Baaaaaaaaaasquote:Op maandag 13 juni 2011 19:52 schreef Allrounder het volgende:
Bier halen tijdens Laura Jansen, zo hoort het.
Ik ook Jarno.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
15 jaar geleden ging ik er gewoon naar toe Tong.
Tv is meer samenvatting van van alles, zal best een live track of 2 misschien 3 doen, maar het hele optreden geef ik weinig kans.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik had het trouwens over TV, scheelt dat nog iets?
Onsopbaar dus?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:54 schreef alors het volgende:
wowowow wat is die zanger van Plain White T's een hork, ik dacht hij is vast heel lekker omdat ze zoveel vrouwelijke fans hebben![]()
![]()
Ik had me een hele knappe jongen voorgesteld met blonde krullen![]()
Wat ik zegquote:Op maandag 13 juni 2011 19:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
tong ook, toen hoefde 'ie nog niet elke 5 minuten te pissen
TV is ook Cultura 24... en das wel livequote:Op maandag 13 juni 2011 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
Tv is meer samenvatting van van alles, zal best een live track of 2 misschien 3 doen, maar het hele optreden geef ik weinig kans.
Ach je kunt het maar kwijt zijn, toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook Jarno.
Ben denk 15 ke3er geweest ofzo.
Maar ik ben nu 48 als ik 3 biertjes op heb moet ik al 3 keer pissen in een uur.
Maar vooraan staan is er dan niet meer bij.quote:
Ja bedankt voor deze tip dus!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:57 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
TV is ook Cultura 24... en das wel live
het kan slechter... Zaterdag sloot een door mij niet geliefde band af en het was zeer matig. Ik word nooit fan dus...quote:Op maandag 13 juni 2011 19:58 schreef Norrage het volgende:
Ik vind KoL gewoon zoo slecht, sorry hoor
Eind vd maand ga ik het nog eens proberen bij Kyuss.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar vooraan staan is er dan niet meer bij.
Poeh over wie zou je het nou hebben?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
het kan slechter... Zaterdag sloot een door mij niet geliefde band af en het was zeer matig. Ik word nooit fan dus...
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eind vd maand ga ik het nog eens proberen bij Kyuss..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |