Vond je het leuk? Wel sportief hoor! Ik heb juist het tegenovergestelde, alles met de benen = prima, maar ik word zo moe in m'n armen...quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
*zweterig en verregend*
Zo, lekker geZumbaat en daarna nog introotje van club battle (= body combat) gedaan om te kijken wat dat isConclusie: ik kan niet goed schoppen
Meppen lukt nog wel
nice! wij willen ook nog een android based padquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn galaxy tab functioneert.
*voeg hartje in
Nu nog uitzoeken hoe het werkt met e-books enzo.
Zo Puff, wat een lijstquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Daglijstje:
O: dubbele boterham jam
T: mandarijntje
L: dubbele boterham geitenkaas, groentesoep, pasta/tomatensalade, mandarijntje en perenyoghurt
T: appel
T: roggebrood
T: 2 broodjes ham / kaas, prei-creme soep, appel
D: gebakken aardappeltjes
T: kersen
Vergadering en nu pas thuis, aardappeltjes moesten op... vandaar die gekke lijst!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zo Puff, wat een lijstWel gezonde dingen
(maar waarom eigenlijk crocs...)
Ohja, sorry!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vergadering en nu pas thuis, aardappeltjes moesten op... vandaar die gekke lijst!
Crocs doe ik niet aan hoorDat is syreen!
Het was alleen het warming-up nummer hoor!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Vond je het leuk? Wel sportief hoor! Ik heb juist het tegenovergestelde, alles met de benen = prima, maar ik word zo moe in m'n armen...
Dat gaat bij bijna niemand echt automatischquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het was alleen het warming-up nummer hoor!Daarna gingen ze verder met body pump. Ik vond het wel geinig, maar heb dan wel een boel techniek te leren denk ik! Het gaat niet zo automatisch, zeg maar, dat heup indraaien om te schoppen enzo.
Ik heb een chai latte met kardemom en heb me net gescrubd met mango-scrub
Ja ik zag er best wel lullig uit geloof ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat gaat bij bijna niemand echt automatisch. Maar het ziet er zoveel beter uit en schopt zoveel harder als je het wel doet
. Body combat zou wel wat voor mij zijn denk ik. Als ik naar een sportschool zou gaan.
Aaaahw. Ik wil je wel een keer leren indraaien met schoppen hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja ik zag er best wel lullig uit geloof ik![]()
Sportvriendinnetje probeerde het me nog uit te leggen na afloop, met als gevolg grote vraagtekens bij mij en lichte frustratie bij haar
![]()
Dat rondhuppelen en meppen vond ik wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |