Nog niet, maar wel binnen exact 14 dagen en 1 uur!quote:
En te jong voor mijn doelgroep nuquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:09 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Nog niet, maar wel binnen exact 14 dagen en 1 uur!
Al is XM wel een beetje te oud voor mij
Lol! Bij mij en mijn vriendje is het ook zo, hij wilt geriater worden en ik wordt pediater... Lang leve de pampers!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
En te jong voor mijn doelgroep nu
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:15 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Lol! Bij mij en mijn vriendje is het ook zo, hij wilt geriater worden en ik wordt pediater... Lang leve de pampers!
Geef Uniek's portie maar aan mijquote:
Blood red shoes zijn tof live! Waarom moet het nou weer in Den Haag zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Klinkt niet goed XM, ik zeg ook bellen!
Hier nog mensen die zin hebben om morgenavond mee te gaan bandjes kijken in Den Haag? Blood Red Shoes en De Staat treden op.
Kosten: Graties!
Amsterdam - Den Haag is nog geen uur in de trein. In een uur kun je niet eens uitslapen dus het is heel kort.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Blood red shoes zijn tof live! Waarom moet het nou weer in Den Haag zijn.
De laatste keer dat ik naar Den Haag moest was ik van deur tot deur 2 uur onderweg. Twee langer slapen zou zeer welkom zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:10 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Amsterdam - Den Haag is nog geen uur in de trein. In een uur kun je niet eens uitslapen dus het is heel kort.
Nou, dan is het 4 uur en kun je 2 uur slapen in de trein.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik naar Den Haag moest was ik van deur tot deur 2 uur onderweg. Twee langer slapen zou zeer welkom zijn.
hoe doe je dat dan? van den haag cs naar amsterdam zuid is met 1 overstapje echt maar een uurtje. en naar cs direct is t net zo...je bent binnen amsterdam toch geen uur onderweg naar élk station?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik naar Den Haag moest was ik van deur tot deur 2 uur onderweg. Twee langer slapen zou zeer welkom zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |