de waarheid moet gezegd worden eerlijkheid moet gewaardeerd worden anders klappen mensen die liegen sla ik kk hard tandjes op de grond en rapen dat ze doen lachen altijdquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat jongen zegt gwn waar het voor staat dit dat alles jonge conjooooo
[..]
kwijl
Alleen de beta-vakken? Jammer.quote:
Dat denk jij. Ik kan jouw webcam op afstand inschakelen. Geleerd van leeell.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MAAR JE ZIET ME HELEMAAL NIET HAHAHA
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat denk jij. Ik kan jouw webcam op afstand inschakelen. Geleerd van leeell.
Wat danquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wat ben ik slecht bezig vandaag
Vertelquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wat ben ik slecht bezig vandaag
stalkerquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik moest keihard grinnikenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maarja, leeell hè.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:08 schreef Ezell het volgende:
Kan je eigenlijk ook iemands webcam op afstand inschakelen en het lampje uitzetten?
Ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:08 schreef Ezell het volgende:
Kan je eigenlijk ook iemands webcam op afstand inschakelen en het lampje uitzetten?
ja, maar het lampje uitzetten nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:08 schreef Ezell het volgende:
Ja, ik heb zo'n sneltoets van leeell gekregen daarvoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:08 schreef Ezell het volgende:
kk boelerquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, ik heb zo'n sneltoets van leeell gekregen daarvoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |