Studie vertraging en nu switch ik ook van uni. Dichter bij huis + sociaal leven. Ik heb namelijk geen OV meer komend jaar. Vind het op zich niet erg. Kan wel een goedkoop jaartje gebruiken ondertussen.quote:
Laat dat woordje 'zomer' maar weg.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:34 schreef julian6 het volgende:
yess laatste tentamen ook gehaald.. zomervakantie!!
Oooh, dat heb ik misschien wel.. De vrijdag-Lowlands kán ik een herkansing 'Inleiding Recht' hebbenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:22 schreef neilpad het volgende:
Ben allang blij dat ik na Lowlands geen herkansingen meer heb. Afgelopen jaren was dat telkens wel rond die tijd. Misschien dat ik daarna ook nog ff naar Zeeland ga, alleen geen Renesse uiteraard.
De Stulp is de place to be.quote:
Wel the Prodigy!!! Had ze in 2009 op Werchter kunnen zien maar ik had op dat moment zo'n extreme last van m'n rug dat ik naar de camping heb moeten gaan... Dus ik stem voor wel The Prodigyquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:01 schreef Beaudelaire het volgende:
Nee, even geen The Prodigy.
Laat ze eerst even nieuwe shit maken, dan mogen ze pas komen.
Lang geleden dat je geweest bent zekerquote:
Een jaar of 8 terug ofzoquote:Op zondag 19 juni 2011 12:17 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Lang geleden dat je geweest bent zekerdie is er al een tijdje niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |