Ja, klopt, daarom. Het kostte al veel moeite om het geld voor dat prachthuis op te hoesten. Daarom namen we genoegen met het noorden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Zuid Duitsland 2x zo duur als Noord Duitsland idd
Maar ik moet zeggen, Zuid Duitsland is wel 10x zo vetquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, klopt, daarom. Het kostte al veel moeite om het geld voor dat prachthuis op te hoesten. Daarom namen we genoegen met het noorden.
Waarom wil je het dan niet zeggen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom? Zo boeiend is het niet. Ik woon daar niet eens.
Adios.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:53 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja ik wachtte op de nieuwe TT, nu ga ik. Adios
Dat klinkt leuk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Maar ik moet zeggen, Zuid Duitsland is wel 10x zo vet(ben er geboren
)
Omdat Ezell op haar privacy is gesteld. Begrijpelijk, met al die pedo's hier op FOK!.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waarom wil je het dan niet zeggen?
Ik woon in de buurt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waarom wil je het dan niet zeggen?
Tja...quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat Ezell op haar privacy is gesteld. Begrijpelijk, met al die pedo's hier op FOK!.
Eerder efebo's.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat Ezell op haar privacy is gesteld. Begrijpelijk, met al die pedo's hier op FOK!.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik wachtte al op een ninja edit, maar die bleef uit
Efebofilie is de seksuele voorkeur van een volwassene voor pubers.quote:
Waar ergens? Duitsland is best groot, verschil tussen Zuid-West en Zuid-Oost is dan ook groot.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Maar ik moet zeggen, Zuid Duitsland is wel 10x zo vet(ben er geboren
)
Oh.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Efebofilie is de seksuele voorkeur van een volwassene voor pubers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |