Maar als recensenten het goed vinden, is het dus wel goed?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze hebben anders wel een punt. Dat 16-jarige breezers het goed vinden, wil nog niet zeggen dat het concert goed was.
Hoezo?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat ze op zulke figuren maar snel gaan bezuinigen.
http://naatje1.wordpress.(...)-is-een-liedje-goed/quote:Op maandag 13 juni 2011 15:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar als recensenten het goed vinden, is het dus wel goed?
Ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:54 schreef Pino112 het volgende:
Ben ik de enige dan die GBTTZ leuk vindt?.
Nee hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:54 schreef Pino112 het volgende:
Neequote:Op maandag 13 juni 2011 15:54 schreef Pino112 het volgende:
maar waarom? Wat maakt voor jou dat ze nutteloos zijn?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat recensenten nutteloos zijn, imo.
Thanksquote:Op maandag 13 juni 2011 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://naatje1.wordpress.(...)-is-een-liedje-goed/
Omdat het maar een simpele mening is, daar is niet veel bijzonders aan dus nutteloos om daar geld aan uit te geven.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar waarom? Wat maakt voor jou dat ze nutteloos zijn?
Natuurlijk heb ik niet de waarheid in de pacht, maar ik kan wel proberen om die waarheid te hebben. Ik kan proberen te voorspellen of de rest van Nederland of de grote radiostations een liedje ook goed vinden. Dat is denk ik de taak van een muziekcriticus, kijken of het gaat aanslaan bij de rest van Nederland.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Thanks
Niet helemaal mee eens echter, want ik vind het nogal elitair om jezelf als muziekcriticus om te dopen en daarmee jezelf het recht te geven de waarheid in pacht te hebben over de oordeel van een liedje. Iedereen is muziekcriticus, zolang je maar toegeeft aan je eigen smaak en wel open staat voor dingen die je in eerste instantie niet kent of nooit vrijwillig zou luisteren.
Maar, je kan er wel mooi over filosoferen.
Ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:59 schreef Elusive het volgende:
ben ik nou de enige die coldplay geen fuck aan vind dan ?
Het is geen mening. Al helemaal geen simpele.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat het maar een simpele mening is, daar is niet veel bijzonders aan dus nutteloos om daar geld aan uit te geven.
Dat maakt je een kenner van wat aanslaat of niet, maar als iets aanslaat bij het grote publiek betekent nog steeds niet dat het goed is. Niets is goed, niets is slecht. Alles is subjectief. Maar, dat is mijn subjectieve mening.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik niet de waarheid in de pacht, maar ik kan wel proberen om die waarheid te hebben. Ik kan proberen te voorspellen of de rest van Nederland of de grote radiostations een liedje ook goed vinden. Dat is denk ik de taak van een muziekcriticus, kijken of het gaat aanslaan bij de rest van Nederland.
neequote:Op maandag 13 juni 2011 15:59 schreef Elusive het volgende:
Het is waarheid ?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is geen mening. Al helemaal geen simpele.
neehoorquote:Op maandag 13 juni 2011 15:59 schreef Elusive het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:59 schreef Elusive het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |