Jij zit niet de hele dag achter de pcquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Niet de scriptie. Telt gewoon werk ook
Mooi! Heb je nu pauze? Al veel geleerd en leuke mensen ontmoet?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:26 schreef Viking84 het volgende:
O hai. Nog steeds natte schoenen
. En ik schiet lekker op hier
De essentie van een coole baan?quote:
Tof!quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:30 schreef Viking84 het volgende:
Ja pauze. Werk is een beetje eentonig maar ik snap het systeem al helemaal, dus dat is fijn. Collegas zijn koel want ik word als een volwaardig werknemer behandeld enzo. Heb ook een mailadres
Jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De essentie van een coole baan?
Fijn dat het bevalt.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Woei! Vanmorgen was de weegschaal lief voor me![]()
En een hele kleine voorzichtige woei voor Bill (zie spoiler).WoeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Fijn dat je inderdaad niet wordt bestempeld als de tijdelijke kracht. Maakt het werken zo veel prettiger!quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:30 schreef Viking84 het volgende:
Ja pauze. Werk is een beetje eentonig maar ik snap het systeem al helemaal, dus dat is fijn. Collegas zijn koel want ik word als een volwaardig werknemer behandeld enzo. Heb ook een mailadres
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Woei! Vanmorgen was de weegschaal lief voor me![]()
En een hele kleine voorzichtige woei voor Bill (zie spoiler).Woei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Ewelina op 16-06-2011 12:56:37 ][b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Dattes! Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen! Hopelijk is het een toffe sportschoolquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:03 schreef Muis006 het volgende:
Oh en Kwak: ik vind het super van je dat je naar de sportschool gaat!
Je mag mijn kudos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |