nee kan ook in huisquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga niet met de trein dus ik kan niet meedoen
Zitten we allemaal in de huiskamer van Myr met een parapluquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
We gaan naar een meet en nemen mee: een paraplu
Ik zeg doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zitten we allemaal in de huiskamer van Myr met een paraplu
hoezo kon je niet posten?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:23 schreef Ezechielk het volgende:
Ik kan weer posten
Even officieel, de kans is inderdaad reëel aanwezig dat ik mijn hoofd ook ga laten zien
doe nog maar de misschienersquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op de zeker weten?Of de misschien?
Je staat er weer bij.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe nog maar de misschieners
bij mij is nooit wat zeker
Jullie staan erbij.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:01 schreef Snuf. het volgende:
Myraela zou je ook Snuf. en Lama443 er bij willen zetten?
jij moet ff balen zegquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:24 schreef JaimyLee het volgende:
Ik wil ook komen maar kan niet omdat dan in turkije
Turkije of FOK! BBQquote:
Tot straksquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:55 schreef smegmanus het volgende:
Hihi ik ga nu ook lekker BBQ'en ow yeah.
50 Man, 3 vaten bier und vleisch. Omnomnomnom.
Oh, ik ga je tegen die tijd even PM'enquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef smegmanus het volgende:
Hoi vriendjes en vriendinnetjes.
Indien er personen zijn die mee willen rijden (regio Almelo / Hengelo / Enschede zegmaar) dan laat het maar weten. Het is ongeveer 2 uur rijden dus ik rijd niet terug, tenminste .. niet dezelfde dag
Ik hoorde van mono dat jij en mono met smegma meerijdenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik ga je tegen die tijd even PM'enMet meer is gezelliger dan alleen.
Tenzij je de auto al vol hebt
Oh, nou, als Mono het zegt dan moet het wel waar zijn, hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoorde van mono dat jij en mono met smegma meerijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |