Ik weet hem wel, als het om die ene van gisteren gaat. Er is daar niemand hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee. Je ken 'm niet openbaar maken trouwens. Ik weet 'm overigens ook niet meer. Anders stuur je even een dm naar Klinker, want die kon 'm wel.
Dat ken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet hem wel, als het om die ene van gisteren gaat. Er is daar niemand hoor.
Gister?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet hem wel, als het om die ene van gisteren gaat. Er is daar niemand hoor.
tl;drquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
beste studenten,
Vanmorgen stond ik startklaar (zweet op m'n voorhoofd om half negen begonnen met alles klaarzetten) met een mooie les over beschouwen (die ik al voor Hemelvaart helemaal had voorbereid en waar ik veel energie in heb gestoken), maar alleen Thomas was er. Later kwam Madhavi nog en heb ik vier studenten in het leerlandschap gevonden. Helaas waren dit te weinig mensen om de werkvormen te realiseren die ik had voorbereid. Je kunt je de teleurstelling voorstellen.
Inmiddels ben ik bijgepraat door jullie aanwezige klasgenoten en weet ik dat jullie dit keer minder tijd voor de vakdossiers hebben gekregen dan de voorgaande keren. Ik heb dit doorgegeven aan de roostermaker en het management. Volgende keer kunnen we misschien beter met z'n allen afspreken om een college te cancelen als niemand van plan is te komen, dan had ik bijvoorbeeld in die tijd wpa's kunnen doen die ik nu op mijn vrije dag moet doen.
Van een aantal van jullie heb ik keurig van te voren afbericht gekregen. Er zijn ook studenten die om andere redenen vandaag niet aanwezig waren.
Ik ga ervan uit dat iedereen morgen wel bij de laatste slb-bijeenkomst komt. Als je niet komt, laat je het dan even weten (misschien ook aan de rest van de klas in verband met afspraken rond eten en drinken)? Het weer wordt helaas niet zo geweldig, dus het zal wel een indoor-picknick worden.
Ik verheug me op jullie filmpjes!
Tot morgen en succes met alle dossiers en verslagen.
Vriendelijke groeten,
ok lolquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
beste studenten,
Vanmorgen stond ik startklaar (zweet op m'n voorhoofd om half negen begonnen met alles klaarzetten) met een mooie les over beschouwen (die ik al voor Hemelvaart helemaal had voorbereid en waar ik veel energie in heb gestoken), maar alleen Thomas was er. Later kwam Madhavi nog en heb ik vier studenten in het leerlandschap gevonden. Helaas waren dit te weinig mensen om de werkvormen te realiseren die ik had voorbereid. Je kunt je de teleurstelling voorstellen.
Inmiddels ben ik bijgepraat door jullie aanwezige klasgenoten en weet ik dat jullie dit keer minder tijd voor de vakdossiers hebben gekregen dan de voorgaande keren. Ik heb dit doorgegeven aan de roostermaker en het management. Volgende keer kunnen we misschien beter met z'n allen afspreken om een college te cancelen als niemand van plan is te komen, dan had ik bijvoorbeeld in die tijd wpa's kunnen doen die ik nu op mijn vrije dag moet doen.
Van een aantal van jullie heb ik keurig van te voren afbericht gekregen. Er zijn ook studenten die om andere redenen vandaag niet aanwezig waren.
Ik ga ervan uit dat iedereen morgen wel bij de laatste slb-bijeenkomst komt. Als je niet komt, laat je het dan even weten (misschien ook aan de rest van de klas in verband met afspraken rond eten en drinken)? Het weer wordt helaas niet zo geweldig, dus het zal wel een indoor-picknick worden.
Vriendelijke groeten,
ha ha lolquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
MIJN SLB'ER MET ZWEET OP DR VOORHOOFD.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie links een streep 'maan' en daarnaast nog een deel van de maan maar dan oranjequote:Op woensdag 15 juni 2011 23:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
zie alleen een iets oranjeren() dan normaal, maar verder niets bijzonders
Afspraken rond eten en drinken? Wtf voor kleuterschool is dit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
beste studenten,
Vriendelijke groeten,
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik zie links een streep 'maan' en daarnaast nog een deel van de maan maar dan oranje.
[ afbeelding ]
Dat zie ik nu ook.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik zie links een streep 'maan' en daarnaast nog een deel van de maan maar dan oranje.
[ afbeelding ]
morgen laatste keer SLB en toen besloten ze samen een 'afscheidsmaal' te houden oidquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Afspraken rond eten en drinken? Wtf voor kleuterschool is dit.
Mijn broek is afgezakt en mijn klomp is gebroken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
morgen laatste keer SLB en toen besloten ze samen een 'afscheidsmaal' te houden oid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij gingen bbqen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
morgen laatste keer SLB en toen besloten ze samen een 'afscheidsmaal' te houden oid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |