Elbow vind ik juist een fantastische band om op Lowlands te staan. Ik niet dat zo'n band op Pinkpop of Lowlands zou misstaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:19 schreef Blinker het volgende:
Elbow vind ik nou echt een Pinkpop band..
Goede muziek om op de dijk een dutje te doenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Elbow vind ik juist een fantastische band om op Lowlands te staan. Ik niet dat zo'n band op Pinkpop of Lowlands zou misstaan.
Iedereen heeft een andere smaak en ik denk dat er tijdens Elbow vast nog wel een ander leuk optreden plaats zal vinden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:25 schreef Blinker het volgende:
[..]
Goede muziek om op de dijk een dutje te doen
Stond Graffiti6 er afgelopen jaar niet ook al?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:06 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe de namen voor LL nog wel vind tegen vallen... Er zit nog niet echt iets tussen waar ik super enthousiast van word. Ik hoop dat Graffiti6 komt, wat ik van hun zag op Pinkpop vond ik briljant! En ik hoopte eerst nog op Kings of Leon, maar jezus zeg! Wat een chagrijnig zooitje is dat!
Een jaar zonder Editors op een groot Nederlands festival zou ook wel raar zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:20 schreef Fuszy het volgende:
Er bestaat trouwens wel een kans dat Editors weer op Lowlands staan. Ze zijn volgens mij nu bezig met een nieuwe plaat en ze hebben al wel een aantal festivals gepland. Er zit nu een groot gat tussen het optreden op 12 augustus in Hamburg en het volgende optreden dat op 15 oktober gepland staat in Mexico.
Voor mij zou het fantastisch zijn mochten ze op Lowlands staan, maar wat ik hier heb gemerkt is dat veel mensen ze te vaak op een festival hebben gezien.
staat er inquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:38 schreef rubbereend het volgende:
Katinka Polderman mag erbij in de OP in het rijtje artiesten, weet niet voor welke dag
quote:[..]
Stond Graffiti6 er afgelopen jaar niet ook al?
quote:
dat dusquote:
Een undercover mod, wat is deze!?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |