QFTquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:59 schreef babba het volgende:
Niet te geloven dat niemand deze nog heeft genoemd:
[ afbeelding ]
Half-Life dus, zette het hele FPS -genre op z'n kop toen het uitkwam in1998
Dat was mooi ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:21 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
QFT
En hoe kan ik Theme hospital vergeten zijn
Och ja, wat een vette game (en film).quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:30 schreef Karina het volgende:
Wat ik helemaal geweldig vond (omdat het waarschijnlijk zijn tijd vooruit was), was deze (nog spijt dat ik hem heb verkocht):
[ afbeelding ]
En verder natuurlijk Zelda en Mario Bros.
Die was geweldig inderdaad!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:30 schreef Karina het volgende:
Wat ik helemaal geweldig vond (omdat het waarschijnlijk zijn tijd vooruit was), was deze (nog spijt dat ik hem heb verkocht):
[ afbeelding ]
En verder natuurlijk Zelda en Mario Bros.
Syndicatequote:Op donderdag 16 juni 2011 19:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Uiteindelijk schaar ik mij achter deze baas!
(of Syndicate, van Bullfrog)
trolololquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:00 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
cal ofduty black op ziet er mooi uit en iwel erg leuken spel
Eigenlijk alle oudere adventures van lucasarts:quote:
Freelancer kon ik ook wel appreciëren?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:01 schreef Scorpie het volgende:
Starlancer. Geweldig spel, mooi verhaal, mooie graphics. Zo jammer dat ze daar niet meer van hebben gemaakt.
Freelancerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Freelancer kon ik ook wel appreciëren?
Idem! En zelf wagen kit's + stuurtjes maken en zandvoort er inzetten enzo! Geniaal spel!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:04 schreef Metalfreak het volgende:
Grand Prix 2 inderdaad, die heb ik ngo origineel gekocht en zelfs speciaal daarvoor een stuurtje gekochtKende elk circuit uit mijn hoofd
Lol, dat heb ik ook gespeeld in de periode van 12-16 jaar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:05 schreef SnuggleBear het volgende:
Tactical Ops, enige FPS waaraan ik echt verslaafd was en door heel veel spelen ook echt heel goed in was. In de top 5 wereldwijd gestaan op ClanBase.com.
Lineage II omdat het de enige MMORPG ooit is geweest die mij heeft kunnen boeien. Vele duizenden uren gespeeld.
Wat een bazenspel is dat zeg. Echtquote:
FIFA International Soccer..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat een bazenspel is dat zeg. Echt
Silverstone. Waar zijn de tribunes links?
Vroegah,
MGP
GP2
GP3
GP Legends
(Alle bovenstaande zijn voor echte bazen, GT eat your fu**in' hart out)
FIFA '94 en '98
Wolvenstijn
Doom
Half-Life
GTA reeks
Die ja.quote:
Als we het toch over voetbal spellen hebben :quote:
Yup, meerdere malen uitgespeeld. Voor die tijd revolutionair en heerlijke muziek (nu zouden ze je uitlachen). Een adventure dat langzaam in een rts veranderde. Volgde vooral het eerste deel van het boek en dan nog grotendeels meer de film.Jammer genoeg was het einde bedroevend. ( Oh my god. Atomix?? )quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:32 schreef Adames het volgende:
Kent iemand deze nog
[ afbeelding ]
Halve nachtmerries van gekregen van dit enge spel.
Zo relaxed dat er mensen zijn die een topic doorlezen...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:18 schreef Catch_me het volgende:
jongens waarom noemt hier niemand deus ex.
de meest bazige game ooit voor het fps/rpg hybride genre
Dat spel ken ik nog ja, nog nachtmerries door gehad vanwege zo'n enge vent ergens op het eind.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:02 schreef RiftNL het volgende:
Fort Boyard jammer genoeg nergens te vinden
Ja! Die was ik vergeten. Geniaal.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:32 schreef SherlockHolmes het volgende:
Heeft iemand hier nog eens Driver gespeeld?
De missies op de grond waren echt heel vet ja, dat was echt geweldig. Zodra je moest gaan vliegen terwijl je een grondsoldaat was, vond ik het wat minder worden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:23 schreef DappereDodo77 het volgende:
(...)
Operation Flashpoint, FPS met een flinke bak realisme, helaas nooit meer geevenaard.
[ afbeelding ]
Is dat geen bordspelquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:09 schreef Bosbeetle het volgende:
kolonisten van katan met steden en ridders
Dat is wel een bordspelquote:
Ik ook was wel tof jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:30 schreef Retarded het volgende:
[..]
episch spel!! Heb hem hier origineel liggen
Ik krijg het niet fatsoenlijk aan gangquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:29 schreef KingLysandus het volgende:
Elder scrolss II: Daggerfall (tegenwoordig gratis te downloaden van de Elder Scrolls site)
Daar heb ik honderden uren aan besteed. En nog nooit uitgespeeld. Was altijd andere dingen aan het doen.![]()
Alleen jammer dat ze met navolgende games het formaat van de landen aanpaste. In Oblivion is Imperial Province erg klein. Je loopt er zo doorheen. In Daggerfall is het een gigantisch gebied. Zelf speel je in het westen van High Rock en Hammerfell. En dan heb je duizenden steden en dorpjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://theelderscrolls.wi(...):_DaggerfallSetup_ENquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik krijg het niet fatsoenlijk aan gang
Jedi Knight games, fucking episch zijn diequote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:45 schreef Demon_Hunter het volgende:
GTA 1
Age of empires 1
Jedi Knight
Duke nukem 2
Warcraft 1,2 en 3
Age of Mythology...
Dungeon Siege.
Tony hawk.
Diablo 1
Diablo 2
Alle delen van Baldurs gate
Fucking hell, gamen is en blijft leuk, af en toe gewoon lekker kansloos een hele middag gamen, heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |