Ik kan toch niet kijken!quote:Op maandag 13 juni 2011 16:08 schreef alors het volgende:
[..]
Naam staat op de achtergrond in koeienletters
Omdat dat mijn objectieve beoordeling is en die zit heel erg dicht tegen de waarheid aan. En het is niet mogelijk dat andere tot een andere conclusie komen.quote:
Omdat een recensie per definitie een mening is over hoe iets was. Mensen kunnen Two Door Cinema Club te gek vinden, maar ik vind het inhoudsloze pop. Mensen kunnen De Staat origineel vinden, ik vind het een QOTSA-ripoffquote:
Nou ik vind QOTSA en De Staat toch niet inwisselbaar klinken hoor. QOTSA is meer raggen en De Staat wat meer met drums/staccato zeg maarquote:Op maandag 13 juni 2011 16:14 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Omdat een recensie per definitie een mening is over hoe iets was. Mensen kunnen Two Door Cinema Club te gek vinden, maar ik vind het inhoudsloze pop. Mensen kunnen De Staat origineel vinden, ik vind het een QOTSA-ripoffEn zo kun je nog wel even doorgaan, maar een recensie maakt iets niet origineel of niet. De luisteraar maakt het origineel (als je QOTSA niet kent zul je De Staat als heel origineel inschatten bijvoorbeeld).
Waren vast heel goedkoop.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:19 schreef Felixa het volgende:
Volgens mij had Jan Smeets een vlaag van verstandsverbijstering toen hij dit contract ondertekende.
Nee joh, al die tieners die nog niet op de camping mogen en een dagkaart kopen die netto meer opleverenquote:Op maandag 13 juni 2011 16:19 schreef Felixa het volgende:
Volgens mij had Jan Smeets een vlaag van verstandsverbijstering toen hij dit contract ondertekende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |