Alle camera's, alle streams, alles.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:34 schreef Pino112 het volgende:
Ben nu niet thuis meer, dus zo maar terugkijken dankzij TwitWouter.
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:42 schreef Pino112 het volgende:
Scouting for Girls krijgt een 3 van 3V12.
Wat mag dit dan krijgen?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:42 schreef Pino112 het volgende:
Wat een verrassing!quote:Op maandag 13 juni 2011 15:42 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:42 schreef Pino112 het volgende:
Ik denk dat iedereen weet dat ik totaal geen SfG fan ben, maar volgens mij klonk het prima en het publiek leek het naar hun zin te hebben, beetje flauw vind ik het.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:42 schreef Pino112 het volgende:
Jankende mensen, waarom?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:44 schreef conobram het volgende:
Coldplay was nice zaterdag, de terugreis minderWe hadden om 00:15 de trein gepakt naar Heerlen en vanaf daar de trein naar Eindhoven, en die had een uur vertraging. De trein naar Den Bosch/Utrecht kwam met nog meer ellende, eerst een half uur stilstaan omdat 'er iemand wat op het spoor had gelegd' en een kwartier later weer stoppen omdat er iemand voor de trein gesprongen was.
Stond die trein 2 uur stil en mochten we er niet uit, allemaal jankende mensen, wat een ellende
Ja geen idee, niet iedereen kan daar even goed tegen als jou. Hoewel ik niet denk dat er iets te zien was.quote:
Muziekrecensenten.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:42 schreef Pino112 het volgende:
Daarom dequote:Op maandag 13 juni 2011 15:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen weet dat ik totaal geen SfG fan ben, maar volgens mij klonk het prima en het publiek leek het naar hun zin te hebben, beetje flauw vind ik het.
Dat ze op zulke figuren maar snel gaan bezuinigen.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daarom derichting 3V12, ongeloofwaardige shit is dat nu geworden.
"Effe kijken, ik vond dit matig maar hoe kan ik dit nog matiger laten overkomen? Ah, ik ga ze pakken op de songteksten dit keer. Effe wat googlen en hup, weer een A4'tje klaar voor de baas." Topwerk.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen weet dat ik totaal geen SfG fan ben, maar volgens mij klonk het prima en het publiek leek het naar hun zin te hebben, beetje flauw vind ik het.
Ze hebben anders wel een punt. Dat 16-jarige breezers het goed vinden, wil nog niet zeggen dat het concert goed was. Mainstream is mainstream, omdat het meerendeel van de bevolking er naar luistert, maar dat wil nog niet zeggen dat het goed is. Mainstream is veelal hetzelfde. Het is nog vrij knap dat bands als coldplay nog wel een voldoende krijgen, maar ook al jaren hetzelfde kunstje doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daarom derichting 3V12, ongeloofwaardige shit is dat nu geworden.
Maar als recensenten het goed vinden, is het dus wel goed?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze hebben anders wel een punt. Dat 16-jarige breezers het goed vinden, wil nog niet zeggen dat het concert goed was.
Hoezo?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat ze op zulke figuren maar snel gaan bezuinigen.
http://naatje1.wordpress.(...)-is-een-liedje-goed/quote:Op maandag 13 juni 2011 15:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar als recensenten het goed vinden, is het dus wel goed?
Ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:54 schreef Pino112 het volgende:
Ben ik de enige dan die GBTTZ leuk vindt?.
Nee hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:54 schreef Pino112 het volgende:
Neequote:Op maandag 13 juni 2011 15:54 schreef Pino112 het volgende:
maar waarom? Wat maakt voor jou dat ze nutteloos zijn?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat recensenten nutteloos zijn, imo.
Thanksquote:Op maandag 13 juni 2011 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://naatje1.wordpress.(...)-is-een-liedje-goed/
Omdat het maar een simpele mening is, daar is niet veel bijzonders aan dus nutteloos om daar geld aan uit te geven.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar waarom? Wat maakt voor jou dat ze nutteloos zijn?
Natuurlijk heb ik niet de waarheid in de pacht, maar ik kan wel proberen om die waarheid te hebben. Ik kan proberen te voorspellen of de rest van Nederland of de grote radiostations een liedje ook goed vinden. Dat is denk ik de taak van een muziekcriticus, kijken of het gaat aanslaan bij de rest van Nederland.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Thanks
Niet helemaal mee eens echter, want ik vind het nogal elitair om jezelf als muziekcriticus om te dopen en daarmee jezelf het recht te geven de waarheid in pacht te hebben over de oordeel van een liedje. Iedereen is muziekcriticus, zolang je maar toegeeft aan je eigen smaak en wel open staat voor dingen die je in eerste instantie niet kent of nooit vrijwillig zou luisteren.
Maar, je kan er wel mooi over filosoferen.
Ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:59 schreef Elusive het volgende:
ben ik nou de enige die coldplay geen fuck aan vind dan ?
Het is geen mening. Al helemaal geen simpele.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat het maar een simpele mening is, daar is niet veel bijzonders aan dus nutteloos om daar geld aan uit te geven.
Dat maakt je een kenner van wat aanslaat of niet, maar als iets aanslaat bij het grote publiek betekent nog steeds niet dat het goed is. Niets is goed, niets is slecht. Alles is subjectief. Maar, dat is mijn subjectieve mening.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik niet de waarheid in de pacht, maar ik kan wel proberen om die waarheid te hebben. Ik kan proberen te voorspellen of de rest van Nederland of de grote radiostations een liedje ook goed vinden. Dat is denk ik de taak van een muziekcriticus, kijken of het gaat aanslaan bij de rest van Nederland.
neequote:Op maandag 13 juni 2011 15:59 schreef Elusive het volgende:
Het is waarheid ?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is geen mening. Al helemaal geen simpele.
neehoorquote:Op maandag 13 juni 2011 15:59 schreef Elusive het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:59 schreef Elusive het volgende:
quote:
Sorry maar ik vind dat je de plan volledig misslaat, zowel qua toon als qua strekking.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://naatje1.wordpress.(...)-is-een-liedje-goed/
Ze doen hun naam wel eer aan, ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:04 schreef Cee het volgende:
Maar ik denk dat we redelijk instemmend zijn over de band die we nu aan het aanschouwen zijn?
Als je een goede recensent bent, dan laat je alle subjectieve beoordelingen weg. Natuurlijk kan je naar aanleiding van de objectieve beoordeling tot een heel andere conclusie komen, maar het blijft een objectieve beoordeling. Dat wil niet zeggen dat het waarheid is, maar wel dicht bij de waarheid. Naar aanleiding van je subjectieve beoordeling kan je bovendien tot een geheel andere conclusie komen.quote:
Ik moet toch ergens reclame makenquote:Op maandag 13 juni 2011 16:03 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind dat je de plan volledig misslaat, zowel qua toon als qua strekking.
Met name dit:
'Dat zou ik graag even willen ontkrachten, want ik had de woensdag voordat Elbow Lippy Kids megahit werd, deze plaat al als Naatjes Plaatje bestempeld. Ook hier te lezen: http://www.gouwestadyouth(...)hit-op-3fm-geworden/ '
Wie is het?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:04 schreef Cee het volgende:
Maar ik denk dat we redelijk instemmend zijn over de band die we nu aan het aanschouwen zijn?
Als je er plezier in hebt vooral doorgaan hoor, alleen er staan wel heel veel foute dingen op voor iemand die pretendeert muziekcriticus te zijnquote:
Leuk verhaal, maar het blijft gewoon een mening.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je een goede recensent bent, dan laat je alle subjectieve beoordelingen weg. Natuurlijk kan je naar aanleiding van de objectieve beoordeling tot een heel andere conclusie komen, maar het blijft een objectieve beoordeling. Dat wil niet zeggen dat het waarheid is, maar wel dicht bij de waarheid. Naar aanleiding van je subjectieve beoordeling kan je bovendien tot een geheel andere conclusie komen.
Waarom dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar het blijft gewoon een mening.
Ik kan toch niet kijken!quote:Op maandag 13 juni 2011 16:08 schreef alors het volgende:
[..]
Naam staat op de achtergrond in koeienletters
Omdat dat mijn objectieve beoordeling is en die zit heel erg dicht tegen de waarheid aan. En het is niet mogelijk dat andere tot een andere conclusie komen.quote:
Omdat een recensie per definitie een mening is over hoe iets was. Mensen kunnen Two Door Cinema Club te gek vinden, maar ik vind het inhoudsloze pop. Mensen kunnen De Staat origineel vinden, ik vind het een QOTSA-ripoffquote:
Nou ik vind QOTSA en De Staat toch niet inwisselbaar klinken hoor. QOTSA is meer raggen en De Staat wat meer met drums/staccato zeg maarquote:Op maandag 13 juni 2011 16:14 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Omdat een recensie per definitie een mening is over hoe iets was. Mensen kunnen Two Door Cinema Club te gek vinden, maar ik vind het inhoudsloze pop. Mensen kunnen De Staat origineel vinden, ik vind het een QOTSA-ripoffEn zo kun je nog wel even doorgaan, maar een recensie maakt iets niet origineel of niet. De luisteraar maakt het origineel (als je QOTSA niet kent zul je De Staat als heel origineel inschatten bijvoorbeeld).
Waren vast heel goedkoop.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:19 schreef Felixa het volgende:
Volgens mij had Jan Smeets een vlaag van verstandsverbijstering toen hij dit contract ondertekende.
Nee joh, al die tieners die nog niet op de camping mogen en een dagkaart kopen die netto meer opleverenquote:Op maandag 13 juni 2011 16:19 schreef Felixa het volgende:
Volgens mij had Jan Smeets een vlaag van verstandsverbijstering toen hij dit contract ondertekende.
Ja jammer dat ze deze zomer geen festivals of uberhaupt concerten doen..quote:
Een fan?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:20 schreef Meganog500 het volgende:
Wat zijn jullie negatief allemaal. Lijkt 3voor12 wel!
De Staat is de poppie variantquote:Op maandag 13 juni 2011 16:19 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik vind QOTSA en De Staat toch niet inwisselbaar klinken hoor. QOTSA is meer raggen en De Staat wat meer met drums/staccato zeg maarIk kan het niet uitleggen. Maar een rip of no wai.
broesquote:
Tim Knol slecht??quote:Op maandag 13 juni 2011 16:31 schreef Caland het volgende:
Is er dus toch nog een band die slechter was dan Tim Knol.
het wordt oook wel uitgezonden maar niet live, want ja als je zo'n fantastische band als All Time Low hebt, dan gaat dat natuurlijk voor!quote:Op maandag 13 juni 2011 16:34 schreef Pino112 het volgende:
Gaslight Anthem op 3FM. Ze kunnen het dus gewoon uitzenden, maar ze doen het niet!
Tsja, smaken verschillen.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:34 schreef Elusive het volgende:
[..]
Tim Knol slecht??
imo hoogtepunt tot vanavond met de foo fighters
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:36 schreef Darklight het volgende:
Zijn de Foo Fighters live te zien vanavond?
Imo moet op de radio ook alles live worden uitgezonden en niet alles via internet.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:35 schreef alors het volgende:
[..]
het wordt oook wel uitgezonden maar niet live, want ja als je zo'n fantastische band als All Time Low hebt, dan gaat dat natuurlijk voor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jawel, om 17:00quote:Op maandag 13 juni 2011 16:34 schreef Pino112 het volgende:
Gaslight Anthem op 3FM. Ze kunnen het dus gewoon uitzenden, maar ze doen het niet!
Als 'ie dan nog niet met iets te neuken thuiskomt zou ik hem gelijk onterven.quote:
Puntje voor jou. Ik heb QOTSA echter geluisterd en ben tot andere conclusie gekomen...quote:Op maandag 13 juni 2011 16:14 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Omdat een recensie per definitie een mening is over hoe iets was. Mensen kunnen Two Door Cinema Club te gek vinden, maar ik vind het inhoudsloze pop. Mensen kunnen De Staat origineel vinden, ik vind het een QOTSA-ripoffEn zo kun je nog wel even doorgaan, maar een recensie maakt iets niet origineel of niet. De luisteraar maakt het origineel (als je QOTSA niet kent zul je De Staat als heel origineel inschatten bijvoorbeeld).
Ja erg triest, is iets van de laatste jaren. Daarvoor lag Smeets alleen met de lokale politiek overhoop.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Jezus wat triest, Jan Smeets die nu een betoog houdt over persoonsgebonden budgetten.
zonde zegquote:Op maandag 13 juni 2011 17:04 schreef Kwaliteit het volgende:
3VOOR12 3VOOR12
Het geluid van The Gaslight Anthem op de stream is de eerste 10 minuten niet goed gemixt, daarna wordt het beter. http://bit.ly/k9xaDJ #pp11
het is heel logisch als je de achtergrond weet... Maar ja, dat betekent dat je nieuws ook gewoon moet volgen.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Jezus wat triest, Jan Smeets die nu een betoog houdt over persoonsgebonden budgetten.
quote:Het streamschema van de rest van de dag:
14.15 - 14.50 Two Door Cinema Club
14.50 - 15.00 Cage The Elephant
15.00 - 16.00 Go Back To The Zoo
16.00 - 17.00 All Time Low
17.00 - 18.00 Gaslight Anthem
18.00 - 19.00 Band Of Horses
19.00 - 20.00 Kaiser Chiefs
20.00 - 21.00 Coldplay
21.00 - 22.30 Foo Fighters
22.30 - 01.00 NTB
Ik had het Diamantkerk straat koor nog wel willen horen en een goede versie van American Slangquote:Op maandag 13 juni 2011 17:46 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Blue Jeans and White T-Shirts
Backseat
Hopelijk spelen ze The Funeral. Dat is waarschijnlijk het beste nummer wat we vandaag gaan horen.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
En dan straks het magische Band of Horses
idd en die spelen ze vast wel.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:54 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Hopelijk spelen ze The Funeral. Dat is waarschijnlijk het beste nummer wat we vandaag gaan horen.
Hij heeft het wel gezegd, het is me ook weer ontschotenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:58 schreef Tourniquet het volgende:
Wie is dat meisje wat meezingt met De Staat?
Kelly van The Routinesquote:Op maandag 13 juni 2011 17:58 schreef Tourniquet het volgende:
Ene Kelly van The Routines.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:58 schreef Tourniquet het volgende:
Ik weet heus wel de achtergrond. Maar dat populistische gedoe kan hij beter achterwege laten. Politiek hoort niet thuis op een festivalquote:Op maandag 13 juni 2011 17:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
het is heel logisch als je de achtergrond weet... Maar ja, dat betekent dat je nieuws ook gewoon moet volgen.
dan moet je oxam NOVIB ook weren... En dat geldt dan ook voor amnesty, enz.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik weet heus wel de achtergrond. Maar dat populistische gedoe kan hij beter achterwege laten. Politiek hoort niet thuis op een festival
Dat is dan ook precies mijn meningquote:Op maandag 13 juni 2011 18:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan moet je oxam NOVIB ook weren... En dat geldt dan ook voor amnesty, enz.
haha, ik deel die mening niet, maar ben blij dat je in elk geval concequent bent.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies mijn mening
Sowieso Boulevardquote:Op maandag 13 juni 2011 18:51 schreef zeebeschuit het volgende:
Volgens Albert Verlinde is het 'een van de beste ooit'
quote:
Ik vind het ook niets bijzonders, het kan me niet raken.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:11 schreef Haunter het volgende:
Ik vind Kaiser Chiefs de Di-rect van Nederland; matige band, maar toch worden ze (te) geboekt voor festivals.
Ik ben geen zeker geen fan, maar ik vind de Chiefs erg leuk en zeker veel beter dan Di-rect.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:11 schreef Haunter het volgende:
Ik vind Kaiser Chiefs de Di-rect van Nederland; matige band, maar toch worden ze (te) vaak geboekt voor festivals.
ik heb het zelf geprobeerd te verbeteren: http://www.spixfm.nl:8000/pinkpop.m3uquote:Op maandag 13 juni 2011 19:16 schreef conobram het volgende:
Geluid is niet al te best afgesteld als je het mij vraagt...
als ie ooit gaat ladenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:16 schreef alors het volgende:
Ik ga maar even wat concerten terugkijken die ik nog niet zijn uitgezonden.
ja 21.00quote:Op maandag 13 juni 2011 19:52 schreef Jarno het volgende:
Vast al ettelijke keren gevraagd in de 14 topics maar... iemand een idee of en zo ja hoe laat Foo Fighters worden uitgezonden?
Live dus? Mooi! Thanks.quote:
Het streamschema van de rest van de dag:quote:Op maandag 13 juni 2011 19:52 schreef Jarno het volgende:
Vast al ettelijke keren gevraagd in de 14 topics maar... iemand een idee of en zo ja hoe laat Foo Fighters worden uitgezonden?
Zo'n 15 jaar geleden was het heel de dag live te zien.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:38 schreef Allrounder het volgende:
Alles gewoon live op Ned3 vanavond?
Nee dus..
Ik had het trouwens over TV, scheelt dat nog iets?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:53 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Het streamschema van de rest van de dag:
20.00 - 21.00 Coldplay
21.00 - 22.30 Foo Fighters
22.30 - 01.00 NTB
15 jaar geleden ging ik er gewoon naar toe Tongquote:Op maandag 13 juni 2011 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo'n 15 jaar geleden was het heel de dag live te zien.
Ik vond het helemaal niet slecht. Er zijn mindere boybands.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die meisjes vooraan lagen nog in de luiers toen MMMBop een hit was.
tong ook, toen hoefde 'ie nog niet elke 5 minuten te pissenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
15 jaar geleden ging ik er gewoon naar toe Tong.
Kan me ook nog wel herinneren dat er vroeger veel meer van op tv was inderdaad.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo'n 15 jaar geleden was het heel de dag live te zien.
ik denk dat dit wel wordt uitgezonden zo, tot nu toe heeft het lijstje nog niet uitgeweken met Cultura 24quote:Op maandag 13 juni 2011 19:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik had het trouwens over TV, scheelt dat nog iets?
Baaaaaaaaaasquote:Op maandag 13 juni 2011 19:52 schreef Allrounder het volgende:
Bier halen tijdens Laura Jansen, zo hoort het.
Ik ook Jarno.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
15 jaar geleden ging ik er gewoon naar toe Tong.
Tv is meer samenvatting van van alles, zal best een live track of 2 misschien 3 doen, maar het hele optreden geef ik weinig kans.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik had het trouwens over TV, scheelt dat nog iets?
Onsopbaar dus?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:54 schreef alors het volgende:
wowowow wat is die zanger van Plain White T's een hork, ik dacht hij is vast heel lekker omdat ze zoveel vrouwelijke fans hebben![]()
![]()
Ik had me een hele knappe jongen voorgesteld met blonde krullen![]()
Wat ik zegquote:Op maandag 13 juni 2011 19:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
tong ook, toen hoefde 'ie nog niet elke 5 minuten te pissen
TV is ook Cultura 24... en das wel livequote:Op maandag 13 juni 2011 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
Tv is meer samenvatting van van alles, zal best een live track of 2 misschien 3 doen, maar het hele optreden geef ik weinig kans.
Ach je kunt het maar kwijt zijn, toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook Jarno.
Ben denk 15 ke3er geweest ofzo.
Maar ik ben nu 48 als ik 3 biertjes op heb moet ik al 3 keer pissen in een uur.
Maar vooraan staan is er dan niet meer bij.quote:
Ja bedankt voor deze tip dus!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:57 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
TV is ook Cultura 24... en das wel live
het kan slechter... Zaterdag sloot een door mij niet geliefde band af en het was zeer matig. Ik word nooit fan dus...quote:Op maandag 13 juni 2011 19:58 schreef Norrage het volgende:
Ik vind KoL gewoon zoo slecht, sorry hoor
Eind vd maand ga ik het nog eens proberen bij Kyuss.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar vooraan staan is er dan niet meer bij.
Poeh over wie zou je het nou hebben?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
het kan slechter... Zaterdag sloot een door mij niet geliefde band af en het was zeer matig. Ik word nooit fan dus...
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eind vd maand ga ik het nog eens proberen bij Kyuss..
Flesje spa blauw mee en de vrouw als chauffeurquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:02 schreef tong80 het volgende:
Een band die zich elleboog noemt moet wel goed zijn.
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:10 schreef tong80 het volgende:
Vreemd is ook dat The Foo Fighters langer bestaan dan Nirvana.
quote:De Foo Fighters werden gevormd nadat Nirvana uiteen viel door het overlijden van Kurt Cobain. Dave Grohl bracht in 1995 onder de naam Foo Fighters een gelijknamig album uit, een verzameling nummers die hij bijeen schreef in zijn Nirvana-periode.
Ja, bijna 10 jaar langer inmiddels.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:10 schreef tong80 het volgende:
Vreemd is ook dat The Foo Fighters langer bestaan dan Nirvana.
Nirvana is gestopt in 1994.quote:
Als het de zelfde bui is als de bui die nu boven m'n huis hangt dan gaat er een zwembad gecreeërd worden.quote:
lekker blubberspringen straks met FFquote:Op maandag 13 juni 2011 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Als het de zelfde bui is als de bui die nu boven m'n huis hangt dan gaat er een zwembad gecreeërd worden.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |