MDK? Wat is dat voor een spel?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:35 schreef ssebass het volgende:
Het enige spel dat ik echt verslavend vond en veel heb gespeeld is Diablo II. De eerste GTA heb ik ook nog veel gespeeld toen die net uitkwam en MDK want die kregen we toen bij de computer. Lang geleden.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:36 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
MDK? Wat is dat voor een spel?
Dan heb je nog nooit Mario Wii gespeeld.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:35 schreef SherlockHolmes het volgende:
Nah, geef mij die oude goed maar
Gouwe ouwe
Panzerwarquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wolfenstein (ET) inderdaad.![]()
En verder:
- Worms.
- Secret of Evermore (1995)
- Morrowind.
Ja na tien jaar speel ik die nog steeds af en toe, terwijl ik verder echt nooit spellen speel. Heb ook nooit een game console gehad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Happiness is not getting more, but wanting less"
Vooral in het begin toen er nog geen XP-save servers waren. Dan had je na een hele dag spelen eindelijk vier sterren en dan moest je hem weer afsluiten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:43 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Panzerwar
Ik zat soms echt 4 uu achter elkaar te spelen he...…
Geniaal spel
quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:48 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja na tien jaar speel ik die nog steeds af en toe, terwijl ik verder echt nooit spellen speel. Heb ook nooit een game console gehad.Ja dat zeggen zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elke keer wordt het uitgesteld.. Geen idee of Blizzard nu zelf echt de officiële releasedatum naar buiten heeft gebracht..
Ja dat is waar maar misschien maar goed ook. Straks ga ik het nog spelen. Daar heb ik helemaal geen tijd voorquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat zeggen zeElke keer wordt het uitgesteld.. Geen idee of Blizzard nu zelf echt de officiële releasedatum naar buiten heeft gebracht..
Welk spel is dat?quote:
Denk deus exquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:56 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Welk spel is dat?
nog nooit gezien.
Geniaal inderdaatquote:
Ik kan het ook niet vinden. Wat voor spel is/was het?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:02 schreef RiftNL het volgende:
Fort Boyard jammer genoeg nergens te vinden
Vele DUIZENDEN uren???quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:05 schreef SnuggleBear het volgende:
Tactical Ops, enige FPS waaraan ik echt verslaafd was en door heel veel spelen ook echt heel goed in was. In de top 5 wereldwijd gestaan op ClanBase.com.
Lineage II omdat het de enige MMORPG ooit is geweest die mij heeft kunnen boeien. Vele duizenden uren gespeeld.
Spijbelde toen veelquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:07 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Vele DUIZENDEN uren???
Had jij toen geen huiswerk
Hoe oud was je toen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:08 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Spijbelde toen veel!
En was ook nogal een nachtbraker.
Tactical Ops is online ja.
Het is een soort Wie is de Mol met echte beelden enz wat zich afspeelt in een Frans kasteel heel erg vet spel. Is ook tv serie van geweest zie wikipedia.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:03 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet vinden. Wat voor spel is/was het?
Hoe kon je zo veel spelen en zo weinig slapenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:11 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Tactical Ops speelde ik van circa mijn 11e jaar tot 18e.
Lineage van begin 17e tot 19e
Ik heb hem voor je gevonden:quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:10 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Het is een soort Wie is de Mol met echte beelden enz wat zich afspeelt in een Frans kasteel heel erg vet spel. Is ook tv serie van geweest zie wikipedia.
Weet niet of Tactical Ops nog gespeeld word hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:12 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Hoe kon je zo veel spelen en zo weinig slapen
BTW, tactical ops is aan het dowloaden![]()
Is niet de originele. De originele is met echte mensen en echte videobeelden dit is een remake.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:13 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik heb hem voor je gevonden:
http://shusha.ucoz.com/news/the_fort_boyard_2007_pc/2010-10-03-81
[ afbeelding ]
Max Payne is ook wel konings. Beetje schieten terwijl je zweef duiken maakt en dergelijkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:21 schreef SherlockHolmes het volgende:
* SherlockHolmes download max payne, tactical ops en nog een paar
jaaa!!!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:31 schreef SnuggleBear het volgende:
Ben er trouwens nog eentje vergeten:
Cannon Fodder
Natuurlijk, briljant spel idd...quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:31 schreef SnuggleBear het volgende:
Ben er trouwens nog eentje vergeten:
Cannon Fodder
Dat is de legende... is niet de spelshow maar een adventure...quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:16 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Is niet de originele. De originele is met echte mensen en echte videobeelden dit is een remake.
Dit is de echte:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:16 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Is niet de originele. De originele is met echte mensen en echte videobeelden dit is een remake.
Dit is de echte:
[ afbeelding ]
Dat ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:11 schreef dreamzk het volgende:
Niemand CS gezegd, dus hierbij doe ik het maar. Van mn 12de tot mn 18de nonstop CS gespeeld, redelijk hoog niveau op een gegeven moment zelf
Doe dat dan niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:47 schreef RickoKun het volgende:
Nou sorry hoor maar ik kan dus nooit uit 1 titel kiezen hé
Sourcequote:Op donderdag 16 juni 2011 15:38 schreef Andyy het volgende:
[..]
Dat ook
Vind Source wel beter dan 1.6, mikken gaat daar net iets beter op één of andere manier.
QFTquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:59 schreef babba het volgende:
Niet te geloven dat niemand deze nog heeft genoemd:
[ afbeelding ]
Half-Life dus, zette het hele FPS -genre op z'n kop toen het uitkwam in1998
Dat was mooi ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:21 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
QFT
En hoe kan ik Theme hospital vergeten zijn
Och ja, wat een vette game (en film).quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:30 schreef Karina het volgende:
Wat ik helemaal geweldig vond (omdat het waarschijnlijk zijn tijd vooruit was), was deze (nog spijt dat ik hem heb verkocht):
[ afbeelding ]
En verder natuurlijk Zelda en Mario Bros.
Die was geweldig inderdaad!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:30 schreef Karina het volgende:
Wat ik helemaal geweldig vond (omdat het waarschijnlijk zijn tijd vooruit was), was deze (nog spijt dat ik hem heb verkocht):
[ afbeelding ]
En verder natuurlijk Zelda en Mario Bros.
Syndicatequote:Op donderdag 16 juni 2011 19:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Uiteindelijk schaar ik mij achter deze baas!
(of Syndicate, van Bullfrog)
trolololquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:00 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
cal ofduty black op ziet er mooi uit en iwel erg leuken spel
Eigenlijk alle oudere adventures van lucasarts:quote:
Freelancer kon ik ook wel appreciëren?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:01 schreef Scorpie het volgende:
Starlancer. Geweldig spel, mooi verhaal, mooie graphics. Zo jammer dat ze daar niet meer van hebben gemaakt.
Freelancerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Freelancer kon ik ook wel appreciëren?
Idem! En zelf wagen kit's + stuurtjes maken en zandvoort er inzetten enzo! Geniaal spel!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:04 schreef Metalfreak het volgende:
Grand Prix 2 inderdaad, die heb ik ngo origineel gekocht en zelfs speciaal daarvoor een stuurtje gekochtKende elk circuit uit mijn hoofd
Lol, dat heb ik ook gespeeld in de periode van 12-16 jaar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:05 schreef SnuggleBear het volgende:
Tactical Ops, enige FPS waaraan ik echt verslaafd was en door heel veel spelen ook echt heel goed in was. In de top 5 wereldwijd gestaan op ClanBase.com.
Lineage II omdat het de enige MMORPG ooit is geweest die mij heeft kunnen boeien. Vele duizenden uren gespeeld.
Wat een bazenspel is dat zeg. Echtquote:
FIFA International Soccer..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat een bazenspel is dat zeg. Echt
Silverstone. Waar zijn de tribunes links?
Vroegah,
MGP
GP2
GP3
GP Legends
(Alle bovenstaande zijn voor echte bazen, GT eat your fu**in' hart out)
FIFA '94 en '98
Wolvenstijn
Doom
Half-Life
GTA reeks
Die ja.quote:
Als we het toch over voetbal spellen hebben :quote:
Yup, meerdere malen uitgespeeld. Voor die tijd revolutionair en heerlijke muziek (nu zouden ze je uitlachen). Een adventure dat langzaam in een rts veranderde. Volgde vooral het eerste deel van het boek en dan nog grotendeels meer de film.Jammer genoeg was het einde bedroevend. ( Oh my god. Atomix?? )quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:32 schreef Adames het volgende:
Kent iemand deze nog
[ afbeelding ]
Halve nachtmerries van gekregen van dit enge spel.
Zo relaxed dat er mensen zijn die een topic doorlezen...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:18 schreef Catch_me het volgende:
jongens waarom noemt hier niemand deus ex.
de meest bazige game ooit voor het fps/rpg hybride genre
Dat spel ken ik nog ja, nog nachtmerries door gehad vanwege zo'n enge vent ergens op het eind.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:02 schreef RiftNL het volgende:
Fort Boyard jammer genoeg nergens te vinden
Ja! Die was ik vergeten. Geniaal.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:32 schreef SherlockHolmes het volgende:
Heeft iemand hier nog eens Driver gespeeld?
De missies op de grond waren echt heel vet ja, dat was echt geweldig. Zodra je moest gaan vliegen terwijl je een grondsoldaat was, vond ik het wat minder worden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:23 schreef DappereDodo77 het volgende:
(...)
Operation Flashpoint, FPS met een flinke bak realisme, helaas nooit meer geevenaard.
[ afbeelding ]
Is dat geen bordspelquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:09 schreef Bosbeetle het volgende:
kolonisten van katan met steden en ridders
Dat is wel een bordspelquote:
Ik ook was wel tof jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:30 schreef Retarded het volgende:
[..]
episch spel!! Heb hem hier origineel liggen
Ik krijg het niet fatsoenlijk aan gangquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:29 schreef KingLysandus het volgende:
Elder scrolss II: Daggerfall (tegenwoordig gratis te downloaden van de Elder Scrolls site)
Daar heb ik honderden uren aan besteed. En nog nooit uitgespeeld. Was altijd andere dingen aan het doen.![]()
Alleen jammer dat ze met navolgende games het formaat van de landen aanpaste. In Oblivion is Imperial Province erg klein. Je loopt er zo doorheen. In Daggerfall is het een gigantisch gebied. Zelf speel je in het westen van High Rock en Hammerfell. En dan heb je duizenden steden en dorpjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://theelderscrolls.wi(...):_DaggerfallSetup_ENquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik krijg het niet fatsoenlijk aan gang
Jedi Knight games, fucking episch zijn diequote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:45 schreef Demon_Hunter het volgende:
GTA 1
Age of empires 1
Jedi Knight
Duke nukem 2
Warcraft 1,2 en 3
Age of Mythology...
Dungeon Siege.
Tony hawk.
Diablo 1
Diablo 2
Alle delen van Baldurs gate
Fucking hell, gamen is en blijft leuk, af en toe gewoon lekker kansloos een hele middag gamen, heerlijk.
Ja die was baas, was denk 10 ofzo, 2 maanden gedaan over het eerste stuk.quote:
Nee. Feit.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:40 schreef Devz het volgende:
Pff, onmogelijk om één game te kiezen.
Een selectie dan maar: (willekeurige volgorde)
- Commander Keen
- Phantasmagoria
- Wolfenstein 3D
- Doom
- Jazz Jack Rabbit
- Quake 2
- Half-Life 1 & 2
- Duke Nukem 3D
- Carmaggeddon
- Grand Theft Auto (met name deel 1 en 2, 3 in mindere mate)
- Counter-Strike
- Starcraft
- The Elder Scrolls IV: Oblivion (Morrowmind helaas nooit gespeeld)
- Dune 2
- Command & Conquer
- Command & Conquer: Red Alert
- Transport Tycoon
- Theme Park
- Full Throttle
- Destruction Derby
- Sensible Soccer
- Brett Hull Hockey
- Centurion (die zullen wel weinig mensen kennen?)
En natuurlijk A2 Racer en Amsterdoom, geniaalEn die voetbal(manager) game van Davilex.
Wat een herinneringen als ik er aan terug denk
Vroeger waren de games echt veel beter. (of is dat nu nostalgie?)
Nee die waren gewoon beter. Speel nog steeds regelmatig klassiekers tussendoor. Dat zie ik niet zo snel gebeuren met een willekeurige game van EAquote:Op zondag 19 juni 2011 00:40 schreef Devz het volgende:
Pff, onmogelijk om één game te kiezen.
Een selectie dan maar: (willekeurige volgorde)
- Commander Keen
- Phantasmagoria
- Wolfenstein 3D
- Doom
- Jazz Jack Rabbit
- Quake 2
- Half-Life 1 & 2
- Duke Nukem 3D
- Carmaggeddon
- Grand Theft Auto (met name deel 1 en 2, 3 in mindere mate)
- Counter-Strike
- Starcraft
- The Elder Scrolls IV: Oblivion (Morrowmind helaas nooit gespeeld)
- Dune 2
- Command & Conquer
- Command & Conquer: Red Alert
- Transport Tycoon
- Theme Park
- Full Throttle
- Destruction Derby
- Sensible Soccer
- Brett Hull Hockey
- Centurion (die zullen wel weinig mensen kennen?)
En natuurlijk A2 Racer en Amsterdoom, geniaalEn die voetbal(manager) game van Davilex.
Wat een herinneringen als ik er aan terug denk
Vroeger waren de games echt veel beter. (of is dat nu nostalgie?)
En dan met de map editor het in 50/50 splitten en aan beide kanten vol stoppen met diamanten.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:51 schreef Dven het volgende:
Command and Conquer: Red Alert was ook baas trouwens. Skirmish!!
LA Noire is zeker tof, maar toch vind ik dat de uitwerking stukken beter had gekund. Als ik dan terug denk aan Police Quest 4 dan vond ik die toch weer veel beter. Zeker voor die tijd.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:49 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Nee. Feit.
Er komen geen nieuwe games. Alleen maar wat rondschieten met een maat![]()
LA noire is wel een uitzondering dan
Police Quest 4?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:15 schreef Devz het volgende:
[..]
LA Noire is zeker tof, maar toch vind ik dat de uitwerking stukken beter had gekund. Als ik dan terug denk aan Police Quest 4 dan vond ik die toch weer veel beter. Zeker voor die tijd.
Er was vroeger ook zo'n geniale SWAT game van trouwens, Police Quest SWAT!
Ik vind het allemaal een beetje te eenvoudig en toegankelijk. Wel logisch hoor, want ze willen om financiele redenen natuurlijk een zo groot mogelijk publiek aanspreken, maar dat gaat wel ten koste van de game. De cases hebben (tot nu toe, zit iets over de helft) een beetje te weinig diepgang en lijken veelal heel erg op elkaar. Het wordt allemaal ook een beetje teveel voorgekauwd zeg maar, ik heb niet echt het gevoel dat ik nou zelf zo'n zaak oplos, want er is niet heel veel dat je fout kunt doen. Behalve misschien zo nu en dan een verkeerde vraag stellen, maar meestal zijn die wel vrij voor de hand liggend.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:41 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Police Quest 4?
Ok
Maar wat vind je dan niet goed aan de uitwerkingen van L.A. Noire
Ik vind het ook een hele toffe game (zit net voor de helft denk ik, 3de moordcase) en vind het ook een beetje op elkaar lijken.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:13 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal een beetje te eenvoudig en toegankelijk. Wel logisch hoor, want ze willen om financiele redenen natuurlijk een zo groot mogelijk publiek aanspreken, maar dat gaat wel ten koste van de game. De cases hebben (tot nu toe, zit iets over de helft) een beetje te weinig diepgang en lijken veelal heel erg op elkaar. Het wordt allemaal ook een beetje teveel voorgekauwd zeg maar, ik heb niet echt het gevoel dat ik nou zelf zo'n zaak oplos, want er is niet heel veel dat je fout kunt doen. Behalve misschien zo nu en dan een verkeerde vraag stellen, maar meestal zijn die wel vrij voor de hand liggend.
Verder voegt het hele open wereld principe heel weinig toe. In de omgeving is niks te doen, waardoor ik al bij de 3e zaak geen zin meer had om weer die hele stad door te rijden. De mini-cases veranderen daar weinig aan, want dat zijn vaak niet meer dan simpele shootouts (waarvoor je bovendien weer 5 minuten om moet rijden).
Omdat de game gebaseerd is op de GTA4 engine ziet het er, op de gezichten na, allemaal wat gedateerd uit. Je hebt helaas nog steeds weinig vrijheid (ondanks dat je wel vrij kunt bewegen door de wereld) en kunt maar een paar locaties binnen waar je ook echt moet zijn. Het zou bijvoorbeeld veel toffer zijn geweest als je zelf kon besluiten om een buurt onderzoek te houden, of dat je op straat net iemand tegenkomt die iets gezien heeft. Jammer dat dat soort vrijheid er niet in zit. Ook de besturing vind ik een beetje houterig, net als bij GTA.
Klinkt misschien heel negatief, maar ik vind het zeker een toffe game die ik met veel plezier speel. Maar zoals ik zei, er is gewoon nog heel veel voor verbetering vatbaar
Ik speelde altijd micro soccer op de Commodore64, samen met mn neven die iets ouder waren. Prachtig. Met die echte floppies die echt flop flop deden als je er mee zwaaidequote:Op zondag 19 juni 2011 12:01 schreef Lastpost het volgende:
Het begon met Boulderdash op de C64.![]()
De games die ik echt kapot gespeeld heb op de SNES zijn toch echt Super Mario Allstars, Zelda, ISS, Mortal Kombat en Killer Instinct.
Daarna Golden Eye, Mario Kart en Mario 64 op de N64.
Toen veel de PES-reeks gespeeld op de PlayStation en hoe ouder hoe minder 'verslaafd' aan de games, af en toe eens een spelletje.
Dune 1. Compleet anders dan Dune 2, maar echt een topspel. Geniaal verhaal natuurlijk, maar dat was ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:32 schreef Adames het volgende:
Kent iemand deze nog
[ afbeelding ]
Halve nachtmerries van gekregen van dit enge spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |