Ja, klopt, daarom. Het kostte al veel moeite om het geld voor dat prachthuis op te hoesten. Daarom namen we genoegen met het noorden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Zuid Duitsland 2x zo duur als Noord Duitsland idd
Maar ik moet zeggen, Zuid Duitsland is wel 10x zo vetquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, klopt, daarom. Het kostte al veel moeite om het geld voor dat prachthuis op te hoesten. Daarom namen we genoegen met het noorden.
Waarom wil je het dan niet zeggen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom? Zo boeiend is het niet. Ik woon daar niet eens.
Adios.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:53 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja ik wachtte op de nieuwe TT, nu ga ik. Adios
Dat klinkt leuk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Maar ik moet zeggen, Zuid Duitsland is wel 10x zo vet(ben er geboren
)
Omdat Ezell op haar privacy is gesteld. Begrijpelijk, met al die pedo's hier op FOK!.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waarom wil je het dan niet zeggen?
Ik woon in de buurt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waarom wil je het dan niet zeggen?
Tja...quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat Ezell op haar privacy is gesteld. Begrijpelijk, met al die pedo's hier op FOK!.
Eerder efebo's.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat Ezell op haar privacy is gesteld. Begrijpelijk, met al die pedo's hier op FOK!.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik wachtte al op een ninja edit, maar die bleef uit
Efebofilie is de seksuele voorkeur van een volwassene voor pubers.quote:
Waar ergens? Duitsland is best groot, verschil tussen Zuid-West en Zuid-Oost is dan ook groot.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Maar ik moet zeggen, Zuid Duitsland is wel 10x zo vet(ben er geboren
)
Oh.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Efebofilie is de seksuele voorkeur van een volwassene voor pubers.
nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mag ik een keer mee?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als we zo kinderachtig gaan doen.Je bent gewoon jaloers op mijn toevluchtsoord.
Baas!quote:
De hoofdstad van de plek die jij het mooist vindquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Waar ergens? Duitsland is best groot, verschil tussen Zuid-West en Zuid-Oost is dan ook groot.
Vind Zuid-Oost het mooist (Beiren).
You're just like sunlight drippin'.quote:
Nee, niet vanwege dit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Faaluser maakte me daar vandaag voor uit, de flikker.![]()
Faaluser is gewoon een achterlijke randdebiel die totaal geen normen en waarden kent.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Faaluser maakte me daar vandaag voor uit, de flikker.![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
You're just like sunlight drippin'.
Super gezellig man! Ik ben voorquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, hoor. Kunnen we samen in het gras liggen. De sterren tellen.
Lach maar...quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Faaluser is gewoon een achterlijke randdebiel die totaal geen normen en waarden kent.
Lang bericht is lang.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Super gezellig man! Ik ben voor.
[..]
Lach maar...
[..]
Inderdaad.
[quote]quote:uote][img]htt[/quote]
[quote]p://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 15 juni 2011 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In Nederland wonen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:58 schreef Dastan het volgende:
Denken dat ik een huis in het buitenland heb.Ik woon al pauper genoeg in de Nederlanden.
denken dat wij dat gelovenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:58 schreef Dastan het volgende:
Denken dat ik een huis in het buitenland heb.Ik woon al pauper genoeg in de Nederlanden.
A mattie kom dan niet zo praten ik pak je in je kont met mn honkbalknuppel, die tevens heel hard is wagt maar wagt maarquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Negerland onderschatten.
Je vergeet 'jwz'.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
A mattie kom dan niet zo praten ik pak je in je kont met mn honkbalknuppel, die tevens heel hard is wagt maar wagt maar
Fucking geil ouwe. Wanneer?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
A mattie kom dan niet zo praten ik pak je in je kont met mn honkbalknuppel, die tevens heel hard is wagt maar wagt maar
knuppelbotsingquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als je party in je broek heb tog xdquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Fucking geil ouwe. Wanneer?
k moest gniffelenquote:
Praat geen onzin of ik kom je klappen verkopen. Dan steel ik ook een klinker. Rot op met botsen.quote:
party in mijn broek lekkere chick uitgenodigd allesquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als je party in je broek heb tog xd
i
[..]
k moest gniffelen
nou ja zegquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kk homo kk bezem kk boeler kk zemmel a mattie kom vegte dan kom dan kk homo kk
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Praat geen onzin of ik kom je klappen verkopen. Dan steel ik ook een klinker. Rot op met botsen.
kk hard ben jij srslyquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
party in mijn broek lekkere chick uitgenodigd alles
normvergaderingverslagenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:02 schreef TJV het volgende:
Wut ik lees iets over percentages onvoldoendes van bepaalde vakken, dat die in te zien zijn? Waar?
:|
Onderwijl of intussen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:02 schreef Etsu het volgende:
Ik was even bezig met iets op MSN, en ondertussen zijn we 2000 berichten verder. Doe ff normaal.
ik ben zo kk hard dat je er spontaan griep van krijgtquote:
Ik zou maandag gaan planken met jan, al mn plannenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Planking () is heel 2011.
Zie deze gevorderde gebruiker:
[ afbeelding ]
is dat het nieuwe woord ervoor?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zou maandag gaan planken met jan, al mn plannen![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik ben zo kk hard dat je er spontaan griep van krijgt
kwijlquote:
nee want ik seks nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
is dat het nieuwe woord ervoor?
Wat bazel jij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
is dat het nieuwe woord ervoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |