De missies op de grond waren echt heel vet ja, dat was echt geweldig. Zodra je moest gaan vliegen terwijl je een grondsoldaat was, vond ik het wat minder worden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:23 schreef DappereDodo77 het volgende:
(...)
Operation Flashpoint, FPS met een flinke bak realisme, helaas nooit meer geevenaard.
[ afbeelding ]
Is dat geen bordspelquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:09 schreef Bosbeetle het volgende:
kolonisten van katan met steden en ridders
Dat is wel een bordspelquote:
Ik ook was wel tof jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:30 schreef Retarded het volgende:
[..]
episch spel!! Heb hem hier origineel liggen
Ik krijg het niet fatsoenlijk aan gangquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:29 schreef KingLysandus het volgende:
Elder scrolss II: Daggerfall (tegenwoordig gratis te downloaden van de Elder Scrolls site)
Daar heb ik honderden uren aan besteed. En nog nooit uitgespeeld. Was altijd andere dingen aan het doen.![]()
Alleen jammer dat ze met navolgende games het formaat van de landen aanpaste. In Oblivion is Imperial Province erg klein. Je loopt er zo doorheen. In Daggerfall is het een gigantisch gebied. Zelf speel je in het westen van High Rock en Hammerfell. En dan heb je duizenden steden en dorpjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://theelderscrolls.wi(...):_DaggerfallSetup_ENquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik krijg het niet fatsoenlijk aan gang
Jedi Knight games, fucking episch zijn diequote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:45 schreef Demon_Hunter het volgende:
GTA 1
Age of empires 1
Jedi Knight
Duke nukem 2
Warcraft 1,2 en 3
Age of Mythology...
Dungeon Siege.
Tony hawk.
Diablo 1
Diablo 2
Alle delen van Baldurs gate
Fucking hell, gamen is en blijft leuk, af en toe gewoon lekker kansloos een hele middag gamen, heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |