abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:44:04 #1
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_98240309

Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_98240383
inflatable man...

Inge de Bruin is een sportvrouw en heeft het lijf daarnaar, daar vind ik niets mis mee, maar voor mezelf zou ik dat wss wel te breed vinden.
Ik heb niet echt 1 standaard.. bij de een hoort het, bij de ander niet.
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:46:43 #3
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98240398
*pakt naaldje*

Zou ie leeglopen? oO<

Perruche: yay *O* Ik hoop dat de lichte kleur ook staat in combi met mijn ehh voluptueuze vormen :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:46:46 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98240404
Yay! Naar de wc voor de 6e keer vandaag :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:47:00 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98240409
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:45 schreef MarMar het volgende:
inflatable man...

GMTA :D
pi_98240414
pfff gelukkig werk ik thuis vandaag, ben me een partij brak..

Zo maar even 30 min @ crosstrainer misschien word ik daar wat meer actief van...
(het helpt ook vast niet dat ik gisteren tot 1? uur heb zitten werken..)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_98240427
Goh, Edward Norton... Wat doet die tegenwoordig eigenlijk?
Ik zag hem gisteren nog voorbij komen in een cameo in The Invention of Lying.

Net even gegoogled op Inge de Bruin maar op sommige foto's vind ik haar wel te breed ja. Eigenlijk vind ik het zo gauw je de spieren echt ziet zitten al niet meer mooi bij vrouwen.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_98240431
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yay! Naar de wc voor de 6e keer vandaag :').
als je echt blaasontsteking hebt, werken die pillen vaak vrij snel (Tenminste dat is mijn ervaring er mee)
pi_98240438
jullie gaan snel :')!
Ja doei.
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:48:50 #10
148689 Muis006
pi_98240481
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:45 schreef MarMar het volgende:
inflatable man...

Look at the sky! Is it a cargo loader? Is it a blimp?

NO, IT'S INFLATABLE MAN!

Tudududuuuuuu
pi_98240486
Hoe bedoel je loveli? Want als Edward Norton al breed is, dan ben ik dat dus ook...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:49:06 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98240488
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:47 schreef progje het volgende:

[..]

als je echt blaasontsteking hebt, werken die pillen vaak vrij snel (Tenminste dat is mijn ervaring er mee)
Ja, het zou morgenmiddag dan ook al beter moeten gaan, aldus de dokter.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_98240517
wel ook veel maar dan echt veel erbij drinken XM en vitamine C doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98240545
XM :*

MarMar Gefeliciteerd!

loveli al een honkbalknuppel klaarstaan?
Ja doei.
pi_98240642
Ben je vandaag jarig MarMar? :o Gefeliciteerd! *O*

Goed dat jij het doorhad Mo.
Everything has changed
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 10:54:38 #16
70532 loveli
N
pi_98240680
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:49 schreef V1z0R het volgende:
Hoe bedoel je loveli? Want als Edward Norton al breed is, dan ben ik dat dus ook...
Edward Norton in American History X (zie je wel dat ik het kan spellen? Stom dat je niks mag veranderen als het topic vol is...) is gespierd. Maar hij is niet breed. Breed = bouw, gespierd = training.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 10:54:50 #17
70532 loveli
N
pi_98240687
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
XM :*

MarMar Gefeliciteerd!

loveli al een honkbalknuppel klaarstaan?
Traangas ook goed?
crap in = crap out
pi_98240740
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Traangas ook goed?
meh, vooruit.
Ja doei.
pi_98240768
XM, wat ook goed werkt is ongezoet cranberry sap. Zuur kills them bacteria in je blaas :)
pi_98240779
thx :) jep vandaag jarig en morgen is de jongste jarig :)
pi_98240788
Gefeliciteerd MarMar!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:58:33 #22
148689 Muis006
pi_98240800
Proficiat MarMar *O*
pi_98240886
Gefeli marmar :)

Ik doe even een planning!

O: 250 ml sojamelk, muesli, banaan
T: 2 kleine boterhammen (eckte eckte van de bio winkel) met veg. pate, 5 cherrytomatem
L: hopelijk warme maaltijd, anders pistoletje + soep
T: 200 gr rauwkost, fruit
D: als in de middag warm : 4 sneden brood. Anders iets met groente, ei en aardappel
S: bodycombat.
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 11:01:33 #24
70532 loveli
N
pi_98240918
Mar w/
crap in = crap out
pi_98240988
oh, en WB HPKW :W
Ja doei.
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:03:54 #26
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98240999
Idd ook hier: happy burpday, MarMar! *O*

Met een vintage birthdaycard :+

pi_98241022
Mogge. :z Nog 500 woorden te gaan.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_98241034
MarMar, gefeliciteerd! *O* *O* *O*
pi_98241047
Feli MarMar! w/

Oke, snap 'm loveli, ik ben dus breed :) (endomorf...)

Iets voor jou Perr? Staan hele schema's bij en alles.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:07:57 #30
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_98241149
Gelukkige verjaardag, MarMar, geniet ervan!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:08:09 #31
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98241160
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:05 schreef V1z0R het volgende:
Feli MarMar! w/

Oke, snap 'm loveli, ik ben dus breed :) (endomorf...)

Iets voor jou Perr? Staan hele schema's bij en alles.
Doe eens een foto dan, al dan niet naast Edward Norton :+ :7
pi_98241170
gefeli Marmar!

Ik vind brede schouders niet zo'n probleem, als er maar een smalle(re) taille onder zit.
En een beetje een goede kont, geen flat ass :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_98241191
Feli Marmar vanuit A'dam :W
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_98241251
Feli MarMar!
Eigen kleren O+
pi_98241357
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Feli MarMar!
Eigen kleren O+
:D zijn ze droog?
pi_98241421
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:14 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D zijn ze droog?
Ja :P
Tissues om mn bh tegen de lek :+ en nog wel kletsnatte, vieze voeten...
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:16:40 #37
148689 Muis006
pi_98241422
Mijn lijstje (ik kan weer eten, yay)

O: vanillevla
T: frambozen
L: champignonomelet
T: snee brood met kaas
S: anderhalf uur fitness
D: gebakken aardappelen, rode kool, hachee (dat moet alledrie op :P)
T: chocolademousse
pi_98241498
Gefeliciteerd MarMar!

Mooi lijstje Perruche :)

Ik heb ook brede shouders, maar ik vind het wel mooi. Mits icm smalle taille en heupen, zandloper dus. Inge de Bruijn heeft zulke brede schouders met smalle heupen, heel mannelijk vind ik. (het is gewoon qua gezicht ook een mannelijke vrouw :P)
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_98241514
yay thx voor de feli's hier en op fb :)
We doen er vandaag niet zoveel aan, rustig dagje met lekker eten en een wijntje met het gezinnetje, maar begin me toch wel echt een beetje jarig te voelen inmiddels :)
pi_98241560
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Doe eens een foto dan, al dan niet naast Edward Norton :+ :7
:P
Moet je even kijken op m'n FB, staat wel een foto dat ik met m'n zwager aan 't fikken ben. (incluis biertje natuurlijk)
En dan indenken dat ik gespierder ben nu...

Zal anders wel eens foto maken in 't shirtje wat eerder niet pastte :@
pi_98241614
Als vrouwen niet breder zijn dan ik vind ik het wel best :')

Nog ongeveer 2 week te gaan en dan eventjes rust, eet maar weinig thuis/kook weinig zelf en dat is eigenlijk niet echt handig. Nou ja.
O: 2 broodjes en een gekookt eitje
T: appel, kofie
L: cup a soup, 4 broodjes erin gedompeld :') en een glas melk

En verder weet ik het nog niet
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:23:27 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98241651
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Moet je even kijken op m'n FB, staat wel een foto dat ik met m'n zwager aan 't fikken ben. (incluis biertje natuurlijk)

Ja daarom moet er een nieuwe foto komen he! *O*

Die fikkie-stoken-foto had ik gezien :P Ik vond je daar overigens niet te breed ofzo, maar je bent ook groot en breed gebouwd, dan kan je enige spierbulk goed hebben denk ik! Niet dat je zo'n kleine garnaal bent met opgeplakte spierbundels, bij wijze van :P
pi_98241740
jemig Viz, we waren nog niet eens vriendjes op FB *stampvoet* :P
Maar te breed ben je niet, past wel goed bij je, ben het gewoon eens met Maria dus :)
pi_98241781
mijn lijstjes zijn wat klote de laatste tijd.. :')

De naderende tentamens en verhuisverlangens gaan niet goed samen en pesten mijn lichaam en gezondheid -O-
Ja doei.
pi_98241822
Misschien jezelf verwennen met een lekkere mand fruit ofzo moblo? :* komt wel weer goed schatje.
pi_98241897
Ga straks ook boodschappen doen en flink wat fruit halen :Y O+
Ja doei.
pi_98241918
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
mijn lijstjes zijn wat klote de laatste tijd.. :')

De naderende tentamens en verhuisverlangens gaan niet goed samen en pesten mijn lichaam en gezondheid -O-
Alles op z'n tijd. Nu doen wat nu gedaan moet worden en probeer je goed te blijven voelen.
Wat gaat er minder goed aan het eten? Te weinig, te veel, ongezond?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_98241923
Schade beperken, tijd voor jezelf nemen.

Oh, gefeliciteerd ja MarMar maar dat spreekt voor zichzelf natuurlijk.

[ Bericht 50% gewijzigd door uw_koninklijke_sneuheid op 16-06-2011 11:40:06 ]
pi_98241959
quote:
3s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Alles op z'n tijd. Nu doen wat nu gedaan moet worden en probeer je goed te blijven voelen.
Zeker niet teveel, eerder te weinig. Besteed vooral te weinig tijd aan m'n eten en het bereiden ervan en dat is hier nooit een goed teken :@
Ja doei.
pi_98241960
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:22 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Als vrouwen niet breder zijn dan ik vind ik het wel best :')

Nog ongeveer 2 week te gaan en dan eventjes rust, eet maar weinig thuis/kook weinig zelf en dat is eigenlijk niet echt handig. Nou ja.
O: 2 broodjes en een gekookt eitje
T: appel, kofie
L: cup a soup, 4 broodjes erin gedompeld :') en een glas melk

En verder weet ik het nog niet
Hoe gaat het met de studie? Nog goed genoeg?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_98241994
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zeker niet teveel, eerder te weinig. Besteed vooral te weinig tijd aan m'n eten en het bereiden ervan en dat is hier nooit een goed teken :@
Ok. Kijk dan voor makkelijke opties die zorgen voor wat extra voedingswaarde zonder extra werk. Een grotere bak volle kwark of een extra bak na het eten ofzo. En haal wat extra nootjes in huis. Goed verhuisvoer!
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:32:58 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98242017
quote:
3s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Bekend verhaal, hier de afgelopen tijd ook niet echt gezond gegeten of veel gesport :@ :') Ik zit nu alweer megagaar te zijn achter m'n pctje, eigenlijk wil ik gewoon een paar weken vrij ofzo :+ </luipaard>

Maar ik heb besloten dat ik vandaag weer (maar eens :') ) ga beginnen met goed en gezond eten. En ik ga Zumbaën. En dan moet er ook maar weer eens een slaap- en eetritme komen. Tsjakka. oO<

Mo: ritme fixen zodra je in Engeland bent? :+ Het is al bijna! Nu moet het maar even zoals het kan, toch?
pi_98242051
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo mooi, eerlijk gezegd. Je borstkas staat niet in verhouding tot de rest van je lijf..Ik vind wat gespierd mooi, en val op grote, brede mannen...(over het algemeen), maar wel in verhouding.
pi_98242100
yeah, ik verlang naar één ritme O+ :')

nu heb ik er 3: verhuizen, huishouden, studeren die echt totaal los van elkaar staan.

Oh, en had ik al gezegd dat dat tentamen waar ik zo boos over ben ook nog eens in het Nederlands is :') kan de woorden helemaal niet vinden _O- moest daarnet zelfs aan Mr.Mo vragen wat 'Community' in het Nederlands was ;(
Ja doei.
pi_98242141
Bekend probleem Mo... Wij hadden al dagen geleden boodschappen moeten doen, normaal hou ik dat wel goed bij dus inderdaad geen goed teken, maar ik ga nu ook gewoon voor makkelijke dingen. Voor even kan dat ook best, het is toch tijdelijk. Als je maar gezond en genoeg blijft eten, want anders heb je nog minder energie voor alles.
Everything has changed
pi_98242247
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja daarom moet er een nieuwe foto komen he! *O*

Die fikkie-stoken-foto had ik gezien :P Ik vond je daar overigens niet te breed ofzo, maar je bent ook groot en breed gebouwd, dan kan je enige spierbulk goed hebben denk ik! Niet dat je zo'n kleine garnaal bent met opgeplakte spierbundels, bij wijze van :P
O+, jij ook Mar!

Je bedoeld te groot Jagar?

Mo, vergeet de goede visjes niet ;)

Bij de weg, Tink, heb jij nu al eens grapefruit gekocht?
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:41:22 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98242359
Overigens heb ik het gevoel dat ik spekkiger ben geworden tijdens de skripzi en ik wil een quick fix, een soort erase-o-spek. Of Fat-B-Gone.
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:42:24 #58
148689 Muis006
pi_98242418
quote:
8s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens heb ik het gevoel dat ik spekkiger ben geworden tijdens de skripzi en ik wil een quick fix, een soort erase-o-spek. Of Fat-B-Gone.
Lip-O-Suction?
pi_98242444
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

O+, jij ook Mar!

Je bedoeld te groot Jagar?

Mo, vergeet de goede visjes niet ;)

Bij de weg, Tink, heb jij nu al eens grapefruit gekocht?
ja, te breed....
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:43:08 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98242452
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:42 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Lip-O-Suction?
Oh en een goedkope fix, dat ook natuurlijk :+

Boh, zou wel hendig zijn :')
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:43:49 #61
148689 Muis006
pi_98242480
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja potver _O-

Corri-Ge-Rend ondergoed.
pi_98242505
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

gek, die post van muis zie ik helemaal niet!
pi_98242531
Woei! Vanmorgen was de weegschaal lief voor me O+

En een hele kleine voorzichtige woei voor Bill (zie spoiler).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:45:10 #64
148689 Muis006
pi_98242552
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:44 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

gek, die post van muis zie ik helemaal niet!
Mijn posts zijn te dirrrrty voor tere Scandinavische zieltjes.
pi_98242562
quote:
Je kunt wandelend naar Heerlen komen?

:D
pi_98242612
Dankje Jagar, dus moet de rest wat meer gaan trainen :)
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:45 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

That's a uniek challenge!
pi_98242627
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:45 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Mijn posts zijn te dirrrrty voor tere Scandinavische zieltjes.
ja, dat filteren ze eruit hier..
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:47:06 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98242632
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:45 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb nieuwe sjoenen, dus ik kan de wereld aan! B-)

Nuh ik ben bang dat ik maar weer gewoon streng voor mezelf moet zijn :') na de boterhammen met hagelslag van vanochtend </lekkerbegin>. :')

Maria in shape, WHAPPAAHHH </Chandler> oO<
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:47:54 #69
148689 Muis006
pi_98242663
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:47 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik heb nieuwe sjoenen, dus ik kan de wereld aan! B-)

Nuh ik ben bang dat ik maar weer gewoon streng voor mezelf moet zijn :') na de boterhammen met hagelslag van vanochtend </lekkerbegin>. :')

Maria in shape, WHAPPAAHHH </Chandler> oO<
What's that supposed to be? A whip! No man, a whip is this:

WAKSHJ

/addict.
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:48:36 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98242686
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:47 schreef Muis006 het volgende:

[..]

What's that supposed to be? A whip! No man, a whip is this:

WAKSHJ

/addict.
:D *;

Ik gebruik al jaren 'WHAPPAAAHHH" voor een zweepgeluid, dankzij Chandler O+
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:48:41 #71
148689 Muis006
pi_98242690
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:46 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, dat filteren ze eruit hier..
Ja je weet niet wat je mist joh ;(

Eddie Murphy's raw meets Bert Visscher.
pi_98243087
quote:
Hier nog één.
pi_98243207
Dat gaat jullie lukken
pi_98243259
quote:
9s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:59 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Hier nog één.
Niet de scriptie. Telt gewoon werk ook :')
pi_98243294
quote:
9s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:59 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Hier nog één.
^^

Straks maar weer eens sporten...
Everything has changed
  donderdag 16 juni 2011 @ 12:06:02 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98243337
De afgelopen dagen was vriendje vrij dus hebben we geluierd en laat opgebleven met games en vaak wat te snacken, als een soort minivakantie oO< Maar nu werkt ie weer, dus gaat de broekriem aangetrokken worden >:O
pi_98243422
Zo, iig een plan voor vandaag gemaakt en Mr.Mo ook geschopt voor z'n studieshit!
Ja doei.
pi_98243630
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:03 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Niet de scriptie. Telt gewoon werk ook :')
Jij zit niet de hele dag achter de pc :P
  donderdag 16 juni 2011 @ 12:26:56 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98244051
O hai :W. Nog steeds natte schoenen ;(. En ik schiet lekker op hier *O*
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 16 juni 2011 @ 12:28:26 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98244096
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:26 schreef Viking84 het volgende:
O hai :W. Nog steeds natte schoenen ;(. En ik schiet lekker op hier *O*
Mooi! Heb je nu pauze? Al veel geleerd en leuke mensen ontmoet? *O*
pi_98244136
Hey Vik, bevalt het allemaal? :) Succes!
Everything has changed
  donderdag 16 juni 2011 @ 12:30:46 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98244172
Ja pauze. Werk is een beetje eentonig maar ik snap het systeem al helemaal, dus dat is fijn. Collegas zijn koel want ik word als een volwaardig werknemer behandeld enzo. Heb ook een mailadres B-)
Niet meer actief op Fok!
pi_98244191
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:30 schreef Viking84 het volgende:
Heb ook een mailadres B-)
De essentie van een coole baan? :P
Fijn dat het bevalt.
  donderdag 16 juni 2011 @ 12:33:13 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98244262
quote:
Ja pauze. Werk is een beetje eentonig maar ik snap het systeem al helemaal, dus dat is fijn. Collegas zijn koel want ik word als een volwaardig werknemer behandeld enzo. Heb ook een mailadres B-)
Tof! *O*
  donderdag 16 juni 2011 @ 12:39:06 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98244508
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:31 schreef Ewelina het volgende:

[..]

De essentie van een coole baan? :P
Fijn dat het bevalt.
Ja :D. Fok mobiel is groter dan mijn scherm, hebben jullie dat ook :?
Niet meer actief op Fok!
pi_98244842
Lijstjesdump

O: bak bulgaarse yoghurt met rode besjes uit de tuin :+
T: boterham appelstroop
L: 2 boterhammen salami
T: appel, banaan, 2 rijstwafels
D: geen idee, feestje

Vrij sobere dag qua eten overdag, hoef ik me vanavond ook niet al te druk te maken :)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_98244855
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

SPOILER
Woei *O*
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_98244868
quote:
Fijn dat je inderdaad niet wordt bestempeld als de tijdelijke kracht. Maakt het werken zo veel prettiger! :Y
pi_98244896
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

SPOILER
Woei! *O* *O* *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Ewelina op 16-06-2011 12:56:37 ]
  donderdag 16 juni 2011 @ 12:56:09 #90
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98245031
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:50 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Woei *O*
Wat zij zegt! Hang in there Bill! O+
pi_98245185
ik duim voor Bill O+
waarom doen we dat in subs eigenlijk? om t niet te jinxen?

ik heb net intake afgesproken voor vanmiddag bij de sportschool. ik heb t nou zo vaak uitgesteld gewoon omdat ik me schaamde dat ik nog steeds niet gegaan was. nu had ik er zin in, en om half vier gaan we een programma samenstellen en beginnen met trainen :) ik doe tegenwoordig ook die hele saaie miles programmaatjes op de pc, van leslie sansone. letterlijk lopen voor je computer/in je huiskamer. ik vind t wel fijn, want het is laagdrempelig en niet high-impact. ik hou het vol maar krijg het er wel warm van. voor nu even intensief genoeg.

ik wil 2 keer in de week naar de sportschool. 1 keer trainen 1 keer een les (body combat = body pump) of 2 keer trainen.
Kwak
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:03:03 #92
148689 Muis006
pi_98245256
;( mijn champignons waren bedorven.

Ik duim ook voor Bill!
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:03:38 #93
148689 Muis006
pi_98245276
Oh en Kwak: ik vind het super van je dat je naar de sportschool gaat!

Je mag mijn kudos O+
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:04:38 #94
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98245304
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:03 schreef Muis006 het volgende:
Oh en Kwak: ik vind het super van je dat je naar de sportschool gaat!

Je mag mijn kudos O+
Dattes! Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen! Hopelijk is het een toffe sportschool :7
pi_98245351
:o Coco heeft een nieuwe UI, geen wonder dat ik over d'r post heen las.
Beterschapjes voor Bill! ^O^

Succes kwakz0r! Jezelf niet te veel pushen zodat je motivatie lekker op pijl blijft ;)
pi_98245366
Goed dat je gaat Kwak! :) Hopelijk blijft de motivatie als je eenmaal bezig bent vanzelf.

Oh en ik duim natuurlijk ook voor Bill!
Everything has changed
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 13:07:35 #97
70532 loveli
N
pi_98245398
Woei *O* w/
crap in = crap out
pi_98245452
Wat zijn die kleine smilies toch schattig. O+
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 13:31:37 #99
70532 loveli
N
pi_98246302
crap in = crap out
pi_98246346
Hey kwak wat goed! Snap dat je er lange tijd tegenop zag, maar als je een fijne sportschool hebt maakt het niet uit wat je niveau is.

Bodycombat is wel leuk maar (al zeg ik het zelf) ook wel confronterend, ik voel dan echt al mijn vet heen en weer slingeren ( :') ) zeg maar.

Veel plezier/ succes bij de intake in ieder geval :)
pi_98246417
Woei Bill *O* (oh wat een schatje, mini pompoms)

Gefeli MarMar! *O*
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_98246444
geupdateted lijstje

O: sojamelk met meusli en banaan
T: 2 kleine eckte eckte b'hammen met vega pate, 5 cherrytomaten
L: bruine pistolet eiersalade, uiensoep
T: koffie verkeerd sojamelk, 2 kleine chocolaatjes
T: 240 gr rauwkost met beetje feta
D: nader te bepalen groenten met andere nader te bepalen dingen harhar
S: bodycombat + buikspieren
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:38:04 #103
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_98246531
*O* _O- *O* O+ :+

moeder en kind O+*O*
Kwak
pi_98246591
Een fijn lichtpuntje Coco!
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 13:52:10 #105
70532 loveli
N
pi_98247089
Oh ja, ik heb een stofzuigerrobot 8-)
crap in = crap out
pi_98247214
O+ wasmachine en droger ook voor gratis ophalen op Marktplaats gezet en binnen 10 minuten was 't geregeld!

Die worden ook opgehaald volgende week _O_

8-)
Ja doei.
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:57:07 #107
148689 Muis006
pi_98247302
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
O+ wasmachine en droger ook voor gratis ophalen op Marktplaats gezet en binnen 10 minuten was 't geregeld!

Die worden ook opgehaald volgende week _O_

8-)
Wat zul jij een gezin gelukkig hebben gemaakt O+

Echt super! *O*
pi_98247340
Wij sparen echt karmapunten deze weken :')!

Hij gaat naar een dochter van die man die belde. Hij had 3 dochters en dit was de eerste die het huis uit ging... ;)

En ik heb dus nog iets van 15 reacties gehad :o
Ja doei.
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:00:39 #109
148689 Muis006
pi_98247423
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
Wij sparen echt karmapunten deze weken :')!

Hij gaat naar een dochter van die man die belde. Hij had 3 dochters en dit was de eerste die het huis uit ging... ;)

En ik heb dus nog iets van 15 reacties gehad :o

Dat verbaast me niets. Veel mensen hebben moeite om het geld voor een wasmachine bij elkaar te krijgen, laat staan een droger. En jij biedt ze voor niks aan.

Waar ga je je karmapunten voor inruilen? *)
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:02:43 #110
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98247494
Mo *O* Goed bezig hoor!
pi_98247519
Ik heb ze jaren geleden zelf ook gratis gehad.

"Ja, je mag de wasmachine gratis hebben als je de droger erbij neemt!"

ok!

Dit waren mijn eerste grote echte 'eigendommen' in mijn huisje.. Ze doen al 7 jaar trouwe dienst bij mij :o de wasmachine lekt een beetje, maar dat is volgens mij de aansluiting en prima op te lossen (stond ook in advertentie). De droger doet het gewoon perfect... :)
Ja doei.
pi_98247539
Goeie daad Mo!

Zo, weer een paar dingen geregeld die nog moesten. Over een maand is al de datum dat ik alles moet inleveren om af te studeren. :o Op zich ben ik best lekker bezig vandaag, alleen jammer dat eten er weer eens bij in is geschoten en dat ik over een kwartier de deur uit moet. :')
Everything has changed
pi_98247649
_O_ Mo!

Ik kreeg m'n wasmachine en droger als oprot cadeau van m'n ouders :')
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:09:16 #114
148689 Muis006
pi_98247740
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:06 schreef V1z0R het volgende:
_O_ Mo!

Ik kreeg m'n wasmachine en droger als oprot cadeau van m'n ouders :')
_O- ze hingen nog net niet de vlag uit?
pi_98247836
Over vlaggen gesproken: vandaag uitslagen van havo en vwo examens!
Ja doei.
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:16:20 #116
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98247996
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:38 schreef V1z0R het volgende:Bij de weg, Tink, heb jij nu al eens grapefruit gekocht?
As we speak, ik heb er net eentje op.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_98248047
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga de vlag uithangen als dit werkstuk af is.

en als ik afstudeer natuurlijk. Ooit.
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:21:41 #118
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98248173
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik las al in SHO dat Dre Hazes gezakt was oids oO<
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:22:15 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98248188
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:04 schreef Mini. het volgende:
Goeie daad Mo!

Zo, weer een paar dingen geregeld die nog moesten. Over een maand is al de datum dat ik alles moet inleveren om af te studeren. :o Op zich ben ik best lekker bezig vandaag, alleen jammer dat eten er weer eens bij in is geschoten en dat ik over een kwartier de deur uit moet. :')
Oei! Iets simpels eten? Broodje in je tas frotten?
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 14:22:28 #120
70532 loveli
N
pi_98248197
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:21 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik las al in SHO dat Dre Hazes gezakt was oids oO<
Dat was tegen de verwachtingen?
crap in = crap out
pi_98248278
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:22 schreef loveli het volgende:

[..]

:D ! :')
pi_98248381
Fijn Mo! ook dat jij er vast vanaf bent ;)

Ik heb mijn wasmachine voor 30 euro van marktplaats gehaald, een bovenladertje die het prima doet. Beneden staan een nieuwe wasmachine en droger, maar daar heb ik geen plaats voor...
pi_98248397
Oh tink, jij wilde toch naar de VS? Air lingus heeft aanbiedingen, vanaf 250 enkele reis :)
pi_98248443
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:22 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oei! Iets simpels eten? Broodje in je tas frotten?
No worries, ik heb snel een broodje naar binnen gewerkt en een banaan meegenomen. :) Nu onderweg naar de uni voor een lezing die ik niet mag missen, even verplicht niksdoen.
Everything has changed
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:30:33 #125
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98248469
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:29 schreef Mini. het volgende:

[..]

No worries, ik heb snel een broodje naar binnen gewerkt en een banaan meegenomen. :) Nu onderweg naar de uni voor een lezing die ik niet mag missen, even verplicht niksdoen.
*O*
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen idee :D
pi_98248634
Er is hier trouwens een budget voor dingen in/om huis :o Dus ik ga kijken of ik daar een vaatwasseraansluiting van kan fixen :7
Worry is a misuse of imagination
pi_98248644
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*O*

[..]

Geen idee :D
Hij zei zelf al dat hij zou zakken, was vmbo trouwens.
pi_98248755
Bestaat er niet zoiets als een vaat-/wasmachine combinatie? :')!
Ja doei.
pi_98248793
blegh, ik ben niet gemotiveerd meer om te werken, en heb geen zin om straks te reizen. Blegh, ryanair.

Maar, wel om de duutser te zien! *O* *O* *O* *O*
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 14:38:47 #130
70532 loveli
N
pi_98248799
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon afwas meenemen onder de douche.
crap in = crap out
pi_98248801
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

As we speak, ik heb er net eentje op.
^O^ :9

quote:
Kijk eens naar je handen... :P
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:39:20 #132
148689 Muis006
pi_98248825
quote:

Winkelwagentje eronder, klaar.

He kut Li is me voor _O-
pi_98248834
whehe _O-
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 14:39:56 #134
70532 loveli
N
pi_98248850
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:39 schreef Muis006 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

He kut Li is me voor _O-
*; :s)
crap in = crap out
pi_98248859
maargoed, de vaatwasser gaat dus mee O+ dus dan maar de was doen in bad :P
Ja doei.
pi_98248906
Oeh, en ik heb alle aantekeningen van het college van net al uitgewerkt net O+

Zo naar het werkcollege, antwoorden opschrijven / verbeteren en dan dat verwerken in mijn bad ass studeeroverzicht en mailen naar medestudenten ^O^ karmapunten ftw! :P
Ja doei.
pi_98248925
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Gewoon afwas meenemen onder de douche.
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:39 schreef Muis006 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

He kut Li is me voor _O-
_O- _O- _O-
pi_98248962
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
maargoed, de vaatwasser gaat dus mee O+ dus dan maar de was doen in bad :P
Vaatwasser: 1 op mijn nog-te-kopen-dingen als ik later groot ben. :')
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 14:51:11 #139
70532 loveli
N
pi_98249321
Minivaatwasser FTW!
crap in = crap out
pi_98249342
Vaatwasser bij de buren

Tinkepink zeker niet naar Oerol? Is leuk hoor
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 14:52:26 #141
70532 loveli
N
pi_98249373
Inhalige mensen :r :r
crap in = crap out
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:54:47 #142
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98249472
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:51 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Tinkepink zeker niet naar Oerol? Is leuk hoor
Ik wou dat ik tijd had....
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:59:19 #143
148689 Muis006
pi_98249654
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:52 schreef loveli het volgende:
Inhalige mensen :r :r
Niet dat ik me aangesproken voel oO< , maar watskeburt?
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 15:04:09 #144
70532 loveli
N
pi_98249887
edit

[ Bericht 57% gewijzigd door loveli op 16-06-2011 17:24:45 ]
crap in = crap out
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:05:54 #145
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_98249958
Oech een wasmachine die heb ik ook nog nodig tegen augustus. En een zetel, tafel, stoelen, bureau... Gelukkig heb ik al een huisje:).

Lijstje:
O: Appelsien
L: 3 tomaten, bak sla met komkommer en paprika met beetje honingmosterddressing, kom uisoep, kleine bruine pistolet met zaadjes met kipfilet en mosterd
T: yogurtje mager met aardbei, yogurtje mager met bosvruchten, pompelmoes, komkommer, appel, peche
D: koude komkommersoep, iets (met tomaten want die heb ik nog liggen)
T: stukje chocolade/handje chips
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_98250253
Erg veel fruit en groente Sjaapje! ^O^
Mis wel wat langzame KH's (alleen volkoren? pistoletje) en iets meer eiwitten mag ook wel.
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:22:54 #147
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_98250706
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:12 schreef V1z0R het volgende:
Erg veel fruit en groente Sjaapje! ^O^
Mis wel wat langzame KH's (alleen volkoren? pistoletje) en iets meer eiwitten mag ook wel.
Ik heb een voorgevoel dat mijn avondeten noedels met kip en groentjes gaat worden, en misschien wel nog wat kwark na het lopen...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_98250796
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:22 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Ik heb een voorgevoel dat mijn avondeten noedels met kip en groentjes gaat worden, en misschien wel nog wat kwark na het lopen...
^O^
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:25:01 #149
148689 Muis006
pi_98250805
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:04 schreef loveli het volgende:

[..]

SPOILER
Wat vervelend :o
pi_98250948
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:51 schreef loveli het volgende:
Minivaatwasser FTW!
Die heb ik!! Maar die is hier te klein..
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:28:36 #151
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_98250976
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:04 schreef loveli het volgende:

[..]

SPOILER
Zo vervelend en jukkes!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_98251040
De dag is weer even te lang. Nog 2.5 uur.
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:32:45 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98251179
Loveli :{ Zo naar, dat soort mensen! Ik zou toch denken dat je dan wel wat anders aan je hoofd hebt.. Nouja, :* !

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:29 schreef Perruche het volgende:
De dag is weer even te lang. Nog 2.5 uur.
*le pat* I feel you. Geen zin! Al respons gehad op je vraag mbt je klanten?
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:33:00 #154
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98251194
MarMar, hier ook: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, nog heel veel jaren lieverd :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 15:35:45 #155
70532 loveli
N
pi_98251329
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Loveli :{ Zo naar, dat soort mensen! Ik zou toch denken dat je dan wel wat anders aan je hoofd hebt.. Nouja, :* !
Some people...

[ Bericht 16% gewijzigd door loveli op 16-06-2011 17:25:47 ]
crap in = crap out
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:38:21 #156
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98251457
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:35 schreef loveli het volgende:

[..]

[..]

;( :* !! Brrr, naar -O-

Lief plaatje voor klein beetje opvrolijking? O+
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 15:40:44 #157
70532 loveli
N
pi_98251588
Maria O+
crap in = crap out
pi_98251856
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:52 schreef loveli het volgende:
Oh ja, ik heb een stofzuigerrobot 8-)
DIE WIL IK!

Is het echt zo geweldig als ik denk dat 't is? Ze hebben ook dweilen, wist je dat?

Huishoudrobots O+
pi_98251875
Bedankt voor de miniwoeis voor Bill btw. Ik hou jullie op de hoogte :)
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 15:47:05 #160
70532 loveli
N
pi_98251880
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:46 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

DIE WIL IK!

Is het echt zo geweldig als ik denk dat 't is? Ze hebben ook dweilen, wist je dat?

Huishoudrobots O+
Makro, 120 euro.

Dweilen deed ik toch al niet :')
crap in = crap out
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:48:03 #161
148689 Muis006
pi_98251921
pi_98252086
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Makro, 120 euro.

Dweilen deed ik toch al niet :')
Ik heb geen Makro-pas. Toch even iets fixen, want voor 120 euro kan ik dat niet laten gaan natuurlijk :D

Las net over het erfenissengedoe. Gadver :( Ik snap niet dat mensen zo respectloos kunnen zijn. Als ik toch ooit zo'n inhalige, zeikerige, egoistische mufkut word, dan erhm... Geen idee wat dan ehrm, maar ik hoop dat ik nooit zo word :X
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 15:51:49 #163
70532 loveli
N
pi_98252108
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Is het echt zo geweldig als ik denk dat 't is?
Nog geen idee, eerst even wat hindernissen uit de weg halen :')
crap in = crap out
pi_98252174
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Nog geen idee, eerst even wat hindernissen uit de weg halen :')
:D! Ja, dat moet natuurlijk wel dan. Gaat deze ook heel schattig terug naar zijn dockingstation als 'ie klaar is? O+
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 15:55:32 #165
70532 loveli
N
pi_98252286
Geen dockingstation,m aar een stekker die je erin steekt. Zal mij wel weer gebeuren dat ik mn stofzuiger niet meer kan vinden :')
crap in = crap out
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:55:38 #166
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98252297
Yay voor Bill en Mo. En :* voor loveli.

Hier neemt de pijn eigenlijk alleen maar toe. Ik weet het niet meer hoor :'(.
pi_98252445
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

Oh bah, XM -O-

Was je vanmorgen niet naar de dokter geweest? Konden ze je daar niet helpen?

Beterschap in ieder geval :*
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:59:31 #168
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_98252472
quote:

Waar heb je dan precies pijn? En waren er witte bloedcellen op de urinestick bij de huisarts? Koorts?
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_98252481
quote:

Terug naar de dokter dan. of de Eerste Hulp.
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:01:06 #170
148689 Muis006
pi_98252532
Inderdaad, terug naar het Krankenhaus. Dadelijk wordt het buikvliesontsteking.
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:04:00 #171
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98252667
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:51 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb geen Makro-pas. Toch even iets fixen, want voor 120 euro kan ik dat niet laten gaan natuurlijk :D

Las net over het erfenissengedoe. Gadver :( Ik snap niet dat mensen zo respectloos kunnen zijn. Als ik toch ooit zo'n inhalige, zeikerige, egoistische mufkut word, dan erhm... Geen idee wat dan ehrm, maar ik hoop dat ik nooit zo word :X
In the highly unlikely event that that happens, kom ik je wel eventjes door mekaar schuddelen :7

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:48 schreef Muis006 het volgende:
Santanaaa! O+

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:01 schreef Muis006 het volgende:
Inderdaad, terug naar het Krankenhaus. Dadelijk wordt het buikvliesontsteking.
Van dattum! Pijn lijden terwijl er misschien een optie is om het tegen te gaan is nergens voor nodig!

:* voor XMert.
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:04:15 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98252679
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:59 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Waar heb je dan precies pijn? En waren er witte bloedcellen op de urinestick bij de huisarts? Koorts?
Onderbuik, inmiddels optrekkend naar linksachter. En ja, witte bloedcellen, geen nitriet. Geen koorts.
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 16:09:03 #173
70532 loveli
N
pi_98252909
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Onderbuik, inmiddels optrekkend naar linksachter. En ja, witte bloedcellen, geen nitriet. Geen koorts.
HA is 24/7 bereikbaar, anders had ie geen huisarts moeten worden. Specialist bellen? Die heeft wat meer kantooruren.
crap in = crap out
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:11:36 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98253051
Ik heb geen specialist hier in Gouda nog. En ben alleen thuis. Maar de HA zei dat ik echt ff tot morgenmiddag de amoxi moest aankijken.
pi_98253058
Can geen ehec zijn, toch? Herinner me vaag dat je laatst tauge hebt gegeten....
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:12:04 #176
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98253080
Nee, geen diarree, braken of ander van dergelijk vermaak.
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:14:52 #177
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98253226
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, geen diarree, braken of ander van dergelijk vermaak.
Zei de huisarts dan ook iets over de mogelijkheid dat het erger zou worden? Leek me niet dat ie bedoelde dat je het dan ook moest aankijken tot morgen.
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 16:15:38 #178
70532 loveli
N
pi_98253257
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb geen specialist hier in Gouda nog. En ben alleen thuis. Maar de HA zei dat ik echt ff tot morgenmiddag de amoxi moest aankijken.
Yup. Maar zei hij ook dat 'ie 24/7 bereikbaar is?
crap in = crap out
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:19:26 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98253478
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Yup. Maar zei hij ook dat 'ie 24/7 bereikbaar is?
Nope.
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 16:19:54 #180
70532 loveli
N
pi_98253501
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nope.
Dat issie wel. En anders een collega. En je mag bellen.
crap in = crap out
pi_98253622
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nope.
Bel. Vraag of je ook verslechtering moet aankijken.
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:27:52 #182
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_98253858
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wat nam je ervoor van antibiotica?
Geen nitrieten kan, maar maakt een urineweg infectie iets onwaarschijnlijker.
Aard van de pijn? Krampend, stekend? Moet je ervan bewegen of lig je liever stil?

Mijn god in dat opzicht is Belgie toch gemakkelijk, daar ga je meestal gewoon naar de huisarts als het niet gaat en als het echt niet gaat ga je naar spoed (mits kleine toeslag indien niet doorgestuurd).
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_98253985
De huisartsenpost is over een half uurtje open XM. Zoveel pijn moet je niet aankijken.
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:31:04 #184
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98254010
Constant aanwezig, diffuus. Liefst zo stil mogelijk liggen, rechtop zitten en lopen is heel vervelend. Heb sinds vandaag amoxi en hiervoor metanodinges. Weet niet meer.
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:31:59 #185
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_98254064
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Constant aanwezig, diffuus. Liefst zo stil mogelijk liggen, rechtop zitten en lopen is heel vervelend. Heb sinds vandaag amoxi en hiervoor metanodinges. Weet niet meer.
Ik zou er zeker ook een uitstapje huisartsenpost van maken!

Zeker niet zwanger enzo toch?
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_98254142
XM je klinkt nou niet echt helder. Als Duvel zo thuis is even naar de huisartsenpost of de eerste hulp, of ga met een vriendin/kennis. Niet goed hoor...!
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:34:19 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98254184
Niet zwanger nee.. Ik ga nu maar ff rustig op bed liggen.
pi_98254213
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niet zwanger nee.. Ik ga nu maar ff rustig op bed liggen.
Weet Duvel dat je je nog beroerder voelt? Zorg dat hij dat weet!
pi_98254592
Jeetje XM ik zou gewoon even met de dokter bellen!
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 16:44:40 #190
70532 loveli
N
pi_98254627
Gaan we stemmen? Ik stem voor bellen.
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Bel. Vraag of je ook verslechtering moet aankijken.
crap in = crap out
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:45:02 #191
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_98254654
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:44 schreef loveli het volgende:
Gaan we stemmen? Ik stem voor bellen.

[..]

I second!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_98254725
Klinkt niet goed XM, ik zeg ook bellen!

Hier nog mensen die zin hebben om morgenavond mee te gaan bandjes kijken in Den Haag? Blood Red Shoes en De Staat treden op. :)
Kosten: Graties!
Doe wat je niet durft.
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:47:13 #193
148689 Muis006
pi_98254742
Lekker bellen met hem,
Lekker bellen met HA
Oeh oeh, lekker bellen, tis zo klah.
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:47:26 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98254749
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:45 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

I second!
En sjaap is dokter!

Ik stem ook voor bellen. Kost een paar minuten, maar dan weet je iig zeker dat je niet voor niks zit te wachten terwijl ze iets voor je hadden kunnen doen.
pi_98255148
Ai, klinkt niet lekker XMert :*

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Hier nog mensen die zin hebben om morgenavond mee te gaan bandjes kijken in Den Haag? Blood Red Shoes en De Staat treden op. :)
Even die Blood Red Shoes beluisterd, klinkt goed! ( O+ britpop-sound) Alleen woon ik zo'n 250km van DH af... :{ :P
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 17:01:12 #196
70532 loveli
N
pi_98255358
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:56 schreef V1z0R het volgende:
Ai, klinkt niet lekker XMert :*

[..]

Even die Blood Red Shoes beluisterd, klinkt goed! ( O+ britpop-sound) Alleen woon ik zo'n 250km van DH af... :{ :P
Da's 2 uur rijden.
crap in = crap out
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:05:28 #197
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98255556
Lijstje!

O: twee sneetjes met hagelslag
L: snee brood met twee gekookte eieren
T: bakje 0% vet maracujayoghurt
T: snee brood met kaas
D: correctie, ditte!
S: Zumba
T: melk

Afgezien van het begin goed denk ik zo!
pi_98255561
In Nederland is alles dichtbij ^O^
Niet dat ik ga want werken.

Als je je niet goed voelt, is het ook meestal niet helemaal goed. Gerust even bellen dus.
pi_98255633
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Da's 2 uur rijden.
Op vrijdag eerder 3uur :P
Daarbij denk ik dat HPKW eerder doelde op vrouwelijk gezelschap :D

Sportschoolwaarts! :W
pi_98255644
Blood Red Shoes was leuk op Metropolis 2 jaar terug :)

XM, je mag naar de HAP! Ff bellen dat je echt teveel pijn hebt.
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:09:18 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98255741
O hai :W.

Weer thuis en ik kan morgen in principe thuisblijven, want m'n urenbriefje voor morgen is ook al getekend :P. Doe ik natuurlijk niet ;). Was leuk, maar wel weer even wennen om aan het werk te zijn!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:09:32 #202
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_98255756
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:47 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En sjaap is dokter!

Nog niet, maar wel binnen exact 14 dagen en 1 uur!
Al is XM wel een beetje te oud voor mij ;)
Ik bijt!
(Zachtjes)
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:12:01 #203
148689 Muis006
pi_98255860
Ik heb een bakje chocoladerozijnenBroccoli naast een bakje brokjes voor de hond staan. Ik ga een keer verkeerd grijpen :')
pi_98255881
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:09 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Nog niet, maar wel binnen exact 14 dagen en 1 uur!
Al is XM wel een beetje te oud voor mij ;)
En te jong voor mijn doelgroep nu _O-
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:15:00 #205
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_98255991
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:12 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

En te jong voor mijn doelgroep nu _O-
Lol! Bij mij en mijn vriendje is het ook zo, hij wilt geriater worden en ik wordt pediater... Lang leve de pampers!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:16:05 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98256043
En nu eens even lezen hoe het hier gaat. Nog geen beterschap voor XM zag ik al? :*.

Oh ja, ze hadden slagroomsoesjes en chocosoesjes en zeiden dat ik moest rekenen op gewichtstoename voor de periode dat ik daar werk, noes :'(. Gelukkig heb ik dat zelf in de hand :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:19:42 #207
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_98256228
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:15 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Lol! Bij mij en mijn vriendje is het ook zo, hij wilt geriater worden en ik wordt pediater... Lang leve de pampers!
_O- .

Sterkte XM!

Hoe was je eerste dag Vik? Op de soesjes na :P.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_98256351
:o ik heb net eetmeter ingevuld en ik zit nu op precies 1200 kcal... Nog even gezond avondeten & wat fruit na en ik ben blij *O*
pi_98256456
Ik hou van iecer gezelschap vizor, als het maar gezellig is! :)
Blood red shoes heb ik ook al eerder gezien, geweldige band! De energie die ze hebben en uitstralen is echt geweldig!
En de staat is natuurlijk sowieso tof! B-)
Doe wat je niet durft.
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:24:38 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98256485
Goeie dag wel ja! Maar ja, er komt wel heel veel op je af zo'n eerste dag, dus ik ben wel moe ;). En ik moet erop letten dat ik voldoende pauze neem enzo en de werkzaamheden afwissel, want je wordt echt gáááár van de hele dag data entry :P..
Niet meer actief op Fok!
pi_98256559
De eerste dag is altijd ontzettend vermoeiend, maar je hebt wel een baan Vik en dat is ook wel heel fijn. :)
Doe wat je niet durft.
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:26:45 #212
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98256603
XM toch.. beterschap!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:29:31 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98256754
En nog even een voorzichtige *O* voor Bill. Hopelijk komt 'ie er helemaal bovenop!
En wat is er met loveli aan de hand? PM?
Niet meer actief op Fok!
pi_98256986
Loveli, dat klinkt naar :*

XM ik wil je toch even geruststellen, wat je beschrijft klinkt mij allemaal heel bekend in de oren en dan ging het na 24 uur amoxi toch echt wel beter. Ik raad je wel aan de HAP te bellen voor pijnstilling als het zo erg blijft, misschien een ibuprofen in combinatie met paracetamol gebruiken alvast, heb je dat in huis? Die twee versterken elkaar een beetje.

Iedereen bedankt voor de lieve felicitaties en wat heeft deze jarige job gedaan.. 4 uren in de keuken gezeten koekjes bakken. Ze konden met 15 per keer de oven in, moesten na 7 minuten eruit, dan moesten er m&m's op, dan moesten ze nog 5 tot 7 minuten terug in de oven, ik heb er in totaal 121 gebakken.
Ze zijn AWESOME geworden al zeg ik het zelf, post er later nog wel een foto van :)
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:37:24 #215
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98257136
Ja, arme Bill... sterkte, hopelijk komt het goed Coco.

Lijst:
O: 250 vla
T's: appel, peer, echt friese oranjekoek met veel slagroom, boterham ham
L: 2 boterhammen ham, kom kerriesoep met ballen, beker melk
T's: kersen, wortels, perzik, augurkjes
D: Halve bloemkool, halve komkommer, opscheplepel pasta, kipfilet met uien
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:38:01 #216
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98257164
Hou niet zo van koekjes en muffins :')
pi_98258032
Koekjes :~

over 2 minuten naar huis, hopelijk!
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:58:30 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98258033
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Hou niet zo van koekjes en muffins :')
Geef Uniek's portie maar aan mij :9

Oh wacht, m'n vetkwabbels :') ;(

En lol ik ging een Mediterrane radijssalade maken vanavond (zie linkje in mn lijstje), en ik bedenk me nu pas dat ik de radijsjes vergeten ben :') x10.000! Nouja zonder is ie vast ook lekker.. oO<
pi_98258327
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Blood red shoes zijn tof live! Waarom moet het nou weer in Den Haag zijn ;(.
pi_98258551
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:05 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Blood red shoes zijn tof live! Waarom moet het nou weer in Den Haag zijn ;(.
Amsterdam - Den Haag is nog geen uur in de trein. In een uur kun je niet eens uitslapen dus het is heel kort.

Tevens: schoenen gekocht, heuh :')
En m'n avondeten alweer op, restje noodles/groente/kip lekker.
pi_98258619
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:10 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Amsterdam - Den Haag is nog geen uur in de trein. In een uur kun je niet eens uitslapen dus het is heel kort.
De laatste keer dat ik naar Den Haag moest was ik van deur tot deur 2 uur onderweg. Twee langer slapen zou zeer welkom zijn :P.
pi_98258641
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:12 schreef Chicolate het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik naar Den Haag moest was ik van deur tot deur 2 uur onderweg. Twee langer slapen zou zeer welkom zijn :P.
Nou, dan is het 4 uur en kun je 2 uur slapen in de trein.
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:23:04 #223
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_98259047
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:12 schreef Chicolate het volgende:

[..]

hoe doe je dat dan? van den haag cs naar amsterdam zuid is met 1 overstapje echt maar een uurtje. en naar cs direct is t net zo...je bent binnen amsterdam toch geen uur onderweg naar élk station?
Kwak
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:23:17 #224
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_98259055
oeh en sporten was lekker. nu ben ik helemaal moe enzo :)
Kwak
pi_98259136
Zo, weer thuis. Net snel een broodje gegeten, nu omkleden en dan op naar de sportschool. Daarna nog naar AH en koken, we liggen een beetje achter op schema. :')

Lijstje, gezond is anders...
O: pistoletje met gekookt ei en mayo
L: pistoletje met cervelaatworst
T: banaan
D1: pistoletje met biologische bockworst en mayonaise
S: fitness toch maar niet...
D2: chili met veel groente zonder vlees, met guacamole en iets van chips of een wrap erbij
T: fruit en een glaasje bier of wijn

Die eerste D is niet gezond maar zowel de worstjes als de broodjes moesten op en ik vond dat ik wel een pre-verjaardagsmaaltijd mocht aangezien ik die op de dag zelf (zaterdag) ook al niet echt kan vieren.
Goh, het was jaren geleden dat ik gevoelig was voor zulke smoezen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mini. op 16-06-2011 18:58:12 ]
Everything has changed
pi_98259394
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:23 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hoe doe je dat dan? van den haag cs naar amsterdam zuid is met 1 overstapje echt maar een uurtje. en naar cs direct is t net zo...je bent binnen amsterdam toch geen uur onderweg naar élk station?
Binnen Amsterdam moest ik eerst naar centraal (15 min), toen moest ik met de stoptrein naar Laan van NOI (op centraal overstappen had net zo lang geduurd) en ook nog eens met de metro naar een Leidschenveen en dan nog 10 min lopen. Totaal precies twee uur. Tijd zat hem vooral in Den Haag.
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:37:42 #227
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_98259638
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:31 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Binnen Amsterdam moest ik eerst naar centraal (15 min), toen moest ik met de stoptrein naar Laan van NOI (op centraal overstappen had net zo lang geduurd) en ook nog eens met de metro naar een Leidschenveen en dan nog 10 min lopen. Totaal precies twee uur. Tijd zat hem vooral in Den Haag.
Leidscheveen is ook helemaal geen Den Haag :P dat is vinex-hel. geannexeerd gebied... over the edge, zogezegd. http://maps.google.nl/map(...)066468,0.209255&z=13 :P

Maarreh, er gaat gewoon een trein naar Den Haag CS en dan loop je in tien min. naar het centrum
Kwak
pi_98259946
Maar Den Haag Centrum is een stuk dichterbij. :)
Ik ben het trouwens wel met je eens dat van en naar het station het meeste tijd kost. :)

Mijn fysio lachtte me trouwens uit toen ik zei dat ik een halve marathon wilde doen. :D Hij vond dat ik eerst nog maar wat oefeningen moest gaan doen voordat ik serieus ging trainen.
Nou, gaan we dat maar weer doen. :D
Doe wat je niet durft.
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:45:37 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98259972
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Leidscheveen is ook helemaal geen Den Haag :P dat is vinex-hel. geannexeerd gebied... over the edge, zogezegd. http://maps.google.nl/map(...)066468,0.209255&z=13 :P

Maarreh, er gaat gewoon een trein naar Den Haag CS en dan loop je in tien min. naar het centrum
Een beetje zoals Tanthof geen Delft is? :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:59:50 #230
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98260617
Hoe maak jij je chili, mini? :9

En is een broodje worst een preverjaardagsmaaltijd? :o Als je het echt zo lekker vindt wel natuurlijk, maar persoonlijk kan ik me lekkerder dingen bedenken ;) Succes met sporten!
  donderdag 16 juni 2011 @ 19:03:15 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98260760
Lijstje:

O: yoghurt met aardbeien
T: halve meloen
L: twee boterhammen met pindakaas
D: gnocchi (wilde pasta met veggies, maar de courgette was op, stomme huisvrouwen), blikje cola
T: mango

Lijstje morgen:

L: vier boterhammen met omelette au fromage :9 (neem het koud mee op brood)
T: 250 - 500 gram worteltjes (ik heb 500 gr liggen en de tht-datum is morgen, we zullen zien :P)
D: pasta met veggies, denk ik :')
Niet meer actief op Fok!
pi_98260810
:D masterchef O+ ik vind het ZO leuk!! Belachelijk :')

Ik ga over een halfuur weer naar de sportschool. Bodycombat. Jaja. Blij dat ik morgen niet hoef te gaan :P
  donderdag 16 juni 2011 @ 19:06:56 #233
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98260896
Stoere Perruche 8-)

Prima lijstje, Vik!

Omnom, die zelfgemaakte knoflookbroodjes waren lekker :9 En de rest ook! Voor herhaling vatbaar :Y)
pi_98260997
*zoekt moed om te gaan studeren*
Ja doei.
  donderdag 16 juni 2011 @ 19:09:43 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98261010
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Stoere Perruche 8-)

Prima lijstje, Vik!

Omnom, die zelfgemaakte knoflookbroodjes waren lekker :9 En de rest ook! Voor herhaling vatbaar :Y)
Welke, vandaag of morgen? :P.

Die van morgen is beter, want meer veggies en geen cola :P.

En thx! *O*.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 16 juni 2011 @ 19:10:26 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98261045
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:04 schreef Perruche het volgende:
:D masterchef O+ ik vind het ZO leuk!! Belachelijk :')

Ik ga over een halfuur weer naar de sportschool. Bodycombat. Jaja. Blij dat ik morgen niet hoef te gaan :P
Ik volg ze ook allemaal. UK, Australia, Amerika met Gordon Ramsey, Hell's Kitchen :').

Alleen de Nederlandse niet :{w.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 16 juni 2011 @ 19:15:07 #237
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98261290
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Welke, vandaag of morgen? :P.

Die van morgen is beter, want meer veggies en geen cola :P.

En thx! *O*.
Morgen ja! :D Ik dacht even dat je gisteren en vandaag had gepost :P Vandaag is ook wel okay geloof ik, maar doet wat weinig aan (en idd minder veggies / wel cola)! Morgen is beter, voor de Arbeider-Vikkert :7
pi_98261321
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik volg ze ook allemaal. UK, Australia, Amerika met Gordon Ramsey, Hell's Kitchen :').

Alleen de Nederlandse niet :{w.
Ik kijk nu Australie, heb geen tijd voor meer tegelijk :P

Voor wie ben jij? Ik ben niet voor kate :') die stem!
pi_98261351
Werkstuk ingeleverd, wijntje erbij en niks doen. Ja, wachten totdat mijn gezelschap voor me heeft gekookt.
pi_98261371
quote:
17s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:16 schreef Ewelina het volgende:
Werkstuk ingeleverd, wijntje erbij en niks doen. Ja, wachten totdat mijn gezelschap voor me heeft gekookt.
Je hebt de magnetron op visite?
Ja doei.
pi_98261399
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je hebt de magnetron op visite?
:D ! Nee, die woont permanent hier.
pi_98261403
quote:
17s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:16 schreef Ewelina het volgende:
Mannelijk of vrouwelijk :9
pi_98261414
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:17 schreef Perruche het volgende:

[..]

Mannelijk of vrouwelijk :9
Mannelijk.
  donderdag 16 juni 2011 @ 19:18:31 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98261438
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:15 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik kijk nu Australie, heb geen tijd voor meer tegelijk :P

Voor wie ben jij? Ik ben niet voor kate :') die stem!
Ik volg alleen UK vrij actief, want dat is als wij hier aan het eten zijn. Zou zo niet weten wie Kate is :P.

En Hell's Kitchen is cool omdat Sabrina _O_. Elke week hoop ik dat zij eruit moet, maar tegelijkertijd moet ze blijven, omdat zij het leuk maakt :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_98261479
Ik had trouwens in Belgie zo'n lekkere wijn. Het was geen echte dessertwijn, maar wel heel zoet. Van muskaatwijn, bijna koud geserveerd. Zo. Lekker.
pi_98261511
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:18 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Mannelijk.
:9 mannelijk of :7 mannelijk?

(niet nieuwsgierig :@)
pi_98261526
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:20 schreef Perruche het volgende:

[..]

:9 mannelijk of :7 mannelijk?
:7 Het is mijn ex. Die is nog steeds een erg goede vriend.
pi_98261579
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:20 schreef Ewelina het volgende:

[..]

:7 Het is mijn ex.
Aah ok. Als mijn ex op bezoek zou komen zou het meer zoiets zijn
*) }) :{w :* :9 O+
pi_98261621
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:21 schreef Perruche het volgende:

[..]

Aah ok. Als mijn ex op bezoek zou komen zou het meer zoiets zijn
*) }) :{w :* :9 O+
Bij mij dit: :) _O- ^O^ 8)7 O+

We zijn nog steeds heel goed bevriend. en daar ben ik heel blij mee.
pi_98261709
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:22 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Bij mij dit: :) _O- ^O^ 8)7 O+

We zijn nog steeds heel goed bevriend. en daar ben ik heel blij mee.
Fijn lijkt me. Die van mij doet altijd of er niets gebeurd is, gewoon hoppa ineens was het uit. Nooit meer gezien ook. Echt te vaag.

Ik moet over 6 minuten weg om te sporten... :W
pi_98261738
Lijst
• melk & brinta
• beesten
• 7 km | 11,2 km/u
• 4 ons sperziebonen met 1 blikje tonijn in olie
• 6 krekkers & beleg
• 1 port
avondeten:
• vooraf: kippesoep
• hoofd: 1/2 nieuw aardappeltje, pond broccoli, 2 plakken rosbief, bloem-spekjessaus
• toe: custardpudding met neproosvicee
  donderdag 16 juni 2011 @ 19:33:23 #252
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98262106
Yeah voor je hardlopen Sigme! Helemaal goed!

Het valt mij op dat je steeds wat minder eet, klopt dat?

Wat is dat trouwen, zonder gedoe toch nog een gedoe :')
Mjah, misschien kan het 4-4-1014 ook nog wel :P
pi_98262171
in progress:

de reactie O+ :

Dit keer drie is het eindresultaat:
  donderdag 16 juni 2011 @ 19:35:47 #254
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98262220
Mar! Die reactie O+ ---> " :D "
Mooie koekjes hoor!

Ik heb een nieuw icoontje :7
pi_98262310
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:34 schreef MarMar het volgende:
in progress:
[ afbeelding ]

de reactie O+ :
[ afbeelding ]

Dit keer drie is het eindresultaat:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit :9
  donderdag 16 juni 2011 @ 19:39:23 #256
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98262385
Reactie O+
Wat een lieve koekjes! Echt heel leuk

Maria, UI past perfect bij je
pi_98262860
:') met die examendingen krijg ik een foto toegestuurd van havo examen _O- niets veranderd :')
pi_98263280
Voor Bill *O*
En nog gauw een gefeliciteerd voor Mar *O*
En een beterschaps :* voor XM, hoop dat je je al wat beter voelt.

Ik had de soezen niet kunnen weerstaan Vik :7 fijn dat je eerste dag bevallen is.

En voor iedereen die ik vergeten ben: :*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_98263383
Oh, ik wil ook graag een Fat-be-Gone behandeling }:|
Vandaag in Maastricht > 200 euro uitgeven, 1 jurkje, 2 spijkerbroeken (waaronder eentje met zo'n laag kruis, Steps outlet FTW), 1 spijkerrok, 1 zwart truitje en 1 paar grijze schoenen.

En Crocs gepast, maar niet gekocht want alle zwarte waren uitverkocht in mijn maat, en ik wil geen felblauwe of zilveren :') dus nu even e-bayen.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_98263415
Hihi, die reactie Marmar
pi_98263505
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:59 schreef Syrena het volgende:
En Crocs gepast, maar niet gekocht want alle zwarte waren uitverkocht in mijn maat, en ik wil geen felblauwe of zilveren :') dus nu even e-bayen.
Wacht ff
pi_98263582
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:59 schreef Syrena het volgende:
Nee hoor, dat hoeft niet perse.
pi_98263597
Bedtijd!

:W
pi_98263719
Coco, wat een fijn hoopvol bericht, ik hoop mee.

En beterschapjes voor XM!
Voor de rest redelijk bijgelezen, maar ook veel weer vergeten.

Lijstje:
B: 40 keer squats
O: halfvolle kwark met banaan, bosbessen en havermout
T: boterham pindakaas
L: volkoren broodje met serranoham, pijnboompitten, salade, komkommer en parmezaanse kaas
T: boterham pindakaas
D: gehaktballen uit mijn nieuwe braadpan met opperdoesjes en salade
T: bakje yoghurt
T: koekje bij de thee
B: buikspieroefeningen voor het slapen
  donderdag 16 juni 2011 @ 20:09:32 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98263808
Ik heb de soesjes ook niet weerstaan, Syrena :@ . Wel maar eentje gehad though. Net fruitsalade in elkaar gedraaid :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_98264020
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb de soesjes ook niet weerstaan, Syrena :@ . Wel maar eentje gehad though. Net fruitsalade in elkaar gedraaid :9.
1 soesje is geen soesje :7 Ik kan het echt niet bij eentje laten dus: _O_

Oh en ik heb leuke crocs op het oog hoor, de Olivia. En misschien nog de Shayna. Crocs.nl heeft wel zwarte in mijn maat, ben nu aan het zoeken naar kortingsbonnen :')
  donderdag 16 juni 2011 @ 20:16:06 #267
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_98264083
Al opgelost, heb 't nummer via via kunnen achterhalen en de beste man had mijn nummer ook niet, du skon niet laten weten dat hij wat verlaat was :)

Thanks ladies!

Ps sorry Uniek, zal geen vriendje meer zeggen ;) (maar bij vriend klinkt het alsof we al jaren wat hebben en das niet zo, al voelt het wel zo..)

[ Bericht 100% gewijzigd door _Calimero_ op 16-06-2011 20:26:12 ]
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  donderdag 16 juni 2011 @ 20:17:40 #268
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98264169
Eens even kijken of ik mijn daglijstje nog kan reconstrueren...
o. 2 schaaltjes kokoskwark-ananas-yoghurtmengsel
t. mueslireep + nectarine + 2 snoepjes + 300 gram asperges
l. salade van sla, paprika, asperges en zaziki + 2 crackers met kaas
t. boterham pindakaas + 2 gesuikerde biskwietjes + grapefruit
d. halve zoete flammkuchen met kaneel en suiker + snijbonen-tomatensalade + schaaltje frambozen
  donderdag 16 juni 2011 @ 20:19:03 #269
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98264220
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:16 schreef _Calimero_ het volgende:
Advies gevraagd en daarna ga ik bijlezen ;)

Ik had om 20.00 een afspraak met iemand ivm met studie. Die iemand is er nog steeds niet. Ik heb geen telefoongegevens, hij ook niet van mij.
En ik wil vanavond naar mijn vriendje toegaan.

tot hoe lang is het normaal/beleefd om te wachten,voordat ik gewoon de deur uitga? (stuur uiteraad wel even een mailtje).
Tot half 9. En misschien is het handig een briefje op de deur te hangen (tenzij jullie last hebben van inbrekers.)
  donderdag 16 juni 2011 @ 20:23:06 #270
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98264417
quote:
11s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:04 schreef sigme het volgende:
Bedtijd!

Trusten O+
Ook hier bedtijd.

Cali, nog even wachten en dan naar je vriend... geen vriendje :r die heb je als je 16 bent. :6
pi_98264481
Ik zou idd ook tot half negen wachten :Y
  donderdag 16 juni 2011 @ 20:26:40 #272
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_98264591
Oh niet handig van mij, ik heb de bovenste post ge-edit als antwoord op jullie commentaar :')
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_98264613
Als die OV gebonden is even kijken wat de volgende tijd is mocht hij een gemist hebben of er vertraging zijn. En anders mooi op tijd.
Hier komt blijkbaar ook iemand langs "oke" :')
pi_98264859
Zo, Crocs besteld :7 wel duur voor twee stukken plastic, maar goed. Tijd voor TV 8-)
pi_98265767
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Trusten O+
Ook hier bedtijd.

Cali, nog even wachten en dan naar je vriend... geen vriendje :r die heb je als je 16 bent. :6
Ik heb lekker wel een vriendje :6. Maar die gedraagt zich nauwelijks beter dan de gemiddelde 16-jarige dus dan mag het.

Is er hier iemand met IE9? Want ben ik de enige, of is dat cleartype waardoor alle tekst blurred lijkt echt afschuwelijk? Ik ben nu zelfs overgestapt op firefox :@ omdat ik er niet tegen kan.
pi_98266286
Bijna thuis... Moe!
pi_98266942
Sushi :9 mr is parkeerautomaat aant bijvullen :). Marmar wat een leuke reactie! Leuk meisje hebben jullie :Y
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:23:51 #278
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98267937
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:03 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:

L: twee boterhammen met pindakaas
D: gnocchi (wilde pasta met veggies, maar de courgette was op, stomme huisvrouwen), blikje cola
T: mango

Lijstje morgen:

L: vier boterhammen met omelette au fromage :9 (neem het koud mee op brood)
T: 250 - 500 gram worteltjes (ik heb 500 gr liggen en de tht-datum is morgen, we zullen zien :P)
D: pasta met veggies, denk ik :')
ik vind je lijstje van vandaag érg weinig Vik, het is volgens mij nog geen 1200kcal..
p.s. er bestaan ook andere veggies dan courgette ;)

en verder weet ik het niet meer. moe, tijd om te douchen.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_98268642
Ik vind het ook maar weinig Vik. Hoe ga je trouwens naar het werk? Fietsend? Trein?

Sporten ging goed!

2 x 1 minuut plank, 4 x 30 seconden side plank, crunches en lower abs. En toen een uur bodycombat. Lekkah.
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:38:18 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98268756
Ja maar in die pasta hoort naast paprika en champignons ook courgette \autist.

Morgen heb ik een kick ass lijstje met een fruitsalade. Nu al zin in :9. Ga zo lekker pitten. Kon ook geen computer meer zien vanavond. Lekker rustig O+ .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:39:26 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98268813
Fietsend naar werk, is maar 10 min en hardlopend doe ik er 12 min over. Ik moet echt harder fietsen :')
Niet meer actief op Fok!
pi_98268907
Oh dat is wel relaxed!

Misschien leuk voor de amsterdammers, morgen 17:00 klassiek concert op de zuidas :)
http://www.zuidas.nl/node/708
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:49:11 #283
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98269342
*zweterig en verregend*

Zo, lekker geZumbaat en daarna nog introotje van club battle (= body combat) gedaan om te kijken wat dat is :7 Conclusie: ik kan niet goed schoppen _O- Meppen lukt nog wel :P
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:49:23 #284
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98269354
Mijn galaxy tab functioneert.
*voeg hartje in
Nu nog uitzoeken hoe het werkt met e-books enzo.
pi_98269689
Daglijstje:
O: dubbele boterham jam
T: mandarijntje
L: dubbele boterham geitenkaas, groentesoep, pasta/tomatensalade, mandarijntje en perenyoghurt
T: appel
T: roggebrood
T: 2 broodjes ham / kaas, prei-creme soep, appel
D: gebakken aardappeltjes
T: kersen
pi_98269760
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
*zweterig en verregend*

Zo, lekker geZumbaat en daarna nog introotje van club battle (= body combat) gedaan om te kijken wat dat is :7 Conclusie: ik kan niet goed schoppen _O- Meppen lukt nog wel :P
Vond je het leuk? Wel sportief hoor! Ik heb juist het tegenovergestelde, alles met de benen = prima, maar ik word zo moe in m'n armen...
pi_98269806
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn galaxy tab functioneert.
*voeg hartje in
Nu nog uitzoeken hoe het werkt met e-books enzo.
nice! wij willen ook nog een android based pad :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_98269820
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Daglijstje:
O: dubbele boterham jam
T: mandarijntje
L: dubbele boterham geitenkaas, groentesoep, pasta/tomatensalade, mandarijntje en perenyoghurt
T: appel
T: roggebrood
T: 2 broodjes ham / kaas, prei-creme soep, appel
D: gebakken aardappeltjes
T: kersen
Zo Puff, wat een lijst :P Wel gezonde dingen :Y

(maar waarom eigenlijk crocs... :@ )
pi_98269884
pff, ben sinds een paar dagen mijn tanden aan het flossen. Bloedbad is het :')

Hopelijk went mijn tandvlees er ooit aan.
pi_98269966
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef Perruche het volgende:

[..]

Zo Puff, wat een lijst :P Wel gezonde dingen :Y

(maar waarom eigenlijk crocs... :@ )
Vergadering en nu pas thuis, aardappeltjes moesten op... vandaar die gekke lijst!

Crocs doe ik niet aan hoor :{w Dat is syreen!
pi_98270204
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:59 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Vergadering en nu pas thuis, aardappeltjes moesten op... vandaar die gekke lijst!

Crocs doe ik niet aan hoor :{w Dat is syreen!
Ohja, sorry!

Syrena, waaaaaaarom Crocs!!
pi_98270239
Hoi! Hectisch dagje. Lekkage in huis, dus de dag begon met dweilen en daarna was ik laat voor alles. Morgen komt de loodgieter om de boel te fixen.

Wat heb ik gemist? Is MarMar jarig? Ik zag dat het beter gaat met Bill? Verder nog iets?
pi_98270296
ehm.. ik eet een banaan!
Ja doei.
pi_98270355
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
ehm.. ik eet een banaan!
Ik at een warme appel met kaneel en suiker :9
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:34:48 #295
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98271944
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:56 schreef Perruche het volgende:

[..]

Vond je het leuk? Wel sportief hoor! Ik heb juist het tegenovergestelde, alles met de benen = prima, maar ik word zo moe in m'n armen...
Het was alleen het warming-up nummer hoor! :P Daarna gingen ze verder met body pump. Ik vond het wel geinig, maar heb dan wel een boel techniek te leren denk ik! Het gaat niet zo automatisch, zeg maar, dat heup indraaien om te schoppen enzo.

Ik heb een chai latte met kardemom en heb me net gescrubd met mango-scrub :7
pi_98272060
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Het was alleen het warming-up nummer hoor! :P Daarna gingen ze verder met body pump. Ik vond het wel geinig, maar heb dan wel een boel techniek te leren denk ik! Het gaat niet zo automatisch, zeg maar, dat heup indraaien om te schoppen enzo.

Ik heb een chai latte met kardemom en heb me net gescrubd met mango-scrub :7
Dat gaat bij bijna niemand echt automatisch ;). Maar het ziet er zoveel beter uit en schopt zoveel harder als je het wel doet :P. Body combat zou wel wat voor mij zijn denk ik. Als ik naar een sportschool zou gaan.
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:39:49 #297
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98272228
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:36 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat gaat bij bijna niemand echt automatisch ;). Maar het ziet er zoveel beter uit en schopt zoveel harder als je het wel doet :P. Body combat zou wel wat voor mij zijn denk ik. Als ik naar een sportschool zou gaan.
Ja ik zag er best wel lullig uit geloof ik :@ :D Sportvriendinnetje probeerde het me nog uit te leggen na afloop, met als gevolg grote vraagtekens bij mij en lichte frustratie bij haar _O-

Dat rondhuppelen en meppen vond ik wel leuk :7
pi_98273177
Ik ga maandag weer beginnen met rondhuppelen en meppen. :) Kijken of dat weer een beetje lukt. :)

Had hier trouwens net hele lekkere kwark! Bak van 1 liter, merk Senoble, Fromage frais battu (of Franse verse kwark), 3,2% vet en voor 1,79 te koop bij Hoogvliet.
Doe wat je niet durft.
pi_98273217
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja ik zag er best wel lullig uit geloof ik :@ :D Sportvriendinnetje probeerde het me nog uit te leggen na afloop, met als gevolg grote vraagtekens bij mij en lichte frustratie bij haar _O-

Dat rondhuppelen en meppen vond ik wel leuk :7
Aaaahw. Ik wil je wel een keer leren indraaien met schoppen hoor :* kan het ondertussen in slow motion, dat schijnt te helpen.

Ik bekijk net wat meetresultaten van 2.5 (!!!) kg minder dan ik nu ben, was toen overal gemiddeld 4 cm smaller :o. Borst, heup, kuit, bovenbeen, bovenarm ... alleen mn taille is nog hetzelfde. Zelfs mijn pols is een cm breder geworden. Oef. Dat 2.5 kg zoveel uit kan maken ... gelukkig zit ik weer redelijk op mijn gezond eten spoor, nu nog tijd om te sporten (net even met gewichten aan de gang geweest, was ik al langer van plan weer op te pakken) en dan komt dat allemaal goed :).
  donderdag 16 juni 2011 @ 23:06:36 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98273725
Zal dan misschien deels vocht zijn, Chico? Een centimeter bij je pols lijkt me maf met 2,5 kilo!

En jaaa, Professor Chico O+ We moesten sowieso nog eens meeten weer he!

Maar nu ga ik eerst slapen :z Trusten! *O*
  Vis een optie? vrijdag 17 juni 2011 @ 02:42:43 #301
70532 loveli
N
pi_98280664
quote:
11s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:04 schreef sigme het volgende:
Bedtijd!

QFT
crap in = crap out