Ja, klopt, daarom. Het kostte al veel moeite om het geld voor dat prachthuis op te hoesten. Daarom namen we genoegen met het noorden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Zuid Duitsland 2x zo duur als Noord Duitsland idd
Maar ik moet zeggen, Zuid Duitsland is wel 10x zo vetquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, klopt, daarom. Het kostte al veel moeite om het geld voor dat prachthuis op te hoesten. Daarom namen we genoegen met het noorden.
Waarom wil je het dan niet zeggen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom? Zo boeiend is het niet. Ik woon daar niet eens.
Adios.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:53 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja ik wachtte op de nieuwe TT, nu ga ik. Adios
Dat klinkt leuk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Maar ik moet zeggen, Zuid Duitsland is wel 10x zo vet(ben er geboren
)
Omdat Ezell op haar privacy is gesteld. Begrijpelijk, met al die pedo's hier op FOK!.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waarom wil je het dan niet zeggen?
Ik woon in de buurt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waarom wil je het dan niet zeggen?
Tja...quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat Ezell op haar privacy is gesteld. Begrijpelijk, met al die pedo's hier op FOK!.
Eerder efebo's.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat Ezell op haar privacy is gesteld. Begrijpelijk, met al die pedo's hier op FOK!.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik wachtte al op een ninja edit, maar die bleef uit
Efebofilie is de seksuele voorkeur van een volwassene voor pubers.quote:
Waar ergens? Duitsland is best groot, verschil tussen Zuid-West en Zuid-Oost is dan ook groot.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Maar ik moet zeggen, Zuid Duitsland is wel 10x zo vet(ben er geboren
)
Oh.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Efebofilie is de seksuele voorkeur van een volwassene voor pubers.
nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mag ik een keer mee?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als we zo kinderachtig gaan doen.Je bent gewoon jaloers op mijn toevluchtsoord.
Baas!quote:
De hoofdstad van de plek die jij het mooist vindquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Waar ergens? Duitsland is best groot, verschil tussen Zuid-West en Zuid-Oost is dan ook groot.
Vind Zuid-Oost het mooist (Beiren).
You're just like sunlight drippin'.quote:
Nee, niet vanwege dit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Faaluser maakte me daar vandaag voor uit, de flikker.![]()
Faaluser is gewoon een achterlijke randdebiel die totaal geen normen en waarden kent.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Faaluser maakte me daar vandaag voor uit, de flikker.![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
You're just like sunlight drippin'.
Super gezellig man! Ik ben voorquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, hoor. Kunnen we samen in het gras liggen. De sterren tellen.
Lach maar...quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Faaluser is gewoon een achterlijke randdebiel die totaal geen normen en waarden kent.
Lang bericht is lang.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Super gezellig man! Ik ben voor.
[..]
Lach maar...
[..]
Inderdaad.
[quote]quote:uote][img]htt[/quote]
[quote]p://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 15 juni 2011 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In Nederland wonen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:58 schreef Dastan het volgende:
Denken dat ik een huis in het buitenland heb.Ik woon al pauper genoeg in de Nederlanden.
denken dat wij dat gelovenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:58 schreef Dastan het volgende:
Denken dat ik een huis in het buitenland heb.Ik woon al pauper genoeg in de Nederlanden.
A mattie kom dan niet zo praten ik pak je in je kont met mn honkbalknuppel, die tevens heel hard is wagt maar wagt maarquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Negerland onderschatten.
Je vergeet 'jwz'.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
A mattie kom dan niet zo praten ik pak je in je kont met mn honkbalknuppel, die tevens heel hard is wagt maar wagt maar
Fucking geil ouwe. Wanneer?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
A mattie kom dan niet zo praten ik pak je in je kont met mn honkbalknuppel, die tevens heel hard is wagt maar wagt maar
knuppelbotsingquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als je party in je broek heb tog xdquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Fucking geil ouwe. Wanneer?
k moest gniffelenquote:
Praat geen onzin of ik kom je klappen verkopen. Dan steel ik ook een klinker. Rot op met botsen.quote:
party in mijn broek lekkere chick uitgenodigd allesquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als je party in je broek heb tog xd
i
[..]
k moest gniffelen
nou ja zegquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kk homo kk bezem kk boeler kk zemmel a mattie kom vegte dan kom dan kk homo kk
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Praat geen onzin of ik kom je klappen verkopen. Dan steel ik ook een klinker. Rot op met botsen.
kk hard ben jij srslyquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
party in mijn broek lekkere chick uitgenodigd alles
normvergaderingverslagenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:02 schreef TJV het volgende:
Wut ik lees iets over percentages onvoldoendes van bepaalde vakken, dat die in te zien zijn? Waar?
:|
Onderwijl of intussen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:02 schreef Etsu het volgende:
Ik was even bezig met iets op MSN, en ondertussen zijn we 2000 berichten verder. Doe ff normaal.
ik ben zo kk hard dat je er spontaan griep van krijgtquote:
Ik zou maandag gaan planken met jan, al mn plannenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Planking () is heel 2011.
Zie deze gevorderde gebruiker:
[ afbeelding ]
is dat het nieuwe woord ervoor?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zou maandag gaan planken met jan, al mn plannen![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik ben zo kk hard dat je er spontaan griep van krijgt
kwijlquote:
nee want ik seks nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
is dat het nieuwe woord ervoor?
Wat bazel jij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
is dat het nieuwe woord ervoor?
de waarheid moet gezegd worden eerlijkheid moet gewaardeerd worden anders klappen mensen die liegen sla ik kk hard tandjes op de grond en rapen dat ze doen lachen altijdquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat jongen zegt gwn waar het voor staat dit dat alles jonge conjooooo
[..]
kwijl
Alleen de beta-vakken? Jammer.quote:
Dat denk jij. Ik kan jouw webcam op afstand inschakelen. Geleerd van leeell.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MAAR JE ZIET ME HELEMAAL NIET HAHAHA
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat denk jij. Ik kan jouw webcam op afstand inschakelen. Geleerd van leeell.
Wat danquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wat ben ik slecht bezig vandaag
Vertelquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wat ben ik slecht bezig vandaag
stalkerquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik moest keihard grinnikenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maarja, leeell hè.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:08 schreef Ezell het volgende:
Kan je eigenlijk ook iemands webcam op afstand inschakelen en het lampje uitzetten?
Ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:08 schreef Ezell het volgende:
Kan je eigenlijk ook iemands webcam op afstand inschakelen en het lampje uitzetten?
ja, maar het lampje uitzetten nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:08 schreef Ezell het volgende:
Ja, ik heb zo'n sneltoets van leeell gekregen daarvoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:08 schreef Ezell het volgende:
kk boelerquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, ik heb zo'n sneltoets van leeell gekregen daarvoor.
Er zit een sticker op mijn webcam.quote:
Thanks.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ja, maar het lampje uitzetten niet
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:09 schreef Water123 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn trio met Etsu en Kb
Paranoïdequote:Op woensdag 15 juni 2011 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Er zit een sticker op mijn webcam.
[..]
Thanks.
jonge ik pak een zaag en kom dan hier met je praatjes kom dan kom dan wagt maar jij dozijn potloodquote:
dozijn potlood, ferme teksten, die ga ik opschrijven in mijn dagboek en morgen tegen iemand zeggen als hij me beltquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jonge ik pak een zaag en kom dan hier met je praatjes kom dan kom dan wagt maar jij dozijn potlood
Nee, voorzichtig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Paranoïde? Kan je schaduw wel zien.
Haal de usb er dan uit. Of heb je een laptopquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dozijn potlood, ferme teksten, die ga ik opschrijven in mijn dagboek en morgen tegen iemand zeggen als hij me belt
Ik heb een laptop.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Haal de usb er dan uit. Of heb je een laptop?
Oké.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:11 schreef Dastan het volgende:
Alleen iemand die echt kankerlelijk is maakt zich druk om openbaar beeldmateriaal.
Wij waren toch een kwartet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:09 schreef Water123 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn trio met Etsu en Kb
O echt?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:11 schreef Dastan het volgende:
Alleen iemand die echt kankerlelijk is maakt zich druk om openbaar beeldmateriaal.
Ja, ik vind het echt niet fijn als foto's van mij hier op FOK! komen zonder toestemming.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:11 schreef Dastan het volgende:
tjaquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt niet fijn als foto's van mij hier op FOK! komen zonder toestemming.
Ik heb al een sticker erop geplakt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
mol de webcamlens, of plak er ductape overheen, probleem opgelost
ff kiek'n danquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:13 schreef Water123 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)in-brabant-zien.html
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:13 schreef Water123 het volgende:
quote:In het westen sneeuwde het.
Vandaar..quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:13 schreef Water123 het volgende:
Zijn jullie in het geheim aan het TC'en?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Was dat http://tinychat.com/klinkerfluit ?
meisje ik ben doooooosquote:
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaaatquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
meisje ik ben doooooos
had de lading beter gedekt
Nee. Je ken 'm niet openbaar maken trouwens. Ik weet 'm overigens ook niet meer. Anders stuur je even een dm naar Klinker, want die kon 'm wel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
ja is toch want hij doet zo dom en jaquote:
Er is niemandquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:14 schreef Water123 het volgende:
[..]
Zijn jullie in het geheim aan het TC'en?
Ik weet hem wel, als het om die ene van gisteren gaat. Er is daar niemand hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee. Je ken 'm niet openbaar maken trouwens. Ik weet 'm overigens ook niet meer. Anders stuur je even een dm naar Klinker, want die kon 'm wel.
Dat ken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet hem wel, als het om die ene van gisteren gaat. Er is daar niemand hoor.
Gister?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet hem wel, als het om die ene van gisteren gaat. Er is daar niemand hoor.
tl;drquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
beste studenten,
Vanmorgen stond ik startklaar (zweet op m'n voorhoofd om half negen begonnen met alles klaarzetten) met een mooie les over beschouwen (die ik al voor Hemelvaart helemaal had voorbereid en waar ik veel energie in heb gestoken), maar alleen Thomas was er. Later kwam Madhavi nog en heb ik vier studenten in het leerlandschap gevonden. Helaas waren dit te weinig mensen om de werkvormen te realiseren die ik had voorbereid. Je kunt je de teleurstelling voorstellen.
Inmiddels ben ik bijgepraat door jullie aanwezige klasgenoten en weet ik dat jullie dit keer minder tijd voor de vakdossiers hebben gekregen dan de voorgaande keren. Ik heb dit doorgegeven aan de roostermaker en het management. Volgende keer kunnen we misschien beter met z'n allen afspreken om een college te cancelen als niemand van plan is te komen, dan had ik bijvoorbeeld in die tijd wpa's kunnen doen die ik nu op mijn vrije dag moet doen.
Van een aantal van jullie heb ik keurig van te voren afbericht gekregen. Er zijn ook studenten die om andere redenen vandaag niet aanwezig waren.
Ik ga ervan uit dat iedereen morgen wel bij de laatste slb-bijeenkomst komt. Als je niet komt, laat je het dan even weten (misschien ook aan de rest van de klas in verband met afspraken rond eten en drinken)? Het weer wordt helaas niet zo geweldig, dus het zal wel een indoor-picknick worden.
Ik verheug me op jullie filmpjes!
Tot morgen en succes met alle dossiers en verslagen.
Vriendelijke groeten,
ok lolquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
beste studenten,
Vanmorgen stond ik startklaar (zweet op m'n voorhoofd om half negen begonnen met alles klaarzetten) met een mooie les over beschouwen (die ik al voor Hemelvaart helemaal had voorbereid en waar ik veel energie in heb gestoken), maar alleen Thomas was er. Later kwam Madhavi nog en heb ik vier studenten in het leerlandschap gevonden. Helaas waren dit te weinig mensen om de werkvormen te realiseren die ik had voorbereid. Je kunt je de teleurstelling voorstellen.
Inmiddels ben ik bijgepraat door jullie aanwezige klasgenoten en weet ik dat jullie dit keer minder tijd voor de vakdossiers hebben gekregen dan de voorgaande keren. Ik heb dit doorgegeven aan de roostermaker en het management. Volgende keer kunnen we misschien beter met z'n allen afspreken om een college te cancelen als niemand van plan is te komen, dan had ik bijvoorbeeld in die tijd wpa's kunnen doen die ik nu op mijn vrije dag moet doen.
Van een aantal van jullie heb ik keurig van te voren afbericht gekregen. Er zijn ook studenten die om andere redenen vandaag niet aanwezig waren.
Ik ga ervan uit dat iedereen morgen wel bij de laatste slb-bijeenkomst komt. Als je niet komt, laat je het dan even weten (misschien ook aan de rest van de klas in verband met afspraken rond eten en drinken)? Het weer wordt helaas niet zo geweldig, dus het zal wel een indoor-picknick worden.
Vriendelijke groeten,
ha ha lolquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
MIJN SLB'ER MET ZWEET OP DR VOORHOOFD.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie links een streep 'maan' en daarnaast nog een deel van de maan maar dan oranjequote:Op woensdag 15 juni 2011 23:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
zie alleen een iets oranjeren() dan normaal, maar verder niets bijzonders
Afspraken rond eten en drinken? Wtf voor kleuterschool is dit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
beste studenten,
Vriendelijke groeten,
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik zie links een streep 'maan' en daarnaast nog een deel van de maan maar dan oranje.
[ afbeelding ]
Dat zie ik nu ook.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik zie links een streep 'maan' en daarnaast nog een deel van de maan maar dan oranje.
[ afbeelding ]
morgen laatste keer SLB en toen besloten ze samen een 'afscheidsmaal' te houden oidquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Afspraken rond eten en drinken? Wtf voor kleuterschool is dit.
Mijn broek is afgezakt en mijn klomp is gebroken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
morgen laatste keer SLB en toen besloten ze samen een 'afscheidsmaal' te houden oid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij gingen bbqen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
morgen laatste keer SLB en toen besloten ze samen een 'afscheidsmaal' te houden oid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HET IS ZOALS HET IS NIKS AAN TE DOEN DAT STAAT VAST ALS EEN DEUR DIE SLAAT.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn broek is afgezakt en mijn klomp is gebroken.
Mooie poëtische expressie, je raakt me.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HET IS ZOALS HET IS NIKS AAN TE DOEN DAT STAAT VAST ALS EEN DEUR DIE SLAAT.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:21 schreef Ezell het volgende:
Hier buiten kwaken echt veel kikkers. Flitskikker.
Komt het in je sig? Fobo? Dit dat?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mooie poëtische expressie, je raakt me.
Ik flits en shine alleen maar. Dus ik was het nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:21 schreef Ezell het volgende:
Hier buiten kwaken echt veel kikkers. Flitskikker.
Dat hoor je niet te vragen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Komt het in je sig? Fobo? Dit dat?
Sig lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Komt het in je sig? Fobo? Dit dat?
Je kwakt vast wel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:22 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik flits en shine alleen maar. Dus ik was het niet![]()
Doe de groeten aan je familie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:22 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik flits en shine alleen maar. Dus ik was het niet![]()
Gaan we weerquote:
Zelfs mijn computer loopt precies goed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn laptop loopt een minuut achter, wtf?!
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zelfs mijn computer loopt precies goed.Gewoon met het internet synchroniseren.
Sowieso die blauwe zakkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:25 schreef Joosterd het volgende:
Die M&M's in blauwe zakken zijn super verslavend.
Klopt. Jij hebt smaakquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:25 schreef Joosterd het volgende:
Die M&M's in blauwe zakken zijn super verslavend.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:25 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Er zijn geen meerdere van mij...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:25 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Er zijn geen meerdere van mij...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks.!quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:26 schreef Dastan het volgende:
[..]JEZUS DASTAN WEL GODVERDOMME NOG AAN TOE ZEG GODVERTERING GATVERDAMME.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JEZUS DASTAN WEL GODVERDOMME NOG AAN TOE ZEG GODVERTERING GATVERDAMME.
Waarom niet dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar ik ga.
Kusjes voor KB.
Geen kusjes voor de rest, wel de groetjes.
Ja godver.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar ik ga.
Kusjes voor KB.
quote:
Kusjes en groetjes terugquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar ik ga.
Kusjes voor KB.
O.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb een streepje voor bij hem dit dat.
Twintig streepjes.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb een streepje voor bij hem dit dat.
Ik ook niet meer. Zitten vast wolken voorquote:
[..]Maîn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhu, waarschijnlijk wel. Ik zag net een rare print op de maan, dus dat waren dan vast wolken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Zitten vast wolken voor
Doe maar, want het is Dastan en Dastan isquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil stiekem wel nog een keer naar die spoiler kijken. Maar ik durf niet zo goed.![]()
Het is Dastan zelf niet gek.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe maar, want het is Dastan en Dastan isenzo jwt. LIKBAAR.
Kijk maar:quote:
Ik mis je ook.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik was even mijn make up afhalen en ik mis alles
Kanker op manquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kijk maar:
Sam zegt (23:30):
*ja dat ben ik, maar uit schaamte heb ik dat forever-alone hoofd op mijn hoofd geplakt
Whoehoequote:
waarom praat jij nooit tegen mij op msn?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:34 schreef Dastan het volgende:
Ik zou forever alone-hoofd nooit op Etsu's manier schrijven.
Hoe dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:34 schreef Dastan het volgende:
Ik zou forever alone-hoofd nooit op Etsu's manier schrijven.
Ik heb jou niet op msn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom praat jij nooit tegen mij op msn?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd via Etsu.Keiharde diss dit alles.
Onzin, ik heb jou niet op msn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd via Etsu.Keiharde diss dit alles.
Ik vind jou ook wel aardig hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij bent de enige die mij aardig vindt volgens mij.
Gelukkig, een wildvreemde op het wereldweb vindt jou aardig op basis van wat geschreven tekst.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gelukkig, een wildvreemde op het wereldweb vindt jou aardig op basis van wat geschreven tekst.
Wat zegt dat dan over jou?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gelukkig, een wildvreemde op het wereldweb vindt jou aardig op basis van wat geschreven tekst.
Ja, dat is mijn doel in het leven.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hoe meer gelach, hoe leger de geest.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Serieus doe niet zo verzuurd jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |