Praat geen onzin of ik kom je klappen verkopen. Dan steel ik ook een klinker. Rot op met botsen.quote:
party in mijn broek lekkere chick uitgenodigd allesquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als je party in je broek heb tog xd
i
[..]
k moest gniffelen
nou ja zegquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kk homo kk bezem kk boeler kk zemmel a mattie kom vegte dan kom dan kk homo kk
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Praat geen onzin of ik kom je klappen verkopen. Dan steel ik ook een klinker. Rot op met botsen.
kk hard ben jij srslyquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
party in mijn broek lekkere chick uitgenodigd alles
normvergaderingverslagenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:02 schreef TJV het volgende:
Wut ik lees iets over percentages onvoldoendes van bepaalde vakken, dat die in te zien zijn? Waar?
:|
Onderwijl of intussen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:02 schreef Etsu het volgende:
Ik was even bezig met iets op MSN, en ondertussen zijn we 2000 berichten verder. Doe ff normaal.
ik ben zo kk hard dat je er spontaan griep van krijgtquote:
Ik zou maandag gaan planken met jan, al mn plannenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Planking () is heel 2011.
Zie deze gevorderde gebruiker:
[ afbeelding ]
is dat het nieuwe woord ervoor?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zou maandag gaan planken met jan, al mn plannen![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik ben zo kk hard dat je er spontaan griep van krijgt
kwijlquote:
nee want ik seks nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
is dat het nieuwe woord ervoor?
Wat bazel jij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
is dat het nieuwe woord ervoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |