Ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:59 schreef Elusive het volgende:
ben ik nou de enige die coldplay geen fuck aan vind dan ?
Het is geen mening. Al helemaal geen simpele.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat het maar een simpele mening is, daar is niet veel bijzonders aan dus nutteloos om daar geld aan uit te geven.
Dat maakt je een kenner van wat aanslaat of niet, maar als iets aanslaat bij het grote publiek betekent nog steeds niet dat het goed is. Niets is goed, niets is slecht. Alles is subjectief. Maar, dat is mijn subjectieve mening.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik niet de waarheid in de pacht, maar ik kan wel proberen om die waarheid te hebben. Ik kan proberen te voorspellen of de rest van Nederland of de grote radiostations een liedje ook goed vinden. Dat is denk ik de taak van een muziekcriticus, kijken of het gaat aanslaan bij de rest van Nederland.
neequote:Op maandag 13 juni 2011 15:59 schreef Elusive het volgende:
Het is waarheid ?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is geen mening. Al helemaal geen simpele.
neehoorquote:Op maandag 13 juni 2011 15:59 schreef Elusive het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:59 schreef Elusive het volgende:
quote:
Sorry maar ik vind dat je de plan volledig misslaat, zowel qua toon als qua strekking.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://naatje1.wordpress.(...)-is-een-liedje-goed/
Ze doen hun naam wel eer aan, ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:04 schreef Cee het volgende:
Maar ik denk dat we redelijk instemmend zijn over de band die we nu aan het aanschouwen zijn?
Als je een goede recensent bent, dan laat je alle subjectieve beoordelingen weg. Natuurlijk kan je naar aanleiding van de objectieve beoordeling tot een heel andere conclusie komen, maar het blijft een objectieve beoordeling. Dat wil niet zeggen dat het waarheid is, maar wel dicht bij de waarheid. Naar aanleiding van je subjectieve beoordeling kan je bovendien tot een geheel andere conclusie komen.quote:
Ik moet toch ergens reclame makenquote:Op maandag 13 juni 2011 16:03 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind dat je de plan volledig misslaat, zowel qua toon als qua strekking.
Met name dit:
'Dat zou ik graag even willen ontkrachten, want ik had de woensdag voordat Elbow Lippy Kids megahit werd, deze plaat al als Naatjes Plaatje bestempeld. Ook hier te lezen: http://www.gouwestadyouth(...)hit-op-3fm-geworden/ '
Wie is het?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:04 schreef Cee het volgende:
Maar ik denk dat we redelijk instemmend zijn over de band die we nu aan het aanschouwen zijn?
Als je er plezier in hebt vooral doorgaan hoor, alleen er staan wel heel veel foute dingen op voor iemand die pretendeert muziekcriticus te zijnquote:
Leuk verhaal, maar het blijft gewoon een mening.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je een goede recensent bent, dan laat je alle subjectieve beoordelingen weg. Natuurlijk kan je naar aanleiding van de objectieve beoordeling tot een heel andere conclusie komen, maar het blijft een objectieve beoordeling. Dat wil niet zeggen dat het waarheid is, maar wel dicht bij de waarheid. Naar aanleiding van je subjectieve beoordeling kan je bovendien tot een geheel andere conclusie komen.
Waarom dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar het blijft gewoon een mening.
Ik kan toch niet kijken!quote:Op maandag 13 juni 2011 16:08 schreef alors het volgende:
[..]
Naam staat op de achtergrond in koeienletters
Omdat dat mijn objectieve beoordeling is en die zit heel erg dicht tegen de waarheid aan. En het is niet mogelijk dat andere tot een andere conclusie komen.quote:
Omdat een recensie per definitie een mening is over hoe iets was. Mensen kunnen Two Door Cinema Club te gek vinden, maar ik vind het inhoudsloze pop. Mensen kunnen De Staat origineel vinden, ik vind het een QOTSA-ripoffquote:
Nou ik vind QOTSA en De Staat toch niet inwisselbaar klinken hoor. QOTSA is meer raggen en De Staat wat meer met drums/staccato zeg maarquote:Op maandag 13 juni 2011 16:14 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Omdat een recensie per definitie een mening is over hoe iets was. Mensen kunnen Two Door Cinema Club te gek vinden, maar ik vind het inhoudsloze pop. Mensen kunnen De Staat origineel vinden, ik vind het een QOTSA-ripoffEn zo kun je nog wel even doorgaan, maar een recensie maakt iets niet origineel of niet. De luisteraar maakt het origineel (als je QOTSA niet kent zul je De Staat als heel origineel inschatten bijvoorbeeld).
Waren vast heel goedkoop.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:19 schreef Felixa het volgende:
Volgens mij had Jan Smeets een vlaag van verstandsverbijstering toen hij dit contract ondertekende.
Nee joh, al die tieners die nog niet op de camping mogen en een dagkaart kopen die netto meer opleverenquote:Op maandag 13 juni 2011 16:19 schreef Felixa het volgende:
Volgens mij had Jan Smeets een vlaag van verstandsverbijstering toen hij dit contract ondertekende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |