Ik kan het ook niet vinden. Wat voor spel is/was het?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:02 schreef RiftNL het volgende:
Fort Boyard jammer genoeg nergens te vinden
Vele DUIZENDEN uren???quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:05 schreef SnuggleBear het volgende:
Tactical Ops, enige FPS waaraan ik echt verslaafd was en door heel veel spelen ook echt heel goed in was. In de top 5 wereldwijd gestaan op ClanBase.com.
Lineage II omdat het de enige MMORPG ooit is geweest die mij heeft kunnen boeien. Vele duizenden uren gespeeld.
Spijbelde toen veelquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:07 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Vele DUIZENDEN uren???
Had jij toen geen huiswerk
Hoe oud was je toen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:08 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Spijbelde toen veel!
En was ook nogal een nachtbraker.
Tactical Ops is online ja.
Het is een soort Wie is de Mol met echte beelden enz wat zich afspeelt in een Frans kasteel heel erg vet spel. Is ook tv serie van geweest zie wikipedia.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:03 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet vinden. Wat voor spel is/was het?
Hoe kon je zo veel spelen en zo weinig slapenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:11 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Tactical Ops speelde ik van circa mijn 11e jaar tot 18e.
Lineage van begin 17e tot 19e
Ik heb hem voor je gevonden:quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:10 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Het is een soort Wie is de Mol met echte beelden enz wat zich afspeelt in een Frans kasteel heel erg vet spel. Is ook tv serie van geweest zie wikipedia.
Weet niet of Tactical Ops nog gespeeld word hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:12 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Hoe kon je zo veel spelen en zo weinig slapen
BTW, tactical ops is aan het dowloaden![]()
Is niet de originele. De originele is met echte mensen en echte videobeelden dit is een remake.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:13 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik heb hem voor je gevonden:
http://shusha.ucoz.com/news/the_fort_boyard_2007_pc/2010-10-03-81
[ afbeelding ]
Max Payne is ook wel konings. Beetje schieten terwijl je zweef duiken maakt en dergelijkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:21 schreef SherlockHolmes het volgende:
* SherlockHolmes download max payne, tactical ops en nog een paar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |