Doe eens een foto dan, al dan niet naast Edward Nortonquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:05 schreef V1z0R het volgende:
Feli MarMar!![]()
Oke, snap 'm loveli, ik ben dus breed(endomorf...)
Iets voor jou Perr? Staan hele schema's bij en alles.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Doe eens een foto dan, al dan niet naast Edward Norton![]()
Ja daarom moet er een nieuwe foto komen he!quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Moet je even kijken op m'n FB, staat wel een foto dat ik met m'n zwager aan 't fikken ben. (incluis biertje natuurlijk)
En dan indenken dat ik gespierder ben nu...
Zal anders wel eens foto maken in 't shirtje wat eerder niet pastte
Alles op z'n tijd. Nu doen wat nu gedaan moet worden en probeer je goed te blijven voelen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
mijn lijstjes zijn wat klote de laatste tijd..![]()
De naderende tentamens en verhuisverlangens gaan niet goed samen en pesten mijn lichaam en gezondheid
Zeker niet teveel, eerder te weinig. Besteed vooral te weinig tijd aan m'n eten en het bereiden ervan en dat is hier nooit een goed tekenquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Alles op z'n tijd. Nu doen wat nu gedaan moet worden en probeer je goed te blijven voelen.
Wat gaat er minder goed aan het eten? Te weinig, te veel, ongezond?
Hoe gaat het met de studie? Nog goed genoeg?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:22 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Als vrouwen niet breder zijn dan ik vind ik het wel best![]()
Nog ongeveer 2 week te gaan en dan eventjes rust, eet maar weinig thuis/kook weinig zelf en dat is eigenlijk niet echt handig. Nou ja.
O: 2 broodjes en een gekookt eitje
T: appel, kofie
L: cup a soup, 4 broodjes erin gedompelden een glas melk
En verder weet ik het nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |