abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98237184
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 08:22 schreef Nielsch het volgende:
Het kan mij echt geen fuck schelen wie er president van Amerika wordt. Maar puur om StefanP te sarren, zou ik het wel lollig vinden als Obama weer wint.
Voor je het weet krijgt die jongen een hartaanval.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_98237204
Ik heb trouwens wel sympathie voor Ron Paul. Die man is echter al vrij oud en waarschijnlijk te liberaal voor de GOP backers.

Als ik daar in dat land zou mogen stemmen, zou mijn stem naar Ron Paul gaan.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2011 08:33:32 ]
pi_98237319
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 08:26 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb trouwens wel sympathie voor Ron Paul. Die man is echter al vrij oud en waarschijnlijk te liberaal voor de GOP backers.
Er is steeds meer sympathie voor Ron Paul binnen de GOP, met name aan de fiscaal conservatieve kant. Hoe het zit met de sociaal conservatieven durf ik niet te zeggen, omdat ik niet zo met die groep bekend ben.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_98237460
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 08:34 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Er is steeds meer sympathie voor Ron Paul binnen de GOP, met name aan de fiscaal conservatieve kant. Hoe het zit met de sociaal conservatieven durf ik niet te zeggen, omdat ik niet zo met die groep bekend ben.
Dat werd, gebaseerd op wat internetactiviteit, bij de vorige verkiezingen ook beweerd en viel in de echte mensen wereld toen toch flink tegen.
Gezien zijn denkbeelden maar goed ook overigens.
pi_98237584
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2011 08:43 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat werd, gebaseerd op wat internetactiviteit, bij de vorige verkiezingen ook beweerd en viel in de echte mensen wereld toen toch flink tegen.
Gezien zijn denkbeelden maar goed ook overigens.
Bij de vorige verkiezingen had hij een grote actieve aanhang, en uiteindelijk viel het allemaal idd tegen. Maar we zijn nu 3 jaar verder, en met name als het om de FED, om de goudstandaard, om de deficit, om de grote van de overheid gaat, dan biedt Ron Paul houvast. Het probleem is dat ook de Republikeinen niet te vertrouwen zijn met de overheidsfinancieen. Wat niet in het voordeel van Paul werkt is dat de tea party de afgelopen jaren erg veel druk op de GOP heeft uitgeoefend, en duidelijk heeft gemaakt dat het over moet zijn met het verspillen van geld.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_98237647
Theefeestjes en vechten tegen de bierkaai gaan wel goed samen inderdaad :P
pi_98237697
We kunnen eindeloos blijven discussieren, maar het staat gewoon vast dat Obama gaat winnen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:03:34 #58
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_98237790
Alsof dat land financieel nog te redden is, ongeacht wie er president wordt.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_98238140
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:03 schreef DustPuppy het volgende:
Financieel kan het nog best goed komen. De Amerikanen hebben nog steeds een jonge bevolking, slimme mensen, de juiste houding. Er zijn slechts een paar financiele wijzigingen nodig om het land weer op de goede weg te krijgen. Denk aan hoe Reagan het land na 4 jaar Carter weer op de rails kreeg.

Sociaal-cultureel daarentegen...
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:24:32 #60
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_98238171
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:22 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Financieel kan het nog best goed komen. De Amerikanen hebben nog steeds een jonge bevolking, slimme mensen, de juiste houding. Er zijn slechts een paar financiele wijzigingen nodig om het land weer op de goede weg te krijgen. Denk aan hoe Reagan het land na 4 jaar Carter weer op de rails kreeg.

Sociaal-cultureel daarentegen...
Alsof de VS dat allemaal zelf nog in de hand heeft. Ze zijn wat dat betreft veel te afhankelijk geworden van externe factoren.

En sociaal-cultureel? Verklaar u nader?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_98238293
Over Michele Bachmann lees ik in Nederlandstalige media, zoals hier het volgende:

quote:
Ook werd Bachmann op video opgenomen toen ze haar wenkbrauwen optrok bij een toespraak over slavernij en keek ze vreemd tijdens de jaarlijkse State of the Union. De filmpjes hiervan circuleren in tientallen varianten op YouTube.
Ik vind die beelden echter niet. Wat ik wel vind is: "She recently raised eyebrows with her comments on the nation's founding fathers and slavery.".... Misschien ligt het aan mij?
pi_98238404
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:24 schreef DustPuppy het volgende:
En sociaal-cultureel? Verklaar u nader?
Een groot probleem is dat Amerikaanse leerlingen niets meer leren op school, dat studenten zich blauw betalen aan een vaak waardeloze opleiding en dat er te veel kinderen geboren worden zonder vader, die dus zonder vader op moeten groeien bij een moeder die van food stamps leeft.
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:44:38 #63
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_98238637
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:35 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Een groot probleem is dat Amerikaanse leerlingen niets meer leren op school, dat studenten zich blauw betalen aan een vaak waardeloze opleiding en dat er te veel kinderen geboren worden zonder vader, die dus zonder vader op moeten groeien bij een moeder die van food stamps leeft.
Oftewel er is een onderklasse die niet meer te helpen is? En hoe is die ontstaan dan precies?
pi_98239068
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:44 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Oftewel er is een onderklasse die niet meer te helpen is? En hoe is die ontstaan dan precies?
Precies is lastig te omschrijven, maar in grove lijnen komt het op de Amerikaanse verzorgingsstaat (die bestaat wel degelijk) neer.
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:43:42 #65
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_98240298
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:01 schreef Lyrebird het volgende:
Precies is lastig te omschrijven, maar in grove lijnen komt het op de Amerikaanse verzorgingsstaat (die bestaat wel degelijk) neer.
Dat lijkt me vreemd, onze verzorgingsstaat is veel omvattender en wij hebben dat probleem niet in die mate, dus daar moet een belangrijke andere factor aan ten grondslag liggen.
pi_98240526
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:01 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Of het gebrek aan een verzorgingsstaat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_98240963
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Of nog steeds niet realiseren dat wanneer een theorie niet werkt, het misschien niet de schuld van de mensen, maar een probleem met de theorie is :/
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2011 @ 11:24:28 #68
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_98241696
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

http://www.usa.gov/Citizen/Topics/Benefits.shtml

Waarvan alleen al Medicare 20% van de Federal Spending was in 2008. (bron)
Carpe Libertatem
pi_98244242
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 08:34 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Fiscaal vind ik hem echt prima, en in tegenstelling tot bijna alle andere Republikeinse kandidaten vind ik hem op het sociale vlak ook goed te pruimen. Ik denk echter dat veel hardcore Teapartiers met hun afkeer van homo's, illegalen en moslims daar anders over denken.
pi_98245198
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 07:41 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het is dus gewoon een andere overheid die er nog steeds iets over blijft zeggen.
Maar er wordt niks verboden of landelijk doorgevoerd. Mensen beslissen gewoon per staat, lijkt mij prima. Als dit ingevoerd zou worden zijn er zat staten waar homo's zullen kunnen trouwen.
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2011 @ 17:07:40 #71
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98255669
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 08:57 schreef KoosVogels het volgende:
We kunnen eindeloos blijven discussieren, maar het staat gewoon vast dat Obama gaat winnen.
Van mij mag-ie, maar ik denk niet dat het vast staat dat hij weer wint. Hoe kom je daar bij? Of is het alleen maar een wens en verder nergens op gebaseerd? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2011 @ 17:15:13 #72
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98255999
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:03 schreef DustPuppy het volgende:
Waarschijnlijk niet. Amerika is 50 jaar lang lui en arrogant geweest en heeft nog niet de moeite genomen even in de achteruitkijkspiegel te kijken hoe ze werden ingehaald door Azië.

Ik herinner me nog hun slogan uit de jaren 90: Hungry? Eat your foreign car!.
En ze hebben niets bijgeleerd.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_98256589
quote:
15s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:29 schreef zuiderbuur het volgende:
Over Michele Bachmann lees ik in Nederlandstalige media, zoals hier het volgende:

[..]

Ik vind die beelden echter niet. Wat ik wel vind is: "She recently raised eyebrows with her comments on the nation's founding fathers and slavery.".... Misschien ligt het aan mij?
Bedoel je deze?

The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_98257405
Ron Paul lijkt op Frans Weisglas, zo valt me nu ineens op.
pi_98257902
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:43 schreef Nautilus. het volgende:
Ron Paul lijkt op Frans Weisglas, zo valt me nu ineens op.
:D Ja dat klopt wel een beetje.

En een marginale rol buiten het centrale politieke spel spelen gaat ze ook beiden aardig af.
pi_98273835
quote:
Inderdaad, maar sommige Nederlandstalige media hebben er kritiek op haar eigen gelaatsuitdrukkingen van gemaakt. Vreemd.
pi_98273936
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:08 schreef zuiderbuur het volgende:

[..]

Inderdaad, maar sommige Nederlandstalige media hebben er kritiek op haar eigen gelaatsuitdrukkingen van gemaakt. Vreemd.
Volgens mij is dat gewoon een domme vertalingsfout van de 'raised eyebrows'-uitdrukking die vrij normaal is in de Engelse taal.
pi_98274609
De strijd gaat eigenlijk altijd wel tussen de Democraten en Republikeinen. En ik hou van polls, dus hierbij alvast een voorbarige poll met (mogelijke) kandidaten. Wie wordt de Republikeinse tegenstander van Obama?! :Y)

Poll: Wie wordt de 'tegenstander' van Obama?
Herman Cain
Mitt Romney
Michele Bachmann
Ron Paul
Newt Gingrich
Rick Santorum
Sarah Palin
Tim Pawlenty
Rudy Giuliani
Iemand anders, namelijk...
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_98274966
Ik hou het op Mitt.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 01:04:00 #80
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98278780
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Fiscaal vind ik hem echt prima, en in tegenstelling tot bijna alle andere Republikeinse kandidaten vind ik hem op het sociale vlak ook goed te pruimen. Ik denk echter dat veel hardcore Teapartiers met hun afkeer van homo's, illegalen en moslims daar anders over denken.
Laat alsjeblieft geen aanhanger van de Tea Party winnen.
Dan heb ik nog liever een 'normale' Republikein als president.

En Obama heeft misschien niet alle verwachtingen kunnen waarmaken, maar dat was ook vrijwel onmogelijk.
Ik vind dat hij het best goed heeft gedaan. En hij heeft er een nieuw zorgstelsel doorgekregen, wat de presidenten voor hem niet was gelukt.
Mensen hadden te hoge verwachtigen van hem, die hij gewoonweg niet kon waarmaken.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_98279850
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 01:04 schreef Madame_Paon het volgende:
En hij heeft er een nieuw zorgstelsel doorgekregen, wat de presidenten voor hem niet was gelukt.
Dat zorgstelsel is er dmv een ton aan papier dat door niemand gelezen kon worden keihard doorgedrukt, met alle gevolgen van dien. Het is een groot fiasco. Niemand wil nog iets met dat zorgstelsel te maken hebben - supporters van Obama krijgen waivers om niet mee te hoeven doen en ook de Democraten realiseren zich dat Obamacare een blok aan hun been is.

Een zorgstelsel dat werkt zou prima zijn geweest, maar dit werkt niet.

quote:
Mensen hadden te hoge verwachtigen van hem, die hij gewoonweg niet kon waarmaken.

Het gezever van Obama zelf kan daar iets mee te maken hebben gehad, maar ook het gebrek aan kritiek in de pers. De man had voordat hij naar Washington kwam nog niets laten zien, dus het zou vreemd zijn geweest als er echt iets was uitgekomen. Maar ook hier in POL blijft de verafgoding aanwezig. Komt natuurlijk omdat bijna iedereen hier een bloedhekel aan de Republikeinen heeft, maar om dan zo blind te blijven voor de feiten...
  vrijdag 17 juni 2011 @ 01:46:30 #82
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98279908
Weet je wat pas naïef is? Denken dat de situatie ook maar een haar beter zou zijn geweest als McCain president zou zijn geworden.
Ik durf te wedden dat het land dan alleen maar in nog meer problemen zou zitten.

En grote beloften ... dat is campagne voeren. Mensen zouden inminddels moeten weten dat de grote beloften die de politici tijdens hun campagne maken, nooit allemaal waargemaakt kunnen worden.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_98280007
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 01:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Weet je wat pas naïef is? Denken dat de situatie ook maar een haar beter zou zijn geweest als McCain president zou zijn geworden.
Ik durf te wedden dat het land dan alleen maar in nog meer problemen zou zitten.
Je weet het niet, je hebt er geen bewijs voor - holle wooden.

quote:
En grote beloften ... dat is campagne voeren. Mensen zouden inminddels moeten weten dat de grote beloften die de politici tijdens hun campagne maken, nooit allemaal waargemaakt kunnen worden.
Prima, maar die man is na 4 jaar liegen en bedriegen binnenkort wel weer verkiesbaar. Tijd om 'm daar op af te rekenen.
pi_98282177
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 01:43 schreef Lyrebird het volgende:Maar ook hier in POL blijft de verafgoding aanwezig. Komt natuurlijk omdat bijna iedereen hier een bloedhekel aan de Republikeinen heeft, maar om dan zo blind te blijven voor de feiten...
Is dit ook niet gewoon vooral heel erg jouw gekleurde perceptie van de gang van zaken? Volgens mij valt dit nogal mee namelijk. Je lijkt op dit vlak wel heel erg op een BNW-klantje die er van overtuigd is dat we allemaal zullen sterven door de kernramp in Japan...
  vrijdag 17 juni 2011 @ 08:29:11 #85
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_98282373
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 01:53 schreef Lyrebird het volgende:
Prima, maar die man is na 4 jaar liegen en bedriegen binnenkort wel weer verkiesbaar. Tijd om 'm daar op af te rekenen.
Als je daar consequent in blijft kun je geen enkele president langer dan één termijn laten zitten.
pi_98282654
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 01:53 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Je weet het niet, je hebt er geen bewijs voor - holle wooden.
Pallin nooit meer een beetje gevolgd?
pi_98287230
Ik vind Ron Paul wel een sympathieke en eerlijke man, goede standpunten op met name economisch gebied (en ook in zaken als de oorlog in Irak en het Amerikaanse drugsbeleid), alleen qua persoonlijke vrijheden soms wat te conservatief (o.a. pro-life). Een echte goede kans zie ik hem niet maken, maar dat zal de tijd wel uitwijzen.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 17:24:51 #88
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_98300583
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 01:43 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Dat zorgstelsel is er dmv een ton aan papier dat door niemand gelezen kon worden keihard doorgedrukt, met alle gevolgen van dien. Het is een groot fiasco. Niemand wil nog iets met dat zorgstelsel te maken hebben - supporters van Obama krijgen waivers om niet mee te hoeven doen en ook de Democraten realiseren zich dat Obamacare een blok aan hun been is.
Wat een frustratie en holle frasen.

Ja, het wetsvoorstel bestond uit veel woorden, nou, wat een fiasco! En hoe kan het al een fiasco zijn wanneer het meerendeel van de wetgeving pas de komende jaren wordt ingevoerd? Je bent gewoon op een partijdige manier tegen omdat het door een Democraat is gebracht, ik vermoed dat je wel andere woorden hebt gehad over de hervormingen van Romney in MA.

Feit is dat het kostenbesparingen met zich gaat meebrengen, waarbij de Republikeinen speciaal een uitzondering hebben gemaakt in hun belofte om geen wetten aan te nemen die de staatsschuld doet toenemen:

quote:
The new Republican rules will say that no bills can pass if they add to the deficit, but Republicans are making an exception to their own rules for the repeal bill.

http://www.politico.com/n(...)1.html#ixzz1AIkqgmcv
:')

Verder neemt het de idote 'pre-existing condition' weg en maakt het de zorg betaalbaarder voor de lagere inkomens. Ja, fiasco, blok aan het been, en whatever. :{w
Géén kloon van tvlxd!
pi_98325032
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 17:24 schreef Montov het volgende:

[..]

Wat een frustratie en holle frasen.
Je bent dus van mening dat de supporters van Obama, zoals de vakbonden, geen waivers voor Obamcare gekregen hebben?

quote:
Ja, het wetsvoorstel bestond uit veel woorden, nou, wat een fiasco!
Dat lees je verkeerd. Het is geen fiasco omdat het uit veel woorden bestond, maar omdat nu al blijkt dat eigenlijk niemand (op een paar verdwaalden Nederlanders na) Obamacare nog ziet zitten.

quote:
En hoe kan het al een fiasco zijn wanneer het meerendeel van de wetgeving pas de komende jaren wordt ingevoerd?
Als men dacht dat Obamacare een succes zou worden, dan zou men er graag voor tekenen. Maar dat gebeurt niet. Steeds meer instellingen hebben een uitzonderingspositie aangevraagd.

Alhoewel de werkeloosheid de afgelopen maanden is gestegen, is er een bedrijf dat juist veel banen heeft gecreerd: McDonalds. Zij hebben een waiver gekregen om niet aan Obamacare te hoeven meedoen. Dat neemt onzekerheid weg, en daardoor kunnen zij meer mensen inhuren.

quote:
Je bent gewoon op een partijdige manier tegen omdat het door een Democraat is gebracht, ik vermoed dat je wel andere woorden hebt gehad over de hervormingen van Romney in MA.
Ik ben zeker partijdig, maar wel eerlijk. Als je mij een beetje kent, dan had je geweten dat ik Romneycare ook drie keer niets vind.

quote:
Feit is dat het kostenbesparingen met zich gaat meebrengen, waarbij de Republikeinen speciaal een uitzondering hebben gemaakt in hun belofte om geen wetten aan te nemen die de staatsschuld doet toenemen:
Right. Dat zijn sprookjes - je kunt er vergif op innemen dat die kostenbesparingen lucht zijn - ook met Obamacare zullen de kosten de pan uitrijzen.
pi_98361548
Of je nu voor of tegen Obama bent, de Republikeinen zullen met een hele goede kandidaat op de proppen moeten komen, om te voorkomen dat Obama aan een tweede termijn begint.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zondag 19 juni 2011 @ 11:48:24 #91
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_98364792
Ik moet toch wel lachen om de OP.

Alvin Greene heeft serieus gezinspeeld op een run?

Dat is toch die zo goed als geestelijk verstandelijk gehandicapte Democratische Senaatskandidaat die waarschijnlijk alleen genomineerd vanwege het open karakter van de primary waardoor ook sneaky Republikeinen met een gevoel voor humor konden stemmen?
pi_98366454
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:46 schreef StefanP het volgende:
-knip-
"minachting voor het leger?"

Dat is daar juist overgewaardeerd tot het maximale
pi_98377865
De speech van Obama (Alias Reggie Brown) aan de Republikeinen was briljant en de grapdichtheid was zo groot dat ze hem maar snel voortijdig van het podium hebben verwijderd.

Stukjes van de speech kun je nog bekijken in het filmpje geplaatst bij dit artikel zolang het nog beschikbaar is tenminste. Ook ik kan niet alles perfect vertalen of mis de achtergrond om het helemaal te plaatsen, maar ik heb een paar quotes hieronder neergeschreven:

http://www.telegraaf.nl/b(...)eestje__.html?p=18,2

“It’s great to be back in New Orleans, is it hot outside or is it Al Gore?”

“I thank the Chairman of the National Republican Committee for all that you do”. “What is it exactly that you do?”

“That name sounds a bit “fishy”. Can someone call Donald Trump and verify birth certificate ?”

“I love vacations, [...] we took a relaxing vacation in the state of my birth Hawaii”. “Or as the Tea Party still calls it “Kenya””

“The state of our Union is not good. Unemployment is quickly rising, people are being forced from their homes”. “I feel their pain as in 2 years that could be me”.

“The truth is that we need to build tunnels and bridges”. “In that way people have something to live under”

Dan wordt de stemming unrustig als “Obama” de champagne aanroert......

“You are all looking for someone to challenge me in 2012, so how is that going for you ?”

“Mitt Romney, he might make a great president with his first lady, his second lady, his third lady...”

“Donald Trump, he decided to run independently”. “But the only thing running independent from Donald is his hair”

Er zitten nog veel meer grappen bij, geweldig gedaan want ik hou van dit soort humor. Helaas voortijdig afgebroken. Ik hoop dat ie een keertje naar Nederland komt om deze Obama act te doen.
  zondag 19 juni 2011 @ 22:19:46 #94
344562 Oda_Nobunaga
haters gonna hate
pi_98390195
Ik zie het over een jaar wel gebeuren dat Romney de Republikeinse kandidaat is, met T-Paw als vice-candidate. Aangezien Pawlenty het nogal in z'n broek deed tegenover Romney bij de debatten laatst, lijkt het wel of hij vooral aan zijn goede kant wil blijven.

Ron Paul maakt geen kans omdat hij niet echt bij de establishment hoort.
I'm sorry Kyru - But this burrito is-a too derricious!
  maandag 20 juni 2011 @ 04:14:59 #95
20758 Stringer
You have a nice day
pi_98400284
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:52 schreef Arjan4all het volgende:
De speech van Obama (Alias Reggie Brown) aan de Republikeinen was briljant en de grapdichtheid was zo groot dat ze hem maar snel voortijdig van het podium hebben verwijderd.

Stukjes van de speech kun je nog bekijken in het filmpje geplaatst bij dit artikel zolang het nog beschikbaar is tenminste. Ook ik kan niet alles perfect vertalen of mis de achtergrond om het helemaal te plaatsen, maar ik heb een paar quotes hieronder neergeschreven:

http://www.telegraaf.nl/b(...)eestje__.html?p=18,2

“It’s great to be back in New Orleans, is it hot outside or is it Al Gore?”

“I thank the Chairman of the National Republican Committee for all that you do”. “What is it exactly that you do?”

“That name sounds a bit “fishy”. Can someone call Donald Trump and verify birth certificate ?”

“I love vacations, [...] we took a relaxing vacation in the state of my birth Hawaii”. “Or as the Tea Party still calls it “Kenya””

“The state of our Union is not good. Unemployment is quickly rising, people are being forced from their homes”. “I feel their pain as in 2 years that could be me”.

“The truth is that we need to build tunnels and bridges”. “In that way people have something to live under”

Dan wordt de stemming unrustig als “Obama” de champagne aanroert......

“You are all looking for someone to challenge me in 2012, so how is that going for you ?”

“Mitt Romney, he might make a great president with his first lady, his second lady, his third lady...”

“Donald Trump, he decided to run independently”. “But the only thing running independent from Donald is his hair”

Er zitten nog veel meer grappen bij, geweldig gedaan want ik hou van dit soort humor. Helaas voortijdig afgebroken. Ik hoop dat ie een keertje naar Nederland komt om deze Obama act te doen.
Nice, de volledige act is iets minder geslaagd imo, oa de plaatjes. Maar wel entertaining..

[ Bericht 1% gewijzigd door Stringer op 20-06-2011 04:53:35 ]
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
  vrijdag 24 juni 2011 @ 03:49:15 #96
46960 StefanP
polemicist
pi_98592317
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 05:37 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

De schulden zijn nog nooit zo hoog geweest, omdat de vorige presidenten, en dan bedoel ik vooral Bush Jr., het nodig vonden miljarden te besteden aan oorlogen.
Het is echt het toppunt van domheid om Obama daar de schuld van te geven.
Obama de schuld geven van de economische crisis. :')
De kosten van die oorlogen zijn een druppel op een gloeiende plaat van het begrotingstekort. Heb je enig idee wat medicare, medicaid en andere linkse programma's kosten, en hoe die kosten exponentieel toenemen de komende jaren? Natuurlijk niet, want dwazen als jij laten de feiten natuurlijk niet in hun weg staan en blaten hun lachwekkende "HET IS BUSH Z'N SCHULD!" nog steeds rond.

quote:
De economische crisis was al duidelijk bezig in 2008 (in de VS zelfs als in 2007), en Obama werd pas president in 2009.
Heeft hij soms magische krachten? :')
Oh, je bedoelt sinds de democraten het congres overnamen in 2006? Goh, hoe toevallig! Om maar niet te spreken over de achterliggende reden van de recessie: de community reinvestment act, een prachtig democratisch programma om de banken te dwingen elk "slachtoffer" van het walgelijke kapitalisme een hypotheek te geven. Social engineering werkt namelijk zo goed...

[ Bericht 3% gewijzigd door StefanP op 24-06-2011 04:02:43 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 24 juni 2011 @ 03:51:53 #97
46960 StefanP
polemicist
pi_98592332
quote:
9s.gif Op donderdag 16 juni 2011 08:24 schreef du_ke het volgende:

[..]

Voor je het weet krijgt die jongen een hartaanval.
Dat is het enige soort reply waar jouw soort tot in staat is. Topic op topic. Lachwekkende persoonlijke aanvallen en pogingen om je tegenstander zwart te maken, in de marge te plaatsen, e.d.

Wanneer het op feiten en debatteren aankomt, heb je geen poot om op te staan.

Zielepietjes.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_98595642
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 03:51 schreef StefanP het volgende:

[..]

Dat is het enige soort reply waar jouw soort tot in staat is. Topic op topic. Lachwekkende persoonlijke aanvallen en pogingen om je tegenstander zwart te maken, in de marge te plaatsen, e.d.

Wanneer het op feiten en debatteren aankomt, heb je geen poot om op te staan.

Zielepietjes.
Gelukkig maak je jezelf helemaal niet schuldig aan dergelijke praktijken :')

Ik zal even uit de bijbel citeren, wat je toch zal moeten aanspreken:

Mattheus 7:

1 Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.
2 Want met welk oordeel gij oordeelt, zult gij geoordeeld worden; en met welke mate gij meet, zal u wedergemeten worden.
3 En wat ziet gij den splinter, die in het oog uws broeders is, maar den balk, die in uw oog is, merkt gij niet?
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:25:26 #99
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_98597942
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 03:49 schreef StefanP het volgende:

De kosten van die oorlogen zijn een druppel op een gloeiende plaat van het begrotingstekort. Heb je enig idee wat medicare, medicaid en andere linkse programma's kosten, en hoe die kosten exponentieel toenemen de komende jaren? Natuurlijk niet, want dwazen als jij laten de feiten natuurlijk niet in hun weg staan en blaten hun lachwekkende "HET IS BUSH Z'N SCHULD!" nog steeds rond.
Daarom moest er een nieuw zorgsysteem komen, want de oude was niet te betalen. Het slechtste systeem in de Westerse wereld, hoogste kosten en meeste onverzekerden.

Dankzij Bush wordt er veel minder belasting geheven. Als ze de tax cuts zouden weghalen zou het probleem een stuk minder erg worden.

Het grootste probleem is dat er een cultuur is in Amerika dat belastingen altijd verlaagd moeten worden, maar dat er geen vermindering van uitgaven tegenover staat. Het is pure populisme. Obama is vrij extreem in het verhogen van de staatsschuld door de bail-outs en stimulus packages. Het is maar de vraag of dat effect zal hebben. Naast Obama waren het vooral Republikeinen die de staatsschuld hebben doen oplopen.
pi_98606804
Denk je niet dat het laten verlopen van de tax cuts had geleid tot een enorme belastingverhoging, waardoor de economie nog harder was gaan sputteren?

Overigens zou ook ik dat liever zien dan het enorme overheidstekort (43 cent van ieder dollar die wordt uitgegeven) dat de VS nu hebben. Beter dat mensen het meteen in hun portomonee voelen - dan stemmen ze ook navenant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')