Lang bericht is lang.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Super gezellig man! Ik ben voor.
[..]
Lach maar...
[..]
Inderdaad.
[quote]quote:uote][img]htt[/quote]
[quote]p://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 15 juni 2011 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In Nederland wonen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:58 schreef Dastan het volgende:
Denken dat ik een huis in het buitenland heb.Ik woon al pauper genoeg in de Nederlanden.
denken dat wij dat gelovenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:58 schreef Dastan het volgende:
Denken dat ik een huis in het buitenland heb.Ik woon al pauper genoeg in de Nederlanden.
A mattie kom dan niet zo praten ik pak je in je kont met mn honkbalknuppel, die tevens heel hard is wagt maar wagt maarquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Negerland onderschatten.
Je vergeet 'jwz'.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
A mattie kom dan niet zo praten ik pak je in je kont met mn honkbalknuppel, die tevens heel hard is wagt maar wagt maar
Fucking geil ouwe. Wanneer?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
A mattie kom dan niet zo praten ik pak je in je kont met mn honkbalknuppel, die tevens heel hard is wagt maar wagt maar
knuppelbotsingquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als je party in je broek heb tog xdquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Fucking geil ouwe. Wanneer?
k moest gniffelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |