Ja die was baas, was denk 10 ofzo, 2 maanden gedaan over het eerste stuk.quote:
Nee. Feit.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:40 schreef Devz het volgende:
Pff, onmogelijk om één game te kiezen.
Een selectie dan maar: (willekeurige volgorde)
- Commander Keen
- Phantasmagoria
- Wolfenstein 3D
- Doom
- Jazz Jack Rabbit
- Quake 2
- Half-Life 1 & 2
- Duke Nukem 3D
- Carmaggeddon
- Grand Theft Auto (met name deel 1 en 2, 3 in mindere mate)
- Counter-Strike
- Starcraft
- The Elder Scrolls IV: Oblivion (Morrowmind helaas nooit gespeeld)
- Dune 2
- Command & Conquer
- Command & Conquer: Red Alert
- Transport Tycoon
- Theme Park
- Full Throttle
- Destruction Derby
- Sensible Soccer
- Brett Hull Hockey
- Centurion (die zullen wel weinig mensen kennen?)
En natuurlijk A2 Racer en Amsterdoom, geniaalEn die voetbal(manager) game van Davilex.
Wat een herinneringen als ik er aan terug denk
Vroeger waren de games echt veel beter. (of is dat nu nostalgie?)
Nee die waren gewoon beter. Speel nog steeds regelmatig klassiekers tussendoor. Dat zie ik niet zo snel gebeuren met een willekeurige game van EAquote:Op zondag 19 juni 2011 00:40 schreef Devz het volgende:
Pff, onmogelijk om één game te kiezen.
Een selectie dan maar: (willekeurige volgorde)
- Commander Keen
- Phantasmagoria
- Wolfenstein 3D
- Doom
- Jazz Jack Rabbit
- Quake 2
- Half-Life 1 & 2
- Duke Nukem 3D
- Carmaggeddon
- Grand Theft Auto (met name deel 1 en 2, 3 in mindere mate)
- Counter-Strike
- Starcraft
- The Elder Scrolls IV: Oblivion (Morrowmind helaas nooit gespeeld)
- Dune 2
- Command & Conquer
- Command & Conquer: Red Alert
- Transport Tycoon
- Theme Park
- Full Throttle
- Destruction Derby
- Sensible Soccer
- Brett Hull Hockey
- Centurion (die zullen wel weinig mensen kennen?)
En natuurlijk A2 Racer en Amsterdoom, geniaalEn die voetbal(manager) game van Davilex.
Wat een herinneringen als ik er aan terug denk
Vroeger waren de games echt veel beter. (of is dat nu nostalgie?)
En dan met de map editor het in 50/50 splitten en aan beide kanten vol stoppen met diamanten.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:51 schreef Dven het volgende:
Command and Conquer: Red Alert was ook baas trouwens. Skirmish!!
LA Noire is zeker tof, maar toch vind ik dat de uitwerking stukken beter had gekund. Als ik dan terug denk aan Police Quest 4 dan vond ik die toch weer veel beter. Zeker voor die tijd.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:49 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Nee. Feit.
Er komen geen nieuwe games. Alleen maar wat rondschieten met een maat![]()
LA noire is wel een uitzondering dan
Police Quest 4?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:15 schreef Devz het volgende:
[..]
LA Noire is zeker tof, maar toch vind ik dat de uitwerking stukken beter had gekund. Als ik dan terug denk aan Police Quest 4 dan vond ik die toch weer veel beter. Zeker voor die tijd.
Er was vroeger ook zo'n geniale SWAT game van trouwens, Police Quest SWAT!
Ik vind het allemaal een beetje te eenvoudig en toegankelijk. Wel logisch hoor, want ze willen om financiele redenen natuurlijk een zo groot mogelijk publiek aanspreken, maar dat gaat wel ten koste van de game. De cases hebben (tot nu toe, zit iets over de helft) een beetje te weinig diepgang en lijken veelal heel erg op elkaar. Het wordt allemaal ook een beetje teveel voorgekauwd zeg maar, ik heb niet echt het gevoel dat ik nou zelf zo'n zaak oplos, want er is niet heel veel dat je fout kunt doen. Behalve misschien zo nu en dan een verkeerde vraag stellen, maar meestal zijn die wel vrij voor de hand liggend.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:41 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Police Quest 4?
Ok
Maar wat vind je dan niet goed aan de uitwerkingen van L.A. Noire
Ik vind het ook een hele toffe game (zit net voor de helft denk ik, 3de moordcase) en vind het ook een beetje op elkaar lijken.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:13 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal een beetje te eenvoudig en toegankelijk. Wel logisch hoor, want ze willen om financiele redenen natuurlijk een zo groot mogelijk publiek aanspreken, maar dat gaat wel ten koste van de game. De cases hebben (tot nu toe, zit iets over de helft) een beetje te weinig diepgang en lijken veelal heel erg op elkaar. Het wordt allemaal ook een beetje teveel voorgekauwd zeg maar, ik heb niet echt het gevoel dat ik nou zelf zo'n zaak oplos, want er is niet heel veel dat je fout kunt doen. Behalve misschien zo nu en dan een verkeerde vraag stellen, maar meestal zijn die wel vrij voor de hand liggend.
Verder voegt het hele open wereld principe heel weinig toe. In de omgeving is niks te doen, waardoor ik al bij de 3e zaak geen zin meer had om weer die hele stad door te rijden. De mini-cases veranderen daar weinig aan, want dat zijn vaak niet meer dan simpele shootouts (waarvoor je bovendien weer 5 minuten om moet rijden).
Omdat de game gebaseerd is op de GTA4 engine ziet het er, op de gezichten na, allemaal wat gedateerd uit. Je hebt helaas nog steeds weinig vrijheid (ondanks dat je wel vrij kunt bewegen door de wereld) en kunt maar een paar locaties binnen waar je ook echt moet zijn. Het zou bijvoorbeeld veel toffer zijn geweest als je zelf kon besluiten om een buurt onderzoek te houden, of dat je op straat net iemand tegenkomt die iets gezien heeft. Jammer dat dat soort vrijheid er niet in zit. Ook de besturing vind ik een beetje houterig, net als bij GTA.
Klinkt misschien heel negatief, maar ik vind het zeker een toffe game die ik met veel plezier speel. Maar zoals ik zei, er is gewoon nog heel veel voor verbetering vatbaar
Ik speelde altijd micro soccer op de Commodore64, samen met mn neven die iets ouder waren. Prachtig. Met die echte floppies die echt flop flop deden als je er mee zwaaidequote:Op zondag 19 juni 2011 12:01 schreef Lastpost het volgende:
Het begon met Boulderdash op de C64.![]()
De games die ik echt kapot gespeeld heb op de SNES zijn toch echt Super Mario Allstars, Zelda, ISS, Mortal Kombat en Killer Instinct.
Daarna Golden Eye, Mario Kart en Mario 64 op de N64.
Toen veel de PES-reeks gespeeld op de PlayStation en hoe ouder hoe minder 'verslaafd' aan de games, af en toe eens een spelletje.
Dune 1. Compleet anders dan Dune 2, maar echt een topspel. Geniaal verhaal natuurlijk, maar dat was ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:32 schreef Adames het volgende:
Kent iemand deze nog
[ afbeelding ]
Halve nachtmerries van gekregen van dit enge spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |