Ziet er goed uitquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:34 schreef MarMar het volgende:
in progress:
[ afbeelding ]
de reactie:
[ afbeelding ]
Dit keer drie is het eindresultaat:
[ afbeelding ]
Wacht ffquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:59 schreef Syrena het volgende:
En Crocs gepast, maar niet gekocht want alle zwarte waren uitverkocht in mijn maat, en ik wil geen felblauwe of zilverendus nu even e-bayen.
Nee hoor, dat hoeft niet perse.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:59 schreef Syrena het volgende:
En Crocs gepast, maar niet gekocht want alle zwarte waren uitverkocht in mijn maat, en ik wil geen felblauwe of zilverendus nu even e-bayen.
1 soesje is geen soesjequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb de soesjes ook niet weerstaan, Syrena. Wel maar eentje gehad though. Net fruitsalade in elkaar gedraaid
.
Tot half 9. En misschien is het handig een briefje op de deur te hangen (tenzij jullie last hebben van inbrekers.)quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:16 schreef _Calimero_ het volgende:
Advies gevraagd en daarna ga ik bijlezen![]()
Ik had om 20.00 een afspraak met iemand ivm met studie. Die iemand is er nog steeds niet. Ik heb geen telefoongegevens, hij ook niet van mij.
En ik wil vanavond naar mijn vriendje toegaan.
tot hoe lang is het normaal/beleefd om te wachten,voordat ik gewoon de deur uitga? (stuur uiteraad wel even een mailtje).
Trustenquote:
Ik heb lekker wel een vriendjequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Trusten
Ook hier bedtijd.
Cali, nog even wachten en dan naar je vriend... geen vriendjedie heb je als je 16 bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |