Ik regel taart voor je.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:15 schreef onlogisch het volgende:
Wat kies je voor datum joh?
Zie mn profiel
Voordat ik 'm vrij ga vragen, woon jij nog steeds enigzins bij mij in de buurt?quote:
Ik woon in Lelystad nog steeds. Waarschijnlijk wil Smegmanus rijden. Die komt uit het verre oosten. Die kan langs Zwolle komen, en dan kom ik ook wel daar heen dan!quote:Op zondag 19 juni 2011 06:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Voordat ik 'm vrij ga vragen, woon jij nog steeds enigzins bij mij in de buurt?
Carpoolen? Of ga je met de trein?
Oké, is prima.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik woon in Lelystad nog steeds. Waarschijnlijk wil Smegmanus rijden. Die komt uit het verre oosten. Die kan langs Zwolle komen, en dan kom ik ook wel daar heen dan!
Awhhh, maar ik had het er gister met mama over. Ik moet nu stiefpaps overhalen en dan nog een keer vragen en dan moet ik een shitload aan informatie hebben en dan mag ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je werd al genoemd als toen we dit aan het regelen waren, omdat ik eerst 18+ riep. Maar voor jou maken we een uitzondering.We zullen lief voor je zijn.
Als je ouders mij willen spreken, adres willen hebben, telefoonnummers, whatever, je roept maar he.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Awhhh, maar ik had het er gister met mama over. Ik moet nu stiefpaps overhalen en dan nog een keer vragen en dan moet ik een shitload aan informatie hebben en dan mag ik
Als ik mag
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:19 schreef Monopoly het volgende:
Vorige keer met JJH gezeten in zo'n tent. Beide verschrikkelijk lam. Op een gegeven moment wou hij zeggen: Ik ben niet lam hoor!
Wat wij hoorde: IIIhhh bee nieoe lom hooororrrrorororr
Oke tof!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je ouders mij willen spreken, adres willen hebben, telefoonnummers, whatever, je roept maar he.
anders hossel ik goudvis sowieso, als jij niet kanquote:Op maandag 20 juni 2011 00:15 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga woensdag checken of ik vrij kan krijgen, lukt dat dan kom ik en misschien neem ik Goudvis_ en Lama443 ook wel mee
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
anders hossel ik goudvis sowieso, als jij niet kan
Ja was een grapje manquote:Op maandag 20 juni 2011 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb faye al, maak je niet druk, ik wil alleen medepubers meehebben daarheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |