Er zit een sticker op mijn webcam.quote:
Thanks.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ja, maar het lampje uitzetten niet
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:09 schreef Water123 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn trio met Etsu en Kb
Paranoïdequote:Op woensdag 15 juni 2011 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Er zit een sticker op mijn webcam.
[..]
Thanks.
jonge ik pak een zaag en kom dan hier met je praatjes kom dan kom dan wagt maar jij dozijn potloodquote:
dozijn potlood, ferme teksten, die ga ik opschrijven in mijn dagboek en morgen tegen iemand zeggen als hij me beltquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jonge ik pak een zaag en kom dan hier met je praatjes kom dan kom dan wagt maar jij dozijn potlood
Nee, voorzichtig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Paranoïde? Kan je schaduw wel zien.
Haal de usb er dan uit. Of heb je een laptopquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dozijn potlood, ferme teksten, die ga ik opschrijven in mijn dagboek en morgen tegen iemand zeggen als hij me belt
Ik heb een laptop.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Haal de usb er dan uit. Of heb je een laptop?
Oké.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:11 schreef Dastan het volgende:
Alleen iemand die echt kankerlelijk is maakt zich druk om openbaar beeldmateriaal.
Wij waren toch een kwartet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:09 schreef Water123 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn trio met Etsu en Kb
O echt?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:11 schreef Dastan het volgende:
Alleen iemand die echt kankerlelijk is maakt zich druk om openbaar beeldmateriaal.
Ja, ik vind het echt niet fijn als foto's van mij hier op FOK! komen zonder toestemming.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:11 schreef Dastan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |