quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
quote:Rapid_Razor_Bob Lowlands Festival
Vanavond worden bij MetMichiel en 3VOOR12 Radio op #3FM twee erg stoere namen voor Club LLow bekendgemaakt! http://bit.ly/ihiOXz #LL11
Ja. Na Pinkpop, dus dat kan niet lang meer duren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:46 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Krijgt LL dit jaar geen tijdelijk forum zoals voorgaande jaren...?
Stond net op Twitter dat er vanavond 2 namen bekend gemaakt worden...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:46 schreef TWP het volgende:
Ja, kom maar op met de namen. ZIT TE WACHTEN JA.
Hoe komen we er eigenlijk bij dat er vandaag wat bekend wordt gemaakt?
Ja, twee namen voor Club LLow.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:48 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Stond net op Twitter dat er vanavond 2 namen bekend gemaakt worden...
Ik hoor Graffiti6 op 3FM en zit steeds harder te hopen dat ze ook naar LL komen!
Geen ideequote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:25 schreef Bol_Wan het volgende:
Staan de Club Llow namen niet ook sowieso op LL?
Hahaha, inderdaad, de diva's! Ik zat heel hard te hopen dat ze naar LL zouden komen, maar daar ben ik toch vanaf gestapt na de beelden van PP te hebben gezien...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:29 schreef bibliophile het volgende:
ik heb 4 nummers teruggekeken van coldplay op pinkpop en ik vond het juist tof!
vind het een van de weinige internationale bands die live beter is dan op cd (van wat ik gezien heb), maar gewoon geen festivalband meer, ze zijn er te groot en inderdaad duur voor.
maar ik denk dat ik een van de weinigen ben hier die dat denkt![]()
over KOL ben ik het wel met je eens, de diva's
Ik zit midden in een verhuizing dus heb nog niet heel veel tijd gehad om zin te hebben in LL, maar toen ik de beelden van PP zag begon het inderdaad wel weer te kriebelen. Dat heerlijke festival gevoel...!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:42 schreef kikoooooo het volgende:
Pinkpop was geweldig. Nu alleen nog maar extra zin in Lowlands
http://twitter.com/#!/Lowlands_2011quote:Lowlands_2011
Hurts, een van de hoogtepunten van #pp11 heeft kansen op #LL11: 18 aug in Oostenrijk, 20 en 21 aug op V Festival
Editors heb ik nog nooit gezien, ik zou er naartoe gaanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:20 schreef Fuszy het volgende:
Er bestaat trouwens wel een kans dat Editors weer op Lowlands staan. Ze zijn volgens mij nu bezig met een nieuwe plaat en ze hebben al wel een aantal festivals gepland. Er zit nu een groot gat tussen het optreden op 12 augustus in Hamburg en het volgende optreden dat op 15 oktober gepland staat in Mexico.
Voor mij zou het fantastisch zijn mochten ze op Lowlands staan, maar wat ik hier heb gemerkt is dat veel mensen ze te vaak op een festival hebben gezien.
Idem!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Editors heb ik nog nooit gezien, ik zou er naartoe gaan.
Aan dat twitteraccount heb je alleen geen flikkerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:02 schreef Fuszy het volgende:
Daarnaast zou Hurts ook nog een kanshebber kunnen zijn op de vrijdag volgens:
[..]
http://twitter.com/#!/Lowlands_2011
Het is geen officieel twitteraccount van de grote mannen van Lowlands, maar aan de hand van de dagen die Hurts spelen, zou je eventueel kunnen afleiden wie de kanshebbers zijn. Het is nog altijd afwachten waar Rapid Razor Bob mee komtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Aan dat twitteraccount heb je alleen geen flikker.
Waarom niet? Geruchten zijn toch altijd leuk? :-)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Aan dat twitteraccount heb je alleen geen flikker.
lol, diva'squote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:29 schreef bibliophile het volgende:
over KOL ben ik het wel met je eens, de diva's
In dit geval wel, maar zeker in het verleden was het vaak nergens op gebaseerd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is geen officieel twitteraccount van de grote mannen van Lowlands, maar aan de hand van de dagen die Hurts spelen, zou je eventueel kunnen afleiden wie de kanshebbers zijn. Het is nog altijd afwachten waar Rapid Razor Bob mee komt
http://www.lowlands.nl/#nieuwsbericht_750quote:WinLoserWin een Paradiso-tent!
Langzaam kunnen de poorten van 'A Campingflight to Lowlands Paradise 2011' op een kiertje. Want nu het pinksterweekeinde voorbij is, is het aftellen geblazen! Tijd om alvast voorzichtig door dat kiertje te koekeloeren en te fantaseren over al die hoogtepunten die straks gaan komen. En jawel, dan wordt het ook eens tijd om na te gaan denken over de voorbereidende zaken. Het fixen van een tentje is daarbij wel zo handig en Paradiso helpt je daarbij graag op weg. Want deze WinLoserWin kun je in plaats van gastenlijstplekken voor te gekke concerten, een exclusief Paradiso-tentje winnen! Check de Llowlife om te ontdekken wat je moet doen voor het winnen van deze tent die in slechts 2 seconden is op te zetten!
Was dat niet het twitter account dat in hoofdletters aannames publiceerde? Ik kan me vaag iets herinneren over zo'n account.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
In dit geval wel, maar zeker in het verleden was het vaak nergens op gebaseerd.
Ik heb ze drie keer gezien, maar ze mogen blijven komen van mequote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:20 schreef Fuszy het volgende:
Er bestaat trouwens wel een kans dat Editors weer op Lowlands staan. Ze zijn volgens mij nu bezig met een nieuwe plaat en ze hebben al wel een aantal festivals gepland. Er zit nu een groot gat tussen het optreden op 12 augustus in Hamburg en het volgende optreden dat op 15 oktober gepland staat in Mexico.
Voor mij zou het fantastisch zijn mochten ze op Lowlands staan, maar wat ik hier heb gemerkt is dat veel mensen ze te vaak op een festival hebben gezien.
Volgens mij wel inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was dat niet het twitter account dat in hoofdletters aannames publiceerde? Ik kan me vaag iets herinneren over zo'n account.
Goed interview! Wel jammer dat ik SP niet heb gezien als ik dat zo hoor.quote:
Mumford&Sons*quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Goed interview! Wel jammer dat ik SP niet heb gezien als ik dat zo hoor.
Deze is ook mooi.quote:
twitter:Lowlands_2011 twitterde op maandag 28-03-2011 om 14:35:07Arcade Fire komt 29 augustus in de HMH, Amsterdam. Wie weet daarom ook op Lowlands 2011 als afsluiter in de Alpha tent ?!#LL11 reageer retweet
twitter:Lowlands_2011 twitterde op maandag 28-03-2011 om 15:06:17Arcade Fire in de HMH... normaal gezien zullen ze dan niet op Lowlands komen, aangezien het een 'headliner' is...#jammer#LL11 reageer retweet
Hij is wel goed in open deuren intrappen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Deze is ook mooi.twitter:Lowlands_2011 twitterde op maandag 28-03-2011 om 14:35:07Arcade Fire komt 29 augustus in de HMH, Amsterdam. Wie weet daarom ook op Lowlands 2011 als afsluiter in de Alpha tent ?!#LL11 reageer retweet
twitter:Lowlands_2011 twitterde op maandag 28-03-2011 om 15:06:17Arcade Fire in de HMH... normaal gezien zullen ze dan niet op Lowlands komen, aangezien het een 'headliner' is...#jammer#LL11 reageer retweet
twitter:Lowlands_2011 twitterde op donderdag 09-06-2011 om 13:42:57Rapid_Razor_Bob "ik heb zin in wat techno...." --> Zo misschien nieuwe officiële techno namen voor Lowlands?!#LL11 reageer retweet
Elbow vind ik juist een fantastische band om op Lowlands te staan. Ik niet dat zo'n band op Pinkpop of Lowlands zou misstaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:19 schreef Blinker het volgende:
Elbow vind ik nou echt een Pinkpop band..
Goede muziek om op de dijk een dutje te doenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Elbow vind ik juist een fantastische band om op Lowlands te staan. Ik niet dat zo'n band op Pinkpop of Lowlands zou misstaan.
Iedereen heeft een andere smaak en ik denk dat er tijdens Elbow vast nog wel een ander leuk optreden plaats zal vinden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:25 schreef Blinker het volgende:
[..]
Goede muziek om op de dijk een dutje te doen
Stond Graffiti6 er afgelopen jaar niet ook al?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:06 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe de namen voor LL nog wel vind tegen vallen... Er zit nog niet echt iets tussen waar ik super enthousiast van word. Ik hoop dat Graffiti6 komt, wat ik van hun zag op Pinkpop vond ik briljant! En ik hoopte eerst nog op Kings of Leon, maar jezus zeg! Wat een chagrijnig zooitje is dat!
Een jaar zonder Editors op een groot Nederlands festival zou ook wel raar zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:20 schreef Fuszy het volgende:
staat er inquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:38 schreef rubbereend het volgende:
Katinka Polderman mag erbij in de OP in het rijtje artiesten, weet niet voor welke dag
quote:[..]
Stond Graffiti6 er afgelopen jaar niet ook al?
quote:
dat dusquote:
Een undercover mod, wat is deze!?quote:
Nee, gewoon even instellen dat je oudere topics wil zien.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:56 schreef julian6 het volgende:
Zijn alle topics van vorig jaar nu verdwenen?
Dat dus, meer/minder topics staat erquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:02 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Lowlands 2011
Dan net boven de onderste advertentie.
dat zag ik, maar dan moet je een periode selecteren ofzo. Kan het niet gewoon weer zoals eerst zijn?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat dus, meer/minder topics staat er
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 95% gewijzigd door Sack_Blabbath op 14-06-2011 22:44:35 ]
geef je moeder mijn complimentenquote:
en daarna nooit meer wat zeggen in deze reeks zekerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:40 schreef Trigalti het volgende:
Wil iemand mij bij het lijstje zetten?
3e jaar dit jaar, wederom zin in!
Lowlands_2011 is elk mogelijke artiest aan het twitteren die een plek vrij heeft tijdens Lowlands.twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op dinsdag 14-06-2011 om 22:28:06@Lowlands_2011 He knul, waarom post je niet gewoon álle artiesten die tijdens#LL11 niets hebben staan. Benny Bennassi: laat me niet lachen reageer retweet
niks mis met benny bennassiquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:42 schreef Fuszy het volgende:
lolLowlands_2011 is elk mogelijke artiest aan het twitteren die een plek vrij heeft tijdens Lowlands.twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op dinsdag 14-06-2011 om 22:28:06@Lowlands_2011 He knul, waarom post je niet gewoon álle artiesten die tijdens#LL11 niets hebben staan. Benny Bennassi: laat me niet lachen reageer retweet
Zullen we samen gaan spacen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:40 schreef julian6 het volgende:
[..]
en daarna nooit meer wat zeggen in deze reeks zeker
Oh jawel hoor, check voorgaande jaren maarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:40 schreef julian6 het volgende:
[..]
en daarna nooit meer wat zeggen in deze reeks zeker
Dan is het okquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:47 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, check voorgaande jaren maar
Dan zal Pirania straks wel weer zwetend en kreunend binnen komen stormen om je aan het lijstje toe te voegen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:40 schreef Trigalti het volgende:
Wil iemand mij bij het lijstje zetten?
3e jaar dit jaar, wederom zin in!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:49 schreef TWP het volgende:
[..]
Dan zal Pirania straks wel weer zwetend en kreunend binnen komen stormen om je aan het lijstje toe te voegen.
Naar de klote.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:52 schreef Trigalti het volgende:
Door deze topics heb ik opeens heel veel zin erheen te gaan.
Zwetend wel ja, net 5KM hardgelopenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:49 schreef TWP het volgende:
[..]
Dan zal Pirania straks wel weer zwetend en kreunend binnen komen stormen om je aan het lijstje toe te voegen.
Perfect weertje ervoor. Hoe lang deed je erover?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zwetend wel ja, net 5KM hardgelopen.
Fuck Rapid Razor Bob, wij willen wel Benny Bennassiquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:42 schreef Fuszy het volgende:
lolLowlands_2011 is elk mogelijke artiest aan het twitteren die een plek vrij heeft tijdens Lowlands.twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op dinsdag 14-06-2011 om 22:28:06@Lowlands_2011 He knul, waarom post je niet gewoon álle artiesten die tijdens#LL11 niets hebben staan. Benny Bennassi: laat me niet lachen reageer retweet
Ik was eerderquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Fuck Rapid Razor Bob, wij willen wel Benny Bennassi
27 minuten. Gemiddelde snelheid van 10.5KM/u met een uitschieter naar 10.5. Hartslag piekte op 179bpm en was gemiddeld 164quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef TWP het volgende:
[..]
Perfect weertje ervoor. Hoe lang deed je erover?
Waar dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik was eerder![]()
Benny Bennassi zou overigens wel tof zijn hoor
Gemiddeld 10,5 met uitschieter naar 10,5?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
27 minuten. Gemiddelde snelheid van 10.5KM/u met een uitschieter naar 10.5. Hartslag piekte op 179bpm en was gemiddeld 164.
Netjes. 5 kilometer is ook echt een heerlijke afstand om te lopen vind ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
27 minuten. Gemiddelde snelheid van 10.5KM/u met een uitschieter naar 10.5. Hartslag piekte op 179bpm en was gemiddeld 164.
Uitschieter naar 19.5*quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:58 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Gemiddeld 10,5 met uitschieter naar 10,5?
Preciesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:58 schreef TWP het volgende:
[..]
Netjes. 5 kilometer is ook echt een heerlijke afstand om te lopen vind ik.
Gebruik termen als "uit betrouwbare bron" of "CANCER BATS BEVESTIGD ZICHZELF TIJDENS CONCERT". Bij die gasten werkt dat meteen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:06 schreef vault_tec het volgende:
Misschien dat jullie mij kunnen helpen... Hoe kan ik lowlands 2011 op twitter zo ver krijgt dat hij cancer bats "bekend maakt"?
http://cancerbats.com/tourdates/
Zeg dat Sack Blabla van fok het zegt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:07 schreef TWP het volgende:
[..]
Gebruik termen als "uit betrouwbare bron" of "CANCER BATS BEVESTIGD ZICHZELF TIJDENS CONCERT". Bij die gasten werkt dat meteen.
Zo'n gevoel had ik al.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:06 schreef Blinker het volgende:
Volgens Razor Bob worden er vanavond geen nieuwe namen meer verklapt.
Kanker bats?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:06 schreef vault_tec het volgende:
Misschien dat jullie mij kunnen helpen... Hoe kan ik lowlands 2011 op twitter zo ver krijgt dat hij cancer bats "bekend maakt"?
http://cancerbats.com/tourdates/
Dan wacht ik wel tot na het concert in utrecht, thanks.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:07 schreef TWP het volgende:
[..]
Gebruik termen als "uit betrouwbare bron" of "CANCER BATS BEVESTIGD ZICHZELF TIJDENS CONCERT". Bij die gasten werkt dat meteen.
Is er wel iets bekend gemaakt dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:06 schreef Blinker het volgende:
Volgens Razor Bob worden er vanavond geen nieuwe namen meer verklapt.
quote:
--> NBquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:26 schreef N-E-R-D het volgende:
LOOOOOOOOOOOOOWWWWWWLLLLLLLLLLLLLANDs
Lekker baggeren in LWL
zooeyquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:26 schreef N-E-R-D het volgende:
LOOOOOOOOOOOOOWWWWWWLLLLLLLLLLLLLANDs
Lekker baggeren in LWL
Mexicaantje.quote:
ga naar stormfrontquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:23 schreef Dalando het volgende:
WAAROM WEL EEN SUBFORUM VOOR LOWLANDS MAAR NIET VOOR DEFQON? HMM?
Neh, nooit behoefte gehad aan seks op Lowlands.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:03 schreef friekin_ het volgende:
Nog steeds zin in Lowlandsseks en ontbijtje met krant.
Ontbijtje met bier dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:19 schreef Haunter het volgende:
[..]
Neh, nooit behoefte gehad aan seks op Lowlands.
Dat zou de veiligheid van onze users niet garanderen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:23 schreef Dalando het volgende:
WAAROM WEL EEN SUBFORUM VOOR LOWLANDS MAAR NIET VOOR DEFQON? HMM?
Als je goed hebt geknald in de Bravo/X-ray, zal hij ongetwijfeld lief in je oor spinnen of schattig piepen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:52 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Ach ja, een lief klein katertje. Die dan oorverdovend in je oor spint...
Klinkt wel grappigtwitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 15-06-2011 om 12:34:53Zelf je fruitkistchello, koekblikviool of saladeschaalbanjo in elkaar knutslen? Kom naar de Goslinktent! http://bit.ly/jM90b1#LL11 reageer retweet
Nice!quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:10 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Goslinktent
Er zijn straks weer genoeg spannende, (te) gekke en gezellige artificiële fratsen om tegen het lijf te lopen in de Flevopolder. Zo ook de Goslinktent. In deze recyclefabriek worden van materialen waarvan je het nooit zou verwachten, instrumenten geknutseld. Kom vooral eens kijken of maak onder (bege)leiding van Harm Goslink Kuiper je eigen fruitkistcello, koekblikviool, visolieblikgitaar of saladeschaalbanjo. Tussen het klussen door geven diverse Lowlandsacts en uiteraard Harm zelf zo af en toe een superintiem en spontaan optreden ten beste, natuurlijk mét die sprookjesinstrumenten. Hollen, homies!
http://www.lowlands.nl/#nieuwsbericht_748
Hij stond er een paar jaar geleden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:36 schreef Trigalti het volgende:
Ik zou Beardyman graag op Lowlands zien zeg, dat is een baas.
heb net onwijs lekker ontbeten, maar ik ben nog redelijk naar de knopjesquote:
Je moet wel!quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:08 schreef Bol_Wan het volgende:
Ziiiin iiin. Het weer blijft ook maar goed. Weet niet of ik dit nog zestig dagen ga volhouden.
ik neem iig graag je kaartje over mocht je het niet reddenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:08 schreef Bol_Wan het volgende:
Ziiiin iiin. Het weer blijft ook maar goed. Weet niet of ik dit nog zestig dagen ga volhouden.
Haha je zit wel erg verlegen om een extra kaartje of nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik neem iig graag je kaartje over mocht je het niet redden
Ik heb er al één maar twee van mijn vrienden die ik er heeeeel graag bij heb nog niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:25 schreef neilpad het volgende:
[..]
Haha je zit wel erg verlegen om een extra kaartje of niet
Las net op twitter dat er nog 200 vrijkomen.
quote:
Nou dan kan ticketmaster mij nog wel een kaartje sturen. Die gasten hebben nog 167 euro van mij en ik geen kaartje van hun omdat er zogenaamd wat mis is gegaan bij de bestellingquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:25 schreef neilpad het volgende:
[..]
Haha je zit wel erg verlegen om een extra kaartje of niet
Las net op twitter dat er nog 200 vrijkomen.
Ja dat zeg ik, 'extra kaartje'.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb er al één maar twee van mijn vrienden die ik er heeeeel graag bij heb nog niet.
[..][ afbeelding ]
LLijkenpikker!quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik neem iig graag je kaartje over mocht je het niet redden
als je geld hebt overgemaakt moet je toch een kaartje krijgen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:27 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nou dan kan ticketmaster mij nog wel een kaartje sturen. Die gasten hebben nog 167 euro van mij en ik geen kaartje van hun omdat er zogenaamd wat mis is gegaan bij de bestelling
Vertel mij wat, alleen bij ticketmaster zijn ze niet zo snel (ondertussen ben ik het zat en wil ik mijn geld terug, maar dat is weer een ander verhaal).quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:08 schreef julian6 het volgende:
[..]
als je geld hebt overgemaakt moet je toch een kaartje krijgen?
ingebrekestelling versturen en zeggen dat je vóór een bepaalde datum een ticket of je geld terug wilt hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Vertel mij wat, alleen bij ticketmaster zijn ze niet zo snel (ondertussen ben ik het zat en wil ik mijn geld terug, maar dat is weer een ander verhaal).
oh grapje, over het 'extra' heengelezen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:29 schreef neilpad het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, 'extra kaartje'.
Tijdens de laatste rond heeft een vriend van me ook nog een kaartje geregeld.
Hoeven er nu nog maar één te ritselen.
Van wat ik begrepen heb komen er toch altijd nog wel een hoop vrij? Of hoe is dat de voorgaande jaren gegaan in de laatste maanden voor LL?
Lig je daar te krikken...quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:45 schreef TWP het volgende:
Met zo'n ding heb je helemaal geen tent meer nodig
Hoedje neerzetten, kan je nog geld voor vangen ookquote:
Ik zie het ook meteen voor me.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Hoedje neerzetten, kan je nog geld voor vangen ook
Even flink losgaan op Twitter, deed wonderen bij mij toen ik dat hadquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Vertel mij wat, alleen bij ticketmaster zijn ze niet zo snel (ondertussen ben ik het zat en wil ik mijn geld terug, maar dat is weer een ander verhaal).
Ik heb geen twitterquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Even flink losgaan op Twitter, deed wonderen bij mij toen ik dat had
Het stukje begon leuk, daarna kwam de vaktaalquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:20 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Vlaggenwedstrijd
Handig die moderne communicatiemiddelen, maar het is stiekem toch ook wel fijn om nog op analoge wijze een boodschap over te brengen. Romeinse wijze in het geval van deze wedstrijd, want Julius Caeser en zijn matties bedachten hem ooit: de vlag! Een stuk textiel dat bedoeld is om een bepaalde boodschap uit te drukken. Juistem, zo simpel deden ze dat destijds.
Tijdens Lowlands 2011 brengen we een ode aan de vlag en daarbij vragen we jouw hulp. Jouw ontwerp kan namelijk onderdeel worden van een enorm vlaggenwoud! Open dus snel je grafische software en maak een vlagontwerp. Je bestand kun je in vele verschillende formaten aanleveren: .ai .eps (Adobe Illustrator), .tiff .eps .jpg .psd (Adobe Photoshop) of .pdf en het moet aan enkele noodzakelijke specificaties voldoen. Misschien klinken ze wat ingewikkeld, maar met behulp van het internet of een oud klasgenootje die een grafische opleiding is gaan doen, komt het vast goed! Zo moeten teksten worden omgezet naar lettercontouren of outlines. De resolutie van de foto graag 450 dpi op 10% van de ware grootte. Gebruik zoveel mogelijk PMS kleuren in vector beelden en teksten. En lever de full color beelden aan in CMYK waarden.
Stuur je uiteindelijke ontwerp uiterlijk 8 juli naar info@lowlands.nl en wie weet hangt jouw vlag straks in het woud. Veni Vidi Vici! (Gebruik die uitspraak van Caeser ook maar meteen als onderwerp van je mail:-)
http://www.lowlands.nl/#nieuwsbericht_751
Met behulp van het internet of een oud klasgenootje die een grafische opleiding is gaan doen, komt het vast goedquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:25 schreef TWP het volgende:
[..]
Het stukje begon leuk, daarna kwam de vaktaal
Das weer een week lang leuke radio................als het mis gaatquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:40 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Met je friends naar Lowlands!
Pot jan dikkeme zeg, geen kaarten voor Lowlands 2011... Maar misschien, heel misschien valt er nog iets te regelen. Want er is namelijk nog kans om met je hele vriendengroep (!) naar Biddinghuizen af te reizen. Maar daarvoor moet je wel laten zien hoe goed jullie als team te werk gaan...
Want bij de 3FM start weer de actie: 'Met je Friends naar Lowlands'! Schrijf je vriendengroep in en zorg ervoor dat jullie in de week van dinsdag 18 t/m 24 juni, telefonisch bereikbaar zijn. 3FM belt overdag of 's nachts jou en je vrienden op. Neem allemaal op met de kreet 'AlphaBravoCharlie'. Ja ALLEMAAL, want als er ook maar 1 vriend verzaakt: helaas pindakaas...
Meer info en inschrijven? Hier moet je zijn!
Vergeet niet op te nemen met 'AlphaBravoCharlie’ want er staan Lowlandskaartjes, en misschien wel het voortbestaan van je vriendengroep op het spel!
http://www.lowlands.nl/#nieuwsbericht_752
stond in de aankondiging vd kaartverkoop.. 2,50.quote:
quote:
Mijn beste beslissing ooit toen ik 17 was.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:35 schreef julian6 het volgende:
[..]Zometeen huurcontract ondertekenen en dan woont deze jongen op zichzelf
![]()
Gefeliciteerd! Woon al 6 jaar zo, HEERLIJK.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:35 schreef julian6 het volgende:
[..]
stond in de aankondiging vd kaartverkoop.. 2,50.
[..]Zometeen huurcontract ondertekenen en dan woont deze jongen op zichzelf
![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:41 schreef Haunter het volgende:
[..]
Mijn beste beslissing ooit toen ik 17 was.
Studie vertraging en nu switch ik ook van uni. Dichter bij huis + sociaal leven. Ik heb namelijk geen OV meer komend jaar. Vind het op zich niet erg. Kan wel een goedkoop jaartje gebruiken ondertussen.quote:
Laat dat woordje 'zomer' maar weg.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:34 schreef julian6 het volgende:
yess laatste tentamen ook gehaald.. zomervakantie!!
Oooh, dat heb ik misschien wel.. De vrijdag-Lowlands kán ik een herkansing 'Inleiding Recht' hebbenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:22 schreef neilpad het volgende:
Ben allang blij dat ik na Lowlands geen herkansingen meer heb. Afgelopen jaren was dat telkens wel rond die tijd. Misschien dat ik daarna ook nog ff naar Zeeland ga, alleen geen Renesse uiteraard.
De Stulp is de place to be.quote:
Wel the Prodigy!!! Had ze in 2009 op Werchter kunnen zien maar ik had op dat moment zo'n extreme last van m'n rug dat ik naar de camping heb moeten gaan... Dus ik stem voor wel The Prodigyquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:01 schreef Beaudelaire het volgende:
Nee, even geen The Prodigy.
Laat ze eerst even nieuwe shit maken, dan mogen ze pas komen.
Lang geleden dat je geweest bent zekerquote:
Een jaar of 8 terug ofzoquote:Op zondag 19 juni 2011 12:17 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Lang geleden dat je geweest bent zekerdie is er al een tijdje niet meer.
quote:Ik had niet gedacht dat ik het ooit zou typen, maar toch: "Eind augustus komt Jezus naar Biddinghuizen." Morgen meer info.
wehquote:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 20-06-2011 om 18:14:11Morgenochtend valt er bij Giel op 3FM veel te lachen. Wel om 07:45u, dus dat is misschien iets minder leuk.... #LL11 reageer retweet
Morgen cabaret namen ofzo gok ik dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:16 schreef PiRANiA het volgende:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 20-06-2011 om 18:14:11Morgenochtend valt er bij Giel op 3FM veel te lachen. Wel om 07:45u, dus dat is misschien iets minder leuk.... #LL11 reageer retweet
Waren die er niet al?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:24 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Morgen cabaret namen ofzo gok ik dan?
Ja dat zal ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:24 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Morgen cabaret namen ofzo gok ik dan?
Oja, dat was het denk ik. Toch maar even luisteren morgenochtend.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bedoel je niet LL University of de schrijvers?
Volgens mij nam ik mij dat vorig jaar ook voor, om daar naartoe te gaan. Uiteindelijk ben ik amper naar cabaret geweest. Ik ga wel voornamelijk voor de muziek het festivalterrein op.quote:
Meld je het hier dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:32 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oja, dat was het denk ik. Toch maar even luisteren morgenochtend.
quote:
En hier ook: De lineupquote:Op maandag 20 juni 2011 18:34 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]Als iemand me niet al voor is
wel ja.
Wij zaten de hele tijd grappen te maken over Peter Pannekoek.
Uiteindelijk wilden we 'm dus ook echt gaan zien maar het was al te druk.
Het was maar een vraagquote:Op maandag 20 juni 2011 18:39 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja, baas. Ik ben toch vroeg wakker denk ik want morgen herexamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |