Wat zul jij een gezin gelukkig hebben gemaaktquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
wasmachine en droger ook voor gratis ophalen op Marktplaats gezet en binnen 10 minuten was 't geregeld!
Die worden ook opgehaald volgende week
Dat verbaast me niets. Veel mensen hebben moeite om het geld voor een wasmachine bij elkaar te krijgen, laat staan een droger. En jij biedt ze voor niks aan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
Wij sparen echt karmapunten deze weken!
Hij gaat naar een dochter van die man die belde. Hij had 3 dochters en dit was de eerste die het huis uit ging...![]()
En ik heb dus nog iets van 15 reacties gehad
quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:06 schreef V1z0R het volgende:
Mo!
Ik kreeg m'n wasmachine en droger als oprot cadeau van m'n ouders
As we speak, ik heb er net eentje op.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:38 schreef V1z0R het volgende:Bij de weg, Tink, heb jij nu al eens grapefruit gekocht?
Ik ga de vlag uithangen als dit werkstuk af is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
Over vlaggen gesproken: vandaag uitslagen van havo en vwo examens!
Ik las al in SHO dat Dre Hazes gezakt was oidsquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
Over vlaggen gesproken: vandaag uitslagen van havo en vwo examens!
Oei! Iets simpels eten? Broodje in je tas frotten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:04 schreef Mini. het volgende:
Goeie daad Mo!
Zo, weer een paar dingen geregeld die nog moesten. Over een maand is al de datum dat ik alles moet inleveren om af te studeren.Op zich ben ik best lekker bezig vandaag, alleen jammer dat eten er weer eens bij in is geschoten en dat ik over een kwartier de deur uit moet.
Dat was tegen de verwachtingen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik las al in SHO dat Dre Hazes gezakt was oids
quote:
No worries, ik heb snel een broodje naar binnen gewerkt en een banaan meegenomen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oei! Iets simpels eten? Broodje in je tas frotten?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:29 schreef Mini. het volgende:
[..]
No worries, ik heb snel een broodje naar binnen gewerkt en een banaan meegenomen.Nu onderweg naar de uni voor een lezing die ik niet mag missen, even verplicht niksdoen.
Geen ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |