QFTquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:59 schreef babba het volgende:
Niet te geloven dat niemand deze nog heeft genoemd:
[ afbeelding ]
Half-Life dus, zette het hele FPS -genre op z'n kop toen het uitkwam in1998
Dat was mooi ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:21 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
QFT
En hoe kan ik Theme hospital vergeten zijn
Och ja, wat een vette game (en film).quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:30 schreef Karina het volgende:
Wat ik helemaal geweldig vond (omdat het waarschijnlijk zijn tijd vooruit was), was deze (nog spijt dat ik hem heb verkocht):
[ afbeelding ]
En verder natuurlijk Zelda en Mario Bros.
Die was geweldig inderdaad!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:30 schreef Karina het volgende:
Wat ik helemaal geweldig vond (omdat het waarschijnlijk zijn tijd vooruit was), was deze (nog spijt dat ik hem heb verkocht):
[ afbeelding ]
En verder natuurlijk Zelda en Mario Bros.
Syndicatequote:Op donderdag 16 juni 2011 19:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Uiteindelijk schaar ik mij achter deze baas!
(of Syndicate, van Bullfrog)
trolololquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:00 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
cal ofduty black op ziet er mooi uit en iwel erg leuken spel
Eigenlijk alle oudere adventures van lucasarts:quote:
Freelancer kon ik ook wel appreciëren?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:01 schreef Scorpie het volgende:
Starlancer. Geweldig spel, mooi verhaal, mooie graphics. Zo jammer dat ze daar niet meer van hebben gemaakt.
Freelancerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Freelancer kon ik ook wel appreciëren?
Idem! En zelf wagen kit's + stuurtjes maken en zandvoort er inzetten enzo! Geniaal spel!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:04 schreef Metalfreak het volgende:
Grand Prix 2 inderdaad, die heb ik ngo origineel gekocht en zelfs speciaal daarvoor een stuurtje gekochtKende elk circuit uit mijn hoofd
Lol, dat heb ik ook gespeeld in de periode van 12-16 jaar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:05 schreef SnuggleBear het volgende:
Tactical Ops, enige FPS waaraan ik echt verslaafd was en door heel veel spelen ook echt heel goed in was. In de top 5 wereldwijd gestaan op ClanBase.com.
Lineage II omdat het de enige MMORPG ooit is geweest die mij heeft kunnen boeien. Vele duizenden uren gespeeld.
Wat een bazenspel is dat zeg. Echtquote:
FIFA International Soccer..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat een bazenspel is dat zeg. Echt
Silverstone. Waar zijn de tribunes links?
Vroegah,
MGP
GP2
GP3
GP Legends
(Alle bovenstaande zijn voor echte bazen, GT eat your fu**in' hart out)
FIFA '94 en '98
Wolvenstijn
Doom
Half-Life
GTA reeks
Die ja.quote:
Als we het toch over voetbal spellen hebben :quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |