naast je, en ik moest 2 keer pissen
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Telkens als ik daar langs kom moet ik weer aan die dag denken
Lamlazerus overdag
MSN webcam alles!quote:Op maandag 20 juni 2011 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook wel weer eens de epische blote kont van mono meemaken
Sowieso! Goed punt.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er gaat niets boven the real deal mono, dat moet jij toch weten
Myranusjes.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Ohja oeps.
Blauwe smegmyrtjes maken heeft prioriteit.
Of Myranusjes of smegeala's.
Ik wil graag blijven slapen. Toen ik zei dat ik terug naar huis zou rijden kreeg ik commentaar want blijkbaar moet ik aan de zuipquote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
Zuipen is immers ook een religie!quote:Op maandag 20 juni 2011 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil graag blijven slapen. Toen ik zei dat ik terug naar huis zou rijden kreeg ik commentaar want blijkbaar moet ik aan de zuip
daar begin ik niet aan hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 19:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sowieso! Goed punt.
Wanneer is er een Hoorn meet dan ? XD
Wtf doet die dikke zeug in dat lederen pakje?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:17 schreef Monopoly het volgende:
Overigens, om in de stemming te komen met lachen en ranzige verhalen die daar ongetwijfeld ook komen :
Ik denk niet dat SSB mij uitnodigtquote:Op maandag 20 juni 2011 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Miscshien de open huis avond van SSB
Niemand weet het , en niemand wil het wetenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wtf doet die dikke zeug in dat lederen pakje?
Jahaa!quote:
Tuurlijk, je ken niet nuchter blijven.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil graag blijven slapen. Toen ik zei dat ik terug naar huis zou rijden kreeg ik commentaar want blijkbaar moet ik aan de zuip
Kan ik wel maar mag ik nietquote:Op maandag 20 juni 2011 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk, je ken niet nuchter blijven.
Hey de hele episodequote:Op maandag 20 juni 2011 19:17 schreef Monopoly het volgende:
Overigens, om in de stemming te komen met lachen en ranzige verhalen die daar ongetwijfeld ook komen :
Tof was ie inderdaadquote:Op maandag 20 juni 2011 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hey de hele episode
Wauw dit is geweldig!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |