Je moet wel!quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:08 schreef Bol_Wan het volgende:
Ziiiin iiin. Het weer blijft ook maar goed. Weet niet of ik dit nog zestig dagen ga volhouden.
ik neem iig graag je kaartje over mocht je het niet reddenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:08 schreef Bol_Wan het volgende:
Ziiiin iiin. Het weer blijft ook maar goed. Weet niet of ik dit nog zestig dagen ga volhouden.
Haha je zit wel erg verlegen om een extra kaartje of nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik neem iig graag je kaartje over mocht je het niet redden
Ik heb er al één maar twee van mijn vrienden die ik er heeeeel graag bij heb nog niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:25 schreef neilpad het volgende:
[..]
Haha je zit wel erg verlegen om een extra kaartje of niet
Las net op twitter dat er nog 200 vrijkomen.
quote:
Nou dan kan ticketmaster mij nog wel een kaartje sturen. Die gasten hebben nog 167 euro van mij en ik geen kaartje van hun omdat er zogenaamd wat mis is gegaan bij de bestellingquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:25 schreef neilpad het volgende:
[..]
Haha je zit wel erg verlegen om een extra kaartje of niet
Las net op twitter dat er nog 200 vrijkomen.
Ja dat zeg ik, 'extra kaartje'.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb er al één maar twee van mijn vrienden die ik er heeeeel graag bij heb nog niet.
[..][ afbeelding ]
LLijkenpikker!quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik neem iig graag je kaartje over mocht je het niet redden
als je geld hebt overgemaakt moet je toch een kaartje krijgen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:27 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nou dan kan ticketmaster mij nog wel een kaartje sturen. Die gasten hebben nog 167 euro van mij en ik geen kaartje van hun omdat er zogenaamd wat mis is gegaan bij de bestelling
Vertel mij wat, alleen bij ticketmaster zijn ze niet zo snel (ondertussen ben ik het zat en wil ik mijn geld terug, maar dat is weer een ander verhaal).quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:08 schreef julian6 het volgende:
[..]
als je geld hebt overgemaakt moet je toch een kaartje krijgen?
ingebrekestelling versturen en zeggen dat je vóór een bepaalde datum een ticket of je geld terug wilt hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Vertel mij wat, alleen bij ticketmaster zijn ze niet zo snel (ondertussen ben ik het zat en wil ik mijn geld terug, maar dat is weer een ander verhaal).
oh grapje, over het 'extra' heengelezen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:29 schreef neilpad het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, 'extra kaartje'.
Tijdens de laatste rond heeft een vriend van me ook nog een kaartje geregeld.
Hoeven er nu nog maar één te ritselen.
Van wat ik begrepen heb komen er toch altijd nog wel een hoop vrij? Of hoe is dat de voorgaande jaren gegaan in de laatste maanden voor LL?
Lig je daar te krikken...quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:45 schreef TWP het volgende:
Met zo'n ding heb je helemaal geen tent meer nodig
Hoedje neerzetten, kan je nog geld voor vangen ookquote:
Ik zie het ook meteen voor me.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Hoedje neerzetten, kan je nog geld voor vangen ook
Even flink losgaan op Twitter, deed wonderen bij mij toen ik dat hadquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Vertel mij wat, alleen bij ticketmaster zijn ze niet zo snel (ondertussen ben ik het zat en wil ik mijn geld terug, maar dat is weer een ander verhaal).
Ik heb geen twitterquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Even flink losgaan op Twitter, deed wonderen bij mij toen ik dat had
Het stukje begon leuk, daarna kwam de vaktaalquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:20 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Vlaggenwedstrijd
Handig die moderne communicatiemiddelen, maar het is stiekem toch ook wel fijn om nog op analoge wijze een boodschap over te brengen. Romeinse wijze in het geval van deze wedstrijd, want Julius Caeser en zijn matties bedachten hem ooit: de vlag! Een stuk textiel dat bedoeld is om een bepaalde boodschap uit te drukken. Juistem, zo simpel deden ze dat destijds.
Tijdens Lowlands 2011 brengen we een ode aan de vlag en daarbij vragen we jouw hulp. Jouw ontwerp kan namelijk onderdeel worden van een enorm vlaggenwoud! Open dus snel je grafische software en maak een vlagontwerp. Je bestand kun je in vele verschillende formaten aanleveren: .ai .eps (Adobe Illustrator), .tiff .eps .jpg .psd (Adobe Photoshop) of .pdf en het moet aan enkele noodzakelijke specificaties voldoen. Misschien klinken ze wat ingewikkeld, maar met behulp van het internet of een oud klasgenootje die een grafische opleiding is gaan doen, komt het vast goed! Zo moeten teksten worden omgezet naar lettercontouren of outlines. De resolutie van de foto graag 450 dpi op 10% van de ware grootte. Gebruik zoveel mogelijk PMS kleuren in vector beelden en teksten. En lever de full color beelden aan in CMYK waarden.
Stuur je uiteindelijke ontwerp uiterlijk 8 juli naar info@lowlands.nl en wie weet hangt jouw vlag straks in het woud. Veni Vidi Vici! (Gebruik die uitspraak van Caeser ook maar meteen als onderwerp van je mail:-)
http://www.lowlands.nl/#nieuwsbericht_751
Met behulp van het internet of een oud klasgenootje die een grafische opleiding is gaan doen, komt het vast goedquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:25 schreef TWP het volgende:
[..]
Het stukje begon leuk, daarna kwam de vaktaal
Das weer een week lang leuke radio................als het mis gaatquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:40 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Met je friends naar Lowlands!
Pot jan dikkeme zeg, geen kaarten voor Lowlands 2011... Maar misschien, heel misschien valt er nog iets te regelen. Want er is namelijk nog kans om met je hele vriendengroep (!) naar Biddinghuizen af te reizen. Maar daarvoor moet je wel laten zien hoe goed jullie als team te werk gaan...
Want bij de 3FM start weer de actie: 'Met je Friends naar Lowlands'! Schrijf je vriendengroep in en zorg ervoor dat jullie in de week van dinsdag 18 t/m 24 juni, telefonisch bereikbaar zijn. 3FM belt overdag of 's nachts jou en je vrienden op. Neem allemaal op met de kreet 'AlphaBravoCharlie'. Ja ALLEMAAL, want als er ook maar 1 vriend verzaakt: helaas pindakaas...
Meer info en inschrijven? Hier moet je zijn!
Vergeet niet op te nemen met 'AlphaBravoCharlie’ want er staan Lowlandskaartjes, en misschien wel het voortbestaan van je vriendengroep op het spel!
http://www.lowlands.nl/#nieuwsbericht_752
stond in de aankondiging vd kaartverkoop.. 2,50.quote:
quote:
Mijn beste beslissing ooit toen ik 17 was.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:35 schreef julian6 het volgende:
[..]Zometeen huurcontract ondertekenen en dan woont deze jongen op zichzelf
![]()
Gefeliciteerd! Woon al 6 jaar zo, HEERLIJK.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:35 schreef julian6 het volgende:
[..]
stond in de aankondiging vd kaartverkoop.. 2,50.
[..]Zometeen huurcontract ondertekenen en dan woont deze jongen op zichzelf
![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:41 schreef Haunter het volgende:
[..]
Mijn beste beslissing ooit toen ik 17 was.
Studie vertraging en nu switch ik ook van uni. Dichter bij huis + sociaal leven. Ik heb namelijk geen OV meer komend jaar. Vind het op zich niet erg. Kan wel een goedkoop jaartje gebruiken ondertussen.quote:
Laat dat woordje 'zomer' maar weg.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:34 schreef julian6 het volgende:
yess laatste tentamen ook gehaald.. zomervakantie!!
Oooh, dat heb ik misschien wel.. De vrijdag-Lowlands kán ik een herkansing 'Inleiding Recht' hebbenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:22 schreef neilpad het volgende:
Ben allang blij dat ik na Lowlands geen herkansingen meer heb. Afgelopen jaren was dat telkens wel rond die tijd. Misschien dat ik daarna ook nog ff naar Zeeland ga, alleen geen Renesse uiteraard.
De Stulp is de place to be.quote:
Wel the Prodigy!!! Had ze in 2009 op Werchter kunnen zien maar ik had op dat moment zo'n extreme last van m'n rug dat ik naar de camping heb moeten gaan... Dus ik stem voor wel The Prodigyquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:01 schreef Beaudelaire het volgende:
Nee, even geen The Prodigy.
Laat ze eerst even nieuwe shit maken, dan mogen ze pas komen.
Lang geleden dat je geweest bent zekerquote:
Een jaar of 8 terug ofzoquote:Op zondag 19 juni 2011 12:17 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Lang geleden dat je geweest bent zekerdie is er al een tijdje niet meer.
quote:Ik had niet gedacht dat ik het ooit zou typen, maar toch: "Eind augustus komt Jezus naar Biddinghuizen." Morgen meer info.
wehquote:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 20-06-2011 om 18:14:11Morgenochtend valt er bij Giel op 3FM veel te lachen. Wel om 07:45u, dus dat is misschien iets minder leuk.... #LL11 reageer retweet
Morgen cabaret namen ofzo gok ik dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:16 schreef PiRANiA het volgende:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 20-06-2011 om 18:14:11Morgenochtend valt er bij Giel op 3FM veel te lachen. Wel om 07:45u, dus dat is misschien iets minder leuk.... #LL11 reageer retweet
Waren die er niet al?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:24 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Morgen cabaret namen ofzo gok ik dan?
Ja dat zal ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:24 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Morgen cabaret namen ofzo gok ik dan?
Oja, dat was het denk ik. Toch maar even luisteren morgenochtend.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bedoel je niet LL University of de schrijvers?
Volgens mij nam ik mij dat vorig jaar ook voor, om daar naartoe te gaan. Uiteindelijk ben ik amper naar cabaret geweest. Ik ga wel voornamelijk voor de muziek het festivalterrein op.quote:
Meld je het hier dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:32 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oja, dat was het denk ik. Toch maar even luisteren morgenochtend.
quote:
En hier ook: De lineupquote:Op maandag 20 juni 2011 18:34 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]Als iemand me niet al voor is
wel ja.
Wij zaten de hele tijd grappen te maken over Peter Pannekoek.
Uiteindelijk wilden we 'm dus ook echt gaan zien maar het was al te druk.
Het was maar een vraagquote:Op maandag 20 juni 2011 18:39 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja, baas. Ik ben toch vroeg wakker denk ik want morgen herexamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |