Iedereen die straks Radiohead noemt in LWL laat ik bannen vanwege Lowlandsonwaardigheidquote:Op maandag 13 juni 2011 17:19 schreef peaceman het volgende:
Laat iedereen toch lekker wel/niet willen komen om zijn/haar reden(en). Iemand lowlandsonwaardig noemen vind ik nogal pretentieus klinken.
Radiohead, helemaal vergetenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Iedereen die straks Radiohead noemt in LWL laat ik bannen vanwege Lowlandsonwaardigheid
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:00 schreef julian6 het volgende:
mocht is tijd worden dat deze op dumpert kwam
http://www.dumpert.nl/med(...)ruckers_delight.html
Chase & Statusquote:Op maandag 13 juni 2011 17:16 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik mis alleen nog een echte kapotgaan artiest zoals The Bloody Beetroots.
En palmtakzwaaiers. Die ben ik ook gewoon echt beu. Beetje stoer kijken als ze het grootste takje hebben. Stelletje ukkelsquote:
Door boom/takverzamelaars is mijn tent vorig jaar overleden. Ik kwam terug: boom door de voortentquote:Op maandag 13 juni 2011 19:27 schreef Da hopman het volgende:
[..]
En palmtakzwaaiers. Die ben ik ook gewoon echt beu. Beetje stoer kijken als ze het grootste takje hebben. Stelletje ukkels
Sjee..realiseer me nu dat mijn eerste keer alweer 10 jaar geleden is. Tien jaar.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:52 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:
Ik heb gezien dat New Found Glory in hetzelfde weekend als Lowlands op Pukkelpop speelt.
Nu maar hopen dat ze ook lowlands even aandoen, dit is geloof ik 10jaar geleden voor het laatst geweest. Heeft iemand van jullie hier nog geruchten oid over?
Ik ben voor.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:39 schreef Blinker het volgende:
Worden er morgen nou nieuwe namen gepresenteerd?
Bij de Praxis voor 19 euro volgens mijquote:Op zondag 12 juni 2011 12:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik moet nog effe een partytent vinden..
Haha ja voor mij de eerste keer 11 jaar geleden. Maar was een fantastische show van NFG toen op het Grolsch open podium, weet je nogquote:Op maandag 13 juni 2011 19:41 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Sjee..realiseer me nu dat mijn eerste keer alweer 10 jaar geleden is. Tien jaar.
jaquote:Op maandag 13 juni 2011 19:39 schreef Blinker het volgende:
Worden er morgen nou nieuwe namen gepresenteerd?
Toen was het nog de Dommelsch zelfsquote:Op maandag 13 juni 2011 20:47 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:
[..]
Haha ja voor mij de eerste keer 11 jaar geleden. Maar was een fantastische show van NFG toen op het Grolsch open podium, weet je nog
Foo Fighters is toch leukerquote:Op maandag 13 juni 2011 22:34 schreef PiRANiA het volgende:
1 uur Coldplay kost Pinkpop 1,3 miljoen
Laat. Maar.
Touren helaas al door Amerika.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Foo Fighters is toch leuker. Ook al staan/stonden ze ook op Pinkpop. Ze mogen zeker langskomen op Lowlands!
Coldplay voor 1,3 miljoenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:34 schreef PiRANiA het volgende:
1 uur Coldplay kost Pinkpop 1,3 miljoen
Laat. Maar.
4 mille voor een uurtje Lucas en Gea vind ik eigenlijk schokkender.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:21 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Coldplay voor 1,3 miljoen![]()
Hebben ze hun verstand soms verloren? Ik heb er zelf nog geen 50 cents voor over
Welke opleiding doe je? Zou wel tof zijn om dat te kunnen doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:19 schreef friekin_ het volgende:
hehe. Ik ga eens peilen of ik volgend jaar stage kan lopen @ LL.
Ik ga event manager doen. STRP festival ga ik proberen te fixen voor november.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:38 schreef TWP het volgende:
[..]
Welke opleiding doe je? Zou wel tof zijn om dat te kunnen doen.
Ben net terug van pinkpop, foo fighters hebben mijn goedkeuring hoor, echt topquote:Op maandag 13 juni 2011 23:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Foo Fighters is toch leuker. Ook al staan/stonden ze ook op Pinkpop. Ze mogen zeker langskomen op Lowlands!
Nee, die treden gewoon 1 keer op.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:06 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe de namen voor LL nog wel vind tegen vallen... Er zit nog niet echt iets tussen waar ik super enthousiast van word. Ik hoop dat Graffiti6 komt, wat ik van hun zag op Pinkpop vond ik briljant! En ik hoopte eerst nog op Kings of Leon, maar jezus zeg! Wat een chagrijnig zooitje is dat!
En zie ik nou goed dat Flogging Molly 2 ker op treed? Of is dat een foutje...?
Hmm... Ze staan wel voor 20 én 21 augustus...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:18 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee, die treden gewoon 1 keer op.
Overigens hoeft King of Leon van mij niet te komen hoor. Wat je zegt, stel chagrijnen. En ook nog eens een slecht laatste album.
Het zou kunnen dat ze de vrijdag doen, want de dag ervoor spelen ze op pukkelpop en de 20ste spelen ze in Oostenrijkquote:
Oh, ik hoop 't!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat ze de vrijdag doen, want de dag ervoor spelen ze op pukkelpop en de 20ste spelen ze in Oostenrijk
Echt wel dat die tent afgeladen is dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:39 schreef MOD het volgende:
De definitie van headliner is inderdaad een beetje vaag, maar je hebt toch iets nodig om de Alpha te vullen en ik denk niet dat dat lukt met De Jeugd van Tegenwoordig op zondag avond.
We wachten afquote:BenteBollmann: Telefoon vergeten. Maar via alle andere communicatieplatforms ben ik volledig beschikbaar voor een fijn stukje communicatie richting jullie
Ik denk inderdaad dat dat wel goed komt...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
Echt wel dat die tent afgeladen is dan.
Ik zie het nut er niet van in om maar 4 namen bekend te maken. Waarschijnlijk zijn alle namen al geboekt en alle kaarten zijn al lang verkocht. Laat ze nou maar eens een groot deel van het programma bekend maken ipv iedere keer een paar namen.quote:
Okee, okee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zie het nut er niet van in om maar 4 namen bekend te maken. Waarschijnlijk zijn alle namen al geboekt en alle kaarten zijn al lang verkocht. Laat ze nou maar eens een groot deel van het programma bekend maken ipv iedere keer een paar namen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |